Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#33812
saxon_747 έγραψε:Σε ένα ατύχημα - δυστύχημα δεν φταίει πάντα ο οδηγός. Μπορεί να έρθει κάποιος πχ από το αντίθετο ρεύμα και να σε θερίσει.

< μου



Προφανώς.
Δεν μιλάω για τέτοιες περιπτώσει όμως.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#34034
The Ace έγραψε:Είναι το αυτοκίνητο με τις μικρότερες ζώνες παραμόρφωσης, και άρα (α) έχει ελάχιστες "ανοχές" πριν αρχίσουν οι επικίνδυνες παραμορφώσεις, και (β) μπορεί να απορροφήσει ελάχιστη κινητική ενέργεια. Θέματα όπως ενεργητική ασφάλεια, οδηγική συμπεριφορά, κρατήματα κλπ τα αφήνω στην άκρη, καθώς αυτά είναι θέματα -και- οδηγού.

Το αν εμπλέκεται σε πολλά ή λίγα ατυχήματα έχει να κάνει κυρίως με τους οδηγούς του και πως το οδηγούν. Όμως το ότι οδηγεί σε αναλογικά πολλούς θανάτους ή σοβαρούς τραυματισμούς μας δείχνει αν όντως είναι επικίνδυνο αυτοκίνητο.


Ακριβως! :thumbsup:
Συν το γεγονος οτι ειναι το πιο προσιτο trendy τετρατροχο, συν αυτα που αναφερει και ο dimsabas, και ιδου οι συχνες αναφορες για εμπλοκες σε δυστυχηματα...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#34062 Επειδή ο κόσμος είναι ηλίθιος και θεωρεί a priori ότι είναι επικίνδυνο , γι'αυτό κάνει μπούγιο κάθε ατύχημα με smart. Όλα τα άλλα είναι απλά βλακείες. Ασφαλέστατο είναι και από ενεργητική, και από παθητική ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#34069
IKE έγραψε:Επειδή ο κόσμος είναι ηλίθιος και θεωρεί a priori ότι είναι επικίνδυνο , γι'αυτό κάνει μπούγιο κάθε ατύχημα με smart. Όλα τα άλλα είναι απλά βλακείες. Ασφαλέστατο είναι και από ενεργητική, και από παθητική ασφάλεια.


"risk of injury to the knees and femurs of the driver and passenger."

http://www.euroncap.com/tests/smart_for ... 7/303.aspx

Aπο παθητικη ασφαλεια, ασφαλεστατο ΔΕΝ ειναι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#34075 So fucking what, χρειάζετσαι καλύτερη κατανόηση της δοκιμής.


Peugeot 307:
However, structures behind the fascia increased the risks for the driver.


Golf 5:
But the driver risked knee injuries from striking hard points beneath the fascia.


ΓΤΠ κι αυτά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#34116
drdino έγραψε: So fucking what, χρειάζετσαι καλύτερη κατανόηση της δοκιμής.


Fucking hey, για εσενα χρειαζεται, τα παρακατω παραδειγματα εχουν τις εξης ξεκαθαρες διαφορες:


drdino έγραψε:Peugeot 307:
However, structures behind the fascia increased the risks for the driver.


Δεν ειναι συγκεκριμενο, και δεν αναφερεται στην εκταση που γινεται λογος για το Smart, οπου ΚΑΙ ο συνοδηγος θα εχει πιθανοτητες τραυματισμου σε γονατα και μηριαια οστα...

drdino έγραψε:Golf 5:
But the driver risked knee injuries from striking hard points beneath the fascia.


ΓΤΠ κι αυτά. :lol:
[/quote]

1) Γινεται αναφορα ΜΟΝΟ για γονατα...
2) Το υπαρχον Smart που υποβληθηκε σε crash test, ειναι του 2008, το Golf V του 2004, τα standards στα Crash tests εχουν αλλαξει.
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 05 Νοέμ 2014, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#34127
Anonymous Founder έγραψε:Τα στάνταρντ άλλαξαν κατόπιν, οι συγκεκριμένες δοκιμές, με τα ίδια έγιναν.


Προφανως, τα στανταρντ ομως εχουν ανεβει, απο το 2004 μεχρι το 2008, και σημερα ακομα περισσοτερο...
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#34419 Επειδή το θέμα είναι αρκετά πολύπλοκο, για αρχή καλό θα ήταν να βρούμε αν όντως τα smart εμπλέκονται σε περισσότερα ατυχήματα (αναλογικά και με τον αριθμό που κυκλοφορούν) ή απλά τα ΜΜΕ τα φουσκώνουν.

Απο κεί και πέρα, μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι άριστο σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια και παρόλα αυτά να εμπλέκεται σε πολλά ατυχήματα.
Άβαταρ μέλους
By soch
#34434 Σαν οδηγός μηχανής που παρατηρώ τα τι και πως γύρω μου συνέχεια, έχω παρατηρήσει πως μεγάλος αριθμός οδηγών smart τα πάνε εντελώς μ@λ@κισμένα.
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#34684 Αν το καλοσκεφτείς, λογικό δεν είναι ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί πολύ, και πουλάει κυρίως σε οδηγούς που τα μυαλά τους πετάνε, να εμπλέκεται και σε περισσότερα ατυχήματα;
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#34711 Ο σοφος λαος λεει "Δεν ειναι σιγουρο οτι ολοι οι μαλακες οδηγουν Smart, αλλα οσοι οδηγουν Smart ειναι σιγουρα μαλακες" :lol:

Μια χαρα αυτοκινητο για τα ορια της πολης και για τα ορια ταχυτητας που υπαρχουν στις πολεις, ΑΝ ΤΑ ΣΕΒΕΣΑΙ εστω και με παραδοχες +20%. Παρκαρει παντου, δεν καιει, δεν πιανει χωρο στην κινηση κλπ.
Στην Ελλαδα βεβαια, ειναι αγαπημενο αυτοκινητο της κορης που "φοβαται τα μεγαλα", του πατερα της που νομιζει οτι ειναι μοδατος, της μανας που θα οδηγησει μια φορα το μηνα και του γιου που θα βγαλει βολτα το γκομενακι και θα πιει τα παντα. Ολοι δε, εχουν τη μουσικη τερμα και το κινητο το εχουν κανει σκουλαρικι.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#34712 Ειναι μικρο και οι οδηγοι χωνονται σαν μαλακες χωρις φλας στο 90% των περιπτωσεων!!
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#35026 Είχα νοικιάσει στο εξωτερικό ένα πριν 2 χρόνια. Έκανα 2000χλμ σε όλες τις συνθήκες. Δεν θα το αγόραζα ποτέ. Είναι μόνο για μέσα σε αστικό κέντρο, ούτε καν επαρχιακή πόλη. Στην Ελλάδα δεν έχει νόημα. Θεσσαλονίκη δεν θα έβγαινα περιφερειακό με αυτό. Όμοια στην Αθήνα στην Α.Ο.