Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#531512 Σε Φαμπια Ριφλέξ που είχα δοκιμάσει, τραβούσε θετικά, άνετος στα 140, μικρή κατανάλωση.
Δεν εντυπωσιάστηκα απο ευστροφία αλλά ζητώ πολλά απο ντίζελ :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#531513
rocsta έγραψε:Nαι ναι, ακόμα και στο golf 7 έδινε δυνατά.

οδηγικα δειχνει για παραπανω αλογα παντως.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#531521 +1 πήρε (δωρεάν) φίλος πρώην επαγγελματικό Golf 1.6 diesel DSG και ενυπωσιάστηκα, σε σχέση με τον δικό μου TSI φαίνεται σαν να μην έχει διαφορά.

< >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#531598 O 1,6 TDI της VW είναι επίσης πολύ βελτιώσιμος , με έναν απλό επαναπρογραμματισμό (σωστές δουλειές δηλ όχι παράλληλους ) ξεπερνάει τα 140 άλογα και 30 κιλά ροπής εύκολα!

http://www.chiptronic.gr/new_models1/go ... i_105.html
http://www.microchips-tuning.com/el/car ... -to-136ps/

Ιδίως με dsg θα οργώνει στο φάσμα 60 -160 ...οικονομικά :) και πάντα θα είναι στη σωστή σχέση στις Κρητικές φουρκέτες που πείραξαν το μικρό yaris (με 4 άτομα μέσα :iconcool: )
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#531665 Τα ίδια ισχύουν και για το μοτέρ με τα 115 όπως μπαίνει σήμερα σε Λεόν και Ιμπιζα ή πνίγηκε μετά το dieselgate?

< >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#531721
belgarion έγραψε:Τα ίδια ισχύουν και για το μοτέρ με τα 115 όπως μπαίνει σήμερα σε Λεόν και Ιμπιζα ή πνίγηκε μετά το dieselgate?

< >


Κοίτα αν δουν τον εγκέφαλο που φοράς θα σου πουν σίγουρα αλλά θέλει επίσκεψη , μην τρομάξεις μόνο όταν θα σου πουν να τον βγάλουν για τον ελέγξουν , ξέρουν τι κάνουν το εχω δεί με τα μάτια μου :)
Επίσης δεν είναι ακριβότεροι απο κάποια καλά tuning BOX αλλά σίγουρα η δουλειά στο αυτοκίνητο είναι ανώτερου επιπέδου , σε αυτοκίνητα με τoν 1,6 tdi που υπάρχει τεράστια βάση δεδομένων από αναβαθμίσεις δεν το συζητάμε καν!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#531754
MONMAN έγραψε:
belgarion έγραψε:Τα ίδια ισχύουν και για το μοτέρ με τα 115 όπως μπαίνει σήμερα σε Λεόν και Ιμπιζα ή πνίγηκε μετά το dieselgate?

< >


Κοίτα αν δουν τον εγκέφαλο που φοράς θα σου πουν σίγουρα αλλά θέλει επίσκεψη , μην τρομάξεις μόνο όταν θα σου πουν να τον βγάλουν για τον ελέγξουν , ξέρουν τι κάνουν το εχω δεί με τα μάτια μου :)
Επίσης δεν είναι ακριβότεροι απο κάποια καλά tuning BOX αλλά σίγουρα η δουλειά στο αυτοκίνητο είναι ανώτερου επιπέδου , σε αυτοκίνητα με τoν 1,6 tdi που υπάρχει τεράστια βάση δεδομένων από αναβαθμίσεις δεν το συζητάμε καν!
Ε, δεν έχω τέτοιο αμάξι, εγκυκλοπαιδικά ρωτάω για να το έχω στα υπ'όψιν -προτείνω όταν προκύψει. Και η ερώτηση αφορά περισσότερο την απόκριση -επιδόσεις μαμά, παρά τα περιθώρια βελτίωσης.

< >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#545578 Fiesta (το προηγούμενο) 1.5 TDCi 75hp. Νοικιάρικο, με κάμποσα χιλιόμετρα στη πλάτη του (68Κ), οπότε καλή ευκαιρία να δούμε πώς αντιδρά το μοντέλο στη χρόνια κατάχρηση. Πέρα από τις αναπόφευκτες γρατζουνιές (και μάλλον κάτι σπασμένα κλιπσάκια και στους 2 προφυλακτήρες, καθώς δεν εφάρμοζαν οι άκρες τους ακριβώς πάνω στα φτερά) ήταν οκ μηχανικά. Καμία σχέση με νοικιάρικα που ενίοτε βλέπεις σε νησιά, με αναρτήσεις σωβρακολάστιχο, ελαστικά τραμπολίνο κλπ.

Κατανάλωση εντός πόλης (με μπόλικο πήξιμο) ~4.9lt/100km. Εκτός πόλης 5.3 lt/100km (200 χιλιόμετρα κυρίως σε ΠΑΘΕ με ταχύτητες 120-140, λίγο επαρχιακό και μέσα σε χωριά, και ΠΕΟ Θεσσαλονίκης-Κατερίνης).

Συμπεριφορά: προβλέψιμο και σαφές, ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο. Η ανάρτηση είναι μια χαρά για το προορισμό του αυτοκινήτου, και αντέδρασε πολύ καλά σε κρυμμένες λακούβες κλπ (φορούσε τις βασικές σιδερένιες ζάντες, νομίζω 15"). Το τιμόνι είναι μικρό και ακριβές όχι πολύ ελαφρύ (θα έλεγα κάπως καλύτερο από το Punto Mk2 Sporting -με το City στο off- που είχα παλιότερα), αλλά κλασσικά πλέον χωρίς αξιόλογη πληροφόρηση.

Εσωτερικό-εργονομία: Δεν ξέρω πώς πάνε οι εκδόσεις εξοπλισμού του μοντέλου, το συγκεκριμένο είχε Sync με την μονόχρωμη οθόνη, φώτα ομίχλης μπρος-πίσω και τίποτα άλλο αξιοπρόσεκτο (ηλεκτρικά παράθυρα μόνο μπροστά). Το BT δούλευε καλά σε κλήσεις που το δοκίμασα, η θύρα usb ήταν σπασμένη οπότε δεν ξέρω πώς παίζει mp3 κλπ. Η κεντρική κονσόλα στα Ford αυτής της γενιάς εξακολουθεί να θυμίζει το λογότυπο των Transformers, αλλά εργονομικά είναι άψογο με 1 μόνο εξαίρεση (δεν έχει cubbyhole μπροστά από το λεβιέ, αρκετά μεγάλο που να χωράει κινητό). Όργανα ευανάγνωστα και χαιρετίζω την ύπαρξη θερμόμετρου ψυκτικού (είναι pet peeve μου :oops: ), καλή ορατότητα γύρω γύρω. Ικανοποιητικό κάθισμα οδηγού με ρύθμιση καθ'ύψος. Πίσω καθίσματα δεν κοίταξα, στο πορτ μπαγκάζ είχα μόνο 1 χειραποσκευή να βάλω οπότε κι εκεί δεν είχα απαιτήσεις. Στο φινίρισμα των υλικών πάντως, οφείλω να πω ότι κατουράει άνετα κάτι Polo Mk5.

Κινητήρας: για οικονομία έγραψα πιο πάνω. Γενικώς κινείται επαρκώς με 1-2 επιβάτες, δεν κροταλίζει πολύ αλλά εξακολουθεί να ακούγεται ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Καλή ελαστικότητα, αλλά περίμενα καλύτερη κατανάλωση. Νομίζω ότι για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου ταιριάζει ταμάμ ο 1.5 ντίζελ με τα 95 ή ο 1000άρης Έκοπουστ με τα 100. Κιβώτιο: για τα χιλιόμετρα-χρήση που είχε ως προϋπηρεσία, μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις, αν και θα ήθελα να είχε 6ρι. Η 5η είχε 3000rpm στα περίπου 140 IIRC.

Θα το αγόραζα; Ναι, αλλά με άλλο κινητήρα.

Εχμ, αυτά από τα 300 χιλιόμετρα που έκανα μαζί του.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#547978 Εικόνα

Το μελλον ειναι εδω! KONA electric

Πρεπει να εχω ενθουσιαστει με αυτοκινητο τοσο πολυ απο τον καιρο που οδηγησα focus RS MK1, :lol:
Πρωτη επαφη με ηλεκτρικο αυτοκινητο, πολυ ενθουσιασμος και απο τον ιδιοκτητη, συναδελφος Κινεζος γαμω τα παιδια, το παρελαβε πριν κανα μηνα, το "τεστ drive" το εκανα πριν καμια εβδομαδα.

Ο φιλος το χρησιμοποιει για καθημερινες μετακινησεις και λογω μη περιορισμων-διοδιων ερχεται και στη δουλεια.(κεντρικο Λονδινο). Η πρωτη ερωτηση ηταν γιατι καθεται και πληρωνει καθε μερα για σταθμευση (πανακριβη μεσα στη πολη) και μου απαντα, το κοστος για ηλεκτρικο αυτοκινητο ειναι 18p το 4ωρο :lol: :lol: , εμεινα παγωτο. Το κοστος δλδ του commuting του ειναι 2-3λιρες. Για εμενα με την oyster δεν πεφτει κατω απο 8 λιρες καθημερινα. Μονο ποδηλατο πιο φθηνα αλλα με τρελο βαθμο επικινδυνοτητας. :rant:

Πρωτες εντυπωσεις, κλασικα φθηνα πλαστικα (καμια εκπληξη) αλλα δεν εκανε τσικ. Χωροι νορμαλ μπροστα, πισω απελπιστικα μικροι. Χωρις πλακα αυτος στη θεση οδηγησης και εγω πισω δεν χωραμε (και οι δυο ειμαστε 6ft).
Παταει το κουμπι εκινησης, αναβουν οι οθονες (μια μπροσταστον οδηγο, μια στο ταμπλω) πολυ καλη ευκρινεια και καλη πληροφορηση. Η εμπλοκη-απεμπλοκη του "αυτοματου πιλοτου" δεν εχει ομως καλη ενδειξη, εγω δεν επαιρνα χαμπαρι αν ειχε ενεργοποιηθει ή οχι. (λιγο αγχωτικο στην αρχη). Πολυ πλακα και το HUD.

Ξεκιναμε, καμια αδρανεια ,κανενας θορυβος, οδηγω λες και πιανω τιμονι πρωτη φορα, :lol: ακομα και μετα απο μερικα χλμ αυτη η αισθηση του αποκοσμου φουτουριστικου ενθουσιασμου-φοβου παραμενει. Το πιο εντυπωσιακο (η επιταχγυνση ειναι καλη αλλα επιπεδου gti οχι κατι τρελο) ειναι το φρεναρισμα με φουλ επαναφορτιση, απλα δεν χρειαζεται να φρεναρεις. :lol: .

Ο ιδιοκτητης ορκιζεται οτι πιανει με επαναληψιμοτητα τη προβλεπομενη αυτονομια, και δεν εχω κανενα λογο να τον αμφισβητησω, εγω το πηρα απο warren street μεχρι paddington, γυρω-γυρω απο το regents park (με αρκετα drag test 0-40mph) :ninja: και πισω στο γραφειο. Ηταν στο 80% και επεσε στο 76% ή κατι τετοιο κλάιν, μετα απο λιγο δεν δινεις καν σημασια.

Η τιμη του ηταν καιτ παραπανω απο 30κ αλλα με την κρατικη επιχορηγηση του ηρθε το pcp(ή leasing) 300 λιρονια το μηνα. Not bad...

Μαγκες, λιγα τα ψωμια του φορουμ, μας βλεπω να του αλλαζουμε ονομα. παω να παρω τεσλα 3 :superman: γαμα το RS και τα hothatch. :s_bye

Υ.Γ.Oταν βεβαια ολοι παρουν ηλεκτρικα τοτε η μετακινηση στο κεντρο θα ξαναγινει κολαση και οι τιμες σταθμευσης θα επανελθουν στις φυσιολογικες τιμες. (αλλα τουλαχιστον θα εχουμε γλυτωσει απο τα σκατοντιζελ)
Άβαταρ μέλους
By citastak
#547979 Ωραίο!
Φορτίζει σπίτι σε πόσες ώρες;
Το Λονδίνο γενικά έχει καλό δίκτυο ταχυφορτιστών (σε mall, supermarkets etc)?
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#547997
citastak έγραψε:Ωραίο!
Φορτίζει σπίτι σε πόσες ώρες;
Το Λονδίνο γενικά έχει καλό δίκτυο ταχυφορτιστών (σε mall, supermarkets etc)?

Θα τον ρωτησω, στους καλους φορτιστες 50kw https://www.zap-map.com/statistics/#charger-type μεσα σε μερικες ωρες(2-3) ειναι στο 80%, γενικα το λονδινο πασχει απο καλους φορτιστες, η κατανομη επισης ακολουθει το τρεντ, οι κεντρικες περιοχες και το west end ειναι καλυτερα απο το ανατολικο λονδινο. Αλλα και παλι η φορτιση με νορμαλ χρηση θα γινεται μια φορα την εβδομαδα οποτε καπως τα βολευεις.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548038 Δε φαντάζεσαι πόσο σε ζηλεύω. Για την ακρίβεια, πόσο ζηλεύω τον Κινέζο...

Σε οικιακή πρίζα χρειάζεται 20 ώρες φόρτισης. Οι καλοί φορτιστές πανευρωπαϊκά δεν είναι οι 50άρηδες αλλά οι 100άρηδες, ενώ ετοιμάζονται και 150άρηδες.

Μου κάνει εντύπωση που δεν εντυπωσιάστηκες από τις επιδόσεις. 40 κιλά ακαριαίας ροπής είναι πολλά. Τόσα είχε ένα σκαλισμένο STi που είχα οδηγήσει και νόμιζα ότι αδειάζει το στομάχι του. Και προφανώς με πολύ χειρότερη απόκριση.

Η αυτονομία του είναι φοβερή, βγάζει 500+ χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο.

Έχω την άδειά σου να αναδημοσιεύσω το κείμενό σου σε άλλο φόρουμ;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#548039 Νομίζω πως το σωστό είναι να βάλεις ένα λινκ από το εδώ φόρουμ. Έτσι, δεν χρειάζεται καν η άδεια αναδημοσίευσης.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#548044 Δε νομίζω να προκαλείς. Εδώ μπαίνουν link από τους 4Tροχούς χωρίς κανένα πρόβλημα.