Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#475803 Και για να επιστρέψω σε αυτό που είπα:
https://www.topgear.com/car-news/formul ... -f1-car#11
the 919 is just awesome, the most advanced car I’ve driven, without a shadow of a doubt.

Αυτό το λέει ο Mark Webber. Εντάξει, μπορεί να μην έχει οδηγήσει κάποια F1 τα τελευταία χρόνια, αλλά ο λόγος του έχει κάποια μεγαλύτερη αξία από αυτόν ημών.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#475820
Anonymous Founder έγραψε:http://www.roadandtrack.com/motorsports/a26355/lap-times-dont-lie-how-top-tier-race-cars-compare/
Η F1 είναι πιο γρήγορη στις ίδιες πίστες μεν, αλλά τα LMP1 είναι πιο δυνατά, επιταχύνουν πιο γρήγορα και έχουν και μεγαλύτερη τελική.
Κοινώς, σαν τεχνολογία, όχι δεν υστερούν καθόλου. Ειδικά αν τα δεις να επιταχύνουν, το καταλαβαίνεις εύκολα.
Κρίμα που αποχωρεί φέτος η Porsche και πηγαίνει στην Formula-E (η Audi είναι ήδη εκεί).


Στα ίδια άλογα είναι περίπου (το 1200 δεν ισχύει επ' ουδενί) παρόλο που έχουν πολύ λιγότερα κυβικά, αλλά οι F1 είναι ΠΟΛΥ πιο ελαφριές και άρα πολύ πιο γρήγορες και στην επιτάχυνση μετά την αρχική φάση όπου η τετρακίνηση δίνει πλεονέκτημα στα LMP1. Η τελική είναι θέμα ρυθμίσεων και πίστας. Η τεράστια διαφορά στο γυρολόγιο τα λέει όλα όμως.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#475855
REALZEUS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:http://www.roadandtrack.com/motorsports/a26355/lap-times-dont-lie-how-top-tier-race-cars-compare/
Η F1 είναι πιο γρήγορη στις ίδιες πίστες μεν, αλλά τα LMP1 είναι πιο δυνατά, επιταχύνουν πιο γρήγορα και έχουν και μεγαλύτερη τελική.
Κοινώς, σαν τεχνολογία, όχι δεν υστερούν καθόλου. Ειδικά αν τα δεις να επιταχύνουν, το καταλαβαίνεις εύκολα.
Κρίμα που αποχωρεί φέτος η Porsche και πηγαίνει στην Formula-E (η Audi είναι ήδη εκεί).


Στα ίδια άλογα είναι περίπου (το 1200 δεν ισχύει επ' ουδενί) παρόλο που έχουν πολύ λιγότερα κυβικά, αλλά οι F1 είναι ΠΟΛΥ πιο ελαφριές και άρα πολύ πιο γρήγορες και στην επιτάχυνση μετά την αρχική φάση όπου η τετρακίνηση δίνει πλεονέκτημα στα LMP1. Η τελική είναι θέμα ρυθμίσεων και πίστας. Η τεράστια διαφορά στο γυρολόγιο τα λέει όλα όμως.

Θα έλεγα πως η ανάλυση είναι επιδερμική (το λιγότερο). Το ότι τα LMP1 μπορούν να πάνε flat-out για 24 ώρες, ενώ η F1 βγάζει το 1/4 με κάθε μοτέρ, κι αυτό αφού του κάνουν και σέρβις στο ενδιάμεσο, δείχνει πως η σύγκριση αυτή είναι άκυρη.
Μιλάμε για το πόσο εξελιγμένα είναι. Στην εξέλιξη λοιπόν, δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι, χρησιμοποιούν και παρόμοια υβριδικά συστήματα κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#475870 Είσαι σίγουρος ότι παρακολουθείς F1? Πέρσι είχαν 4 μοτέρ για όλη την χρονιά και φέτος 3 για 21 αγώνες, με συνολικά χλμ ανά μοτέρ παρόμοια με αυτά των 24 ωρών του Μαν. Επίσης μιλάμε για πολύ πιο πιεσμένα μοτέρ.

Τέλος πάντων, δεν έγραψες πιο εξελιγμένα, έγραψες πιο εντυπωσιακά. Θεωρώ λογικό τα πιο εντυπωσιακά αγωνιστικά να είναι τα ταχύτερα. Επίσης το budget μιας ομάδας F1 είναι πολύ μεγαλύτερο και υπάρχει λόγος για αυτό.

Πάμε παρακάτω, δεν είναι καμία σχέση με το θέμα άλλωστε ο όλος διάλογος μας.
Άβαταρ μέλους
By krom
#475882 παρόμοια χιλιόμετρα ανα μοτέρ loled hard

Στο WEC το 2017 είχαν 5 κινητήρες για 8 6ωρους αγώνες και έναν 24ωρο, 72 ώρες χωρίς τα δοκιμαστικά κλπ. Mόνο στο le mans με 5000+ χιλιόμετρα είναι όσο 17 17 αγώνες στην F1

-παρόμοια χιλιόμετρα-
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#475885
REALZEUS έγραψε:Είσαι σίγουρος ότι παρακολουθείς F1? Πέρσι είχαν 4 μοτέρ για όλη την χρονιά και φέτος 3 για 21 αγώνες, με συνολικά χλμ ανά μοτέρ παρόμοια με αυτά των 24 ωρών του Μαν. Επίσης μιλάμε για πολύ πιο πιεσμένα μοτέρ.

Τέλος πάντων, δεν έγραψες πιο εξελιγμένα, έγραψες πιο εντυπωσιακά. Θεωρώ λογικό τα πιο εντυπωσιακά αγωνιστικά να είναι τα ταχύτερα. Επίσης το budget μιας ομάδας F1 είναι πολύ μεγαλύτερο και υπάρχει λόγος για αυτό.

Πάμε παρακάτω, δεν είναι καμία σχέση με το θέμα άλλωστε ο όλος διάλογος μας.

Όταν λέω πιο εντυπωσιακά, εννοώ σαν τεχνολογία, ούτε σαν ταχύτητα, ούτε σαν τίποτε άλλο.
Μια χαρά παρακολουθώ F1, αλλά παρακολουθώ ( όταν μπορώ) και WEC.
Επιμένω πως είναι καταπληκτικές κατασκευές και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από την F1. Επίσης στα WEC οι κανονισμοί είναι πιο ελεύθεροι, γι' αυτό και το 2016 ας πούμε είχες στα LMP1 τρεις εντελώς διαφορετικές υλοποιήσεις από τους 3 κύριους κατασκευαστές σε ότι αφορά την ΜΕΚ αλλά και το υβριδικό κομμάτι (στο τέλος όλοι συνέκλιναν σε μία λύση βέβαια στο υβριδικό).
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476060
g8777 έγραψε:Εικόνα


:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Ελπίζω να έχει autorepeat το κασετόφωνο για τα σόλο μακρινά ταξίδια

< >