- 12 Οκτ 2017, 22:10
#442973
Ως κάτοχος 323 GTX επί 50Κ χιλιόμετρα, το οποίο πουλήθηκε προ 13 ετών (πώς περνάνε έτσι τα ρημάδια τα χρόνια, γερνάμε...), έχω να πω ότι είχε αλεξίσφαιρο μοτέρ και προβληματική μετάδοση. Όχι μόνο σε βλάβες (ο Βαρούχας που τα ξέρει απ'έξω κι ανακατωτά, έλεγε ότι στο Ακρόπολις άλλαζαν σασμάν κάθε μέρα, προληπτικά) αλλά και σε αίσθηση. Καμία σχέση με τα κιβώτια των Miata, πολύ χάλια.
Εν τω μεταξύ, πρόκειται για γερασμένη καρότσα και μέτριο εσωτερικό.
Η δε τετρακίνησή του δεν έχει υπερστροφικό προσανατολισμό. Μόνο σε πολύ γλιστερό θα γυρίσει λίγο με 1η, άντε και καμιά 2α χαμηλά. Γενικώς ήταν μάλλον αποτελεσματικό (για τότε τουλάχιστον) παρά ευχάριστο.
Αυτό που έκανε πολύ καλά ήταν να σε πιάνει στον ύπνο στις κόντρες. Ο ορισμός του Q-car. Βέβαια, το δικό μου ήταν πολύ πιο αρνί από αυτό εδώ.
Εν κατακλείδι, αν είχα 4-4,5 χιλιάρικα για αυτοκίνητο παιχνίδι/βουνού/πίστας/χαβαλέ, θα προτιμούσα 1000 φορές ένα Miata Μκ1 (light turbo σε αυτά τα χρήματα, όνειρο...) παρά οποιοδήποτε 323.