Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#454377
224v έγραψε:
Dimsabas έγραψε:185 ίππους και να νομίζουμε ότι μας κοροϊδεύουν; Υπερκαταναλωτισμός κι εκεί. Στην πράξη, για το 99% των μετακινήσεών μας, 185 ίπποι είναι υπεραρκετοί.


Με βαρος 1700 κιλα ??? 10 κιλα στον ιππο?? περιπου, μας το κανουν δωρο?? για προσπερναμε με ασφαλεια ποιον?? οπως τις εποχες 70 -80 που εβγαζαν τα 1600 75 αλογα... και οι Ιταλοι εβγαζαν 105+ σε 1150 κιλα βαρος.
Είναι άδικο να κοιτάμε μόνο τα κιλά στον ίππο. Με την κλιμάκωση και τη ροπή που έχει, λογικά θα προσπερνάει ταχύτερα από 205 GTi 1.9.

Το χόντρυνα πολύ;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#454507
Dimsabas έγραψε:
224v έγραψε:
Dimsabas έγραψε:185 ίππους και να νομίζουμε ότι μας κοροϊδεύουν; Υπερκαταναλωτισμός κι εκεί. Στην πράξη, για το 99% των μετακινήσεών μας, 185 ίπποι είναι υπεραρκετοί.


Με βαρος 1700 κιλα ??? 10 κιλα στον ιππο?? περιπου, μας το κανουν δωρο?? για προσπερναμε με ασφαλεια ποιον?? οπως τις εποχες 70 -80 που εβγαζαν τα 1600 75 αλογα... και οι Ιταλοι εβγαζαν 105+ σε 1150 κιλα βαρος.
Είναι άδικο να κοιτάμε μόνο τα κιλά στον ίππο. Με την κλιμάκωση και τη ροπή που έχει, λογικά θα προσπερνάει ταχύτερα από 205 GTi 1.9.

Το χόντρυνα πολύ;


Οχι βεβαια αλοιμονο, κανει κατω απο 7,1 τα 100?? η μπεμπα??, μονο τοτε θα δικαιουται "δια να ομιλει"" :lol: αλλοιως το 205GTi χανεται στον οριζοντα.... specs εδω.
.http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=36894
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#454519 Καλά, εγώ μίλησα για ροπή και κλιμάκωση και προσπέραση, όχι για 0-100.
Τώρα όμως που είδα τις επιδόσεις του 205, είμαι σίγουρος ότι η προπέλα θα είναι πιο γρήγορη στο προσπέρασμα.
Το 205 θέλει 7.6 για τα 0-60 μίλια έχοντας τη μισή αδράνεια από την 520 που θέλει 7.8.
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /2016.html

Με 27 κιλά ροπής, θα έχει φοβερές ρεπρίζ, αδιανόητες για ατμοσφαιρικό.

Πέρα όμως από την (τυχαία) επιλογή του 205 1.9, το ότι είναι ισάξια γρήγορα, δείχνει πόσο γρήγορη είναι η 520. Μιλάμε για αυτοκίνητο ορόσημο, για χάρη του οποίου έπεφτε τρελό καρδιοχτύπι μια γενιά πίσω.
Επιμένω λοιπόν: στο 99% των μετακινήσεών μας, μια 520 με 184 άλογα και 27 κιλά ροπής, είναι υπεραρκετή. Θα κινηθεί ταχύτατα, θα προσπεράσει με ασφάλεια, δε θα ζοριστεί πουθενά.
Αφήνω το 1% για πολύ συγκεκριμένες συνθήκες: 5 ενήλικες μέσα (μετά από παϊδάκια Κιούση), τίγκα ο χώρος αποσκευών, καλοκαίρι με αρκούδι και κομμένο αβάνς, ανηφοριά, διπλή νταλίκα μπροστά στον Δομοκό (που περνάς μόνο σε ένα σημείο). Ε ναι, εκεί θα ζοριστεί, ας είναι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#454542 Η όποια σύγκριση δε γίνεται ούτε με αυτοκίνητα 30ετίας ούτε με τις συνήθεις ανάγκες μετακινήσεων. Γίνεται με το τι κάνουν αυτοκίνητα ίδιας αξίας, κατηγορίας και εποχής.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#454573
Dimsabas έγραψε:Καλά, εγώ μίλησα για ροπή και κλιμάκωση και προσπέραση, όχι για 0-100.
Τώρα όμως που είδα τις επιδόσεις του 205, είμαι σίγουρος ότι η προπέλα θα είναι πιο γρήγορη στο προσπέρασμα.
Το 205 θέλει 7.6 για τα 0-60 μίλια έχοντας τη μισή αδράνεια από την 520 που θέλει 7.8.
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /2016.html

Με 27 κιλά ροπής, θα έχει φοβερές ρεπρίζ, αδιανόητες για ατμοσφαιρικό.

Πέρα όμως από την (τυχαία) επιλογή του 205 1.9, το ότι είναι ισάξια γρήγορα, δείχνει πόσο γρήγορη είναι η 520. Μιλάμε για αυτοκίνητο ορόσημο, για χάρη του οποίου έπεφτε τρελό καρδιοχτύπι μια γενιά πίσω.
Επιμένω λοιπόν: στο 99% των μετακινήσεών μας, μια 520 με 184 άλογα και 27 κιλά ροπής, είναι υπεραρκετή. Θα κινηθεί ταχύτατα, θα προσπεράσει με ασφάλεια, δε θα ζοριστεί πουθενά.
Αφήνω το 1% για πολύ συγκεκριμένες συνθήκες: 5 ενήλικες μέσα (μετά από παϊδάκια Κιούση), τίγκα ο χώρος αποσκευών, καλοκαίρι με αρκούδι και κομμένο αβάνς, ανηφοριά, διπλή νταλίκα μπροστά στον Δομοκό (που περνάς μόνο σε ένα σημείο). Ε ναι, εκεί θα ζοριστεί, ας είναι.


Δλδ 135 αλογα σε 850 κιλα πεταγεται ιδια με ενα 1750 κιλα και 185 αλογα?? και μαλιστα το τελευταιο ειναι και πολυ νευρικο?? ωστε να εχει ενδιαμεσες επιταχυνσεις για προσπερασματα?? Ο.Κ. ο,τι πειτε...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#454589 Μπορείς να αναφέρεις και τα λίτρα του ντεπόζιτου, αν νομίζεις ότι θα σου δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα.
Η αλήθεια είναι ότι τόση ώρα επαναλαμβάνομαι γιατί θεωρούσα ότι κάνουμε σοβαρή συζήτηση. Πλέον έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει θέληση συνεννόησης, μόνο παράθεση λάθος (ΚΑΙ μαθηματικά λανθασμένων ΚΑΙ άσχετων με το θέμα) στοιχείων ώστε να την πούμε στον απέναντι. Τρίτη σύμπτωση μάλλον δεν είναι πλέον σύμπτωση. (Κίκιζας mode off)

Τρίτη φορά: τα άλογα είναι άσχετα με το προσπέρασμα. Το 0-100 επίσης. (Το οποίο δεν ήταν 7.1 για το 0-100 αλλά 7.6 για τα 0-60 μίλια, απ' το δικό σου λινκ πάντα).

Μιλάμε για 16.7 κιλών ροπής στις 4.750 απέναντι σε 27 από τις 1250 ως τις 4500. Με πολύ πιο σωστή κλιμάκωση και γρήγορες αλλαγές από το αυτόματο.
Υπάρχει άνθρωπος που θεωρεί ότι στο προσπέρασμα, πηγαίνοντας με 60 πίσω από διπλή νταλίκα, το 205 θα είναι πιο γρήγορο από την 520; Που θα σπουλάρει αμέσως και θα δώσει ροπή από το ρελαντί; Που θα αλλάξει αστραπιαία την κατάλληλη στιγμή στην επόμενη σχέση;

Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι το 205 θα ήταν οριακά πιο γρήγορο, καθαρά για τις ανάγκες της συζήτησης και μόνον, αυτό δεν αναιρεί το επιχείρημά μου. Ότι προφανώς ΔΕ μας κοροϊδεύουν που μας πουλούν 520 με 184 άλογα, ότι όποιος την αγοράζει δεν είναι κορόιδο αλλά κάνει μια χαρά επιλογή. Ότι αν κινείσαι με ρυθμούς 205 1.9 (που στην εποχή του εκτελούσε τα πάντα) είσαι πολύ γρήγορος κι ασφαλής εκεί έξω. Ότι σαφώς υπάρχει ένας υπερκαταναλωτισμός στα άλογα κι ότι θα αντεπεξέλθει άνετα στο 99% των μετακινήσεων.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#454629
Dimsabas έγραψε:Μπορείς να αναφέρεις και τα λίτρα του ντεπόζιτου, αν νομίζεις ότι θα σου δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα.
Η αλήθεια είναι ότι τόση ώρα επαναλαμβάνομαι γιατί θεωρούσα ότι κάνουμε σοβαρή συζήτηση. Πλέον έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει θέληση συνεννόησης, μόνο παράθεση λάθος (ΚΑΙ μαθηματικά λανθασμένων ΚΑΙ άσχετων με το θέμα) στοιχείων ώστε να την πούμε στον απέναντι. Τρίτη σύμπτωση μάλλον δεν είναι πλέον σύμπτωση. (Κίκιζας mode off)

Τρίτη φορά: τα άλογα είναι άσχετα με το προσπέρασμα. Το 0-100 επίσης. (Το οποίο δεν ήταν 7.1 για το 0-100 αλλά 7.6 για τα 0-60 μίλια, απ' το δικό σου λινκ πάντα).

Μιλάμε για 16.7 κιλών ροπής στις 4.750 απέναντι σε 27 από τις 1250 ως τις 4500. Με πολύ πιο σωστή κλιμάκωση και γρήγορες αλλαγές από το αυτόματο.
Υπάρχει άνθρωπος που θεωρεί ότι στο προσπέρασμα, πηγαίνοντας με 60 πίσω από διπλή νταλίκα, το 205 θα είναι πιο γρήγορο από την 520; Που θα σπουλάρει αμέσως και θα δώσει ροπή από το ρελαντί; Που θα αλλάξει αστραπιαία την κατάλληλη στιγμή στην επόμενη σχέση;

Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι το 205 θα ήταν οριακά πιο γρήγορο, καθαρά για τις ανάγκες της συζήτησης και μόνον, αυτό δεν αναιρεί το επιχείρημά μου. Ότι προφανώς ΔΕ μας κοροϊδεύουν που μας πουλούν 520 με 184 άλογα, ότι όποιος την αγοράζει δεν είναι κορόιδο αλλά κάνει μια χαρά επιλογή. Ότι αν κινείσαι με ρυθμούς 205 1.9 (που στην εποχή του εκτελούσε τα πάντα) είσαι πολύ γρήγορος κι ασφαλής εκεί έξω. Ότι σαφώς υπάρχει ένας υπερκαταναλωτισμός στα άλογα κι ότι θα αντεπεξέλθει άνετα στο 99% των μετακινήσεων.


βλεπω οτι παραβλεπεις το διπλασιο σχεδον βαρος... που πρεπει να επιταχυνουν τα οποια αλογα..... ολα τα αλλα που λες καλα και σωστα ειναι αλλα το Βαρος.... ειναι θεμα φυσικης .... και δεν ξεπερνιεται.
Προσωπικα ειχα την τριλιτρη Thesis για 7 χρονια με 1700 κιλα βαρος και 220 αλογα αυτοματη σε δρομους ανετους στο Abu Dhabi & Qatar. εκανα 130.000 χλμ και προσπερνουσα οταν εκανα κεφι τα γνωστα βαρια γεματα ιπποδυναμη οχηματα της Αμερικης Ασιας και Ευρωπης. Μαλιστα ειχα οδηγησει για να δω διαφορες, εκει ηταν ευκολο να βρεις οχηματα απο πωλησεις μτχ π.χ. 750 i κ.λ.π. Το βαρος λοιπον των 1700 κιλων ειναι ενα θεμα αν θελεις να προσπερνας γρηγορα... Εκει που οι ευθειες ηταν ατελειωτες δεν ενδιεφερε το ποσο γρηγορα θα το εκανες γιατι θα τον προσπερναγες αργα η γρηγορα τον αλλο αν ηθελε να σε αφησει, αν δεν ηθελε απλα εφτανες στο οριακο τελικιασμα και εκει πλεον ηταν θεμα τελικης του οχηματος.

Την πενταρα και με 150 αλογα να παρει καποιος αδιαφορος καλη θα του φανει, χλιδατη και ακριβη...(εχω φιλους που την βγαζουν βολτα αλλα δεν τολμανε να προσπερασουν καποιον αν δεν εχουν 2-3 χλμ ευθεια ), δεν θα του πω εγω γιατι την πηρε αμα θελει να την μοστραρει.. αλλα ναι και με το δικο μου 30 ετων και ροπη 30 και ιπποδυναμη 245+ και 1350 κιλα βαρος θα τον "κατουρησω" οπως λετε εδω μεσα μερικοι...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#455419 Στα συγκεκριμενα παραδειγματα που θεσατε, η αληθεια νομιζω ειναι καπου στην μεση, λιγο περισσοτερο υπερ του Dimsabas θα ελεγα. Και εξηγουμαι:

Συμφωνα με τα ενδεικτικα δεδομενα απο το γνωστο πλεον zeperfs, η συγκεκριμενη Bmw σαφως και δεν μπορει να ειναι ταχυτερη πουθενα απο ενα κορυφαιο μεν, αλλα και 30ετων GTI της Peugeot.

http://www.zeperfs.com/en/duel279-5801.htm

Aπο την αλλη βεβαια, ουτε και "ταφος" μπορει να θεωρειται μια λιμουζινα σχεδον 5 μετρων και 1700+ κιλων που κανει το τυπικο 0-100km/h σε "8 και κατι" αλλα και πεφτει οριακα κατω απο 30sec στα 1,000m για επιδοσεις απο σταση παντα.

Στις ρεπριζ, περα απο ενα 80-120km/h του link, δεν εχουμε καποιες περεταιρω ενδεικτικες μετρησεις, οποτε εκει δεν υπαρχει μια ξεκαθαρη εικονα, με μια εκαστοτε σχεση κρατημενη στο κιβωτιο, παρα μονο με αλλαγες, σε ρεπριζ των 40-140 και 80-180.
Μεγαλυτερο ενδιαφερον θα ειχε στο 30-50km/h ελαστικοτητας και 50-80km/h αντιστοιχα, για τα δεδομενα της χωρας μας και δικτυων μας τουλαχιστον.

Η τεχνολογια εχει σαφως εξελιχθει αρκετα τα τελευταια 30 χρονια και στους κινητηρες, οποτε και η συγκριση με αναιμικα γερμανικα ατμοσφαιρικα μοτερ 1,600κ.εκ, που προοριζονταν για...φτωχες αποικιες, με ψεκασμο μονου σημειο και ροπη τυπου "βαστα τουρκο να γεμισω" , ειναι λιγο αδικη, οπως και αδικη η συγκριση με Ιταλικα που σε αντιστοιχα κ.εκ ειχαν παραπανω ισχυ.

Ειδικα για την πρωτη επισημανση, που αφορα και την κουβεντα, σημερα η αναλογια ειναι πολυ καλυτερη. Ακομα και μια entry level, "μεσογειακου τυπου" στα της φορολογησης, 520i με 184ps, κυκλοφορει στο δρομο με αξιοπρεπεστατες επιδοσεις, σε σχεση με τις φτωχομπινεδιαρικες εκδοσεις της δεκαετιας του 80' πχ.

Το οτι οι επιδοσεις των αυτοκινητων, εχουν φτασει σημερα να ειναι απο αρκετα γρηγορες, εως και εξωφρενικες για την κυκλοφορια σε δημοσιους δρομους, δεν τα καθιστα ως βαση δεδομενων-συγκρισης, καθοτι στην πλειοψηφια τους ειναι ουτοπικο να θεωρουμε οτι μπορουμε να εξαντλησουμε τις δυνατοτητες τους σε καθημερινες συνθηκες συνηθως με κινηση.

Θεωρω λοιπον οτι σε ενα βαθμο με βαση κυριως τις επιδοσεις απο σταση, η entry level 184αρα 520, ΔΕΝ ειναι ουτε "ταφος", ουτε "για κατουρημα".

Ουσιαστικα αποτελει μια Premium προταση στην μεσαια κατηγορια των sedan/touring, με απλως ικανοποιητικες επιδοσεις.
Το κοστος μπορει μεν αυτη την συγκεκριμενη εποχη να εκτοξευεται στα επιπεδα των αλλοτε απλησιαστων εκδοσεων ανω των 2,000κ.εκ, αυτο βεβαια ειναι κατι που αφορα πρωτιστως ενα κρατος που σχεδον διαχρονικα, "αρμεγει" φορολογικα οτιδηποτε ακουμπα τον κυβισμο των 2 λιτρων, ή πλεον οτιδηποτε ξεπερνα τις 25,000ευρω προ φορων...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#455850
Κίκιζας . έγραψε:
Ουσιαστικα αποτελει μια Premium προταση στην μεσαια κατηγορια των sedan/touring, με απλως ικανοποιητικες επιδοσεις.
Το κοστος μπορει μεν αυτη την συγκεκριμενη εποχη να εκτοξευεται στα επιπεδα των αλλοτε απλησιαστων εκδοσεων ανω των 2,000κ.εκ, αυτο βεβαια ειναι κατι που αφορα πρωτιστως ενα κρατος που σχεδον διαχρονικα, "αρμεγει" φορολογικα οτιδηποτε ακουμπα τον κυβισμο των 2 λιτρων, ή πλεον οτιδηποτε ξεπερνα τις 25,000ευρω προ φορων...


Μα αυτη η μαρκα (BMW) πουλαει εδω κατι που δεν "αξιζει" αυτη την τιμη... σε αλλη χωρα θα επαιρνε καποιος ενα πιο δυνατο... στα δικο μας κοστος..... εαν αυτο ηταν το ζητουμενο.... απο τον πελατη. Οπως και τοτε, τα τιμολογει ακριβα χωρις να δεινει κατι αντιστοιχο σε ισχυ με τον ανταγωνισμο. υπενθυμιζω οτι τοτε που ερχομουνα απο Ανκονα με την Πρισμα 1.6 ie με τα 107 αλογα και βαρος 1150 που κοστισε αφορολογητη 1.700.000 δρχ στο καραβι ηταν αλλοι απο Γερμανια που ειχαν πληρωσει την 316 - AUDI 80αρι με 75 αλογα και γυμνα απο εξτρα περιπου 2500000 + εκατομυρια...
Στην Ελλαδα τοτε η Αντιπροσωπια πουλουσε το δικο μου (Symbol) το ονομαζε τοτε, 4.500.000δρχ και τοτε τα φορολογουσαν τρελλα λοιπον ακομα και τα 1600αρια, στην Ελλαδα. Ο κοσμος ο,τι ηθελε και μπορουσε αγοραζε...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#455900 Και εμεις ειχαμε Πρισμα 1.3 του 1986 (2.8 εκατ) και ηταν ενα καλο αμαξι αλλα μην ξεχναμε οτι βασικα ενα rebadged Fiat ηταν, βεβαια ο λογος ηταν γιατι ηταν 1.3 σενταν με τις μεγαλυτερες ιπποδυναμεις τοτε.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#455915
224v έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Μπορείς να αναφέρεις και τα λίτρα του ντεπόζιτου, αν νομίζεις ότι θα σου δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα.
Η αλήθεια είναι ότι τόση ώρα επαναλαμβάνομαι γιατί θεωρούσα ότι κάνουμε σοβαρή συζήτηση. Πλέον έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει θέληση συνεννόησης, μόνο παράθεση λάθος (ΚΑΙ μαθηματικά λανθασμένων ΚΑΙ άσχετων με το θέμα) στοιχείων ώστε να την πούμε στον απέναντι. Τρίτη σύμπτωση μάλλον δεν είναι πλέον σύμπτωση. (Κίκιζας mode off)

Τρίτη φορά: τα άλογα είναι άσχετα με το προσπέρασμα. Το 0-100 επίσης. (Το οποίο δεν ήταν 7.1 για το 0-100 αλλά 7.6 για τα 0-60 μίλια, απ' το δικό σου λινκ πάντα).

Μιλάμε για 16.7 κιλών ροπής στις 4.750 απέναντι σε 27 από τις 1250 ως τις 4500. Με πολύ πιο σωστή κλιμάκωση και γρήγορες αλλαγές από το αυτόματο.
Υπάρχει άνθρωπος που θεωρεί ότι στο προσπέρασμα, πηγαίνοντας με 60 πίσω από διπλή νταλίκα, το 205 θα είναι πιο γρήγορο από την 520; Που θα σπουλάρει αμέσως και θα δώσει ροπή από το ρελαντί; Που θα αλλάξει αστραπιαία την κατάλληλη στιγμή στην επόμενη σχέση;

Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι το 205 θα ήταν οριακά πιο γρήγορο, καθαρά για τις ανάγκες της συζήτησης και μόνον, αυτό δεν αναιρεί το επιχείρημά μου. Ότι προφανώς ΔΕ μας κοροϊδεύουν που μας πουλούν 520 με 184 άλογα, ότι όποιος την αγοράζει δεν είναι κορόιδο αλλά κάνει μια χαρά επιλογή. Ότι αν κινείσαι με ρυθμούς 205 1.9 (που στην εποχή του εκτελούσε τα πάντα) είσαι πολύ γρήγορος κι ασφαλής εκεί έξω. Ότι σαφώς υπάρχει ένας υπερκαταναλωτισμός στα άλογα κι ότι θα αντεπεξέλθει άνετα στο 99% των μετακινήσεων.


βλεπω οτι παραβλεπεις το διπλασιο σχεδον βαρος... που πρεπει να επιταχυνουν τα οποια αλογα..... ολα τα αλλα που λες καλα και σωστα ειναι αλλα το Βαρος.... ειναι θεμα φυσικης .... και δεν ξεπερνιεται.
Προσωπικα ειχα την τριλιτρη Thesis για 7 χρονια με 1700 κιλα βαρος και 220 αλογα αυτοματη σε δρομους ανετους στο Abu Dhabi & Qatar. εκανα 130.000 χλμ και προσπερνουσα οταν εκανα κεφι τα γνωστα βαρια γεματα ιπποδυναμη οχηματα της Αμερικης Ασιας και Ευρωπης. Μαλιστα ειχα οδηγησει για να δω διαφορες, εκει ηταν ευκολο να βρεις οχηματα απο πωλησεις μτχ π.χ. 750 i κ.λ.π. Το βαρος λοιπον των 1700 κιλων ειναι ενα θεμα αν θελεις να προσπερνας γρηγορα... Εκει που οι ευθειες ηταν ατελειωτες δεν ενδιεφερε το ποσο γρηγορα θα το εκανες γιατι θα τον προσπερναγες αργα η γρηγορα τον αλλο αν ηθελε να σε αφησει, αν δεν ηθελε απλα εφτανες στο οριακο τελικιασμα και εκει πλεον ηταν θεμα τελικης του οχηματος.

Την πενταρα και με 150 αλογα να παρει καποιος αδιαφορος καλη θα του φανει, χλιδατη και ακριβη...(εχω φιλους που την βγαζουν βολτα αλλα δεν τολμανε να προσπερασουν καποιον αν δεν εχουν 2-3 χλμ ευθεια ), δεν θα του πω εγω γιατι την πηρε αμα θελει να την μοστραρει.. αλλα ναι και με το δικο μου 30 ετων και ροπη 30 και ιπποδυναμη 245+ και 1350 κιλα βαρος θα τον "κατουρησω" οπως λετε εδω μεσα μερικοι...

Καλά δε καταλαβαίνω γιατι επιμένετε τόσο σε ανούσια νούμερα απο τη στιγμη που υπάρχουν μετρήσεις επιδόσεων.
Αμα βρώ χρόνο θα ψαξω να βρώ 0-100 και ρεπριζ .Εκεί είναι η ουσία νομίζω.Αν η 520i κάνει 80-110 κάτω απο 4 αντε 4,5 δε τη λές και αργή.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#456026 Nα 520i ed που είναι και 1,6Τ.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-80 km/h 6,1”
0-100 km/h 8,8”
0-120 km/h 12,4”
0-140 km/h 17,1”
0-160 km/h 23,2”
0-400 m 16,5” @ 137,6 km/h
0-1.000 m 30,0” @ 176,1 km/h
30-50 km/h (kickdown) 1,5”
50-80 km/h (kickdown) 3,1”
80-110 km/h (kickdown) 4,4”
110-140 km/h (kickdown) 6,6”
Τελική ταχύτητα 226 km/h
100-0 km/h 39,8 m
Μέση κατανάλωση 10,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 161 g/km
Διαστάσεις 4.907 x 1.860 x 1.464 mm
Bάρος 1.660 kg
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#456054
GTS έγραψε:Και εμεις ειχαμε Πρισμα 1.3 του 1986 (2.8 εκατ) και ηταν ενα καλο αμαξι αλλα μην ξεχναμε οτι βασικα ενα rebadged Fiat ηταν, βεβαια ο λογος ηταν γιατι ηταν 1.3 σενταν με τις μεγαλυτερες ιπποδυναμεις τοτε.

Σημερινά 63.5Κ...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#456062 Τα 2.8 εκ; αποκλειεται. Ξεχνας το βασικο, το 1986 οι δραχμες ειχαν περιορισμενη μετατρεψιμοτητα με τα μεγαλα νομισματα, ουσιαστικα μπορεις να πεις οτι ηταν χωρις αξια εξω απο την χωρα αρα καμμια σχεση με το ευρω που ειναι ενα απο τα 2 ποιο σημαντικα νομισματα στον κοσμο.