Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461539
edmond έγραψε:Ότι ο ντιμβης εκθειάζει γερμανικό (ακόμα και αυτό το "σε γενικές γραμμές καλό είναι" πολύ είναι) μας κάνει εντύπωση η μπά? :shifty:


Αμα το αξιζει θα το πω.Οπως και αν δεν το αξιζει.
Προτιμήσεις μπορει να εχουμε,αλλα οπαδος δεν θα γινω ποτε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461540
Giuseppe Busso έγραψε:
Το ίδιο λέμε.

Πες και τις άλλες αρετές του αυτοκινήτου και ίσως απολαύσεις βόλτα με τον Δον Κιχώτη. :shifty:


δεν θελω γιατι τρεχεις, και θα με τρομάξεις. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#461544
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Το ίδιο λέμε.

Πες και τις άλλες αρετές του αυτοκινήτου και ίσως απολαύσεις βόλτα με τον Δον Κιχώτη. :shifty:


δεν θελω γιατι τρεχεις, και θα με τρομάξεις. :shifty:


Με έχεις μπερδέψει με άλλον. Εγώ έχω τονίσει πολλάκις ότι απαγορεύονται η επικίνδυνη οδήγηση και οι κόντρες στο δρόμο :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461817 το νοικιαρικο εχει ακριβως αυτά τα φωτα.Λεντ είναι?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#461823
dimviii έγραψε:το νοικιαρικο εχει ακριβως αυτά τα φωτα.Λεντ είναι?

Εικόνα

Όχι xenon.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461826 δεν είναι καλα παντως.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#461828
dimviii έγραψε:δεν είναι καλα παντως.

Μήπως έχει φάει καμιά και είναι αρυθμιστα?

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461830 δεν φαινεται τιποτα υποπτο εμπρος από αρμους, βαφη κλπ.
Εχουν αρκετα πλατυ φασμα στο δεξια-αριστερα,οπου φεγγουν δεν αφηνουν σκιες σε κανενα σημειο,αλλα δεν φεγγουν σε ικανοποιητικη αποσταση.
Προσπαθώντας να τα ρυθμισω ώστε να βλεπω καπως μακρυτερα,τυφλωνα τους απέναντι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#461838 Πώς τα ρυθμισες; Από την βίδα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461865
drdino έγραψε:Πώς τα ρυθμισες; Από την βίδα;

ναι,δεν εχει εσωτερικο διακοπτη που ρυθμιζει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462879 τελικα τα μοναδικα παραπονα για το αουντι α3 1,6 tdi dsg εχουν να κανουν με το λιγο jerky dsg όταν το βαζεις μπροστα και είναι κρυα τα λαδια του.Δεν είναι τοσο smooth οσο όταν ερθει σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας.Δημιουργει καποια θεματακια στο παρκαρε/ξεπαρκαρε πχ το πρωι σε περιορισμενο χωρο.
Για τα φωτα τα ειπαμε,χαμηλη δεσμη στα μεσαια,δεν βλέπεις μακρυα.
Ένα άλλο είναι οι απουσες θηκες για μικροαντικείμενα,τσιγαρα ,κινητα,κλειδια πχ.
Το αυτοκινητο ηταν παρα πολύ καλο παντου,ειδικα στη συμπεριφορά του στο δρομο,οπου ειχε πολύ μεγαλα περιθωρια προσφυσης,ακομα και στο βρεγμενο Κρητικο οδικο δικτιο.
Το μοτερ του ψυχωμενο από χαμηλα,δεν λαχανιαζε, για διζελ παντα, και στα ψηλα.Μου φανηκε όμως κατά τι αργοτερο από αντιστοιχο γκολφ?
Οικονομικο,εβγαλε μεση στα 6,2 λιτρα για 700 χλμ περιπου,με πολλα χλμ να γινονται χωρις καν σκεψη για οικονομικη οδηγηση.
Ένα άλλο που θα μπορουσε να ειχαν δουλεψει καλυτερα είναι η αποσβεση πανω από εγκάρσιες ανωμαλίες.Δεν κοπαναγε τιποτα,αλλα αναπηδουσε εντονα.
Πολύ καλη εντυπωση και για τα good year efficient grip,σε στεγνο βρεγμενο,και υπο βροχη.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#462910 Τα Α3 εχουν ημιακαμπτο στην πισω αναρτηση στην εκδοση (ιπποδυναμης) που ειχες...Επισης εχει γραφτει οτι τα diesel τους αποδιδουν την μεγιστη αποδοση τους μετα απο 10-15κ χλμ. Οποτε εαν π το Golf ειχε σημαντικα περισσοτερα χλμ και το A3 ειχε οδομετρο κοντα στο παραπανω οριο, ισως να επαιξε και αυτο το ρολο του.

Εμενα παντως ενα Golf 7 1.6 tdi 110ps με DSG που ειχα οδηγησει -βεβαια με μολις 3-4κ χλμ στο οδομετρο- με ειχε απογοητευσει.
Τα 250ΝΜ ροπης δεν τα ειδα πουθενα και το ευρος στροφων κινητηρα φαινοταν απογοητευτικα μικρο...

Ο καλυτερος 1,600αρης πετρελαιο που εχω οδηγησει, ειναι ο 120αρης m-jet της Fiat στο 500Χ και ο επισης 120αρης της PSA σε 2008 αυτοματο.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#462911 Citroen C3 1.2T auto 110 ατίθασα.

Λίγα χλμ, ζήτημα αν ήταν 10.
Καλοί χώροι, για την κατηγορία βέβαια. Τα μεταξόνια βλέπετε, ολοένα και μεγαλώνουν. Έχω συνηθίσει βέβαια στο ρενό με 520 λίτρα και οι πίσω να κάθονται σταυροπόδι. Τα 300 του μικρού είναι ικανοποιητικά, θέλεις όμως μπαγκαζιέρα :lol: Τέσπα.
Χειριστήρια, πεντάλ, τιμόνια λεβιέδες κλπ μπιμπελό, βούτυρα. Αναμενόμενο βέβαια. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, ο λεβιές λάστιχο ρε παιδί μου. Τι ζόρια τραβάνε και δεν καταργούνε ΟΛΕΣ οι εταιρίες τα 5άρια, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Μοτεράκι με μπόλικα ζόρια. Δεν διαπίστωσα κάποιο δισταγμό χαμηλά. Μετά τις 2.500 λες και άλλαζε και έδινε ακόμα πιο πολλά. Το κοντεράκι δλδ μάζευε τα χλμ τουλάχιστον άνετα. 3 άτομα μέσα και ο μικρός 4. Ο ήχος κλασική ραπτομηχανή που αν δεν πατάς τέρμα δεν ακούγεται καθόλου εως αρκετά αν παντοφλιάζεις το πεντάλ. Ευχάριστος όμως.
Ανάρτηση πολύ καλή εως ότου περάσεις κάτι εγκάρσιο. Κοπανάει σαν διάολος. Δίνω κυρίως φταίξιμο φυσικά στα -έξτρα- 17άρια που φόραγε. Κλίσεις λογικές, φρένα καλά s&s συνεργάσιμο, δεν το καταλάβαινες καν.
Με προσφορά της αντιπροσωπίας η μεσαία έκδοση με λίγα δωρεάν εξτρά της μεγάλης πιάνει τα 16.100, αυτόματο με ηλιοροφή. Ναι, το αυτόματο με ενδιαφέρει σαν βασική προϋπόθεση. Δεν το είχαν όμως για τεστ και έτσι αρκέστηκα να γευτώ το μοτέρ. Η μεγάλη έκδοση φτάνει τα 17.000. Δεν είναι τόσο vfm όσο η μεσαία (με τις προσφορές του ντίλερ βέβαια), ωστόσο έχει αυτοματισμούς σε καθαριστήρες, φώτα και εσωτερικό ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη που δύσκολα θα τα αποχωριζόμουν μιας και τα έχω συνηθίσει εδώ και 13 χρόνια στο δικό μου.