Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#528102
melos86 έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
melos86 έγραψε:Οσο για τους ρυπους , υπαρχουν οι πραγματικοι ρυποι και οι "φορολογικοι" ρυπου ας μου επιτραπει. Το CO2 φυσικα και αποτελει ρυπο ο οποιος συμβαλει στο φαινομενο του θερμοκηπιου και ειναι ο πιο γνωστος γιατι βαση αυτου προκυπτει η φορολογια στα ΙΧ. Τα οξειδια του αζωτου ομως (NOx) που βγαζουν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι οι σοβαροτεροι γιατι στην ουσια προκαλουν καρκινογενεσεις!

Το CO2 δεν είναι ρύπος, είναι απλώς το προϊόν μιας ατελούς καύσης. Δεν κάνει κανένα κακό πουθενά και σε κανέναν (αλλιώς όλοι όσοι πίνουν την μπυρίτσα τους ή την κοκα-κόλα τους θα είχαν πεθάνει προ πολλού). Χρησιμοποιείται κυρίως για να δείξει πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας.
Τα διοξείδια του αζώτου είναι επικίνδυνοι ρύποι, απολύτως καρκινογόνοι και γι' αυτό και σε κάθε προδιαγραφή Euro απαιτείται να μειώνονται.

Μπορει να μην σκοτωνει αμεσα, αλλα μεσω της εντασης του φαινομενου το θερμοκηπιου σκοτωνει εμμεσα!
Κατατασσεται κανονικα στους ρυπους τοσο για τις κυβερνησεις οσο και για τις αυτοκινητοβιομηχανιες απλα και κατα την δικη μου αποψη ειναι πολυ πιο ακινδυνο σε σχεση με τα NOx (τα οποια επισης ειναι καταλοιπα ατελους καυσης).

Με αυτή την λογική, κάθε ζωντανός οργανισμός στην Γη, την μολύνει ανεπανόρθωτα, αφού η αναπνοή μας παράγει CO2.
:dizzy:
Το CO2 είναι παράγωγο μιας ατελούς καύσης, οπότε εξ αυτού καταχωρείται σαν "ρύπος", αλλά επικίνδυνος ρύπος σε καμία περίπτωση. Φυσικά σχετίζεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, όχι γιατί είναι επικίνδυνος, αλλά γιατί το φαινόμενο του θερμοκηπίου προκαλείται από την ανθρώπινη δραστηριότητα και την καύση ορυκτών καυσίμων (καύση --> άνθρακας σε κάποια από τις μορφές του, βασική χημεία).
Ξαναγυρίζω λοιπόν: τα NOx είναι επικίνδυνα αέρια, το CO2 είναι απλώς το ανεπιθύμητο αποτέλεσμα μιας ατελούς καύσης, που κανένα κακό δεν κάνει στον άνθρωπο άμεσα. Και CΟ2 παράγουμε οι ίδιοι από την στιγμή που γεννιόμαστε (απλώς αναπνέοντας).
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#528105
melos86 έγραψε:
mousatos έγραψε:Αν δεν πέσει η τιμή του βαρελιού wti κάτω από τα 65$ τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο που είναι μήνες συντήρησης των διυλιστηρίων και μειώνεται η ζήτηση ( που δεν το βλέπω έτσι όπως πάει) , ετοιμαστείτε το χειμώνα για 85$ το βαρέλι στο δόξα πατρί. Τουτέστιν 10 λεπτά πάνω στα καύσιμα έστω για ένα-δυο μήνες μόνο.
Όσο για το diesel , η μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη , μειώνει και τους ρύπους; CO2 οι οποίοι αναλογικά έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν πάλι στην Ευρώπη τον τελευταίο χρόνο με την πτώση στις πωλήσεις των diesel.

Απο που να το πιασω και που να το αφησω...
1. Η τιμη του αργου δεν εχει σε τιποτα να κανει με τους μηνες του χρονου.
2. Η τιμη του αργου δεν επηρεαζεται απο το τι θα κανουν τα διυλιστηρια. Η δε συντηρηση τους γινεται καθολη τη διαρκεια της χρονιας.
3. Αυγουστο-Σεπτεμβριο δεν πεφτει η ζητηση. Πεφτει η ζητηση στα πρατηρια που βρισκονται μεσα στις πολεις αλλα αυτη την πτωση την βλεπουν ως αυξηση τα πρατηρια που βρισκονται εκτος πολης στις τουριστικες περιοχες. Οι συνολικες καταναλωσεις ειναι αρκετα σταθερες.

Οσο για τους ρυπους , υπαρχουν οι πραγματικοι ρυποι και οι "φορολογικοι" ρυπου ας μου επιτραπει. Το CO2 φυσικα και αποτελει ρυπο ο οποιος συμβαλει στο φαινομενο του θερμοκηπιου και ειναι ο πιο γνωστος γιατι βαση αυτου προκυπτει η φορολογια στα ΙΧ. Τα οξειδια του αζωτου ομως (NOx) που βγαζουν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι οι σοβαροτεροι γιατι στην ουσια προκαλουν καρκινογενεσεις!


Τα NOx είναι πολλά πράματα, αλλά καρκινογόνα δεν είναι. Τοξικά είναι. Τα σωματίδια είναι τα καρκινογόνα.

Anonymous Founder έγραψε:Το CO2 δεν είναι ρύπος, είναι απλώς το προϊόν μιας ατελούς καύσης. Δεν κάνει κανένα κακό πουθενά και σε κανέναν (αλλιώς όλοι όσοι πίνουν την μπυρίτσα τους ή την κοκα-κόλα τους θα είχαν πεθάνει προ πολλού). Χρησιμοποιείται κυρίως για να δείξει πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας.
Τα διοξείδια του αζώτου είναι επικίνδυνοι ρύποι, απολύτως καρκινογόνοι και γι' αυτό και σε κάθε προδιαγραφή Euro απαιτείται να μειώνονται.


Το CO2 βασικά είναι προϊόν τέλειας καύσης...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#528106
melos86 έγραψε:1. Η τιμη του αργου δεν εχει σε τιποτα να κανει με τους μηνες του χρονου.
2. Η τιμη του αργου δεν επηρεαζεται απο το τι θα κανουν τα διυλιστηρια. Η δε συντηρηση τους γινεται καθολη τη διαρκεια της χρονιας.

1.wrong
2.wrong , σχετικά.
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 08 Αύγ 2018, 16:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#528107
Vagnar έγραψε:
melos86 έγραψε:
mousatos έγραψε:Αν δεν πέσει η τιμή του βαρελιού wti κάτω από τα 65$ τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο που είναι μήνες συντήρησης των διυλιστηρίων και μειώνεται η ζήτηση ( που δεν το βλέπω έτσι όπως πάει) , ετοιμαστείτε το χειμώνα για 85$ το βαρέλι στο δόξα πατρί. Τουτέστιν 10 λεπτά πάνω στα καύσιμα έστω για ένα-δυο μήνες μόνο.
Όσο για το diesel , η μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη , μειώνει και τους ρύπους; CO2 οι οποίοι αναλογικά έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν πάλι στην Ευρώπη τον τελευταίο χρόνο με την πτώση στις πωλήσεις των diesel.

Απο που να το πιασω και που να το αφησω...
1. Η τιμη του αργου δεν εχει σε τιποτα να κανει με τους μηνες του χρονου.
2. Η τιμη του αργου δεν επηρεαζεται απο το τι θα κανουν τα διυλιστηρια. Η δε συντηρηση τους γινεται καθολη τη διαρκεια της χρονιας.
3. Αυγουστο-Σεπτεμβριο δεν πεφτει η ζητηση. Πεφτει η ζητηση στα πρατηρια που βρισκονται μεσα στις πολεις αλλα αυτη την πτωση την βλεπουν ως αυξηση τα πρατηρια που βρισκονται εκτος πολης στις τουριστικες περιοχες. Οι συνολικες καταναλωσεις ειναι αρκετα σταθερες.

Οσο για τους ρυπους , υπαρχουν οι πραγματικοι ρυποι και οι "φορολογικοι" ρυπου ας μου επιτραπει. Το CO2 φυσικα και αποτελει ρυπο ο οποιος συμβαλει στο φαινομενο του θερμοκηπιου και ειναι ο πιο γνωστος γιατι βαση αυτου προκυπτει η φορολογια στα ΙΧ. Τα οξειδια του αζωτου ομως (NOx) που βγαζουν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι οι σοβαροτεροι γιατι στην ουσια προκαλουν καρκινογενεσεις!


Τα NOx είναι πολλά πράματα, αλλά καρκινογόνα δεν είναι. Τοξικά είναι. Τα σωματίδια είναι τα καρκινογόνα.

Anonymous Founder έγραψε:Το CO2 δεν είναι ρύπος, είναι απλώς το προϊόν μιας ατελούς καύσης. Δεν κάνει κανένα κακό πουθενά και σε κανέναν (αλλιώς όλοι όσοι πίνουν την μπυρίτσα τους ή την κοκα-κόλα τους θα είχαν πεθάνει προ πολλού). Χρησιμοποιείται κυρίως για να δείξει πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας.
Τα διοξείδια του αζώτου είναι επικίνδυνοι ρύποι, απολύτως καρκινογόνοι και γι' αυτό και σε κάθε προδιαγραφή Euro απαιτείται να μειώνονται.


Το CO2 βασικά είναι προϊόν τέλειας καύσης...

Σωστός και στα δύο, απολογούμαι. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By melos86
#528111
mousatos έγραψε:
melos86 έγραψε:1. Η τιμη του αργου δεν εχει σε τιποτα να κανει με τους μηνες του χρονου.
2. Η τιμη του αργου δεν επηρεαζεται απο το τι θα κανουν τα διυλιστηρια. Η δε συντηρηση τους γινεται καθολη τη διαρκεια της χρονιας.

1.wrong
2.wrong , σχετικά.

https://www.indexmundi.com/commodities/ ... &months=60
Ιουλιος του 14 ξεκινησε η κατρακυλα.
Ιουλιος του 15 ηταν παλι πτωτικες οι τιμες.
Ιουλιος του 16 ηταν σταθερες με ανωδικες τασεις.
Ιουλιος του 17 ειχε αισθητα ανωδικες τασεις.

Παρακολουθω τις διεθνεις τιμες επαγγελματικα απο το 2010 και θα ηθελα πολυ να μου εξηγησεις το πως επηρεαζει ο μηνας τις τιμες του πετρελαιου.

Vagnar έγραψε:Τα NOx είναι πολλά πράματα, αλλά καρκινογόνα δεν είναι. Τοξικά είναι. Τα σωματίδια είναι τα καρκινογόνα.

Δεν το γνωριζω σε βαθος το συγκεκριμενο θεμα για να ειμαι απολυτως ειλικρινης απλα εχω διαβασει αρκετα αρθρα που εξεταζουν, αν θες, τη συνδεση των δυο! :)
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#528112
Govus έγραψε:Γι' αυτό ακριβώς πάμε κατά διαόλου σ' αυτή τη χώρα...
Αντί να συμπιέσει ο ΕΛ επιχειρηματίας λίγο το κέρδος του και να κρατήσει σταθερές (ιδιαίτερα μέσα σε περίοδο κρίσης) τις πωλήσεις του, προτιμά να κάνει τη ζωάρα που έκανε και προ δεκαετίας, αυξάνοντας τις τιμές και μειώνοντας τις πωλήσεις του :metalo:


:slap:
Σοβαρά το πιστεύεις αυτό; Για πήγαινε σε βιομηχανικές περιοχές και δες πόσα κτήρια είναι άδεια. Όλοι αυτοί τα κλείσανε γιατί δε θέλανε να συμπιέσουν τις τιμές;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#528115 Tο λένε summer driving season στο Βόρειο ημισφαίριο. Από Απρίλιο μέχρι Αύγουστο. Όλα παίρνουν μπρος , οικοδομή ,μετακινήσεις για διακοπές , αγροτικές εργασίες. Και λίγο πριν ξεκινήσει ο χειμώνας στην Αμερική όπου όλοι ετοιμάζονται για ταξιδάκια , γιορτές ξανά και εφοδιάζονται με καύσιμα για τις γεννήτριες αν στραβώσει κάτι με τις παγωνιές.
Low season είναι τέλος καλοκαιριού με αρχές Φθινοπώρου και τέλος Χειμώνα έως Μάρτιο όπου βρίσκουν ευκαιρία για συντήρηση τα διυλιστήρια.
Οι τιμές έπρεπε να έχουν αρχίσει να πέφτουν μιας και αφορούν παραγγελίες του επόμενου μήνα . Ήδη τώρα αυτές οι τιμές είναι για τις παραδόσεις του Σεπτεμβρίου και αρχίζουν να πέφτουν.
Crude Oil WTI Futures - Sep 18 , 67.72$

Εγώ συνήθως αγοράζω μετοχές τέλος χειμώνα ή Αύγουστο .
Άβαταρ μέλους
By melos86
#528117
mousatos έγραψε:Tο λένε summer driving season στο Βόρειο ημισφαίριο. Από Απρίλιο μέχρι Αύγουστο. Όλα παίρνουν μπρος , οικοδομή ,μετακινήσεις για διακοπές , αγροτικές εργασίες. Και λίγο πριν ξεκινήσει ο χειμώνας στην Αμερική όπου όλοι ετοιμάζονται για ταξιδάκια , γιορτές ξανά και εφοδιάζονται με καύσιμα για τις γεννήτριες αν στραβώσει κάτι με τις παγωνιές.
Low season είναι τέλος καλοκαιριού με αρχές Φθινοπώρου και τέλος Χειμώνα έως Μάρτιο όπου βρίσκουν ευκαιρία για συντήρηση τα διυλιστήρια.
Οι τιμές έπρεπε να έχουν αρχίσει να πέφτουν μιας και αφορούν παραγγελίες του επόμενου μήνα . Ήδη τώρα αυτές οι τιμές είναι για τις παραδόσεις του Σεπτεμβρίου και αρχίζουν να πέφτουν.
Crude Oil WTI Futures - Sep 18 , 67.72$

Εγώ συνήθως αγοράζω μετοχές τέλος χειμώνα ή Αύγουστο .

Δεν νομιζω οτι προκυπτει καπως ολο αυτο που περιεργραψες αλλα... καλη καρδια! :)
Άβαταρ μέλους
By Govus
#528119
panos2171 έγραψε:
Govus έγραψε:Γι' αυτό ακριβώς πάμε κατά διαόλου σ' αυτή τη χώρα...
Αντί να συμπιέσει ο ΕΛ επιχειρηματίας λίγο το κέρδος του και να κρατήσει σταθερές (ιδιαίτερα μέσα σε περίοδο κρίσης) τις πωλήσεις του, προτιμά να κάνει τη ζωάρα που έκανε και προ δεκαετίας, αυξάνοντας τις τιμές και μειώνοντας τις πωλήσεις του :metalo:

:slap:
Σοβαρά το πιστεύεις αυτό; Για πήγαινε σε βιομηχανικές περιοχές και δες πόσα κτήρια είναι άδεια. Όλοι αυτοί τα κλείσανε γιατί δε θέλανε να συμπιέσουν τις τιμές;

Η δική σου άποψη δηλ. ποια είναι, ότι για την κατάντια της βιομηχανίας στη Χώρα των ΕΛ τα τελευταία 30 χρόνια αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο ΕΦΚ στα καύσιμα...; Αν ναι, τότε μιλάμε για άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία της μικρής μας χώρας...
Απορώ δε γιατί η βιομηχανία της Μπολιβαριανής ( :shifty: ) Δημοκρατίας της Μπενεθουέλας, με μηδενικούς φόρους στα καύσιμα, δεν έχει κατακλύσει ακόμα την Παγκόσμια Αγορά με τα προϊόντα της :hmmm: ...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#528120 Απλά δεν ισχύει αυτό που λες, ότι δε θέλει να συμπιέσει το κέρδος για να συνεχίσει τη ζωάρα. Όχι ότι δεν υπάρχουν και τέτοιοι αλλά γενικά στην πλειονότητα τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα.
Τελείως μπακαλίστικα, συμπιέζει το κέρδος και κόβει το μισθό των υπαλλήλων και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Σου φαίνεται ότι αυτό είναι το πρόβλημα;
Άβαταρ μέλους
By melos86
#528121
Govus έγραψε:
panos2171 έγραψε:
Govus έγραψε:Γι' αυτό ακριβώς πάμε κατά διαόλου σ' αυτή τη χώρα...
Αντί να συμπιέσει ο ΕΛ επιχειρηματίας λίγο το κέρδος του και να κρατήσει σταθερές (ιδιαίτερα μέσα σε περίοδο κρίσης) τις πωλήσεις του, προτιμά να κάνει τη ζωάρα που έκανε και προ δεκαετίας, αυξάνοντας τις τιμές και μειώνοντας τις πωλήσεις του :metalo:

:slap:
Σοβαρά το πιστεύεις αυτό; Για πήγαινε σε βιομηχανικές περιοχές και δες πόσα κτήρια είναι άδεια. Όλοι αυτοί τα κλείσανε γιατί δε θέλανε να συμπιέσουν τις τιμές;

Η δική σου άποψη δηλ. ποια είναι, ότι για την κατάντια της βιομηχανίας στη Χώρα των ΕΛ τα τελευταία 30 χρόνια αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο ΕΦΚ στα καύσιμα...; Αν ναι, τότε μιλάμε για άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία της μικρής μας χώρας...
Απορώ δε γιατί η βιομηχανία της Μπολιβαριανής ( :shifty: ) Δημοκρατίας της Μπενεθουέλας, με μηδενικούς φόρους στα καύσιμα, δεν έχει κατακλύσει ακόμα την Παγκόσμια Αγορά με τα προϊόντα της :hmmm: ...

Μαλλον θελει να σου πει οτι για αυτη τη καταντια ευθυνεται η μαζικη συμπιεση του κερδους προς τα κατω με την εκτιναξη της φορολογιας προς τα πανω που αφησε τις επιχειρησεις με μηδενικα κερδη και οφειλες σε φορους και ασφαλιστικες εισφορες!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#528123 Ώρε χαμός σήμερα στην αγορά πετρελαίου . Οι Κινέζοι ανακοίνωσαν οτι θα τσεκουρώσουν στη φορολογία τις εισαγωγές καυσίμων από USA και θα συνεχίσουν να αγοράζουν από το Ιράν. Μπάχαλο lol .
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#528127
mousatos έγραψε:Ώρε χαμός σήμερα στην αγορά πετρελαίου . Οι Κινέζοι ανακοίνωσαν οτι θα τσεκουρώσουν στη φορολογία τις εισαγωγές καυσίμων από USA και θα συνεχίσουν να αγοράζουν από το Ιράν. Μπάχαλο lol .

Αυτό τώρα το παίρνουμε για καλό ή για κακό? Καλό είναι να πέσει η τιμή διεθνώς. Αλλιώς γ@μιουνται οι κινέζοι :lol:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#528131
bill33 έγραψε:http://www.fuel-prices-europe.info/


Αν ισχύουν τα νούμερα, το diesel είναι φτηνότερο από την βενζίνη σε 22 από τις 28 χώρες της Ε.Ε.