Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#750296
dimviii έγραψε:Διαλεχτε.


1 Βεαμς Νο 1
2 διμβιιι Νο 2

Εικόνα


markvag No 1 :inlove:


(αν και τα θέλω όλα :inlove: )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#750303 Εύκολα το 3. Τα άλλα έχουν διάφορα κουσούρια (πχ η Merc το τιμόνι, η BMW το ψόφιο μοτέρ και το τιμόνι, το Audi την τραγική κατανομή βάρους κλπ). Το Ford είναι το καλύτερο στα δικά μου μάτια και ήταν αυτό που βλέποντάς το στην εποχή του, μου έτρεχαν τα σάλια, σε κάθε έκδοση.
Εννοείται, η ίδιας εποχής Lancia Delta/Deltona ήταν από άλλο πλανήτη και είναι η απόλυτη θεά, καθόλου τυχαία και τα νούμερα που πετυχαίνει πλέον στους συλλέκτες σαν ιστορικό.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#750316
Anonymous Founder έγραψε:Εύκολα το 3. Τα άλλα έχουν διάφορα κουσούρια (πχ η Merc το τιμόνι, η BMW το ψόφιο μοτέρ και το τιμόνι, το Audi την τραγική κατανομή βάρους κλπ). Το Ford είναι το καλύτερο στα δικά μου μάτια και ήταν αυτό που βλέποντάς το στην εποχή του, μου έτρεχαν τα σάλια, σε κάθε έκδοση.
Εννοείται, η ίδιας εποχής Lancia Delta/Deltona ήταν από άλλο πλανήτη και είναι η απόλυτη θεά, καθόλου τυχαία και τα νούμερα που πετυχαίνει πλέον στους συλλέκτες σαν ιστορικό.
ΑΛΉΘΕΙΑ γιατί δεν μπήκε η Δέλτα??? Φοβάμαι ότι επειδή θα έπαιρνε τα σωβρακα!!!!.

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#750327
Anonymous Founder έγραψε:Εύκολα το 3. Τα άλλα έχουν διάφορα κουσούρια (πχ η Merc το τιμόνι, η BMW το ψόφιο μοτέρ και το τιμόνι, το Audi την τραγική κατανομή βάρους κλπ). Το Ford είναι το καλύτερο στα δικά μου μάτια και ήταν αυτό που βλέποντάς το στην εποχή του, μου έτρεχαν τα σάλια, σε κάθε έκδοση.
Εννοείται, η ίδιας εποχής Lancia Delta/Deltona ήταν από άλλο πλανήτη και είναι η απόλυτη θεά, καθόλου τυχαία και τα νούμερα που πετυχαίνει πλέον στους συλλέκτες σαν ιστορικό.


Γρηγορη και το σιερα ειχε κουσουρια,και πολλα ποιοτικα θεματα.
Εκτος απο τα ποιοτικα,δεν ηταν και το καλυτερο οδηγικα.Η μ3 ηταν σαφως ανωτερη.
Την παρτιδα την εσωζε στους αγωνες ο κινητηρας της κοσγουορθ,που εβγαζε πολυ μεγαλυτερη ιπποδυναμη απο τα μ3/2,3-16
Φαντασου οτι με πολλα αλογα παραπανω το σιερα εχανε συνεχως σε κλειστες πιστες.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#750330
mirage έγραψε:Γερμανομασονικος δάκτυλος πιστεύω.

< >
ναι δεν ήθελα να το γράψω έτσι γιατί είμαι γνωστός ιταλοφιλος και ειδικά της LANCIA, αλλά όλα από εκείνο το παρεακι ??? ποια!!!

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#750357 η μωβ :inlove: ειναι και 12κυλινδρη :inlove:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#750360
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Εύκολα το 3. Τα άλλα έχουν διάφορα κουσούρια (πχ η Merc το τιμόνι, η BMW το ψόφιο μοτέρ και το τιμόνι, το Audi την τραγική κατανομή βάρους κλπ). Το Ford είναι το καλύτερο στα δικά μου μάτια και ήταν αυτό που βλέποντάς το στην εποχή του, μου έτρεχαν τα σάλια, σε κάθε έκδοση.
Εννοείται, η ίδιας εποχής Lancia Delta/Deltona ήταν από άλλο πλανήτη και είναι η απόλυτη θεά, καθόλου τυχαία και τα νούμερα που πετυχαίνει πλέον στους συλλέκτες σαν ιστορικό.


Γρηγορη και το σιερα ειχε κουσουρια,και πολλα ποιοτικα θεματα.
Εκτος απο τα ποιοτικα,δεν ηταν και το καλυτερο οδηγικα.Η μ3 ηταν σαφως ανωτερη.
Την παρτιδα την εσωζε στους αγωνες ο κινητηρας της κοσγουορθ,που εβγαζε πολυ μεγαλυτερη ιπποδυναμη απο τα μ3/2,3-16
Φαντασου οτι με πολλα αλογα παραπανω το σιερα εχανε συνεχως σε κλειστες πιστες.

Η BMW M3 υπέφερε από έλλειψη δύναμης. Για μένα αυτό σε ένα πισωκίνητο και μεγάλο πρόβλημα.
Αλλιώς κι εγώ την Μ3 θα επέλεγα.
Το Sierra είχε θέματα κι αυτό, αλλά θεωρώ πως ήταν πιο ενδιαφέρον αμάξι.
Μιλώ πάντα ως τι θα ήθελα να οδηγήσω από αυτά τα 4.
Τα καλύτερα σε αυτά τα λεφτά δεν ήταν αυτά εξάλλου, ή Lancia ή και σε Japan (Celica GT4) θα ήταν η επιλογή μου..
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#750441 τι να πουνε ρε τα γατακια. :s_empathy

γνωστο προβλημα στα παλια σκουμπι τα ρουλεμαν/ακρα τροχων.
Αποκτουσαν τζογο,και εκει που πηγαινες μαλια τουφα το ντουμανι κιετς,πηγαινες να πατησεις φρενο,και δεν ειχες φρενο στην πρωτη πεταλια,ξαναπαταγες και στη δευτερη πεταλια ειχες.Λογω του τζογου του ρουλμαν,εσπρωχνε η δισκοπλακα τα τακακια οποτε και τα εμβολα της δαγκανας πισω. :lipsealed:

Μιτσουμπισι,ρουλεμαν απο Σινκασε. Μετα απο 5 Ακροπολις και 5 Ελληνικα πρωταθληματα,τα αλλαζες γιατι'' τοσο καιρο εχουν πανω μωρε,αλλαξε τα να ειμαστε ησυχοι''

Ελα μωρη Μιτσουμπισαρα!!!!!!! :metalo: