mousatos έγραψε:Στην Αμερική όποτε ανέβαιναν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου , το κράτος κατέβαζε το φόρο και σε αντίθετη περίπτωση τον ανέβαζε αλλά εδώ είναι Μπαλκάνια....
Δεν θυμαμαι να εχει γινει τιποτα τετοιο.
GTS έγραψε:mousatos έγραψε:Στην Αμερική όποτε ανέβαιναν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου , το κράτος κατέβαζε το φόρο και σε αντίθετη περίπτωση τον ανέβαζε αλλά εδώ είναι Μπαλκάνια....
Δεν θυμαμαι να εχει γινει τιποτα τετοιο.
Πρέπει να έχoυν περάσει 2-3 χρόνια από τη στιγμή που είδα τον στατιστικό πίνακα κάπου στο Bitog.
Govus έγραψε:Προσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ, γιατί το κόστος καυσίμων του "επαγγελματία" πρέπει να "μετακυλίεται" στον καταναλωτή, από τη στιγμή που ο πρώτος εκπίπτει και τη δαπάνη και τον ΦΠΑ από τη φορολογία του (κάτι που ο καταναλωτής εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να το κάνει...) .Ισχύει αλλά συνεχώς προστίθενται νέα έξοδα, πχ διόδια, επιπλέον φορολογιες κλπ.
Επειδή έχω άμεση σχέση με τον πρωτογενή τομέα εκεί οποιαδήποτε αύξηση στο πετρέλαιο είναι άκρως ζημιογόνα γιατί εκτός των άλλων δε μπορούν να αυξήσουν την τιμή της παραγωγής τους.
Γενικά στον αγροτικό κλάδο και στις μεταφορές φεύγουν χιλιάδες ευρώ για καύσιμα. Όποιος είναι έξω από το χώρο δε μπορεί να καταλάβει πόσο πολύ ζημιωνεται ένας επαγγελματίας με την αύξηση του πετρελαίου.
< Note >
Γενικά δεν είναι και τπτ έξυπνο αυτό που λέει, απλά πρεπει να είσαι βλάκας για να μην καταλαβαίνεις το στρεβλό του πράγματος με την πολιτική που ακολουθείται αυτή τη στιγμή
mousatos έγραψε:Αν δεν πέσει η τιμή του βαρελιού wti κάτω από τα 65$ τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο που είναι μήνες συντήρησης των διυλιστηρίων και μειώνεται η ζήτηση ( που δεν το βλέπω έτσι όπως πάει) , ετοιμαστείτε το χειμώνα για 85$ το βαρέλι στο δόξα πατρί. Τουτέστιν 10 λεπτά πάνω στα καύσιμα έστω για ένα-δυο μήνες μόνο.
Όσο για το diesel , η μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη , μειώνει και τους ρύπους; CO2 οι οποίοι αναλογικά έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν πάλι στην Ευρώπη τον τελευταίο χρόνο με την πτώση στις πωλήσεις των diesel.
Απο που να το πιασω και που να το αφησω...
1. Η τιμη του αργου δεν εχει σε τιποτα να κανει με τους μηνες του χρονου.
2. Η τιμη του αργου δεν επηρεαζεται απο το τι θα κανουν τα διυλιστηρια. Η δε συντηρηση τους γινεται καθολη τη διαρκεια της χρονιας.
3. Αυγουστο-Σεπτεμβριο δεν πεφτει η ζητηση. Πεφτει η ζητηση στα πρατηρια που βρισκονται μεσα στις πολεις αλλα αυτη την πτωση την βλεπουν ως αυξηση τα πρατηρια που βρισκονται εκτος πολης στις τουριστικες περιοχες. Οι συνολικες καταναλωσεις ειναι αρκετα σταθερες.
Οσο για τους ρυπους , υπαρχουν οι πραγματικοι ρυποι και οι "φορολογικοι" ρυπου ας μου επιτραπει. Το CO2 φυσικα και αποτελει ρυπο ο οποιος συμβαλει στο φαινομενο του θερμοκηπιου και ειναι ο πιο γνωστος γιατι βαση αυτου προκυπτει η φορολογια στα ΙΧ. Τα οξειδια του αζωτου ομως (NOx) που βγαζουν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι οι σοβαροτεροι γιατι στην ουσια προκαλουν καρκινογενεσεις!
Govus έγραψε:Προσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ, γιατί το κόστος καυσίμων του "επαγγελματία" πρέπει να "μετακυλίεται" στον καταναλωτή, από τη στιγμή που ο πρώτος εκπίπτει και τη δαπάνη και τον ΦΠΑ από τη φορολογία του (κάτι που ο καταναλωτής εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να το κάνει...) .
Τι σχεση εχει το οτι εκπιπτει και ο ΦΠΑ? Απλα ειναι τα πραγματα... Αν βγαζει 100 ευρω απο το δρομολογιο και του αυξησεις το κοστος των καυσιμων κατα 20 ευρω τοτε θα βγαλει 80!! Αρα λιγοτερα! Αν θελει να εξακολουθησει να βγαζει 100 θα πρεπει να αυξησει αυτα που θα ζητησει απο 100 σε 120! Ετσι μετακυλιεται η αυξηση στον καταναλωτη!
Αντί να συμπιέσει ο ΕΛ επιχειρηματίας λίγο το κέρδος του και να κρατήσει σταθερές (ιδιαίτερα μέσα σε περίοδο κρίσης) τις πωλήσεις του, προτιμά να κάνει τη ζωάρα που έκανε και προ δεκαετίας, αυξάνοντας τις τιμές και μειώνοντας τις πωλήσεις του
Govus έγραψε:Γι' αυτό ακριβώς πάμε κατά διαόλου σ' αυτή τη χώρα...
Αντί να συμπιέσει ο ΕΛ επιχειρηματίας λίγο το κέρδος του και να κρατήσει σταθερές (ιδιαίτερα μέσα σε περίοδο κρίσης) τις πωλήσεις του, προτιμά να κάνει τη ζωάρα που έκανε και προ δεκαετίας, αυξάνοντας τις τιμές και μειώνοντας τις πωλήσεις του
Αληθεια τωρα πιστευεις οτι υπαρχει επιχειρηματιας στην Ελλδαδα που κανει τη ζωη που εκανε πριν απο 10 χρονια??
Govus έγραψε:Γι' αυτό ακριβώς πάμε κατά διαόλου σ' αυτή τη χώρα...Να συμπίεσει το κράτος το ΦΠΑ και τον ειδικό φόρο στα καύσιμα θα ήταν πιο σωστό νομίζω.
Αντί να συμπιέσει ο ΕΛ επιχειρηματίας λίγο το κέρδος του και να κρατήσει σταθερές (ιδιαίτερα μέσα σε περίοδο κρίσης) τις πωλήσεις του, προτιμά να κάνει τη ζωάρα που έκανε και προ δεκαετίας, αυξάνοντας τις τιμές και μειώνοντας τις πωλήσεις του
< A3003 >
melos86 έγραψε:Οσο για τους ρυπους , υπαρχουν οι πραγματικοι ρυποι και οι "φορολογικοι" ρυπου ας μου επιτραπει. Το CO2 φυσικα και αποτελει ρυπο ο οποιος συμβαλει στο φαινομενο του θερμοκηπιου και ειναι ο πιο γνωστος γιατι βαση αυτου προκυπτει η φορολογια στα ΙΧ. Τα οξειδια του αζωτου ομως (NOx) που βγαζουν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι οι σοβαροτεροι γιατι στην ουσια προκαλουν καρκινογενεσεις!
Το CO2 δεν είναι ρύπος, είναι απλώς το προϊόν μιας ατελούς καύσης. Δεν κάνει κανένα κακό πουθενά και σε κανέναν (αλλιώς όλοι όσοι πίνουν την μπυρίτσα τους ή την κοκα-κόλα τους θα είχαν πεθάνει προ πολλού). Χρησιμοποιείται κυρίως για να δείξει πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας.
Τα διοξείδια του αζώτου είναι επικίνδυνοι ρύποι, απολύτως καρκινογόνοι και γι' αυτό και σε κάθε προδιαγραφή Euro απαιτείται να μειώνονται.
Ολη η διαφορα απο τα 90 λεπτα μεχρι το 1,60 που ειναι τωρα αφορουν αυξησεις στους ειδικους φορους καταναλωσης και τον ΦΠΑ!!
Και εμεις ασχολουμαστε με το αν ο φορτηγατζης θα βγαλει 20 ευρω παραπανω η παρακατω...
Deleted User 1 έγραψε:To θέμα είναι να εκλογικευτούν οι συντελεστές του ειδικού φόρου κατανάλωσης και σε δεύτερη φάση (φυσικά) του ΦΠΑ.
Η διαφορά της τιμής μεταξύ των δύο τύπων καυσίμου ας είναι ευθέως ανάλογη του κόστους παραγωγής τους. Τι μας νοιάζει?
melos86 έγραψε:Ετσι! Το 2007 που η βενζινη ηταν στα 0,90€/λιτρο οι διεθνεις τιμες ηταν στα ιδια επιπεδα που ειναι και σημερα! Κοντα στα 75 δολλαρια το βαρελι...
Ολη η διαφορα απο τα 90 λεπτα μεχρι το 1,60 που ειναι τωρα αφορουν αυξησεις στους ειδικους φορους καταναλωσης και τον ΦΠΑ!!
Και εμεις ασχολουμαστε με το αν ο φορτηγατζης θα βγαλει 20 ευρω παραπανω η παρακατω...
Anonymous Founder έγραψε:melos86 έγραψε:Οσο για τους ρυπους , υπαρχουν οι πραγματικοι ρυποι και οι "φορολογικοι" ρυπου ας μου επιτραπει. Το CO2 φυσικα και αποτελει ρυπο ο οποιος συμβαλει στο φαινομενο του θερμοκηπιου και ειναι ο πιο γνωστος γιατι βαση αυτου προκυπτει η φορολογια στα ΙΧ. Τα οξειδια του αζωτου ομως (NOx) που βγαζουν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι οι σοβαροτεροι γιατι στην ουσια προκαλουν καρκινογενεσεις!
Το CO2 δεν είναι ρύπος, είναι απλώς το προϊόν μιας ατελούς καύσης. Δεν κάνει κανένα κακό πουθενά και σε κανέναν (αλλιώς όλοι όσοι πίνουν την μπυρίτσα τους ή την κοκα-κόλα τους θα είχαν πεθάνει προ πολλού). Χρησιμοποιείται κυρίως για να δείξει πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας.
Τα διοξείδια του αζώτου είναι επικίνδυνοι ρύποι, απολύτως καρκινογόνοι και γι' αυτό και σε κάθε προδιαγραφή Euro απαιτείται να μειώνονται.
Μπορει να μην σκοτωνει αμεσα, αλλα μεσω της εντασης του φαινομενου το θερμοκηπιου σκοτωνει εμμεσα!
Κατατασσεται κανονικα στους ρυπους τοσο για τις κυβερνησεις οσο και για τις αυτοκινητοβιομηχανιες απλα και κατα την δικη μου αποψη ειναι πολυ πιο ακινδυνο σε σχεση με τα NOx (τα οποια επισης ειναι καταλοιπα ατελους καυσης).