Τι 3 λεπτά ,το δικό μου για να σβήσει το λαμπάκι -τι συγκεκριμένη μέρα με 2 βαθμούς -έκανε τουλάχιστον 15 λεπτά , ο δε κλιματισμός στο auto και στους 22 βαθμούς κράταγε τον ανεμιστήρα σβηστό για άλλα δυο λεπτά και μετά άρχισα να βλέπω τις μπάρες του να ανεβαίνουν.
@ drdino
Αυτό που έβαλες είναι από το υβριδικό
Στην Ελλάδα η λύση είναι αυτό που έκανα με την απομακρυσμένη εκκίνηση του κινητήρα ,έτσι και αλλιώς τα diesel δεν καίνε τίποτα στο ρελαντί, χρήσιμο το χειμώνα αλλά πιο χρήσιμο το καλοκαίρι που εάν είναι παρκαρισμένο στον ήλιο σε σώζει κυριολεκτικά!
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
<
dstou έγραψε:Στο Ντάστερ θέλει κανά τέταρτο.
και στο kangoo αργει απελπιστικα.
...>.
MONMAN έγραψε:@mousatos
Τι 3 λεπτά ,το δικό μου για να σβήσει το λαμπάκι -τι συγκεκριμένη μέρα με 2 βαθμούς -έκανε τουλάχιστον 15 λεπτά , ο δε κλιματισμός στο auto και στους 22 βαθμούς κράταγε τον ανεμιστήρα σβηστό για άλλα δυο λεπτά και μετά άρχισα να βλέπω τις μπάρες του να ανεβαίνουν.
Με -4C γύρω στο 4λεπτο την προηγούμενη βδομάδα. Εσένα με 15 λεπτά δεν είναι φυσιολογικό.