Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#410010 Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια! :oops:

@Nikos
Δεν πειραζει Νικο και εγω τελευταια στιγμη κυριολεκτικα ειχα την ευκαιρια οπως σου ειπα και απο το τηλ.
Μπορει να το οργανωσουμε καλυτερα καποια στιγμη πριν ή μετα τις διακοπες Ιουλιου-Αυγουστου...
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#410103 Πολυ ωραια παρουσιαση Γρηγορη συγχαρητηρια!

Πρεπει να ειναι πολυ ωραια να εχεις στη κατοχη σου το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλα με τα μυαλα που εχω τωρα δε προκειται να το αγοραζα ποτε... Οχι οτι δε μου αρεσει η porsche αλιμονο, αλλα δε μπορω να χωνεψω το γεγονος οτι πρεπει να παντρευτεις την αντιπροσωπια για να το συντηρησεις, που σημαινει παρα πολυ υψηλη συντηρηση. Για τα ανταλλακτικα να το καταλαβω μιας και μιλαμε για ανωτερα υλικα απο τα "κοινα" αυτοκινητα, αλλα θα με ετσουζε παρα πολυ εστω και το ακριβο service. :oops:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#410185 Αν έχεις λεφτά έχεις λεφτά τι sercice τι ανταλλακτικά το ίδιο είναι.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#410201 Ο μηχανικος που κανει σερβις σε τετοια αυτοκινητα πρεπει να εχει κανει μαθηματα και να ειναι γνωστης ολων των μυστικων του καθε μοντελλου.
Αυτα πληρωνεις για να μπορεις να εχεις απαιτησεις ποιοτητας μετα. Το θεμα ειναι να ξερεις ποιος ειναι αυτος που μπορεις να εμπιστευθεις... ευτυχως για το δικο μου 2.24v εχω τον ανθρωπο που χρειαζομαι και για απλα αλλα και για δυσκολα θεματα, ειδικα τοτε που το πηρα το 2000 και εκανα μεγαλο σερβις... οποιον εχω στειλει εκει με 3200, 4200, κ.λ.π. αλλα ειδικα για Ghibli kai biturbo, ολοι με εχουν ευχαριστησει. Ακομα και μαντραδες εχω δει εκει να ρωτανε γνωμη...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#421566 GP abarth...Ok ωραίο αυτοκινητάκι αλλά ο κινητήρας κάτω από τις 4000σαλ ...είναι σαν να μην υπάρχει...Αρκετά σκληρό και με μικρές διαδρομές ανάρτησης...
Δε τρελάθηκα....Εικόνα

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#421871 ...δεν ειναι το evo (δηλ το fl του 2010...) να υποθεσω, που φορουσε τον M-air?
Ηταν με τον T-jet στα 155αλογα?

Αν θυμαμαι καλα στα δημοσιευματα της εποχης, για την προ-evo εποχη, αξιζε να παει καποιος κατευθειαν στο "esseesse" με τα 180ps αλλα και αναβαθμισμενη αναρτηση και φρενα...
Ειχα κανει μια βολτα με ενα τετοιο, ηταν εκπληκτικο hot-hatch με αρκετα σκληρη αλλα αγωνιστικου επιπεδου -σε αποτελεσματικοτητα/πληροφορηση- αναρτηση, κορυφαια φρενα και πολυ ισχυρο μοτερ με μπολικο turbo lag στις χαμηλες στροφες αλλα και την γενικοτερη old school αισθηση παλαιοτερων αγωνιστικων αυτοκινητων με Turbo!

Το GP Abarth Evo που ακολουθησε παντως, με τον M-air και τα 165ps νομιζω ηταν χρυση τομη, δηλαδη ειχε το απαιτουμενο γκαζι που ελειπε(?) απο το "απλο" GP Abarth , χωρις το σκληροπυρηνικο χαρακτηρα -στην αναρτηση κυριως και επειτα στην σχετικα αποτομη παροχη δυναμης- του "SS"...

Και αυτο αρκετα υποτιμημενο hot-hatch, πιστευω οτι αδικηθηκε εμπορικα, τουλαχιστον στην χωρα μας, ειχε βεβαια και για μια κατηγορια ανησυχων οδηγων, -χωρις ιδιαιτερες χωροταξικες αναγκες-, εσωτερικο ανταγωνισμο, (στην ιδια τιμη μαλιστα!) το...μπιμπελο 500 Αbarth...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#421926 σημερα μου παρεδωσαν για 3 μερες ένα ολοκαινουριο c3 βεζινα.1,2 γραφει στην αδεια.
Μου ειπαν να μην το πιεσω για να στρωσει. :shifty:
το περιμενα καλυτερο να πω την αληθεια. Στέκεται ωραια σε καλο δρομο,αλλα σε κυματοειδης ανωμαλίες κατι δεν μου αρεσει,μια πλαδαροτητα,εχει μια περιεργη αισθηση,πισω κατι κανει :hmmm: .Οχι καλο abs,ειχα καιρο να οδηγησω αυτοκινητο που δεν μου αρεσε το abs του(ευαισθητο,και όταν ενεργοποιούταν ειχε αποσταθεροποιήσεις το αυτοκινητο,δεν επρεπε στα σημεια που το εκανε).Μισελιν primacy 3 αν δεν κανω λαθος φοραει σε 16 αρα ζαντα.
Εσωτερικο που φθηνοδειχνει στα πλαστικα του :shifty: αλλα δεν με ενοχλεί.Σε πλακοστρωτο παντως σε καποια χωρια της Μυτιλήνης δεν ηταν ουτε ησυχο,ουτε αθορυβο,οπως ένα παλι καινουριο i10 που ειχα την προηγουμενη εβδομαδα(παλι πλακοστρωτο στη Συρο,εντυπωσιακο το μικρο στο καλτεριμι)
Επισης το ταμπλω αντανακλα πολύ στον ηλιο,δεν εχω οδηγησει άλλο αυτοκινητο που να αντανακλα τοσο πολύ.Ουτε γυαλιστικα ειχε ουτε τιποτα,με 40 χλμ το πηρα.
Σαζμαν όχι πολύ καλο,μεγαλες διαδρομες,και το κουμπωμα θα το περιμενα καλυτερο.Επισης από 4η σε 5η εχει μεγαλο κενο,
Μοτερ με πολύ καλη αποκρηση από ρελαντί και 2η ταχυτητα ας πουμε,αλλα πολύ αδυναμο,και με ασχημη χροια.
η οθονη ευκολοδουλευτη,και το touch ευκολο ακομα και από εμενα τον γιδοβοσκο.
Δεν θα το αγοραζα.Το κλιο 1,5 διζελ πχ ηταν ανωτερο παντου.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#421929 κοντολογίς
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#421934 Νοικιαρικο;
Έχουνε μια κουλή έκδοση του 1.2 με 68 άλογα αποκλειστικά για νοικιαρικα κλπ. Λογικά αυτή σου έδωσαν.
Γιατί το ίδιο μοτέρ με τα 82 είναι αξιοπρεπές (σε c1 που το οδήγησα ήταν σούπερ, αλλά πες εκείνο είναι πιο ελαφρύ)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#421938
Asimov έγραψε:Νοικιαρικο;
Έχουνε μια κουλή έκδοση του 1.2 με 68 άλογα αποκλειστικά για νοικιαρικα κλπ. Λογικά αυτή σου έδωσαν.
Γιατί το ίδιο μοτέρ με τα 82 είναι αξιοπρεπές (σε c1 που το οδήγησα ήταν σούπερ, αλλά πες εκείνο είναι πιο ελαφρύ)


ναι νοικιαρικο.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#421998
kostis20 έγραψε:GP abarth...Ok ωραίο αυτοκινητάκι αλλά ο κινητήρας κάτω από τις 4000σαλ ...είναι σαν να μην υπάρχει...Αρκετά σκληρό και με μικρές διαδρομές ανάρτησης...
Δε τρελάθηκα....Εικόνα

< A3003 >



Ο υπερβολικός
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#422003
Κίκιζας . έγραψε:...δεν ειναι το evo (δηλ το fl του 2010...) να υποθεσω, που φορουσε τον M-air?
Ηταν με τον T-jet στα 155αλογα?

Αν θυμαμαι καλα στα δημοσιευματα της εποχης, για την προ-evo εποχη, αξιζε να παει καποιος κατευθειαν στο "esseesse" με τα 180ps αλλα και αναβαθμισμενη αναρτηση και φρενα...
Ειχα κανει μια βολτα με ενα τετοιο, ηταν εκπληκτικο hot-hatch με αρκετα σκληρη αλλα αγωνιστικου επιπεδου -σε αποτελεσματικοτητα/πληροφορηση- αναρτηση, κορυφαια φρενα και πολυ ισχυρο μοτερ με μπολικο turbo lag στις χαμηλες στροφες αλλα και την γενικοτερη old school αισθηση παλαιοτερων αγωνιστικων αυτοκινητων με Turbo!

Το GP Abarth Evo που ακολουθησε παντως, με τον M-air και τα 165ps νομιζω ηταν χρυση τομη, δηλαδη ειχε το απαιτουμενο γκαζι που ελειπε(?) απο το "απλο" GP Abarth , χωρις το σκληροπυρηνικο χαρακτηρα -στην αναρτηση κυριως και επειτα στην σχετικα αποτομη παροχη δυναμης- του "SS"...

Και αυτο αρκετα υποτιμημενο hot-hatch, πιστευω οτι αδικηθηκε εμπορικα, τουλαχιστον στην χωρα μας, ειχε βεβαια και για μια κατηγορια ανησυχων οδηγων, -χωρις ιδιαιτερες χωροταξικες αναγκες-, εσωτερικο ανταγωνισμο, (στην ιδια τιμη μαλιστα!) το...μπιμπελο 500 Αbarth...


Το evo έχει καλύτερη ανάρτηση σε όλες τις συνθήκες και πιο γραμμικό μοτερ. Αίσθηση τιμονιού στα ίδια μέτρια επίπεδα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#422014
kostis20 έγραψε:Το tjet 155ps ήταν.Οχι το evo.
To μοτέρ πολύ άδειο χαμηλά...

< A3003 >


To tjet έχει μικροσκοπικό συμπιεστή που του επιτρέπει να τραβάει από τις 2500rpm ικανοποιητικότατα. Να μου πεις για μετά τις 5500rpm, να σου πω οτι ξεφουσκώνει, αλλά είναι αστείο να λέμε οτι κάτω από τις 4000rpm είναι ψόφιο.

Εκτός αν είχε πρόβλημα ή είχε αλλαγμένο συμπιεστή που οδηγούμαστε σε άλλα μονοπάτια