Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By melos86
#386184 Αντε και στο ανεβασα! Τι θα καταλαβεις εσυ? Αν κερδιζω 5, 7 η 17 λεπτα το λιτρο?!
Πως θα σε βοηθησει κατι τετοιο να αντιληφθεις την υπαρξη η μη του καρτελ?? Πως θα αποδειξεις ετσι την εναρμονιση τιμων??
Τα στοιχεια που σου παρεχει το fuelprices.gr στο οποιο οντως ειμαστε υποχρεωμενοι οι πρατηριουχοι να αναρτουμε τις τιμες μας σε βοηθαει να καταλαβεις οτι αυτο που λες δεν ισχυει! (το fuel.gr ειναι ασχετο site, δεν εχει να κανει με καυσιμα!) και για αυτο στα περεθεσα!
Απο εκει και περα αν δεν μπορεις να αντιληφθεις την κατασταση που επικρατει εγω δεν μπορω να κανω κατι διαφορετικο...

Παντα θα υπαρχουν ανθρωποι που βλεπουν πλεκτανες παντου, παντα θα υπαρχουν ανθρωποι που θα τηλεφωνουν στο ραδιο θεσσαλονικη και με καταγγελτικο υφος θα αραζουν τις αποψεις τους και ελπιζω για το καλο του κλαδου μου να υπαρχουν και ανθρωποι που θα ελεγχουν εμενα και τους συναδελφους μου οπως και εγινε αρκετες φορες! Δεν βρεθηκε κατι το περιεργο και ετσι συνεχιζουμε κανονικα... :)

Γενικα παντως αν θες τη γνωμη μου με ολο το σεβασμο να μην σε απασχολει και παρα πολυ το συγκεκριμενο θεμα! Δεν τρεχει κατι!
Βρες ενα πρατηριο που θα σου δινει καλο προιον και βαζε αφοβα!
Άβαταρ μέλους
By melos86
#386188
g8777 έγραψε:Δύο παρατηρήσεις.
Ο μέσος όρος δε λέει κσι πολλά στην συγκεκριμένη περίπτωση χωρίς να γνωρίζουμε και τη διασπορά γύρω του.
Επίσης ενδιαφέρον θα είχε να ξέρουμε τι ποσοστό των πρατηρίων αντιδρά και σ μέσα σε ποιο χρονικό χρονικό διάστημα σε αύξηση και μείωση της τιμής του. Δεν πιστεύω να πέσει κανείς από τα σύννεφα έτσι;

Για την ιστορία, γέμισμα Μ. Τετάρτη στα 0,788.Γιαννενα.

Οριστε τα δεδομενα της Μεγαλης Εβδομαδας για ολους τους νομους της Ελλαδας...
http://www.fuelprices.gr/files/deltia/E ... 4_2017.pdf

Αν εχεις τον χρονο και τις γνωσεις κανε μια μελετη διασπορας! Οντως θα ειχε μεγαλο ενδιαφερον!
Στα Γιαννενα εγω βλεπω σημερα τιμες απο 0,79 εως 0,897 (το 0,929 το αφηνω εξω μηπως ο συναδελφος εκανε καποιο λαθος!)
Συγκεκριμενα:
6 πρατηρια απο 0,795-0,800
9 πρατηρια απο 0,827-0,845
1 πρατηριο στα 0,897
Άβαταρ μέλους
By g8777
#386191 Melos τα δεδομένα που έχει το pdf δεν αρκούν για μελέτη διασπορας.
Ερώτηση, γιατί ο νομος θεσνικης είναι ακριβότερος στο υγραέριο από άλλους νομούς;
Άβαταρ μέλους
By teddx
#386199 Αν εχεις κάποια τιμολογια αγοράς θα ηταν ενδιαφέρον να τα βλέπαμε.. και σίγουρα κάτι θα καταλάβουμε ... να δούμε τελικα πιο είναι το επίπεδο αισχροκερδιας με το οποίο θέλουν να δουλεύουν οι γκαζαδες τις Θεσσαλονίκης. Γιατί δεν είναι δυνατόν να πουλάνε 5-10+ λεπτα παραπανω απο αλλά πρατήρια που απέχουν 200-300 χλμ. απο το διυλιστήριο ενω τα της Θεσσαλονίκης απέχουν 5-10χλμ και οπου βεβαια τα μεταφορικά δεν είναι τα ίδια. Με την αύξηση του εφκ η αύξηση ενω θα έπρεπε να είναι το πολύ 8 λεπτα αυτοι εδω το αύξησαν 12 λεπτα, επίσης ενω ο τόνος απο τις αρχές του έτους οπου ανέβαινε συνεχώς και τώρα έχει πέσει πανω απο 100€ ή -20% το τελευταιο δίμηνο, δεν έχουμε δει καμμία μειωση πέρα απο ελαχιστες εξαιρέσεις οπου και αυτές δεν ξεπερνούν το 1 λεπτο. Οποτε απο που κρίνεται οτι οι τιμες στη θεσσαλονικη οτι είναι φυσιολογικές, δεν τρώμε κουτοχορτο καταλαβαινουμε πολύ καλά τι γίνεται και τι παίζεται , εαν πάλι λεω έχεται τιμολογια θα ηταν πολύ ενδιαφέρον να τα βλέπαμε σίγουρα και οι εισαγγελείς θα έδειχναν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οπου αν θυμάστε καλά πέρυσι-προπερσι που ειχε επενεβει εισαγγελεας ξαφνικα ειδαμε οι τιμες να πεφτουν και να εναρμονίζονται με τις τιμες αλλων πολεων. Διότι τα 17 λεπτα στο λίτρο δεν ειναι κέρδος αλλά αισχροκερδια. Σήμερα έβαλα στη Λάρισα στα 75 λεπτα παρόλο που είχε και με 0,72 ενω στη εδώ Θεσσαλονίκη το φτηνότερο είναι κοντά στα 0,84 δηλαδή μεταξύ των ποιο φτηνών έχουμε από κλήση 12 λεπτα. Επίσης το παραμύθι οτι όλοι όσοι πουλάνε φτηνά κλέβουν, έχουν κανει νοθεία , οτι πουλάνε βιομηχανικό LPG κλπ δεν ισχυουν , δικαιολογίες των γκαζαδων εδώ είναι γιατι δεν έχουν αλλη απάντηση για την αισχροκερδιας τους. Όλοι οι πρατηριουχοι σε όλη τη χώρα κλέβουν με εξαίρεση τους σαλονικιους οι οποίοι αποτελούν υπόδειγμα τιμιότητας.

< Smart ultra >
Άβαταρ μέλους
By melos86
#386204
g8777 έγραψε:Melos τα δεδομένα που έχει το pdf δεν αρκούν για μελέτη διασπορας.

Θεωρησα οτι ηθελες να κανεις μελετη διασπορας στους μεσους ορους των νομων σε σχεση με της Θεσσαλονικης!

g8777 έγραψε:Ερώτηση, γιατί ο νομος θεσνικης είναι ακριβότερος στο υγραέριο από άλλους νομούς;

Τι ερωτηση ειναι αυτη τωρα? :dizzy: Δεν νομιζω οτι μπορω να στην απαντησω!
Μαλλον για τον ιδιο λογο που καποιοι νομοι ειναι ακριβοτεροι απο την Θεσσαλονικη! Και δεν ειναι λιγοι... Μετρησα 35 νομους απο τους 51 (οι 3 δεν εχουν πρατηρια με υγραεριο) που ειναι ακριβοτεροι! Δεν νομιζω οτι υπαρχει απαντηση στο ερωτημα σου! Γενικα η αγορα ειναι ελευθερη και διαμορφωνει τιμες με βαση τις εκαστωτε συνθηκες! Αλλου θα υπαρχει ενα πρατηριο που πουλαει φθηνα γιατι ετσι νομιζει οτι θα κερδισει περισσοτερο με αποτελεσμα να ριχνουν τις τιμες, αλλου υπαρχουν πρατηριουχοι που πουλανε με ενα μεγαλυτερο κερδος γιατι ετσι κρινουν οτι θα βγαλουν περισσοτερα χρηματα!
Άβαταρ μέλους
By melos86
#386211
teddx έγραψε:Αν εχεις κάποια τιμολογια αγοράς θα ηταν ενδιαφέρον να τα βλέπαμε.. και σίγουρα κάτι θα καταλάβουμε ... να δούμε τελικα πιο είναι το επίπεδο αισχροκερδιας με το οποίο θέλουν να δουλεύουν οι γκαζαδες τις Θεσσαλονίκης. Γιατί δεν είναι δυνατόν να πουλάνε 5-10+ λεπτα παραπανω απο αλλά πρατήρια που απέχουν 200-300 χλμ. απο το διυλιστήριο ενω τα της Θεσσαλονίκης απέχουν 5-10χλμ και οπου βεβαια τα μεταφορικά δεν είναι τα ίδια. Με την αύξηση του εφκ η αύξηση ενω θα έπρεπε να είναι το πολύ 8 λεπτα αυτοι εδω το αύξησαν 12 λεπτα, επίσης ενω ο τόνος απο τις αρχές του έτους οπου ανέβαινε συνεχώς και τώρα έχει πέσει πανω απο 100€ ή -20% το τελευταιο δίμηνο, δεν έχουμε δει καμμία μειωση πέρα απο ελαχιστες εξαιρέσεις οπου και αυτές δεν ξεπερνούν το 1 λεπτο. Οποτε απο που κρίνεται οτι οι τιμες στη θεσσαλονικη οτι είναι φυσιολογικές, δεν τρώμε κουτοχορτο καταλαβαινουμε πολύ καλά τι γίνεται και τι παίζεται , εαν πάλι λεω έχεται τιμολογια θα ηταν πολύ ενδιαφέρον να τα βλέπαμε σίγουρα και οι εισαγγελείς θα έδειχναν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οπου αν θυμάστε καλά πέρυσι-προπερσι που ειχε επενεβει εισαγγελεας ξαφνικα ειδαμε οι τιμες να πεφτουν και να εναρμονίζονται με τις τιμες αλλων πολεων. Διότι τα 17 λεπτα στο λίτρο δεν ειναι κέρδος αλλά αισχροκερδια. Σήμερα έβαλα στη Λάρισα στα 75 λεπτα παρόλο που είχε και με 0,72 ενω στη εδώ Θεσσαλονίκη το φτηνότερο είναι κοντά στα 0,84 δηλαδή μεταξύ των ποιο φτηνών έχουμε από κλήση 12 λεπτα. Επίσης το παραμύθι οτι όλοι όσοι πουλάνε φτηνά κλέβουν, έχουν κανει νοθεία , οτι πουλάνε βιομηχανικό LPG κλπ δεν ισχυουν , δικαιολογίες των γκαζαδων εδώ είναι γιατι δεν έχουν αλλη απάντηση για την αισχροκερδιας τους. Όλοι οι πρατηριουχοι σε όλη τη χώρα κλέβουν με εξαίρεση τους σαλονικιους οι οποίοι αποτελούν υπόδειγμα τιμιότητας.

< Smart ultra >

Ας υποθεσουμε λοιπον οτι εγω ειμαι "γκαζας" της Θεσσαλονικης, σου παρουσιαζω τιμολογια και απο αυτα φαινεται οτι κερδιζω 10 λεπτα στο λιτρο. Αισχροκερδω η κερδιζω απλα?
Πες μας εσυ λοιπον ποσο ειναι το κερδος που θεωρεις λογικο και απο ποιο σημειο και πανω θεωρεις οτι αισχροκερδω εγω...
Άβαταρ μέλους
By famas
#386217 Η αλήθεια είναι ότι η Θεσσαλονίκη, δλδ. η 2η μεγαλύτερη πόλη της χώρας, άρα με πολλά πρατήρια είναι ακριβότερη στην τιμή του υγραερίου από άλλες επαρχιακές μικρότερες πόλεις. Κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο, τόσο από τις μαρτυρίες των οδηγών της Θεσσαλονίκης, αλλά και των άλλων πόλεων, όσο κι από την παράθεση των στοιχειων του fuelgr.gr.

.
Άβαταρ μέλους
By teddx
#386235
melos86 έγραψε:
teddx έγραψε:Αν εχεις κάποια τιμολογια αγοράς θα ηταν ενδιαφέρον να τα βλέπαμε.. και σίγουρα κάτι θα καταλάβουμε ... να δούμε τελικα πιο είναι το επίπεδο αισχροκερδιας με το οποίο θέλουν να δουλεύουν οι γκαζαδες τις Θεσσαλονίκης. Γιατί δεν είναι δυνατόν να πουλάνε 5-10+ λεπτα παραπανω απο αλλά πρατήρια που απέχουν 200-300 χλμ. απο το διυλιστήριο ενω τα της Θεσσαλονίκης απέχουν 5-10χλμ και οπου βεβαια τα μεταφορικά δεν είναι τα ίδια. Με την αύξηση του εφκ η αύξηση ενω θα έπρεπε να είναι το πολύ 8 λεπτα αυτοι εδω το αύξησαν 12 λεπτα, επίσης ενω ο τόνος απο τις αρχές του έτους οπου ανέβαινε συνεχώς και τώρα έχει πέσει πανω απο 100€ ή -20% το τελευταιο δίμηνο, δεν έχουμε δει καμμία μειωση πέρα απο ελαχιστες εξαιρέσεις οπου και αυτές δεν ξεπερνούν το 1 λεπτο. Οποτε απο που κρίνεται οτι οι τιμες στη θεσσαλονικη οτι είναι φυσιολογικές, δεν τρώμε κουτοχορτο καταλαβαινουμε πολύ καλά τι γίνεται και τι παίζεται , εαν πάλι λεω έχεται τιμολογια θα ηταν πολύ ενδιαφέρον να τα βλέπαμε σίγουρα και οι εισαγγελείς θα έδειχναν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οπου αν θυμάστε καλά πέρυσι-προπερσι που ειχε επενεβει εισαγγελεας ξαφνικα ειδαμε οι τιμες να πεφτουν και να εναρμονίζονται με τις τιμες αλλων πολεων. Διότι τα 17 λεπτα στο λίτρο δεν ειναι κέρδος αλλά αισχροκερδια. Σήμερα έβαλα στη Λάρισα στα 75 λεπτα παρόλο που είχε και με 0,72 ενω στη εδώ Θεσσαλονίκη το φτηνότερο είναι κοντά στα 0,84 δηλαδή μεταξύ των ποιο φτηνών έχουμε από κλήση 12 λεπτα. Επίσης το παραμύθι οτι όλοι όσοι πουλάνε φτηνά κλέβουν, έχουν κανει νοθεία , οτι πουλάνε βιομηχανικό LPG κλπ δεν ισχυουν , δικαιολογίες των γκαζαδων εδώ είναι γιατι δεν έχουν αλλη απάντηση για την αισχροκερδιας τους. Όλοι οι πρατηριουχοι σε όλη τη χώρα κλέβουν με εξαίρεση τους σαλονικιους οι οποίοι αποτελούν υπόδειγμα τιμιότητας.

< Smart ultra >

Ας υποθεσουμε λοιπον οτι εγω ειμαι "γκαζας" της Θεσσαλονικης, σου παρουσιαζω τιμολογια και απο αυτα φαινεται οτι κερδιζω 10 λεπτα στο λιτρο. Αισχροκερδω η κερδιζω απλα?
Πες μας εσυ λοιπον ποσο ειναι το κερδος που θεωρεις λογικο και απο ποιο σημειο και πανω θεωρεις οτι αισχροκερδω εγω...

Μια και είσαι στο χώρο πες μας καταρχήν ποσο είναι το κέρδος ανα λίτρο σε βενζίνη και ντίζελ για να δουμε τελικά και πιο θα πρεπει να είναι φυσιολογικό το κέρδος για το lpg .
Για να διευκολυνω, η τιμή διυλιστήριου είναι σήμερα 512€/τόνο ή 0,30€/λίτρο, βάζοντας ΦΠΑ, κοστος μεταφορικών κ.α το κοστος πρατηριουχου δεν θα πρεπει υπερβαίνει τα 70λεπτα οποτε η διάφορα με τη τιμή πώλησης αποτελεί κέρδος. Όταν πουλάς τουλάχιστον 15-17λεπτα πανω απο το κοστος σου ή 20% αυτο δεν είναι υπερβολικό κέρδος? Όταν για την βενζίνη ή ντίζελ το κέρδος αυτό δεν ξεπερνά το 5λεπτα το λίτρο γιατί στο LPG υπάρχει αυτό το κερδος? Γιατί Όταν με τιμή 0,87 πληρωνουμε τουλαχιστον 5-6€ παραπανω απο τα πρατήρια σε αλλες πολεις δεν είναι αυτο υπεβαλλον κερδος? Όταν βλέπουμε οτι αλλά πρατήρια σε αλλες πολεις πουλάνε με 75 λεπτα οπου σίγουρα υπάρχει μέσα και το κέρδος, τα υπολοιπα 10-12 λεπτά τι είναι; δεν ειναι αισχροκερδια; Όταν προπερσι επέμβει εισαγγελέας γιατί μανι-μανι οι τιμες έπεσαν κανα 10λεπτο; αν όντως το κέρδος τους ηταν μέσα σε λογικα πλαίσια δεν θα έπρεπε να συμβεί κάτι τέτοιο!

< Smart ultra >
Άβαταρ μέλους
By melos86
#386261 Στα 512€ που ειναι η τιμη του υγραεριου ανα τονο πρεπει να προσθεσεις και τον Ειδικο Φορο Καταναλωσης που ειναι 430€/τονο ο οποιος για το υγραεριο δεν συμπεριλαμβανεται στις τιμες του διυλιστηριου!Αν συνεχισεις τους υπολογισμους θα διαπιστωσεις οτι το καθαρο (χωρις ΦΠΑ) κερδος για την εταιρια, το μεταφορικο και το κερδος του πρατηριου αθροιστικα δεν ξεπερνανε τα 18 λεπτα στους "ακριβους" νομους! Και απο αυτα πρεπει να βγει και η επενδυση που εγινε στο πρατηριο που ειναι της ταξης των 60-100 χιλιαδων ευρω!
Άβαταρ μέλους
By teddx
#386282 Και βέβαια έχω υπολογίσει και εφκ και ΦΠΑ και και απλα δεν αναφερθηκαν και οπως ειδες βγάζω αυτό που λες και εσύ κέρδος 15-18 λεπτα. Ρωτω ομως απόσβεση επένδυσης έχουν να κάνουν μονο αυτοι στη θεσσαλονικη στους αλλους νόμους δωρεάν ηταν η εγκατάσταση;. Και την επένδυση σε ποσο καιρό υπολογιζουν -θελουν να αποσβεστει σε 1 σε 5 σε 10, χρόνια? Αυτοι που έχουν πολλά χρόνια πρατήριο υγραερίου και έχουν κάνει απόσβεση γιατί δεν μείωσαν την τιμή και ακολουθουν αυτους που προσπαθουν να αποσβεσουν; όταν ανοίγει ενα κανονικο βενζινάδικο δεν είδα κανένα τους να φουσκώνει την τιμή της βενζίνης ή του πετρελαίου λόγω απόσβεσης αλλα παει και "βολευεται" με το 5λεπτο κέδρος. Και να σε προλαβω αν τυχον πεις για ποιότητα κτλπ έχω να πω οτι έχω βάλει υγραέριο και απο φτηνές και ακριβές περιοχές και απο σκοπιά και απο Βουλγαρία και δεν έχω παρατηρήσει καμμία διάφορα ουτε στην απόδοση ουτε στην αυτονομία. Δεν έχω δει ποτε μαγαζί οποιουδήποτε κλάδου να φουσκώνει τις τιμες λόγω απόσβεσης . Η τιμή παει καθαρά στο ποσο θέλει να κερδίσει ο καθενας άλλος θελει ενα κανονικό κέρδος και άλλος να εξασφαλίσει και τα εγγόνια του. Και φυσικά γνωρίζουμε το τι γινόταν πριν κάτι χρόνια με τις συνεννοήσεις και τη χειραγώγηση τιμών οπου στα 40-50 υγραεραδικα η διακύμανση τιμών ηταν της τάξης των χιλιοστών του ευρώ. Δυστυχώς ενω η αγορά είχε ομαλοποιηθεί αρκετά, η αναστάτωση που δημιούργησε η αύξηση του εφκ έδωσε την ευκαιρία να επαναδραστηριοποιηθουν τα καρτέλ . Και εξηγω οταν μπήκε αύξηση του εφκ 100€ ανα τόνο ή 1800 λιτρα με ειδικο βαρος 0,55 αυτό σήμαινε αύξηση στη τιμή λίτρου 5,5λεπτα το λίτρο και με ΦΠΑ 24% παει στα 6,9λεπτα το λίτρο. γιατι όμως η αύξηση στις 1/1/17 ηταν 12 λεπτα και όχι 7 λεπτα? Και για ποιο λόγω αν δεν ακολουθούνται τακτικές καρτέλ όλοι αύξησαν την τιμή κατα 12λεπτα.? Υπαρχαν 2-3 περιπτώσεις οπου αρχικα ενω αύξησαν την τιμή κατα 7 λεπτα μετα ακολούθησαν και τους υπολοιπους, βέβαια δεν μπορω να γνωριζω αν αυτό συνέβει κατόπιν συννενόησης. Οποτε βλέπουμε απο αυτή την ανάλυση έγινε εκταταλευση και μια νυχτι εκμεταλλεύτηκαν την κατασταση να αυξήσουν το κέρδος κατα 5 λεπτα επιπλεον και χωρίς να υπάρχει καποιος λόγος απόσβεσης. Απλα ηταν ευκαιρία να αρπαξουν το κατιτις αυτό όμως κάποιον δεν τον χαρακτηριζει ως σωστο επαγγελματία αλλά ως τυχοδιώκτη..

< Smart ultra >
Άβαταρ μέλους
By teddx
#386287 Αυτό το επιπλέον 5λεπτο κέρδος εκμεταλευομενοι μια αλλαγή στη φορολογία, την αναστάτωση που έφερε και την άγνοια του κόσμου για τον τροπο μετρησης της ποσότητα βαση της οποιας αγοραζει, δεν αποτελεί κερδοσκοπία και χρηση μη θεμιτων τακτικων????
Ελπίζω να μου απαντήσεις σε κάποιο απο όλα τα ερωτηματα που έχω θέσει στα 3 μυνήματα μου και να μην απαντας μονο θέτοντας μου (μας) αλλα "ερωτήματα" για να δικαιολόγησης τα αδικαιολόγητα.

< Smart ultra >
Άβαταρ μέλους
By melos86
#386502 Εγω δεν βγαζω 15-18 λεπτα κερδος για το πρατηριο ομως! Εγω βγαζω 15-18 λεπτα κερδος απο την τιμη διυλιστηριου...
Που σημαινει οτι 15-18 λεπτα ειναι συνολικο το κερδος της εταιριας εμπορειας υγραεριου (κοραλ, πετρογκαζ κλπ κλπ), του βυτιου και του πρατηριου συνολικα!! Τεσπα... Το θεμα μου εμενα δεν ειναι αυτο!
Καθομαστε και μετραμε τα λεπτα ενα ενα λες και εγω δεν ξερω τι διαφορα προκαλουν εν τελει στον καταναλωτη! Αλλα ας ειναι... Ας το κανουμε και αυτο να δουμε τι ζουμι εχουν οι μυθοι! Λιγες μερες πριν την αλλαγη του χρονου στις 30/12/16 βλεπω τιμη διυλιστηριου 530€/τονο, λιγες μερες νωριτερα στις 09/12 η τιμη ηταν ακομα χαμηλωτερη στα 506€/τονο, ενω λιγες μερες μετα την αλλαγη στις 05/01/17 βλεπω 553€/τονο! Αυτο αμεσως αμεσως ειναι 3 λεπτα αυξηση στην τιμη του προιοντος, 4 λεπτα αν προστεθει και ο ΦΠΑ με τις τιμες στα πρατηρια απαραλλακτες! Αν προστεθουν και τα 7 της αυξησης του ΕΦΚ προκυπτει η διαφορα που ειδατε στα πρατηρια... Ουτως η αλλως εκεινη την περιοδο θα ανεβαινε η τιμη του προιοντος, απλα συνεπεσε και με την αυξηση του ΕΦΚ!!
Τα λινκ απο τις τιμες που παραθετω ειναι ακριβως απο κατω:
http://oil.gge.gov.gr/?m=20161230
http://oil.gge.gov.gr/?m=20161223
http://oil.gge.gov.gr/?m=20161216
http://oil.gge.gov.gr/?m=20161209
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#386526 Αυτό πάντως που πάντα συμπίπτουν οι αυξήσεις στα διυλιστήρια την εβδομάδα πριν τις αυξήσεις στους φόρους και τις μεγάλες εξόδους στις γιορτές, μεγάλη ατυχία για τους καταναλωτές
Άβαταρ μέλους
By g8777
#386531 Ποιοι ακριβώς είναι οι μύθοι melos86 ;
Η ακαριαια αύξηση της τιμής των καυσίμων άμα τη ανακοινώσει του Σειχη Τουπακ Σακουρ ή η ΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΤΑ μείωση της;
Είπαμε, να υπερασπιζεααι το σιναφι σου, όταν όμως η πραγματικότητα έχει στήσει οδοφραγμα στα 100 μέτρα τσαρουχωνεις τα φρένα, δεν πατάς γκαζι.
Άβαταρ μέλους
By famas
#386547 Βασικά ας μην πετάμε την μπάλα στην εξέδρα. Εμείς αναρωτιόμαστε γιατί στη μπουγατσούπολη οι πρατηριούχοι την έχουν δει μάγκες και πουλάνε ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ το υγραέριο κίνησης από Αθήνα και επαρχία. Να μην αδικήσω όμως, στο Διδυμότειχο και στο Λασήθι είναι ακριβότερα από Θεσσαλονίκη. :thumbsup: