Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#27762 . μην παρεξηγήσεις αλλά σε φαντάζομαι στο εικονοστάσι με τη μουτσούνα του Metcalfe να διαβάζεις άρθρα του Πατέλου ως μετάνοιες κάθε φορά που διάβασες στο forum κάτι διαφορετικό απ' αυτό που ευαγγελίζονται τα περιοδικά και κολάστηκες.

:superman:

Αν το RS5 είναι supercar, τότε εγώ είμαι ο Γκουσγκούνης.
Και 30 χρόνια πριν υπήρχαν τέτοιου είδους μοντέλα επιδόσεων (πχ 037, Quattro) αλλά δεν τόλμησε κανένας να τα βάλει δίπλα σε μια Ferrari ή Lamborghini.

Τέλος από μένα στο ΟΤ.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#27769
IKE έγραψε:Η απλή Corvette είναι πολύ πιο κοντά σε αυτό που θα ορίζαμε σαν σπορ αυτοκίνητο από την όποια 911.

Όπως και μία Cayman είναι πιο σπορ από ένα Audi RS6.

ΥΓ.Σπορ εγώ ορίζω το αυτοκίνητο που βάζει την δυναμική και την οδική συμπεριφορά σε προτεραιότητα σε σχέση πχ με τους χώρους.


Ειναι ομως τα supercar υποσυνολο των sportcars ? Αν κάνεις την διευκρινηση απαντας και για το dodge charger Hellcat. (ειλικρινης απορια)

IMO ο εντι εδωσε τον καλυτερο ορισμο (ενα μειγμα μαρκεντιγκ και εξωτικοτητας)

Εγω θα προσθετα οτι σουπερκαρ σημερα ειναι ενα αυτοκινητο που μπορει να στριψει σε ανοιχτες καμπες καλυτερα απο ενα καλο gt βασισμενο σε πλαισιο μαζικης παραγωγης και στην εξοδο να εχει τη δυναμη να επιταχυνει στα 200μιλια/ωρα +.
Κατι που λογω φιλοσοφιας και περιορισμων αμαξωματος δεν μπορουν να κανουν εστω και καραβελτιωμενα στεϊσονβαγκον.

Εδω ομως θα πρεπει να βαλουμε και τον παραγοντα οικονομιας και λειτουργικοτητας δλδ δεν μετρανε κατασκευες που δεν ειναι μελετημενες με καποια στανταρντ. (δλδ δεν μετραει αν φτιαξω ενα volvo με 1000 αλογα κλπ.)

Το καλυτερο παραδειγμα υπεραυτοκινητου (για να εχουμε και μια απεικονιση) ειναι η Lamborghini Diablo, ουτε σπορτιφ ουτε τεχνολογικος πρωταθλητης (959) ουτε αγωνιστικο πετιγκρι (F40)ηταν ομως αψογο σχεδιο, μεγαλο μεταξονιο, κεντρομηχανο.*

* το κεντρομηχανο ειναι σχετικο με τον ορισμο στο βαθμο που η διαταξη αυτη το απομακρυνει απο την αισθητικη του GT, μια 599 φυσικα και ειναι υπεραυτοκινητο (πληροι τους ορους που εβαλα παραπανω) αλλα η διαταξη της την κανει λιγοτερο εξωτικη, (ο μονοκερος δεν μπορει να ειναι παρα κεντρομηχανος και ολοι το ξερουμε). Το supercar δλδ πρεπει να τονιζει εστω και λογω μαρκετινγκ την προθεση του για τελειοτητα.

Με τα παραπανω δλδ μια SL (ακομα και SLS) δεν θα ειναι ποτε υπεραυτοκινητο οπως και μια Μ-κατι αλλα ενα i8 με βαζει σε σκεψεις (πρεπει ομως πρωτα να φτασει τα 200μιλια/ωρα βεβαια) :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#27781 Σχετικά με το θέμα μάρκετινγκ θα αναφέρω πραγματικό παράδειγμα (άσχετο με το αυτοκίνητο, σχετικό με το θέμα ονοματολογία).

Γνωστή εταιρεία που πουλά ανθρακούχο νερό πάλευε να το χαρακτηρίσει ως "αναψυκτικό" --> WOW.

Τελικά όταν προέκυψε το αυξημένο ΦΠΑ για αναψυκτικά εγκατέλειψε την προσπάθεια.

Φανταστείτε τώρα να βγάλει η Audi ένα Q7 με 800 άλογα και να το διαφημίσει με το σλόγκαν "SUPERCAR REDEFINED". (Κωλώνουν; :hmmm: )

Στο Evo θα έχουμε εγκεφαλικά και ο Metcalfe θα χάσει κεντράρισμα και στο άλλο μάτι προκειμένου να φιλοσοφήσει την υποσημείωση που θα πρέπει να προσθέσει στον ορισμό.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#27844
EDDIE_147 έγραψε: . μην παρεξηγήσεις αλλά σε φαντάζομαι στο εικονοστάσι με τη μουτσούνα του Metcalfe να διαβάζεις άρθρα του Πατέλου ως μετάνοιες κάθε φορά που διάβασες στο forum κάτι διαφορετικό απ' αυτό που ευαγγελίζονται τα περιοδικά και κολάστηκες.

:superman:


Δεν παρεξηγουμαι, γιατι δεν με γνωριζεις απο κοντα, και δεν ξερεις προφανως την αναλογια
αναγνωσματος διαφορων "Ευαγγελιων" με αυτη των προσωπικων εμπειριων και επαφων στο αντικειμενο...Στην τελικη παντως ακομα και ετσι να ηταν, (Ευαγγελιο τα αναγνωσματα του Metcalfe) σιγουρα θα το προτιμουσα, ως μια πρωτη βαση πληροφοριων, απο το να νομιζω ΜΟΝΟΣ μου -οπως μερικοι στο παρον και το αλλο Forum- , μετα απο δυο τρια στριψιματα με 4-5 αυτοκινητα στην ζωη μου, και κουβεντουλα με μερικους φιλους,
οτι ειμαι γαματος σε αυτα τα θεματα... :lol:


EDDIE_147 έγραψε:Αν το RS5 είναι supercar, τότε εγώ είμαι ο Γκουσγκούνης.
Και 30 χρόνια πριν υπήρχαν τέτοιου είδους μοντέλα επιδόσεων (πχ 037, Quattro) αλλά δεν τόλμησε κανένας να τα βάλει δίπλα σε μια Ferrari ή Lamborghini.

Τέλος από μένα στο ΟΤ.


Eιπα εγω ποτε οτι το RS5 ειναι supercar? :dizzy: Υπερ-κουπε-GT το χαρακτηριοα, οχι υπεραυτοκινητο. Ειναι διαφορετικη η μια ερμηνεια απο την αλλη.
Δεν ξερω πραγματικα τι καταλαβες πριν... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#27912
Υπερ-κουπε-GT


Θέλω να μου ποστάρεις άρθρο που ο Τζέθρο κάνει ανάλυση του ορισμού.

Επίσης θα ήθελα να γνωρίζω πόσοι διαφορετικοί ορισμοί υπάρχουν.
Είναι σοβαρή και ειλικρινής η απορία δεδομένου ότι τα περιοδικά τα χω για χέσιμο εδώ και πολλά χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#27979
EDDIE_147 έγραψε:
Υπερ-κουπε-GT


Θέλω να μου ποστάρεις άρθρο που ο Τζέθρο κάνει ανάλυση του ορισμού.

Επίσης θα ήθελα να γνωρίζω πόσοι διαφορετικοί ορισμοί υπάρχουν.
Είναι σοβαρή και ειλικρινής η απορία δεδομένου ότι τα περιοδικά τα χω για χέσιμο εδώ και πολλά χρόνια.


Δεν ειναι μονο ο Jethro Bovington δημοσιογραφος στο evo, δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να σου βρω δικη του αποκλειστικα τοποθετηση επ' αυτου...

Το evo, το εχει καταταξει στην κατηγορια των Coupe/GT's, η αναφορα Uber coupe που εκανα, προερχεται απο διαφορες δημοσιευσεις, οπως πχ εδω:

"While hard-core enthusiasts are likely to engage in endless debates over which of the entries in this über-performance sport coupe/convertible class is the most desirable, there's no arguing the RS 5 earns a place in that group by virtue of its 450-horsepower V8 alone."

http://www.edmunds.com/audi/rs-5/

"The 2012 Audi RS5 is almost here, and luckily for us U.S. fans Audi’s uber-coupe will launch in facelifted form"

http://www.motorauthority.com/news/1066 ... s5-preview

Δεν υπαρχουν καποιοι καταχωρημενοι ορισμοι. Βασικες κατηγοριες ειναι πχ τα sportscars, sedan, compact cars, mini-vans, suv's και παει λεγοντας.
Απ' οσο καταλαβαινω, τα uber-coupe's/GT's ειναι μια υποκατηγορια, πολυ ισχυρων κουπε, τα οποια στις πιο απλες εκδοσεις τους θεωρουνται απλως coupe's/GT's .
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#27992
Κίκιζας . έγραψε:, απο το να νομιζω ΜΟΝΟΣ μου -οπως μερικοι στο παρον και το αλλο Forum- , μετα απο δυο τρια στριψιματα με 4-5 αυτοκινητα στην ζωη μου, και κουβεντουλα με μερικους φιλους,
οτι ειμαι γαματος σε αυτα τα θεματα... :lol:



Γατάκια!
Διαβάστε τον διδάσκαλο που έχει λιώσει τα buckets των supercars.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#28007 Επειδή έχει πλάκα το παρόν thread, θα πρότεινα να το κάνουμε ακόμα πιο μπάχαλο προσθέτοντας και το "τι είναι hypercar" στο γενικότερο ερώτημα :superman:

Πολύ λίγα τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας, και προφανώς αποτελούν το ρετιρέ πάνω από τα supercars, αλλά θα έχει πλάκα να βρούμε τις διαφορές στους ορισμούς....
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#28008 . καταλαβαίνεις από το όλο γραπτό ότι έβγαλε τον "ορισμό" εκείνη τη στιγμή από το στομάχι του ή πιστεύεις ότι έκαναν επί τούτου brainstorming meetings για να καταλήξουν σε συγκεκριμένους ορισμούς με συγκεκριμένα κριτήρια;

εδιτ:
BTW για να πεις αν κάποιο μοντέλο είναι supercar ή hypercar ή το ντάτσουν του Ταμτάκου δεν χρειάζεται να τα έχεις οδηγήσει.

@Ace
Όπως είπα και σε προηγούμενο post αν δεχτούμε ότι ο όρος supercar γεννήθηκε με τη Miura (sportscar στο πιο εξωφρενικό του από διάφορες απόψεις), τότε το hypercar θα το έβαζα από Diablo μεριά και δώθε.
Κάπως πρέπει να ξεχωρίσει η Enzo από την 360...

Σήμερα βέβαια που η Audi δεν κωλώνει να φτιάξει ένα τζιπ με V12 diesel και γιατί όχι να πετάξει αύριο κανένα V16 diesel, θα προκύψουν προβληματισμοί τύπου hyper-super-duper-SUV αλλά αυτά είναι τελείως υποκειμενικά, εκ στομαχιού ορμώμενα και για να περνάει η ώρα ευχάριστα.

