Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#507956 Το τελευταιο στο επιστρεφω απο εκει που ξεκινησε. :)

Κι αυτή τη στιγμή, τα τέλη για τη συντήρηση/επέκταση του οδικού δικτύου πρέπει να τα πληρώσουν όσοι κυκλοφορούν.


Κοιτα, και εγω δεν εχω αναγκη τους εκπαιδευτικους αυτη την περιοδο. Οποτε γιατι να τους πληρωνω; :s_bye :s_bye :s_bye

ΠΟΥΛΟ.


Τωρα επι του θεματος, τα τελη κυκλοφοριας στη σημερινη τους μορφη δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με δικαιο/αδικο, κυκλοφορια ή μη, κοστος αυτοκινητου κλπ. Ειναι απλα μια πηγη εσοδων που ξεκιναει απο ενα μινιμουμ ποσο καθε χρονο. Οταν κααααααποτε κατανοησουμε αυτη τη βασικη αρχη λειτουργιας του Ελ Κρατους θα ερμηνευσουμε τις αποφασεις των εκαστοτε μαθητευομενων μαγων ευκωλοτατα. :s_bye

Αυτο που ειναι το εξοργιστικο βεβαια ειναι οι λυσεις των απανταχου παροντων φωστηρων :whistlink: που ολως τυχαιως μεταθετουν τα βαρη στο απεναντι κωλαρακι. :lol: Απο τοσο υψηλο αισθημα δικαιου διεπονται να ουμε. :s_bye
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#507960 Δηλαδή καλύπτεσαι πίσω από τη στρεβλή λογική του ελληνικού κράτους και το θεωρείς σοβαρή επιχειρηματολογία; Όχι μόνο για να στηρίξεις τη γνώμη σου, αλλά και για να με κατηγορήσεις για το αίσθημα δικαίου;
Για τελευταία φορά, τέλη κυκλοφορίας είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο. Όχι ό,τι σου αρέσει, αλλά ό,τι λέει η λέξη.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#507963 Δεν το θεωρω σοβαρη επιχειρηματολογια, αλλα ως μεσο κατανοησης των ενεργειων του Υπουργειου , μην τα μπερδευεις. Αν σε ενοχλει η ονομασια μπορει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να αλλαξει, να βγει αυριο ο Υπουργος και

Δεδομενου των δυσκολων οικονομικων συνθηκων που αντιμετωπιζουν εκατονταδες χιλιαδες νοικοκυρια στην Ελλαδα, ο Πρωθυπουργος και εγω προσωπικα διεπομενοι απο αισθημα ευθυνης, ελπιδα προοπτικης μετονομαζουμε τα Τελη Κυκλοφοριας σε Μπουγατσα με Κουρκουτι. Ο τροπος υπολογισμου παραμενει ο ιδιος.


Λογικη Dimsaba:

Αδικος υπολογισμος των τελων (σωστο)------> Ας αλλαξουν σε πιο αδικη επιλογη κριτηριων. :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Ετσι ωστε κατι Πορσε και Sunday Cars ----> ΤΖΑΜΠΑ.

Ο ντελιβερας με το παπι του-------> FISTING.


Ευγε. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#507968
Dimsabas έγραψε:Πρώτον, όσο και να σου φαίνεται παράξενο, κάποιοι προτείνουν τη μόνη λογική λύση, είτε είναι υπέρ τους είτε εις βάρος τους.


Ε... όχι ακριβώς... Εγώ που κάνω λίγα χλμ και τώρα πληρώνω τέλη κυκλοφορίας δίλιτρου, οφελημένος θα βγω αν τα ενσωματώσουν στη βενζίνη. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ΑΔΙΚΟ.

Και προφανώς το σύστημα με τα κυβικά είναι άδικο, γι' αυτό και άλλαξε με το CO2, που είναι πολύ πιο λογικό, με κυβικά πλέον έχουν μείνει μόνο τα αυτοκίνητα πριν τον 10ο/2010.

Αλλά θεωρώ πως πρέπει να μπει στον υπολογισμό και η αξία του οχήματος με κάποιον τρόπο, γιατί ιδίως κάτι υβριδικά που παρουσιάζουν κάτι αστείες τυποποιημένες καταναλώσεις οφελούνται εις βάρος πολλών. Εκτός αν κάποιος πιστεύει πως μία υβριδική panamera είναι λιγότερο βλαβερή στο περιβάλλον και το οδικό δίκτυο από ένα focus mk2... :lol:


Όπως είπε και ο ποιητής:

g8777 έγραψε:
Ετσι ωστε κατι Πορσε και Sunday Cars ----> ΤΖΑΜΠΑ.

Ο ντελιβερας με το παπι του-------> FISTING.


Αυτό! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By bebes
#507988
g8777 έγραψε:Δ

Ετσι ωστε κατι Πορσε και Sunday Cars ----> ΤΖΑΜΠΑ.

Ο ντελιβερας με το παπι του-------> FISTING.


κινδυνεύω να τραβήξω πολύ μακρυά την κουβέντα, αλλα δε μπορώ να μη σχολιάσω πάνω στα παραδείγματά σου: Ο ιδιοτήτης της Πόρσε έδωσε πααααρα πολλά € για να την εκτελωνίσει, οπότε δεν μπορούμε να τον λέμε "τζαμπατζή". Επίσης πιστευω οτι αν η Πόρσε δεν εχει ΤΚ 1000+€ αλλά πληρωνει μονο το καύσιμο της θα πολλαπλασιαστουν οι ταξινομησεις της (γενικώς μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα με οτι σημαινει αυτο για τον τζιρο του κρατους και της ιδιωτικης οικονομιας).
Πορσε Β'. Δεν ξερω που κυκοφορείς, αλλά στη Β. Ελλάδα εχω πολυ καιρο να δω Πορσε με Ελλ. πινακίδες. Τα οποια τΚ τα παιρνει ο Βούλγαρος και ο ιδιοκτητης την κυκλοφορει εδω απολαμβάνοντας τη "φτηνη" βενζινη.

Ο ντελιβερας ποσο πληρωνει για βενζινη τη μερα; 5€; 10€; Δε νομιζω να το καταλάβει αν βαζει 5,30€ ή 10,50€...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#507991
bebes έγραψε:
g8777 έγραψε:Δ

Ετσι ωστε κατι Πορσε και Sunday Cars ----> ΤΖΑΜΠΑ.

Ο ντελιβερας με το παπι του-------> FISTING.


κινδυνεύω να τραβήξω πολύ μακρυά την κουβέντα, αλλα δε μπορώ να μη σχολιάσω πάνω στα παραδείγματά σου: Ο ιδιοτήτης της Πόρσε έδωσε πααααρα πολλά € για να την εκτελωνίσει, οπότε δεν μπορούμε να τον λέμε "τζαμπατζή". Επίσης πιστευω οτι αν η Πόρσε δεν εχει ΤΚ 1000+€ αλλά πληρωνει μονο το καύσιμο της θα πολλαπλασιαστουν οι ταξινομησεις της (γενικώς μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα με οτι σημαινει αυτο για τον τζιρο του κρατους και της ιδιωτικης οικονομιας).
Πορσε Β'. Δεν ξερω που κυκοφορείς, αλλά στη Β. Ελλάδα εχω πολυ καιρο να δω Πορσε με Ελλ. πινακίδες. Τα οποια τΚ τα παιρνει ο Βούλγαρος και ο ιδιοκτητης την κυκλοφορει εδω απολαμβάνοντας τη "φτηνη" βενζινη.

Ο ντελιβερας ποσο πληρωνει για βενζινη τη μερα; 5€; 10€; Δε νομιζω να το καταλάβει αν βαζει 5,30€ ή 10,50€...

Ακριβως με την ιδια λογικη ο κατοχος Πορσε σιγα μην ασχοληθει με το χιλιαρικο των ΤΚ ενω ο ντελιβερας με το παπι που θα βαζει 15€ τον μηνα περισσοτερα αλλα βγαζει 320€ τον ενοχλει πολυ περισσοτερο.

Επισης τα ΤΚ δεν ειναι αυτο που λενε οι λεξεις αλλα ενα χαρατσι που πρεπει να μπαινει στα ταμεια του κρατους καθε χρονο. Οποτε καθε υπολογισμος με διαφορετικο τροπο θα πρεπει να βγαζει το ιδιο αποτελεσμα.
Στην Ελλαδα ζουμε που κανουμε μονιμως τα ευκολα, δυσκολα.

Στο κατω κατω της γραφης καλυτερα να μην επιβαρυνθει περισσοτερο αυτος που χρησιμοποιει το αυτοκινητο για την δουλεια του και κανει 50-60 χιλιομετρα την μερα, παρα να ελαφρυνθει αυτος που το εχει για μερικα ταξιδια τον χρονο και κανει κλασμα των χιλιομετρων του παραπανω παραδειγματος
Άβαταρ μέλους
By g8777
#507993 Bebe ειλικρινα δεν εχω αλλες αντοχες να σχολιασω. :s_hang :s_hang :s_hang :s_hang :s_hang :s_hang :s_hang
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#507994
Νίκος Παππάς έγραψε:
Επισης τα ΤΚ δεν ειναι αυτο που λενε οι λεξεις αλλα ενα χαρατσι που πρεπει να μπαινει στα ταμεια του κρατους καθε χρονο. Οποτε καθε υπολογισμος με διαφορετικο τροπο θα πρεπει να βγαζει το ιδιο αποτελεσμα.
Στην Ελλαδα ζουμε που κανουμε μονιμως τα ευκολα, δυσκολα.


και ομως υπαρχουν τροποι για να μαζεψεις το ιδιο ποσο ,χωρις να πηδηξεις κανεναν.
Απλα ειναι και αυτοι,ανικανοι.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#508021 Τα τέλη έχουν πάψει να είναι τέλη εδώ και πολλά χρόνια.
Θα ήταν πιο συγκεκριμένο αν ονομάζονταν ΦΛΟΚΙΑ.

Dimsaba cool it με το αέριο γιατί αν αυξηθεί πολύ η χρήση του, πανευκολουρα ρίχνουν αύξηση στο καύσιμο και τρέχεις να ξηλωνεις μετά.

Είναι δεδομένη η τακτική από όλες τις κυβερνήσεις ανεξαρτήτως ιδεολογίας.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#508032 προσωπικά.... δεν εχω "λυση"... το μονο που μπορω να συνησφερω στη κουβεντα ειναι 2 πραγματα....

Αν μπει φορος στα καυσιμα δεν θα ειναι φανταζομαι μονο για τα ΙΧ που κανουν δε κανουν εκτός εξαιρεσεων ειτε πανω ειτε κατω περι τα 10-15.000
ειναι και τα επαγγελματικά, πες τα ταξί πες τα φορτηγά που την 40αρα χιλιαδων την εχουν για πλάκα.... Αντιλαμβανεστε...
ΙΣΩΣ λεω ΙΣΩΣ καθοτι ουτε τα στοιχια εχω να σκεφτόμουν κατι "σκαλωτο" ( στα χλμ ) απο 0-5.000 "τοσο" 5.001 - 10.000" τοσο και παει λεγοντας....
προβήματα
ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ τα χλμ.... τα ΚΤΕΟ??? Α καλα..... ( επισεις αντιλαμβανεστε......)

ισως λοιπον ενας συνδιασμός ολων να ηταν πιο "δικαιο"
γιατι δικαιο χωρις εισαγωγικά που να πιασει ολες τις περιπτωσεις ΧΩΡΙΣ να ανοιγει αλλες πληγες??? Χλωμό....

Ακομα και η αξια "για εμενα" ειναι αδικη.
Γιατι ναι μεν και το δικό μου ειναι 2λιτρο αλλα δεν κανει οσο ενα Μιτσου 6 ας πουμε ως αξια....
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#508039 Δηλαδη ο υπολογισμός θα μπορούσε να γινεται βάσει συντελεστών;

Με κριτήρια:

Την αξία αγοράς
Τη χρονολογια
Τα κυβικά
Την ιπποδυναμη
Τους ρύπους
Το βάρος / μέγεθος
Τον τύπο καυσιμου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#508075 Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο πάντως, και στην Αγγλία την ίδια τύχη έχουν τα "τέλη κυκλοφορίας".
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#508086 Υπάρχει και η απλή λύση, πόσα θέλουμε να μαζέψουμε δια τον αριθμό των οχημάτων και τέλος. Τα χαμηλά θα ανέβουν λίγο , τα υψηλά θα πέσουν αρκετά ώστε να μην υπάρχει κίνητρο για κατάθεση πινακίδων και τέλος. Αν δε επανέλθουν αρκετά στην κυκλοφορία την επόμενη χρονιά θα είναι ακόμη λιγότερα για όλους.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#508088
belgarion έγραψε:Υπάρχει και η απλή λύση, πόσα θέλουμε να μαζέψουμε δια τον αριθμό των οχημάτων και τέλος. Τα χαμηλά θα ανέβουν λίγο , τα υψηλά θα πέσουν αρκετά ώστε να μην υπάρχει κίνητρο για κατάθεση πινακίδων και τέλος. Αν δε επανέλθουν αρκετά στην κυκλοφορία την επόμενη χρονιά θα είναι ακόμη λιγότερα για όλους.

< >


το σωστοτερο για μενα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#508089
dimviii έγραψε:
belgarion έγραψε:Υπάρχει και η απλή λύση, πόσα θέλουμε να μαζέψουμε δια τον αριθμό των οχημάτων και τέλος. Τα χαμηλά θα ανέβουν λίγο , τα υψηλά θα πέσουν αρκετά ώστε να μην υπάρχει κίνητρο για κατάθεση πινακίδων και τέλος. Αν δε επανέλθουν αρκετά στην κυκλοφορία την επόμενη χρονιά θα είναι ακόμη λιγότερα για όλους.

< >


το σωστοτερο για μενα.
Ξέχασα να γράψω ότι κατά βάση είναι δική σου ιδέα από όταν το κουβεντιάζαμε στον τελευταίο καφέ

< >