Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#309275 Χμ, τί να πω ρε παιδιά... ίσως έχετε δίκαιο. Αλλά για να το χοντρύνω ακόμα περισσότερο μου φαίνεται αδιανόητο να είναι το ίδιο σε επίπεδο θορύβου ταξιδιού ένα 30 χρονών E seg αυτοκίνητο, πχ W124, με ένα καινούργιο B seg όπως το yaris που λέγαμε πριν. Όσο και αν έχει αλλοιώσει ο χρόνος το παλιότερο.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#309279 Να μη σου φαίνεται αδιανόητο, τα πάντα είναι ρευστά και παίζουν και πολλοί εξωεργοστασιακοί παράγοντες (τύπος ελαστικών, γήρας, κ.α.). Πριν από 15 χρόνια είχα ταυτόχρονα ένα Γιάρις ΜΚ1 και ένα C180 ΜΚ1, καινούργιο το μεν, 4ετίας το δε. Το Γιάρις ήταν πιο ήσυχο στο ρελαντί με σοβαρή διαφορά, πιο ήσυχο με μικρή διαφορά στα 50 χαω, και κάπου στα 70 χαω το Μερσεντέ ισοφάριζε και από εκεί και πάνω έπαιρνε κεφάλι. Η διαφορά ήταν σοβαρή υπέρ του Μερσεντικού στα 150 χαω, όπου 'μίλαγε΄η καλή αεροδυναμική του σε σχέση με το άλλο. Άπαντα μετρημένα με καλό ντεσιμπελόμετρο στους ίδιους δρόμους την ίδια στιγμή.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#309493
KiloMeater έγραψε:Στα 150 δεν έχει κάι πολύ νόημα η μέτρηση θορύβου. Έτσι και αλλιώς είσαι στην τσίτα*, ο θόρυβος σε μάρανε

(*) αν μη τι άλλο, μη σε γράψουν
Με μεγάλο αεροδυναμικό σεντάν με 150 είσαι φουλ χαλαρός και ανεπηρέαστος. Με το σούπερμίνι είσαι σαφώς σε μεγαλύτερη εγρήγορση. Κι εγώ περίμενα σαφή διαφορά. Ναι μεν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές αλλά όπως ειπώθηκε σε αυτές τις ταχύτητες περίμενα τα ελαστικά και η αεροδυναμική να μετράνε και επιπλέον το μεγάλο θα πρέπει να έχει καλύτερη ηχομόνωση.
Μήπως εκεί που μετρήθηκε η ένταση είχε μουσική, ομιλία, φύσαγε ο ανεμιστήρας....;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#309546
gianik έγραψε:Υπαρχει πετρελαιοκινητηρας που να περναει διπλα σου κ να μην καταλαβαινεις τον ηχο;; :hmmm:


Στο τελευταίο 308 φίλου, με τον 1,6 hdi (πριν την ανανέωσή του), σταματημένο, σε κρύα εκκίνηση βράδυ και με ανοιχτά παράθυρα δεν άκουγα τίποτα σχεδόν... :omg:
Άβαταρ μέλους
By nass
#315257
Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, φρένο αναμένεται να μπει μέσα στα προσχή χρόνια στην εξέλιξη των downsized κινητήρων εξαιτίας συγκεκριμένων τεχνικών ζητημάτων που προκύπτουν με δεδομένη την υποχρεωτική, πλέον, έλευση των νέων διαδικασιών μέτρησης των εκπομπών ρύπων, που από εδώ και στο εξής δεν θα είναι εργαστηριακές, αλλά θα προσομοιάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Ως γνωστόν, οι κινητήρες τούρμπο μικρού κυβισμού εξελίχθηκαν με γνώμονα την επίτευξη πολύ καλών επιδόσεων σε ότι αφορά στους ρύπους και την κατανάλωσή τους στις τυποποιημένες-εργαστηριακές συνθήκες μέτρησής τους. Ωστόσο, με βάσει το νέο καθεστώς, που θέλει τις τελευταίες να προσομοιάζουν τις πραγματικές παραμέτρους κίνησης των οχημάτων, οι εν λόγω κινητήρες φαίνεται να τα βρίσκουν… σκούρα, καθώς σε πολλούς από αυτούς αναπτύσσεται πολύ υψηλή θερμοκρασία στους θαλάμους καύσης, η οποία απαιτεί πλουσιότερο μίγμα αέρα-καυσίμου προκειμένου να μειωθεί. Έτσι, με δεδομένη την τεχνολογική… σύστασή τους, η πλειοψηφία των downsized κινητήρων εμφανίζουν στις εν λόγω συνθήκες φαινόμενα ατελούς καύσης, που αυξάνουν τις εκπομπές ρύπων πάνω από τα επιθυμητά και πιο αυστηρά σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα.

Ως εκ τούτου, σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό του οργανισμού IHS Automotive, πολλοί θα είναι οι κατασκευαστές που στο εγγύς μέλλον θα υποχρεωθούν σταδιακά να προβούν στην αύξηση του κυλινδρισμού των κινητήρων τους. Ειδικότερα σε αφορά στους ντίζελ.

Το συγκεκριμένο ζήτημα φαίνεται πως είναι και το πραγματικό αίτιο που κρύβεται πίσω από τη διαφαινόμενη πλέον τάση πολλών κατασκευαστών να προχωρήσουν στην αύξηση, έστω και μικρή, της χωρητικότητας των μελλοντικών τους κινητήρων. Πιο συγκεκριμένα, η General Motors φημολογείται πως θα βάλλει στο μέλλον οριστικά στο ράφι τον 1.200άρη κινητήρα της, αντικαθιστώντας τον με έναν νέο που θα έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα. Από τη μεριά της, η VW έχει ήδη ανακοινώσει πως θα καταργήσει τον 1.4 TDI παραδίδοντας τη σκυτάλη σ' έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα 1,5 επίσης λίτρων. Ανάλογες φαίνεται πως είναι και οι διαθέσεις της Renault, η οποία σκοπεύει να αυξήσει τον κυλινδρισμό του 1.6 dCi κινητήρα της τουλάχιστον κατά 10%.

Όπως όλα δείχνουν, μέσα στα προσεχή χρόνια η επικρατούσα μέχρι σήμερα τάση για μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα είναι εφικτή με δεδομένες τις νέες προδιαγραφές υπολογισμού των εκπομπών ρύπων μόνο μέσα από διαδικασία «ενσωμάτωσης» μικρών ή και μεγαλύτερων σε απόδοση ηλεκτροκινητήρων.


http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/freno-sto-downsizing-fernoyn-oi-metriseis-rypon-se-pragmatikes-synthikes

Ή πως εξαιτίας των ορίων ρύπων πήγαμε από ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε turbo + άμεσο ψεκασμό και μετά σε 1000άρια turbo και μετά τι ? Υποχρεωτικά υβριδικά ?
Δεν μας χάλασε ως καταναλωτές αλλά είναι ενδεικτική περίπτωση καθοδήγησης της τεχνολογίας από ρυθμιστικές παρεμβάσεις. Που θεωρητικά είναι σωστές, πχ. για το περιβάλλον, εκτός που στην περίπτωση αυτή μιλάγαμε για τελείως εκτός πραγματικότητας δοκιμές.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#315260 H καλύτερη λύση είναι υβριδικά με μικρό battery pack όμως με μπαταρίες λιθίου. Αυτό μπαίνει παντού και βοηθάει εκεί που χρειάζεται περισσότερο: στις εκκινήσεις.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#315294 Οι δοκιμές θεσπίστηκαν το 1979 και ήταν εκτός πραγματικότητας από την αρχή, όταν τα ΙΧ είχαν περί τη μισή ισχύ από αυτή που έχουν σήμερα και το μόνο τούρμπο ήταν το 911, χώρια τα παράθυρα μικροπαρανομιών που επιτρέπουν (ταινίες για το κλείσιμο αεραγωγών και διακένων, όλα τα ηλεκτρικά εκτός λειτουργίας, υπερφούσκωμα ελαστικών, κ.α.). Είναι δε τόσο χαλαρές, που τα περισσότερα τούρμπα περνάνε τη δοκιμή ασπουλάριστα.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#334552 Όποιος ψάχνει αυτοκίνητο ας το λάβει υπόψη του.

http://mobile.in.gr/category/science-technology/article/1500118541

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By travelman
#334595
pipinos1976 έγραψε:Όποιος ψάχνει αυτοκίνητο ας το λάβει υπόψη του.

http://mobile.in.gr/category/science-technology/article/1500118541

Ευχαριστώ.


Είναι προφανές ότι πάει εκεί το πράγμα. Η νέα γραμμή είναι ξηλώστε τα ντίζελ από τις πόλεις και προφανώς είναι σωστό. Δεν πά να βγάζουν και 30% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, άμα είναι να προκαλούν καρκίνους κανένας δεν θα το θέλει.

Το πρόβλημα είναι ότι το κράτος έκανε κωλοτούμπα στο ντίζελ στις πόλεις το 2011 ίσα ίσα για να μαζέψει την καταστροφή που ζούσαν οι αυτοκινητοπώλες με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μελλοντικοί "εγκλωβισμένοι" που λέγαμε παλιά.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#334646 Ο κρύος καιρός πριν λίγες μέρες μου υπενθύμισε ένα μειονέκτημα των diesel που στο ήπιο κλίμα της χώρας μας μπορεί να περάσει και απαρατήρητο , αργούν να βγάλουν ζεστό αέρα . Το yaris συγκεκριμένα έκανε 17 λεπτά μέχρι να δώσει εντολή ο αυτόματος κλιματισμός να βγάλει ζεστό αερα , από κρύα εκκίνηση στους 2 βαθμούς , λογικό δίνει προτεραιότητα στο ζέσταμα του κινητήρα άλλα δεν παύει να είναι σπαστικό !
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#334670 Το ίδιο κάνουν και το corsa και το vito μια ώρα να ζεσταθούν είναι σαφώς μειονέκτημα των diesel , επειδή είχα την εμπειρία από τα άλλα στο yaris έβαλα συναγερμό με απομακρυσμένη εκκίνηση του κινητήρα όταν ξέρεις ότι θα φύγεις μια συγκεκριμένη ώρα το βάζεις κάνα 10λεπτο νωρίτερα μπροστά αλλά όταν φεύγεις ξαφνικά ...τον δάγκωσες!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#334723 Χαρακτηριστικό των ντίζελ είναι αυτό, γι'αυτό και παίζουν ptc heaters.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#334830 Μια χαρά ζεστό αέρα βγάζει το yaris σε σχέση με το matiz .Αρκεί να μη ζητάς να σε ζεστάνει στους 20 βαθμούς με το καλημέρα. Προφανώς δεν έχω τον δικό σου αυτόματο κλιματισμό αλλά μετά το 3λεπτο που θέλει για να σβήσει το λαμπάκι κρυας θερμοκρασίας κινητήρα το γυρνάω στο ζεστό με τον ανεμιστήρα στο μηδέν και βγάζει τόση ζέστη όση να μη κρυώνω μέχρι να κάνω την 13λεπτη διαδρομή για τη δουλειά ( 13 χιλιόμετρα)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#334844
drdino έγραψε:Χαρακτηριστικό των ντίζελ είναι αυτό, γι'αυτό και παίζουν ptc heaters.


mousatos έγραψε:Μια χαρά ζεστό αέρα βγάζει το yaris σε σχέση με το matiz .Αρκεί να μη ζητάς να σε ζεστάνει στους 20 βαθμούς με το καλημέρα. Προφανώς δεν έχω τον δικό σου αυτόματο κλιματισμό αλλά μετά το 3λεπτο που θέλει για να σβήσει το λαμπάκι κρυας θερμοκρασίας κινητήρα το γυρνάω στο ζεστό με τον ανεμιστήρα στο μηδέν και βγάζει τόση ζέστη όση να μη κρυώνω μέχρι να κάνω την 13λεπτη διαδρομή για τη δουλειά ( 13 χιλιόμετρα)


Εικόνα