bebes έγραψε:Μήπως πάνω στις τιμες διυλιστηρίου δίνονται κάποιες εκπτώσεις σε εταιρίες ή σε συγκεκριμένα πρατήρια;
Να φτάσει κάτω από την τιμή διυληστηρίου; Εξαιρετικά δύσκολο.
Οι εταιρείες εμπορίας στο τέλος του έτους παίρνουν κάποιες εκπτώσεις από τα διυληστήρια ανάλογα με τον όγκο που έχουν κάνει, αλλά το να υπολογίσουν αυτές τις εκπτώσεις στις τιμές που δίνουν στο πρατήριο, πολύ δύσκολο. Και πάλι, αν βάλουμε το μεταφορικό κόστος, συν όλα τα υπόλοιπα, η τιμή που θα πάρει το πρατήριο θα είναι ελαφρώς πάνω από την τιμή ΔΕΠ. Πχ μία καλή τιμή για ένα πρατήριο είναι ΔΕΠ + 0,2€ / lt. Το κέρδος λοιπόν του εμπόρου, που θα πρέπει να καλύψει σταθερά κόστη (μισθοδοσίες, πάγια, κτλ), μεταφορικό στο πρατήριο, κτλ, είναι αυτό, άντε να πάρει άλλα τόσα ή και παραπάνω από το διυληστήριο στο τέλος της χρονιάς. Αν υπάρχει πίστωση, το χρηματοοικονομικό κόστος θα αυξήσει το περιθώριο που δίνει ο έμπορος. Ε, να βάλει και το πρατήριο 1 λεπτό, πιο λογικά 2-3 λεπτά στο λίτρο, τιμή κάτω του διυληστηρίου δεν πρόκειται να βγει. Οι μόνοι τρόποι είναι οι εξής:
- Κάποιο πρατήριο να έχει αγοράσει πριν κάποιες μέρες και να είχαμε σοβαρή άνοδο ξαφνικά.
- Κάποια πολύ ιδιαίτερη προωθητική ενέργεια, για πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα.
- Κλέψιμο.
Αφήνω στη φαντασία του αναγνώστη τι συμβαίνει συχνότερα. Δεν λέω ότι δεν γίνονται τα παραπάνω, αλλά είναι μάλλον οι εξαιρέσεις, όχι ο κανόνας όταν βλέπουμε τόσο χαμηλές τιμές. Τα περιθώρια στην εμπορία καυσίμου είναι απειροελάχιστα.
Όταν είχε βγει ο μπουμπούκος και είχε πει πως θα βάλει πλαφόν στο περιθώριο κέρδους 20% (ή κάτι τέτοιο) στο εμπόριο καυσίμου είχαν πέσει κάτω από τα γέλια μέχρι και οι δεξαμενές. Στην εμπορία αν έχεις 2% κέρδος είσαι καλά. Στο διυληστήριο βέβαια, δεν έγινε ποτέ κουβέντα για πλαφόν στο κέρδος...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα