Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#142834
Nikos! έγραψε:
nafpaktos έγραψε:Γιατι ειναι μαυρο χαλι;αναξιοπιστο;κακο οδηγικα;για εναν που εχει τρλες απαιτησεις οκ υπαρχουν τα εξαταχυτα αλλα για εναν χομποστα δεν ειναι καλυτερο το δυταχυτο απο ενα αυτοματο;; :hmmm: ενας καινουριος εντελως χομποστας που θα πρεπει να προσανατολιστει;;


Το RM1 το είχα οδηγήσει όταν είχαν πρωτοέρθει στον Άγιο Κοσμά και μου είχε αφήσει θετικές εντυπώσεις,χωρίς
να έχω κάποια εμπειρία σε αγωνιστικά καρτ.
Τι θα πρότεινες για κάποιον σιτεμένο που θέλει να κάνει τη πλάκα του χωρίς να δώσει ένα σκασμό λεφτά για μτχ καρτ και χωρίς να έχει χρόνο και χρήμα για να ασχοληθεί ιδιαίτερα με ρυθμίσεις και στησίματα στα μέτρα του ;
Οι πίστες που έχω σκοπό να πηγαίνω είναι στην Αγία Μαρίνα, σε Κορωπί/Σπάτα και σπανίως Αφίδνες


Είναι πολύ δύστροπο οδηγικά. Καθόλου φιλικό. Επίσης έχεις λίγα περιθώρια ρυθμίσεων στο σασί και βελτίωσης, οπότε είναι αυτό που είναι.

Η γνώμη μου είναι ότι με αυτά τα χρήματα παίρνεις ΠΟΛΥ καλύτερο αυτόματο και με καλύτερο σασί, πιο φιλικό.

Ως εντελώς καινούριος χομπίστας καλύτερα να αρχίσεις από αυτόματο και μετά να κοιτάξεις για 2τάχυτο ή 6τάχυτο. Βήμα, βήμα. :)
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#142866 Διταχυτα υπαρχουν πολλα;εγω σαν ασχετος μονο το rm1 ξερω.ενα αυτοματο 125 σε αριστη κατασταση ποσο περιπου κοστιζει.εχω δει διαφορες αγγελιες αλλα δεν εχω σχηματισει αποψη.επισης θα ηθελα να ρωτησω αν ειναι πιο σωστο να αγοραστει απο χαβαλε χομπιστα ή απο καποιον που ασχολειται πιο σοβαρα η απο καποια ομαδα;;εχω οδηγησει διχρονο αυτοματο με 28 29 ιππους πριν καμμια δεκαετια και ειχα παθει πλακα.μαλιστα το συγκεκριμενο ειχε κινητηρα που θα επρεπε να εχει επισκευαστει απο καιρο.ενταξει γα να παρει καποιος εξαταχυτο χρειαζεται μεγαλη τριβη με το αθλημα,τα εχω δει σε αγωνα και εχω τρομαξει. ενα διταχυτο ομως θα δυσκολευε τοσο πολυ ενα καινουργιο;;δυο ταχυτητες ειναι οχι εξι.θεωρω πιο ενδιαφερον να εχει εστω και δυο ταχυτητες απο το να μην εχει καμμια.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#142876 Θα απαντήσω λεπτομερώς και στους δυο σας αργότερα.

Το rm1 είναι σασί βασικά με dd2 rotax μοτέρ. Το σασί το χαλάει.

Μπορείς να βρεις dd2 μοτέρ και σασί πχ birel, fernando alonso, Tony, Gillard, crg κλπ. Πολύ καλύτερο σύνολο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#143003
mmarkom έγραψε:Το RM1 το είχα οδηγήσει όταν είχαν πρωτοέρθει στον Άγιο Κοσμά και μου είχε αφήσει θετικές εντυπώσεις,χωρίς
να έχω κάποια εμπειρία σε αγωνιστικά καρτ.
Τι θα πρότεινες για κάποιον σιτεμένο που θέλει να κάνει τη πλάκα του χωρίς να δώσει ένα σκασμό λεφτά για μτχ καρτ και χωρίς να έχει χρόνο και χρήμα για να ασχοληθεί ιδιαίτερα με ρυθμίσεις και στησίματα στα μέτρα του ;
Οι πίστες που έχω σκοπό να πηγαίνω είναι στην Αγία Μαρίνα, σε Κορωπί/Σπάτα και σπανίως Αφίδνες


Υποθέτω ότι αυτό ήταν το σχόλιό σου γιατί από τη παράθεση που έκανες, δε το κατάλαβα.

Όταν οδηγείς κάτι για πρώτη φορά και δεν έχεις μέτρο σύγκρισης, σου φαίνεται φοβερό. Όταν έχεις μέτρο σύγκρισης όμως καταλαβαίνεις τις διαφορές.

Σου παραθέτω προσωπική μου εμπειρία με RM1.

Μπορείς να πάρεις ένα αυτόματο καρτ ή αν θες 2τάχυτο DD2 μοτέρ σε κάποιο γνωστό σασί, όπως αναφέρω παραπάνω.

Τι budget έχεις? Πόσο χρόνο έχεις? Έχεις χώρο αποθήκευσης και τρέιλερ?

Μπορείς να ξεκινήσεις από το μάθεις να κάνεις καρτ με μια "0" στήσιμο και μετά όταν και αν έχεις χρόνο να ασχοληθείς. Αλλά ξεκίνα από ένα σωστό σασί.

nafpaktos έγραψε:Διταχυτα υπαρχουν πολλα;εγω σαν ασχετος μονο το rm1 ξερω.ενα αυτοματο 125 σε αριστη κατασταση ποσο περιπου κοστιζει.εχω δει διαφορες αγγελιες αλλα δεν εχω σχηματισει αποψη.επισης θα ηθελα να ρωτησω αν ειναι πιο σωστο να αγοραστει απο χαβαλε χομπιστα ή απο καποιον που ασχολειται πιο σοβαρα η απο καποια ομαδα;;εχω οδηγησει διχρονο αυτοματο με 28 29 ιππους πριν καμμια δεκαετια και ειχα παθει πλακα.μαλιστα το συγκεκριμενο ειχε κινητηρα που θα επρεπε να εχει επισκευαστει απο καιρο.ενταξει γα να παρει καποιος εξαταχυτο χρειαζεται μεγαλη τριβη με το αθλημα,τα εχω δει σε αγωνα και εχω τρομαξει. ενα διταχυτο ομως θα δυσκολευε τοσο πολυ ενα καινουργιο;;δυο ταχυτητες ειναι οχι εξι.θεωρω πιο ενδιαφερον να εχει εστω και δυο ταχυτητες απο το να μην εχει καμμια.


Για το 2τάχυτο απάντησα παραπάνω.

Καλύτερα να βρεις κάποιο καρτ μέσα από ομάδα ή κάποιον που ασχολείται. Πιθανόν να έχει γίνει σωστή συντήρηση κατ'αυτόν τον τρόπο. Όπως και σε όλα, έτσι και στο καρτ το να βρεις κάποιον γνωστό με καρτ έχει σημασία. Αν θες κάποια βοήθεια πες μου.

Το 2τάχυτο μπορεί στην αρχή να σε προβληματίσει, το αυτόματο είναι πιο εύκολο. Μπορείς να ξεκινήσεις και να μάθεις, δεν είναι κακό.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#231525 ψήνομαι σοβαρά μετά από βόλτες με νοικιάρικα κατά καιρούς να ασχοληθώ σαν σοβαρό χόμπι και να αγοράσω κάρτ κυρίως γιατί εδώ που είμαι αυτό τον καιρό δεν έχει νοικιάρικα. Αυτό που με φοβίζει είναι αυτό που διάβασα για γενικές επισκεύες κάθε λίγες ώρες λειτουργίας γιατί οκ δυο βασικά πράγματα μπορώ να παλέψω αλλά σε καμία περίπτωση μια γενική επισκευή. Πόσο απαραίτητη και σε τι διαστήματα εφόσον δεν μιλάμε για αγώνες αλλά για χομπίστικη χρήση. Επίσης άλλη απορία. Διαβάζω ότι για αρχάριο καλύτερο είναι το αυτόματο. Δεν θέλω να το παίξω οδηγάρα αλλά δεν είναι λίγο ξενέρωμα το αυτόματο; Σε περίπτωση που πάρω αυτόματο πόσο εύκολη/ακριβή είναι η μετατροπή σε 2τάχυτο ή 6τάχυτο;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#231535 Πρέπει να μιλήσουμε να σου εξηγήσω.

Καταρχάς που βρίσκεσαι ?

Τη συντήρηση σε καμία περίπτωση δεν τη κάνεις εσύ, αλλά μηχανικοί/αντιπρόσωποι του μοτέρ σασί.

Χοντρικά, ένα πιστόνι κοστίζει 80 ευρώ και χρειάζεται κάθε 10 ώρες. Μπιελα, ρουλεμαν και γενικό rebuilt κάθε 60 υπολογίζεις ένα 350αρι.

Κάθε σκέλος είναι 15λεπτο αλλά δύσκολα θα το βγάζει πες 10 λεπτά. Κάθε μέρα έχει 5-6 σκέλη. Οπότε κάνε υπολογισμούς.

Λάστιχα, εξαρτάται τι θα βάλεις. Ένα 150αρι το σετ σε βγάζουν ένα μήνα. Εξαρτάται από τη χρήση, γυρολογιο, γόμα πίστας και ελαστικου. Κλπ.

Το εισιτήριο της πίστας τη μέρα στο καρτοδρομο πχ είναι 25 ευρώ.

Ένα καρτ αυτόματο 4ετιας σε άριστη κατάσταση κοστίζει περίπου 3.500, 2ταχυτο 4.000 και 6ταχυτο 5.500.

Εξοπλισμός, καλό κράνος arai 550, φόρμα 350, γάντια 120, μπαλακλαβα 50, θωρακας για πλευρά 100. Στον εξοπλισμό μην κάνεις τσιγκουνιες.

Το αυτόματο δε γίνεται 2ταχυτο, αλλά γίνεται 6ταχυτο αν πάρεις εξαταχυτο σασί από την αρχή και βγάλεις τα εμπρός φρένα.

Ξεκίνα με αυτόματο και βλέπεις. Το εξαταχυτο για νέο καρτιστα είναι πολύ δύσκολο.

Ο,τι άλλο θες τώρα.



< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#233341 Το karting εστί φιλοσοφείν...
http://www.4drivers.gr/driven/imoun-ki- ... sofin.html

Είχαμε media day το Σάββατο που πέρασε, σε έναν απίθανο καιρό με πολύ, καλό κόσμο στη πίστα μήπως και ξαναγεννηθεί αυτό το άθλημα.

Χρειάζεται συνολική προσπάθεια και στήριξη και γιαυτό το λόγο σκέφτομαι να συμμετάσχω στον αγώνα που θα γίνει στα Μέγαρα, στο Πανελλήνιο.

Ένα φοβερό βιντεάκι... Karting 2016: Το Πρωτάθλημα αρχίζει!

https://www.facebook.com/Omaeofficial/?fref=nf
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#255227 Ξέρω ότι μόνο εγώ ( :lol: ) γράφω σε αυτό το θέμα και ίσως πολύ δε διαβάζουν, όμως θέλω να πω κάτι.

Από το Μάρτιο του παραπάνω ποστ και μέχρι τώρα μετά από όσο το δυνατόν πιο συχνή προπόνηση μπορούσα (κάθε Σάββατο, οκ άλλοι πάνε μέρα παρά μέρα) προετοιμάστηκα για τον αυριανό αγώνα.

Αύριο είναι 2ο Αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Καρτ στα Μέγαρα...και ο πρώτος μου αγώνας με εξατάχυτο καρτ. :yahoo:

Είμαι πολύ χαρούμενος που θα πάρω μέρος, αν και αρκετά αγχωμένος.

Δε θα είναι εύκολο, ούτε έχω στόχο τις πρώτες θέσεις. Στόχο έχω να το απολαύσω, να το χαρώ (βασικά), να τερματίσω χωρίς προβλήματα και ελπίζω η τύχη να είναι μαζί μου. Αν καταφέρω ένα καλό αποτέλεσμα θα είναι καλοδεχουμένο, μακάρι. Το ξέρω ότι από μένα εξαρτάται και πόσο σωστά θα οδηγήσω χωρίς λάθη. Από πλευράς κιλών, μάλλον θα είμαι σε άλλη κατηγορία οπότε ίσως είναι λίγο πιο εύκολα τα πράγματα, αλλά παραμένουν άκρως απαιτητικά. Μου ήρθε στα γεράματα να το κάνω... :lol:

Τη Κυριακή έχουμε το πρωί ένα σκέλος ελεύθερα, μετά χρονομετρημένα και μετά ακολουθούν δυο αγώνες των 20 γύρων, αρκετά απαιτητικοί. Έχω κάνει race simulation πάντως, αλλά δε πίεζα τόσο πολύ. Επίσης οι εκκινήσεις είναι από στάση, οπότε θέλει προσοχή και αυτοσυγκέντρωση να μη σβήσει.

Σήμερα πάμε μια χαλαρή προπόνηση και τεχνικό έλεγχο και αύριο είναι η μεγάλη μέρα. :yahoo:

Πάμε για ό,τι καλύτερο! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#255229 Καλη τυχη!
Οι αγωνες γιατι ειναι δυο; Εχει pit stop και αλλαγες ελαστικων;

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους