Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Dimsabas έγραψε:Καλά, δεν είναι τεσσάρων ετών. Είναι ή 9 ή 10 αλλά θα πρέπει να ρωτήσω για το ακριβές.
Τα ταξί κατά μ.ο. κάνουν περίπου 150k-180k km ετησίως. Αν είναι 10 ετών θα έπρεπε είτε να ήταν παροπλισμένο, είτε να έκανε ~60k km ετησίως.
Ρώτα να μάθουμε από περιέργεια.
θα δώσω τιψ εάν δεν προχωρήσει το πράγμα
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
< >
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
< >
Τώρα προσπαθεί να πουλήσει design, όχι πάντα με επιτυχία (και έχω την εντύπωση πως δεν αρκεί από μόνο του για να πουλήσεις).
Βρίσκω λάθος που καταργήθηκε η υδροπνευματική, θα έπρεπε να υπάρχει σε κορυφαία μοντέλα και πολυμορφικά ίσως. Και σίγουρα στις περισσότερες DS.
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ εδώ να παρατηρήσω πόσο είχε (έχει; ) χάσει τον δρόμο της η Citroen. Κάποτε είχε εντελώς χαρακτηριστικό σχέδιο και δυνατότητες (υδροπνευματική).
Τώρα προσπαθεί να πουλήσει design, όχι πάντα με επιτυχία (και έχω την εντύπωση πως δεν αρκεί από μόνο του για να πουλήσεις).
Βρίσκω λάθος που καταργήθηκε η υδροπνευματική, θα έπρεπε να υπάρχει σε κορυφαία μοντέλα και πολυμορφικά ίσως. Και σίγουρα στις περισσότερες DS.
+ άπειρο.
Ελπίζω βέβαια οι αποφάσεις της εταιρείας να είναι σωστές, παρά το ότι δεν μ' αρέσουν...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
για το γρουπ Β
άξιος ο Μιράτζ
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
JBT έγραψε:
για το γρουπ Β
άξιος ο Μιράτζ
Ηταν πολύ εντυπωσιακός ο τρόπος που σκορπούσαν στις ΕΔ των ράλλυ αυτά! κατέβηκαν και στο ακρόπολις!