Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#11252
Alexis5 έγραψε:Ενα fuego ειχα δει και στον πισω θολο (δεν θυμαμε μερια) ειχε καυστηρα για θερμανση.... ηταν απο Γερμανια το αμαξι!


Και το Ρωσικό ZAZ 968A είχε καυστήρα κάτω από το παρμπρίζ, το ξέρω γιατί το είχε η Σοφία όταν γνωριστήκαμε.
Aυτό ήταν αλλά λευκό, V4, αερόψυκτο, πίσω ο κινητήρας, 1200cc 45 ατίθασα αλόγατα χωρίς Βότκα, ο καυστήρας είχε καρμπυρατέρ και αντλία βενζίνης και τραβούσε από το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου και όταν δούλευε είχε μεγαλύτερη κατανάλωση από τον κινητήρα αφού έβλεπες τον δείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει, για να τον βάλεις να δουλέψει μέχρι -10 σε ίδρωνε στο 5λεπτο και πρακτικά ήταν άχρηστο στις θερμοκρασίες της Ελλάδας αφού ήταν σχεδιασμένο να αποδίδει στο -50 της Σιβηρίας.
Τα φρένα δε ήταν 4 ταμπούρα και επειδή τα μπουλόνια στις ζάντες ήταν στην περιφέρεια τους με το πρώτο καλό ζέσταμα γινόντουσαν τετράγωνα και έκτοτε σε κάθε πάτημα φρένου χοροπήδαγε σαν κατσίκι.
Αληθινή οδηγική εμπειρία, από εργαλεί δε, μισό συνεργείο, με αυτά μπορούσες να κάνεις ανακατασκευή όλο το αμάξι, τα έμβολα έβγαιναν πανεύκολα από κάτω, είχε μαγνητικό φίλτρο λαδιού, ηλεκτρονική ανάφλεξη, και τα αμορτισέρ ήταν ανοιγόμενα / επισκευαζόμενα με την ανάρτηση να έχει 40 εκ διαδρομή και το μπλόκ από αλουμίνιο.
Σοφή σχεδίαση για τις τεράστιες άγονες περιοχές της Ρωσίας, ο οδηγός έκανε τα service μόνος του. αλλά ήταν κακοφτιαγμένο, με φτηνά υλικά, μακάρι να το είχα τώρα, πουλήθηκε σε μάντρα με παλιοσίδερα 10.000 δρχ πρίν πολλά χρόνια.

Εικόνα
upload images free
Άβαταρ μέλους
By drdino
#13213 Μουστόγρια, μιας και φαίνεται πως σ'αρέσουν οι ΑΜ:

Image
@prodrive