Φαντάζομαι αν γράψει ο Μάνκη κάποιο άρθρο τύπου "Do modern hot hatches mean the death of supercars" (τύπου βγάλτε πλερέζες, βράζω στάρι για κόλλυβα), οι περιοδικάκηδες του ντουνιά θα πάθουν αμόκ.
:s_biggrin :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#28022 Ειδικά για τα hypercars υπάρχουν 3-4 "ορισμοί", και όλοι εξ'αυτών καταλήγουν στα ίδια ακριβώς μοντέλα (από πλευράς τιμής, τελικής ταχύτητας, "αποκλειστικότητας" κινητήρων ή/και μερών κλπ). Ακόμα και το απλό "το κορυφαίο μοντέλο" των 4-5 γνωστών εταιρειών, συν 2-3 ακόμα που είναι εντελώς εξειδικευμένα (π.χ. Agera) αρκεί.

Απλώς αν κάτσει κανείς να το κοιτάξει με τη λογική που το συζητάμε εδώ, θα αρχίσει να μπλέκει πολύ το πράγμα....
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#28028
Απλώς αν κάτσει κανείς να το κοιτάξει με τη λογική που το συζητάμε εδώ, θα αρχίσει να μπλέκει πολύ το πράγμα....


Επειδή κάνω τελείως διαφορετικά πράγματα στη δουλειά χρειάζομαι σε κάποιες φάσεις ένα reset.
Σήμερα στο τοπικό της F1 θα μαζεύουν τα σπασμένα από χτες, οπότε αυτό που περιγράφεις μου ακούγεται promising.

:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By nass
#28033 To "κορυφαίο supercar της γκάμας" είναι καλός ορισμός του hypercar γιατί δεν είναι διφορούμενος
Το "sportscar με τιμή > τόσο" είναι καλός ορισμός του supercar γιατί δεν είναι διφορούμενος
Και οι δύο ορισμοί δεν είναι άριστοι, γιατί προϋποθέτουν άλλους ορισμούς (supercar, sportscar) που μπορεί να είναι διφορούμενοι

Ορισμοί που χωράνε ερμηνείες (πχ. "φανταστικές επιδόσεις", "σπορ συμπεριφορά") είναι για να συζητάμε στο Forum και να επιδεικνύεται η γαματοσύνη του καθενός.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#28047 ΘΕΩΡΙΑ ΡΑΝΙΑΣ #2.452

nass νομίζω ότι πρέπει να μπει και το στοιχείο της "εξωτικότητας"* γιατί μια πανάκριβη Μ3 δεν είναι supercar.
Είναι κατηγορία super mitrioli για την οποία ακόμα δεν έχει αποφανθεί η επιστημονική κοινότητα.

*Κώστα Καββαθά Άπαντα. Τόμος Β' Γενικοί Ορισμοί. Σελ 456-458.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#28059
nass έγραψε:To "κορυφαίο supercar της γκάμας" είναι καλός ορισμός του hypercar γιατί δεν είναι διφορούμενος
Το "sportscar με τιμή > τόσο" είναι καλός ορισμός του supercar γιατί δεν είναι διφορούμενος
Και οι δύο ορισμοί δεν είναι άριστοι, γιατί προϋποθέτουν άλλους ορισμούς (supercar, sportscar) που μπορεί να είναι διφορούμενοι

Ορισμοί που χωράνε ερμηνείες (πχ. "φανταστικές επιδόσεις", "σπορ συμπεριφορά") είναι για να συζητάμε στο Forum και να επιδεικνύεται η γαματοσύνη του καθενός.


Ειδικά για τα hypercars, ο ορισμός >320χαω (ο αντίστοιχος 200mph ή ο πιο απόλυτος >240mph) είναι εξίσου ξεκάθαρος, απόλυτος και, για τους περισσότερους, σωστός. Δηλαδή ακόμα και αν υπερτουμπανιάσεις το εκάστοτε Μ5 ή RS6, δύσκολα θα φτάσεις εκεί ψηλά (μόνο το GTR παίζει σε αυτή τη κατηγορία του tuning, αλλά είναι περιπτωσάρα).

Από την άλλη, στα supercars (και ειδικά προς τα κάτω) μπλέκει πολύ το πράγμα...
Τελευταία επεξεργασία από The Ace και 23 Οκτ 2014, 11:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά