Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#114516 Είχα δει μερικά και έλεγα συμπαθητικό είναι αλλά τη μάρκα δεν την ξέρω.
Εικόνα
Μια μέρα βρήκα ένα παρκαρισμένο κι έκατσα και το τσέκαρα καλά, πρόκειται για ένα BYD e6.
To έψαξα και είναι κινέζικη μάρκα με προηγμένη τεχνολογία μπαταρίας που εξάγει σε κάποιες χώρες της Ευρώπης ηλεκτρικά αυτοκίνητα για χρήση ταξί και ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία (και σε Αμερική).

Και προχθές ενώ περπατούσα περίπου στη μέση ενός μικρού δρόμου που σπάνια έχει αυτοκίνητα (βασικά είναι εσωτερικός) συνειδητοποιώ ότι δίπλα μου αργά αργά ρολλάρει χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης ένα Lexus RX, δεν τρόμαξα γιατί πήγαινε πολύ αργά απλά το αναφέρω σαν εμπειρία.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#114565 Είναι το μεγαλύτερο χαρτί των κινέζων αυτή η εταιρεία, με 'πλάτες' Γουώρεν Μπάφφετ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#117386 Πηγαίναμε πάρεα με ένα Tesla (δεν ξέρω το μοντέλο αλλά ήταν σα limo σενταν) με καμία 60άρια στο όριο .
Με το που περνάμε την σταθερή κάμερα, δίνει μια γκαζιά.... Απόκοσμη επιτάχυνση, δεν εχω πετύχει τέτοιο πράγμα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#117701 Βασικά έχει πολλά περισσότερα άλογα από το δικό σου και πολλή περισσότερη ροπή σε όσες στροφές κι αν είναι....
Εγώ αυτό το είχα νιώσει παλιά με μια 928 που πηγαίναμε μαζί κάποιο βράδυ σε μεγάλη λεωφόρο της Αθήνας, τη μία στιγμή ήταν δίπλα μου την άλλη απομακρυνόταν με τρομακτικό ρυθμό. Μόνο που η 928 έκανε και κάποιον θόρυβο, το Tesla και έγινε σίφουνας και τίποτα δεν ακούστηκε.
Βασικά το καταλαβαίνεις όταν από αυτοκίνητο με 75 άλογα πάς στα 150, τότε ξαφνικά βλέπεις πόσο πολύ απομακρύνεσαι σε ρεπρίζ από τα άλλα με 75 άλογα...

Αλήθεια στα ηλεκτρικά το γκάζι μήπως πρέπει να το λέμε αλλιώς αφού το πάτημα του πεντάλ ουδεμία σχέση έχει με τον έλεγχο ροής κάποιου καυσίμου; Πως θα μπορούσαμε να το λέμε, σίγουρα όχι ένταση γιατί αν και ηλεκτρικά σωστός σαν όρος φέρνει σε ηχητικό συνειρμό που δεν ταιριάζει. Τι λέτε;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#117749 Εντάξει το δικό μου ειναι μαουνα, αλλά έχω και μια επαφή με ss μηχανές Και τι επιταχύνσεις παίζουν εκεί.
Να έβλεπα να άνοιγε δίπλα μου ένα R1 πχ, οκ, δεν θα μου έκανε εντύπωση.
Αλλά αυτό έχει και ένα Α όγκο και αδράνεια, έφυγε σαν να ήταν συμπιεσμένο ελατήριο που ελευθερώΘηκε ξαφνικά.
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#117800
sknipper έγραψε:Αλήθεια στα ηλεκτρικά το γκάζι μήπως πρέπει να το λέμε αλλιώς αφού το πάτημα του πεντάλ ουδεμία σχέση έχει με τον έλεγχο ροής κάποιου καυσίμου; Πως θα μπορούσαμε να το λέμε, σίγουρα όχι ένταση γιατί αν και ηλεκτρικά σωστός σαν όρος φέρνει σε ηχητικό συνειρμό που δεν ταιριάζει. Τι λέτε;

Πεντάλ επιτάχυνσης;
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#118583
Jorge_greek έγραψε:
sknipper έγραψε:Αλήθεια στα ηλεκτρικά το γκάζι μήπως πρέπει να το λέμε αλλιώς αφού το πάτημα του πεντάλ ουδεμία σχέση έχει με τον έλεγχο ροής κάποιου καυσίμου; Πως θα μπορούσαμε να το λέμε, σίγουρα όχι ένταση γιατί αν και ηλεκτρικά σωστός σαν όρος φέρνει σε ηχητικό συνειρμό που δεν ταιριάζει. Τι λέτε;

Πεντάλ επιτάχυνσης;


Go-pedal το λένε στας Ευρώπας :metalo:

....σε τα μας, θα ήταν....."παμ'πλατεία", ξέρω-γω ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By avel
#145370 Ελαφρώς off-topic, αλλά στη Νέα Υόρκη έχουν παρόμοιο πρόβλημα με το ρεύμα τις μέρες που έχει καύσωνα, λόγω της αυξημένης κατανάλωσης από τα air condition.

Η τοπική "ΔΕΗ" λοιπόν σού δίνει δωρεάν ένα WiFi-controlled smart a/c kit. Ο όρος είναι ότι πρέπει να συμμετέχεις σε 3 "events", όπου θα ρυθμίζεται η θερμοκρασία λίγο πιο ψηλά ώστε να βοηθήσεις τη συνολική κατανάλωση στο grid. Για το παλιό a/c που έχω στο σπίτι μου (που δεν είχε καν τηλεχειρισμό) με βόλεψε μια χαρά!
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#145379 Καθώς θα αυξάνονται τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα όλο και θα επιδεινώνεται το πρόβλημα. Ειδικά στις μεγάλες πόλεις καθώς οι ώρες φόρτισης θα συμπίπτουν για πάρα πολλούς (γύρω στις 9 που το αφήνουν στη δουλειά (αν έχει φορτιστή) και γύρω στις 6 που γυρίσαν από τη δουλειά το πρόβλημα θα κορυφώνεται. Σταδιακά υποθέτω οι υποδομές/παραγωγή+παροχές θα προσαρμοστούν αλλά θα περάσει καιρός.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#145381 Πίσω από αυτά κρύβεται και κάτι άλλο, το ότι δεν μπορεί οι ταχυφορτιστές να είναι αυτό που θα δώσει ώθηση στην ηλεκτροκίνηση. Είναι μόνο για περιπτώσεις ανάγκης. Δεν υπάρχει αρκετό ρεύμα να καλύψει τη ζήτηση αιχμής, ούτε θα υπάρξει στο άμεσο μέλλον.
Η λύση είναι μία : κλειστό γκαράζ και βραδεία φόρτιση το βράδυ σε ώρες μειωμένης κατανάλωσης._
Άβαταρ μέλους
By markvag
#145385 Και μόλις εξήγησες γιατί η ηλεκτροκίνηση είναι άσχετη για το 90% των Ελλήνων... :lol: