Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#622695
dimviii έγραψε:...

εαν ειχαμε εικονα για τα πωληθεντα λιτρα ετησια σε ολα τα καυσιμα,δεν θα ηταν δυσκολο να υπολογισθει.
Εχω την αισθηση οτι θα μιλαμε για πολυ λιγα λεπτα του ευρω επιβαρυνση.



Εικόνα

https://www.statistics.gr/documents/20181/38c7a653-2faf-6267-5013-f9a4570594dd
Άβαταρ μέλους
By teddx
#623201 Σαν κάτι δεν πάει καλά , βλέπουμε μέσα σε μια δεκαετια μείωση στη κατανάλωση βενζίνη πάνω από 1εκ τόνους η οποία μπορούμε να πούμε ότι είναι λογική, λόγω κρίσης μείωση χρήσης του αυτοκινήτου, απελευθέρωση των ντιζελοκινητων, κυκλοφορία νέων αποδοτικότερων κινητήρων κτλπ. Στη κατανάλωση ντίζελ όμως δεν μου καταθέτε κάτι καλά, έχουμε αύξηση μόνο γύρω στις 200χιλ παρόλη την αύξηση κυκλοφορίας ντιζελοκινητων αυτοκινήτων.

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#623255 Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό κι έτσι πρέπει να το δεις.

Πριν το 2012 είχες βασικά το diesel απαγορευμένο στο τον μισό πληθυσμό της χώρας, οπότε επόμενο είναι να αυξηθεί και ο στόλος και η κατανάλωση. Η μερίδα των diesel όμως αυξάνεται σε μια ολοένα και μικρότερη πίτα. Κι επίσης μην ξεχνάμε την χαμηλότερη κατανάλωση των diesel, όταν έχεις 1000 οδηγούς να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο, δεν μεταφέρεις απλώς μια Χ ποσότητα λίτρων από το ένα κουτάκι στο άλλο αλλά μικρότερη (αλλιώς για ποιο λόγο να πάρεις diesel εξαρχής; ).
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#623257
Zorz έγραψε:Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό κι έτσι πρέπει να το δεις.

Πριν το 2012 είχες βασικά το diesel απαγορευμένο στο τον μισό πληθυσμό της χώρας, οπότε επόμενο είναι να αυξηθεί και ο στόλος και η κατανάλωση. Η μερίδα των diesel όμως αυξάνεται σε μια ολοένα και μικρότερη πίτα. Κι επίσης μην ξεχνάμε την χαμηλότερη κατανάλωση των diesel, όταν έχεις 1000 οδηγούς να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο, δεν μεταφέρεις απλώς μια Χ ποσότητα λίτρων από το ένα κουτάκι στο άλλο αλλά μικρότερη (αλλιώς για ποιο λόγο να πάρεις diesel εξαρχής; ).

δικιο εχεις,αλλα στο πινακακι αυτο δεν βλεπουμε αυξηση στο κινησης μετα το 2012.Ειναι αμελητεα,πολυ μικρη για ολα αυτα τα αυτοκινητα που εχουν πουληθει.
Κατι δεν παει καλα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#623367 Τα λίτρα πετρελαίου που αντιστοιχούν σε αυτοκίνητα ΙΧ μάλλον αποτελούν πολύ μικρό μέρος της συνολικής κατανάλωσης πετρελαίου (φορτηγά, λεωφορεία, αγροτικά, τρακτέρ, εκσκαφείς κλπ). Ειδικά λεωφορεία, νταλίκες που γράφουν και άπειρα χλμ.

Σχετικά με τα τέλη όπως έχουμε ξαναπεί ν φορές.
- πληρώνουμε φόρο στη βενζίνη για να δικαιολογηθεί η χρήση, τα χλμ, το βάρος του οχήματος=φθορά κλπ. Κάποιος που κάνει πολλά χλμ θα πληρώσει παραπάνω κοκ. Λογικό σαν σκέψη, υπερβολικό σαν ποσοστό επί της τελικής τιμής.
- πληρώνουμε τέλη για την κατασκευή και συντήρηση δρόμων (είτε τους χρησιμοποιούμε είτε όχι). Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη για το δικαίωμα χρήσης. Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη για το δικαίωμα παρκαρίσματος (γενικά εκτός από ειδικά μέρη που πληρώνεις κι άλλο). Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη που προωθούν την ελάττωση ρύπανσης. Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη γιατί έτσι (κυβικά). Εντελώς παράλογο σαν σκέψη και υλοποίηση, απομεινάρι παλιών εποχών που ουδεμία σχέση έχουν με οτιδήποτε τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια.
Εδώ πληρώνουμε για τα κυβικά, πιο λογικό θα μου φαινόταν να πληρώνουμε και για την παλαιότητα=ρύπανση. Όμως αυτό είναι αντιλαϊκό και πλήττει αναλογικά πολύ περισσότερο τους οικονομικά πιο αδύνατους οπότε δεν πρέπει να παίξει. Δεκτό τυχόν μέτρο επιδότησης-απόσυρσης κλπ αλλά όχι τιμωρίας του παλιού.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#623371
dimviii έγραψε:Κατι δεν παει καλα.

Μάλλον πουλάνε κάμποσο "μαύρο" .
Άβαταρ μέλους
By Morx
#623426 Εδω πληρωνουμε παραβολο μεταβιβασης αναλογα τον κυβισμο, λες και ενα 999cc οχημα εχει λιγοτερη χαρτουρα απο ενα 2λιτρο!! Γαμω τη μπανανια τους...

Ψαχνετε να βρειτε ακρη για ανταποδοτικα τελη σε ενα κρατος πελατειακου καθεστωτος??
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#623431 Για την ανταποδοτικότητα των τελών κυκλοφορίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ:
http://agonaskritis.gr/%CE%B1%CF%80%CE% ... %BB%CF%89/

Χαρακτηριστική η ανοησία της κυβέρνησης όταν απάντησε: Με την από 28/02/2012 απάντηση, η οποία μας κοινοποιήθηκε την 07/03/2012 την οποία υπογράφει η προϊσταμένη της διεύθυνσης γενικής γραμματείας φορολογικών θεμάτων Δήμητρα Γκαραβέλα, ο υπουργός των Οικονομικών απάντησε το εξής τρομερό: ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ λέει, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΗ ΑΛΛΑ ΦΟΡΟΣ

Τί ψάχνετε να βρείτε...
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#623528
dimviii έγραψε:
Zorz έγραψε:Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό κι έτσι πρέπει να το δεις.

Πριν το 2012 είχες βασικά το diesel απαγορευμένο στο τον μισό πληθυσμό της χώρας, οπότε επόμενο είναι να αυξηθεί και ο στόλος και η κατανάλωση. Η μερίδα των diesel όμως αυξάνεται σε μια ολοένα και μικρότερη πίτα. Κι επίσης μην ξεχνάμε την χαμηλότερη κατανάλωση των diesel, όταν έχεις 1000 οδηγούς να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο, δεν μεταφέρεις απλώς μια Χ ποσότητα λίτρων από το ένα κουτάκι στο άλλο αλλά μικρότερη (αλλιώς για ποιο λόγο να πάρεις diesel εξαρχής; ).

δικιο εχεις,αλλα στο πινακακι αυτο δεν βλεπουμε αυξηση στο κινησης μετα το 2012.Ειναι αμελητεα,πολυ μικρη για ολα αυτα τα αυτοκινητα που εχουν πουληθει.
Κατι δεν παει καλα.


Ξεχνάς το υγραέριο. Στη δουλειά μου, είχαμε μια αύξηση από το 2012 έως σήμερα, είχαμε τρομακτική αύξηση των πρατηρίων καυσίμων που έβαλαν υγραέριο λόγω ζήτησης.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#623592 Έπαιξε και κάποια επιδότηση προς τα πρατήρια νομίζω , ΕΣΠΑ;

< G (5S) >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#623622
Dodger έγραψε:
Ξεχνάς το υγραέριο. Στη δουλειά μου, είχαμε μια αύξηση από το 2012 έως σήμερα, είχαμε τρομακτική αύξηση των πρατηρίων καυσίμων που έβαλαν υγραέριο λόγω ζήτησης.

το πινακακι που εχει μπει πιο πανω εχει και το υγραεριο
Άβαταρ μέλους
By IKE
#674081 Τα τέλη κυκλοφορίας δεν βασίζονται στο πόσο κυκλοφορείς αλλά σε άλλα άσχετα πράγματα, κυβισμός κινητηρα, , ρύπους (=τυποποιημενη κατανάλωση) και έτος αγοράς. Είναι άσχετα με τα χλμ που κάνει κάποιος μέσα στο έτος. Πάντα ήταν.

Μπορούσε κάπιος αν ήθελε να παραδώσει πινακίδες στη διάρκεια του lockdown.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#674090 Αυτά είναι κάποια κριτήρια για να μπορούν να βγουν οι κλίμακες. Ο λόγος ύπαρξης των τελών είναι να πληρώνεις για να κάνεις χρήση των δημοσίων δρόμων, δηλαδή να κυκλοφορείς.
Αν σου πούνε ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς για ποιον ακριβώς λόγο λέγονται τέλη κυκλοφορίας; :hmmm: