Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dstou
#490220
Για εμάς που οδηγάμε 50000+ χλμ / χρόνο, υπάρχει κάτι άξιο αναφοράς να συζητάμε ως μειονέκτημα;


Με αυτό το προφίλ χρήσης πολλά, αν μιλάμε για ένα ΙΧ μόνο. Το επόμενο στάδιο για σένα δεν μπορεί να είναι τα βενζινουβρίδια, γιατί έχουν μικρή διαφορά στο κόστος καυσίμου από ένα πετρέλαιο, μάλιστα είναι χειρότερα σε πολλές περιπτώσεις όσο διατηρείται η διαφορά στην τιμή των καυσίμων στα 20 λεπτά. Προφανώς με τόσα χλμ. θεωρητικά σε συμφέρουν τα αμιγώς ηλεκτρικά, απλά δεν υπάρχει ούτε γκάμα, ούτε αυτονομία αυτή τη στιγμή να σε καλύψει, και μάλλον θα αργήσει πολύ ακόμη.
Οπότε,η πιο λογική επιλογή σου είναι το πετρέλαιο, καθότι αυτή τη στιγμή με ένα γέμισμα μπορείς να βγάλεις ασύλληπτα χλμ. σχετικά οικονομικά.
Προφανώς αν αυτά τα χλμ. μοιράζονται σε 2-3 ΙΧ, τότε μπορεί να παίξει στα σοβαρά και άλλη επιλογή.


Η απορία μου είναι, που θα βρούν τόσο πέτρωμα για τις μπαταρίες?

Το (ανομολόγητο) πρόβλημα των Γερμανών και όχι μόνο αυτών με τις μπαταρίες, αλλά και τις σπάνιες γαίες που απαιτούν οι ηλεκτροκινητήρες, είναι ότι όλα αυτά παράγονται ως επί το πλείστον, αν όχι σε αποκλειστικότητα, από Κινέζικες, ιαπωνικές και κορεάτικες εταιρείες, οι οποίες πέρα του γεγονότος ότι έχουν τα ορυχεία, είναι και 10-20 χρόνια μπροστά στις αντίστοιχες έρευνες και στο manufacturing. Όταν αυτοί, μαζί με τους αμερικανοί, επένδυαν μαζικά σε αυτή την κατεύθυνση, κάποια στιγμή νομοτελειακά θα ερχόταν η ώρα που θα είχαν πλεονέκτημα στην αγορά. Ε, ήρθε αυτή η ώρα.
Τα έγραφα πριν 10 χρόνια στο ακατανόμαστο και είχα 'κοντραριστεί' τότε με τον Χρήστο Δήμου.
Ένα δεύτερο πρόβλημα, και αυτό αφορά όλους τους κατασκευαστές, ιδιαίτερα αυτούς με τα φτηνά αμαξάκια, είναι το συνεπαγόμενο κόστος των νέων αυτών τεχνολογιών. Γιατί αυτός που δίνει 12 χιλ ευρώ για ένα καινούργιο μπρίκι, δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να δώσει και 15. Αυτή είναι και η βασική εμπορική διαφορά της Φίατ από την Πόρσε.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#490481
dstou έγραψε:
οι άνθρωποι είναι ζαχαροπλάστες στο παραμύθι
Mετά την ωδή στη ροπή (των πετρελαίων) που λουζόμαστε εδώ και χροοοοόνια, αδημονώ να ακούσω το αφήγημα των όψιμων και τελευταίων υποστηρικτών της ηλεκτροκίνησης. Είμαι σίγουρος ότι θα βρουν ένα κάρο πίπες να σερβίρουν στο πόπολο.
Δεν χρειάζεται καμία πίπα, τα επιχειρήματα είναι απλά και άμεσα αποδείξιμα, δεν μπορείς να τα κρύψεις όσο και να προσπαθήσεις.
Θα ξαναπούνε για τη ροπή, ναι οι ηλεκτρικοί την έχουν μεγαλύτερη και από μηδέν στροφές.
Και βέβαια ήδη δεν χρειάζεται να πούνε κάτι, είναι γνωστό ότι κάτι πενταθέσια πεντάπορτα Tesla πατάνε κάτω στις ευθείες αρκετά υπεραυτοκίνητα....
Και για την πλειοψηφία των οδηγών αν το δοκιμάσουν κιόλας δεν υπάρχει επιστροφή.
Βάζω και την ησυχία στα πλεονεκτήματα για τους περισσότερους
Οπότε το θέμα είναι πόσο κοστίζει, πόσο εύκολα φορτίζει για να πάω ταξίδια και τι γίνεται αν θελήσουν αλλαγή οι μπαταρίες.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#493200 Όταν εγώ τα λέω αυτά, με λέτε αναχρονιστικό. Τώρα με αντιγράφουν οι καθ' ύλην αρμόδιοι, οι οποίοι προβλέπουν καμπάκ για το πετρέλαιο όταν καταλαγιάσει η σάγκα των ηλεκτρικών :

"Diesel will see a renaissance in the not-too-distant future because people who drove diesels will realize that it was a very comfortable drive concept," (Βαγκέουλες)


We still see a future for diesel (Φορδ)


Electric vehicles in many cases won't keep frequent drivers happy.(Βαγκέουλες)


http://europe.autonews.com/article/20180306/ANE/180309639/vw-predicts-renaissance-for-embattled-diesel-cars


The lion will roar again :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#494588 Διαβάζω διαφορά reviews για τους κινητήρες του 5008 και ως καλύτερος φαίνεται μάλλον ο 1.5 BlueHDi 130 8-Gang Automatik S&S

Πρεπει να συμπληρώνεις λεει adblue
Ακουστά το εχω αλλά τι ακριβώς κάνει ; Το έχουνε στα βενζινάδικα; Ειναι ακριβό / φτηνό και κάθε ποτέ βάζεις;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#494589 Ανάλογα με την χρήση είναι το συμπλήρωμα. Το adblue βοηθάει στην μείωση των οξειδίων του αζώτου.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Selecti ... _reduction
Άβαταρ μέλους
By melos86
#494597
KiloMeater έγραψε:Διαβάζω διαφορά reviews για τους κινητήρες του 5008 και ως καλύτερος φαίνεται μάλλον ο 1.5 BlueHDi 130 8-Gang Automatik S&S

Πρεπει να συμπληρώνεις λεει adblue
Ακουστά το εχω αλλά τι ακριβώς κάνει ; Το έχουνε στα βενζινάδικα; Ειναι ακριβό / φτηνό και κάθε ποτέ βάζεις;

Το adblue ειναι στην ουσια ενα μειγμα ουριας και απιονισμενου νερου! Η ουρια ειναι σε κρυσταλικη μορφη και για να μπορει να την διαχειριστει ενα οχημα αναμειγνυεται με απιονισμενο νερο ωστε το μειγμα να εχει υγρη μορφη και ψεκαζεται στα καυσαερια του πετρελαιοκινητηρα για να αδρανοποιησει τα οξειδια του αζωτου (τα περιβοητα NOx).

Βρισκεται σε πρατηρια κυριως και συνανταται σε μπετονακια κυριως 10λιτρα αλλα πλεον και σε μικροτερα για ΙΧ. Η τιμη του παιζει αναλογα με την συσκευασια. Στο 10λιτρο μπετονι παιζει κυριως στο 1,20-1,40/λιτρο. Σε παλετοδεξαμενη που το πουλαω στο μαγαζι μου με μετρητη και αντλια (χυμα στην ουσια) το πουλαω στα 0,80/λιτρο.

Στα ΙΧ υπολογιζε ενα μπετονακι ανα 10 χιλιαδες χιλιομετρα αλλα αυτο ειναι πολυ χονδρικη εκτιμηση. Σε γενικες γραμμες δεν ειναι κανα φοβερο κοστος...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#494599 Α ωραία, ευχαριστώ, μια δυο φορές το χρόνο δεν είναι τίποτα.
Έχει κάποια επίπτωση σε αξιοπιστία, η στο dpf?
Άβαταρ μέλους
By melos86
#494605 Γενικα νομιζω οτι τα αυτοκινητα με λυσεις adblue επιβαρυνουν λιγοτερο το dpf καθως αναλαμβανει το adblue την διαχειρηση των οξειδιων του αζωτου.
Τωρα σε οτι αφορα την αξιοπιστια δεν καταλαβαινω πως μπορει να επηρεασει η υπαρξη η μη του adblue.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#494647
Νίκος Παππάς έγραψε:Το DPF δεν ειναι για τα μικροσωματιδια αιθαλης; :hmmm:

Ναι, αλλα χρησιμοποιει σε καποιες περιπτωσεις NOx για την αναγεννηση του... Πολυπλοκες διαδικασιες γενικα!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#711171 https://www.stuff.co.nz/business/125308 ... igh-speeds

An Auckland woman’s case has been dismissed after she claimed a car salesman failed to tell her diesel vehicles need to be driven regularly at motorway speed.

There, Muollo said she was told diesel vehicles are designed to be driven long distances at high speeds.