- 28 Φεβ 2018, 22:30
#490146
Αναμμενόμενος ο ντιζελοπεριορισμός. Δεν το λές και απαγόρευση
.
Η ιστορία ξεκίνησε με την Στουτγκάρδη που έχει μεγάλο πρόβλημα με τον αέρα, λίγο αργότερα έσκασε η βόμβα Dieselgate by VAG Group...., εκεί ξεκίνησε το όλο στόρυ.
Αν θυμάστε σε ένα θέμα που άνοιξα καπου εδώ γύρω στο φόρουμ για τα αυτοκόλλητα που είναι "υποχρεωμένοι" οι οδηγοί να βάλουν στα οχήματα τους στην Γερμανία ή οπουδήποτε για την είσοδο στις περιβαλλοντικές ζώνες πέρασε στο κουτουρού. Εκεί μέσα λοιπόν έγραψα αυτό τα τεκταινόμενα με την Στουτγκάρδη, Μόναχο, Βερολίνο, Αμβούργο στο να αρχίσουν να περιορίζουν τα ντίζελ οχήματα.
Ο κόσμος εδώ πάνω δε το πίστευε, μόλις τους έκανες μια νύξη για τον περιορισμό που διαφενόταν όλοι σκίζανε τα ιμάτια τους ότι δε θα γίνει
λόμπυ αυτοκινητιστικού επιτρέποντως. Μην ξεχνάτε η πλειοψηφία είναι ντίζελ οπότε και ο απλός πολίτης δεν τον ήθελε, εξαιρούνται οι ανώμαλοι οι οικολόγοι.
Με τις πρώτες αντιδράσεις από τις πόλεις που προανέφερα πέρσυ, άρχισαν και οι μικρότερες να συζητούν το θέμα ταμπού της πετρελαιοαπαγόρευσης. Φυσικά μπροστάρηδες οι πόλεις που εχουν εκλεγμένους δημάρχους τους πράσινους και SPD, πόλεις με CDU δε το πολυσυζήτησαν. Στο ποιό πρόσφατο παρελθόν, βασικά πρίν λίγες μέρες στο κρατιδιο της Έσσης όπου και διαμένω άρχισαν τα ΜΜΕ να λένε όλο και ποιό πολύ για τον μολυσμενο αέρα στα νότια του κρατιδίου (Darmstadt που έχει τα πρωτεία, Wiesbaden, Frankfurt/M). Στα με΄σα του Φλεβάρη ανακοινώθηκε πιλοτικά η δωρεάν μετακίνηση των πολιτών σε 5 πόλεις της Γερμανίας, η ποιό κοντινή σε μένα είναι το Μανχάϊμ, δεν θυμάμαι τις υπολοιπες 4, βαριέμαι να ψάχνω) και ταυτόχρονα στις ειδήσεις ανακοίνωσαν πως η ΕΕ κάλεσε Γερμανία και ΗΒ στις Βρυξέλες για να τους πούν να λάβουν δραστικά μέτρα για την μόλυνση του αέρα στις πόλεις αλλιώς μεγάλα πρόστιμα.
Δεν ήθελε πολύ μπήκε νερό στο αυλάκι
πόλη και κράτος πήγαν στο δικαστήριο στην Λειψία όπου το δικαστήριο αποφάσισε περιορισμό ντίζελ. Αρχής γενομένης Euro 4 μας λένε Auf Wiedersehen ή Tschüss που είναι και ποιό γλυκό
και από τον Σεπτέμβρη του 2019 τα Euro 5 εκτός και αν βγεί καινούργια νόρμα νωρίτερα ( Euro 7 ίσως, τώρα είμαστε στο Euro 6d, εκτός και αν πάρουν όλο το αλφάβητο για τις υποκατηγορίες ).
Η πόλη που αρχίζει άμεσα είναι από 1 Απριλίου 2018 το Αμβούργο. Στην διακριτική ευχέρια των δημάρχων είναι η επιβολή του περιορισμού των ντίζελ.
Τιπ για το Ντάρμσταντ. Στο κέντρο έχουν σε 3 σημεία 3 σταθμούς μέτρησης ποιότητα αέρα
, σήμερα ανακοίνωσε η πόλη πως ο περιορισμός θα γίνει μόνο σε αυτούς τους 3 δρόμους στο κέντρο
(να δούμε για πόσο θα χρυσώνουν το χάπι απομένει
).
Στα ηλεκτρικά οχήματα προς το παρόν οι πόλεις δίνουν ελεύθερη μετακίνηση στις λεωφορειολωρίδες, δωρεάν πάρκινγκ * όπου έχει παρκόμετρο, χώρια την επιδότηση των 4000€ από την Ομοσπονδιακή κυβέρνηση και την επιδότηση από την εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανία**.
** Λίγους μήνες πριν μόλις άρχισαν οι πολίτες να αντιδρούν για τους περιορισμούς όλοι πίεσαν την κυβέρνηση ώστε να σηκώσει το βάρος των μετατροπών στα ΙΧ. Η κυβέρνηση (ως ώφειλε κατά την γνώμη μου) αρνήθηκε και έριξε το βάρος στους κατασκευαστές. Εκεί αποφασίστηκε οι κατασκευαστές να δώσουν ένα μπόνους στην αγορά, κάτι σαν την ελληνική απόσυρση. Η μόνη υποχρέωση σε όποιον ήθελε καινούργιο ΙΧ ή ελαφρώς μτχ, να έχει το αμάξι προς ανταλλαγή κατ'ελάχιστων 6 μήνες και ανάλογα το μοντέλο θα έιχε επιδότηση έως 10.000€, χώρια την επιδότηση από το κράτος αν ήταν υβριδικό ή καθαρά ηλεκτρικό.
Τώρα εν αναμονή των νέων εξελίξεων εδώ στο Ντόϊτσλαντ, γιατί το κράτος είναι ενάντια στην απόφαση του δικαστηρίου, πολλές πόλεις θέλουν να διώξουν τα ντίζελ και στην μέση ο πολίτης.
Επίσης σταδιακά θα αρχίσει να επεκτείνετε και σε άλλες πόλεις τα δωρεάν ΜΜΜ. Να δούμε βέβεια ποιός θα πληρώσει την νύφη
ΥΓ: Συγγνώμη αν κούρασα με το σεντόνι ή αν τα έγραψα κάπως μπερδεμένα.
ΥΓ2-Εντιτ: Τα τελευταία δυο χρόνια στην Στουτγκάρδη όποτε είχαν θέμα με την ποιότητα του αέρα τα ΜΜΜ ήταν εντελώς δωρεάν για να προτρέψουν τον κόσμο να τα χρησιμοποιήσει.