- 17 Σεπ 2014, 10:49
#11587
PeterPan έγραψε:Τί ισχύει με τη νομοθεσία για τα γκαράζ? Αξίζει ως επένδυση αν βρίσκεται σε πιασάρικη περιοχή?
Χρειάζεται ειδική άδεια από καθεστώς πολυκατοικίας κτλ?
Ας γίνω πιο σαφής. Πρόκειται για ακίνητο υπόγειο περίπου 300τμ με δυνατότητα μετατροπής σε γκαράζ, δλδ με δυνατότητα τροποποίησης του με είσοδο γκαράζ. Περιοχή Βαρδάρης, κοντά σε σταθμό τρένων-μελλοντικό μετρό. Κεντρική οδός.
Χοντρικά να υπολογίζω 20 θέσεις σε ~ 300τμ? Ή μήπως 15? Κόστος συντήρησης, κρυφά έξοδα? Αυτόματα μηχανήματα? Συμφέρει ως επένδυση?
Αξίζει αν είναι σε "καλή" ή απλά εξαιρετικά στριμόκωλη περιοχή (χωρίς parking και χώρους δηλαδή). Για τις θέσεις, προφανώς εξαρτάται από την χωροταξία, τις κολώνες του κτιρίου, το που βρίσκεται η ράμπα και ποιους "διαδρομους" πρέπει να φτιάξεις κλπ κλπ. Υπολόγιζε πάντως ότι, για γενική χρήση, η κάθε θέση parking πρέπει να είναι τουλάχιστον 2,5χ6, για να μην σου πω 3χ6,5 για να χωρέσει και το πιθανό τέρας SUV ή supercar (λέμε τώρα
). Άρα τουλάχιστον 15τμ ανά θέση, σου βγάζει maximum *θεωρητικά* 20 θέσεις, αν όλες είναι προσβάσιμες χωρίς διάδρομο, πράγμα που επειδή λες ότι είναι υπόγειο είναι ανέφικτο. Αφαιρώντας λοιπόν και το 3χ πόσα μέτρα μήκος έχει ο χώρος, θα σου βγάλει τις μέγιστες θέσεις που μπορείς να φτιάξεις. Υποθέτω ότι το "15" είναι πιο κοντά, το "20" που λες είναι μάλλον ανέφικτο.
Όλο αυτό που έγραψα είναι ψιλο-έωλο, προφανώς θέλεις χωροταξική μελέτη. Όσο για τα έξοδα, μπορεί να είναι από τα απλά λειτουργικά (ρεύμα, τηλέφωνο, νερό, κοινόχρηστα -αν υπάρχουν) μέχρι και υπηρεσία security ή 24ωρη φύλαξη -αν το επιλέξεις.