melos86 έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:melos86 έγραψε:Οσο για τους ρυπους , υπαρχουν οι πραγματικοι ρυποι και οι "φορολογικοι" ρυπου ας μου επιτραπει. Το CO2 φυσικα και αποτελει ρυπο ο οποιος συμβαλει στο φαινομενο του θερμοκηπιου και ειναι ο πιο γνωστος γιατι βαση αυτου προκυπτει η φορολογια στα ΙΧ. Τα οξειδια του αζωτου ομως (NOx) που βγαζουν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι οι σοβαροτεροι γιατι στην ουσια προκαλουν καρκινογενεσεις!
Το CO2 δεν είναι ρύπος, είναι απλώς το προϊόν μιας ατελούς καύσης. Δεν κάνει κανένα κακό πουθενά και σε κανέναν (αλλιώς όλοι όσοι πίνουν την μπυρίτσα τους ή την κοκα-κόλα τους θα είχαν πεθάνει προ πολλού). Χρησιμοποιείται κυρίως για να δείξει πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας.
Τα διοξείδια του αζώτου είναι επικίνδυνοι ρύποι, απολύτως καρκινογόνοι και γι' αυτό και σε κάθε προδιαγραφή Euro απαιτείται να μειώνονται.
Μπορει να μην σκοτωνει αμεσα, αλλα μεσω της εντασης του φαινομενου το θερμοκηπιου σκοτωνει εμμεσα!
Κατατασσεται κανονικα στους ρυπους τοσο για τις κυβερνησεις οσο και για τις αυτοκινητοβιομηχανιες απλα και κατα την δικη μου αποψη ειναι πολυ πιο ακινδυνο σε σχεση με τα NOx (τα οποια επισης ειναι καταλοιπα ατελους καυσης).
Με αυτή την λογική, κάθε ζωντανός οργανισμός στην Γη, την μολύνει ανεπανόρθωτα, αφού η αναπνοή μας παράγει CO2.
Το CO2 είναι παράγωγο μιας ατελούς καύσης, οπότε εξ αυτού καταχωρείται σαν "ρύπος", αλλά επικίνδυνος ρύπος σε καμία περίπτωση. Φυσικά σχετίζεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, όχι γιατί είναι επικίνδυνος, αλλά γιατί το φαινόμενο του θερμοκηπίου προκαλείται από την ανθρώπινη δραστηριότητα και την καύση ορυκτών καυσίμων (καύση --> άνθρακας σε κάποια από τις μορφές του, βασική χημεία).
Ξαναγυρίζω λοιπόν: τα NOx είναι επικίνδυνα αέρια, το CO2 είναι απλώς το ανεπιθύμητο αποτέλεσμα μιας ατελούς καύσης, που κανένα κακό δεν κάνει στον άνθρωπο άμεσα. Και CΟ2 παράγουμε οι ίδιοι από την στιγμή που γεννιόμαστε (απλώς αναπνέοντας).