saxon_747 έγραψε:Σε ένα ατύχημα - δυστύχημα δεν φταίει πάντα ο οδηγός. Μπορεί να έρθει κάποιος πχ από το αντίθετο ρεύμα και να σε θερίσει.
< μου
Προφανώς.
Δεν μιλάω για τέτοιες περιπτώσει όμως.
saxon_747 έγραψε:Σε ένα ατύχημα - δυστύχημα δεν φταίει πάντα ο οδηγός. Μπορεί να έρθει κάποιος πχ από το αντίθετο ρεύμα και να σε θερίσει.
< μου
The Ace έγραψε:Είναι το αυτοκίνητο με τις μικρότερες ζώνες παραμόρφωσης, και άρα (α) έχει ελάχιστες "ανοχές" πριν αρχίσουν οι επικίνδυνες παραμορφώσεις, και (β) μπορεί να απορροφήσει ελάχιστη κινητική ενέργεια. Θέματα όπως ενεργητική ασφάλεια, οδηγική συμπεριφορά, κρατήματα κλπ τα αφήνω στην άκρη, καθώς αυτά είναι θέματα -και- οδηγού.
Το αν εμπλέκεται σε πολλά ή λίγα ατυχήματα έχει να κάνει κυρίως με τους οδηγούς του και πως το οδηγούν. Όμως το ότι οδηγεί σε αναλογικά πολλούς θανάτους ή σοβαρούς τραυματισμούς μας δείχνει αν όντως είναι επικίνδυνο αυτοκίνητο.
IKE έγραψε:Επειδή ο κόσμος είναι ηλίθιος και θεωρεί a priori ότι είναι επικίνδυνο , γι'αυτό κάνει μπούγιο κάθε ατύχημα με smart. Όλα τα άλλα είναι απλά βλακείες. Ασφαλέστατο είναι και από ενεργητική, και από παθητική ασφάλεια.
However, structures behind the fascia increased the risks for the driver.
But the driver risked knee injuries from striking hard points beneath the fascia.
drdino έγραψε: So fucking what, χρειάζετσαι καλύτερη κατανόηση της δοκιμής.
drdino έγραψε:Peugeot 307:However, structures behind the fascia increased the risks for the driver.
drdino έγραψε:Golf 5:[/quote]But the driver risked knee injuries from striking hard points beneath the fascia.
ΓΤΠ κι αυτά.
Anonymous Founder έγραψε:Τα στάνταρντ άλλαξαν κατόπιν, οι συγκεκριμένες δοκιμές, με τα ίδια έγιναν.
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]