Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By elteo
#621719 Αυτό. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν την |λογοκρισία|. Θα ξεσηκωθεί το σύμπαν. Βλέπεις στον δρόμο ότι όλοι σταμάτησαν να αγοράζουν αυτοκίνητα κάπου στο 2010. Γιατί άραγε;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#621731 Στο άρθρο από το dikaiologitika.gr λέει αυτό:
Στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 2001 έως και 2005 τα Τέλη Κυκλοφορίας εξετάζεται να κυμανθούν από 22 – 1.050 ευρώ σε 23 έως 1.102 ευρώ.

Τέλος στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 2006 έως τον Οκτώβριο του 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας από 22 έως 1.380 ευρώ θα κυμανθούν σε 22,4 έως 1.400 ευρώ.

Αν είναι έτσι δεν προβλέπονται αυξήσεις στα παλιά - πολύ παλιά.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By scrat
#621745
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο άρθρο από το dikaiologitika.gr λέει αυτό:
Στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 2001 έως και 2005 τα Τέλη Κυκλοφορίας εξετάζεται να κυμανθούν από 22 – 1.050 ευρώ σε 23 έως 1.102 ευρώ.

Τέλος στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 2006 έως τον Οκτώβριο του 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας από 22 έως 1.380 ευρώ θα κυμανθούν σε 22,4 έως 1.400 ευρώ.

Αν είναι έτσι δεν προβλέπονται αυξήσεις στα παλιά - πολύ παλιά.

Από το Mi A1.

Έτσι όπως τα γράφει, μάλλον αντιστοιχεί σε: <2000 αύξηση 10%, 2001-2005 αύξηση 5%, 2006-2010 αύξηση 2%.

Τόσα χρόνια όμως συζητάμε για εξορθολογισμό των τελών και κατάργηση της τυφλής εφαρμογής με κλίμακες κ.εκ. Είμαστε πια στο 2020, και ένα ολόκληρο επιτελείο/συμβούλιο ξέρω-γω-τι εδώ και τόσα χρόνια δεν μπορεί να καταρτίσει κάτι λιγότερο άδικο; Δεν υπάρχουν ευρωπαϊκά παραδείγματα; Κάθονται σε έναν πίνακα και παίζουν με το excel πάρε-δώσε ποσοστά.
Για να μην πούμε ότι κάθε έτος όλα αυτά τα οχήμα παλιώνουν ένα έτος (προφανώς), και καταλήγεις να πληρώνεις τέλη που είναι 10%, 20% ή και παραπάνω της εναπομείνουσας αξίας του οχήματος.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#621746
scrat έγραψε:
Τόσα χρόνια όμως συζητάμε για εξορθολογισμό των τελών και κατάργηση της τυφλής εφαρμογής με κλίμακες κ.εκ. Είμαστε πια στο 2020, και ένα ολόκληρο επιτελείο/συμβούλιο ξέρω-γω-τι εδώ και τόσα χρόνια δεν μπορεί να καταρτίσει κάτι λιγότερο άδικο; Δεν υπάρχουν ευρωπαϊκά παραδείγματα; Κάθονται σε έναν πίνακα και παίζουν με το excel πάρε-δώσε ποσοστά.
Για να μην πούμε ότι κάθε έτος όλα αυτά τα οχήμα παλιώνουν ένα έτος (προφανώς), και καταλήγεις να πληρώνεις τέλη που είναι 10%, 20% ή και παραπάνω της εναπομείνουσας αξίας του οχήματος.


και 800 χρονια να τους αφησεις πανω,παλι οι ιδιοι αχρηστοι θα ειναι,παλι τις ιδιες μαλακιες θα κανουν.
Οι ανθρωποι ειναι ανικανοι,ετσι απλα.
Ειναι ανικανοι ακομα και για να μαζεψουν φορους,χωρις να ξεκωλιασουν καποιους, και να ευνοησουν σκανδαλωδως καποιους αλλους.
Στο μοναδικο σουβλατζιδικο στην Αθηνα να τους βαλεις διαχειρηστες,θα το ριξουν εξω.
Ουτε για να πλενουν χεστρες δεν κανουν.
τα παραπανω ισχυουν και για τους προηγουμενους.Και αυτοι δεν εκαναν τιποτα,ενω ηταν πανευκολο να το διορθωσουν.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#621747
scrat έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο άρθρο από το dikaiologitika.gr λέει αυτό:
Στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 2001 έως και 2005 τα Τέλη Κυκλοφορίας εξετάζεται να κυμανθούν από 22 – 1.050 ευρώ σε 23 έως 1.102 ευρώ.

Τέλος στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 2006 έως τον Οκτώβριο του 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας από 22 έως 1.380 ευρώ θα κυμανθούν σε 22,4 έως 1.400 ευρώ.

Αν είναι έτσι δεν προβλέπονται αυξήσεις στα παλιά - πολύ παλιά.

Από το Mi A1.

Έτσι όπως τα γράφει, μάλλον αντιστοιχεί σε: <2000 αύξηση 10%, 2001-2005 αύξηση 5%, 2006-2010 αύξηση 2%.

Τόσα χρόνια όμως συζητάμε για εξορθολογισμό των τελών και κατάργηση της τυφλής εφαρμογής με κλίμακες κ.εκ. Είμαστε πια στο 2020, και ένα ολόκληρο επιτελείο/συμβούλιο ξέρω-γω-τι εδώ και τόσα χρόνια δεν μπορεί να καταρτίσει κάτι λιγότερο άδικο; Δεν υπάρχουν ευρωπαϊκά παραδείγματα; Κάθονται σε έναν πίνακα και παίζουν με το excel πάρε-δώσε ποσοστά.
Για να μην πούμε ότι κάθε έτος όλα αυτά τα οχήμα παλιώνουν ένα έτος (προφανώς), και καταλήγεις να πληρώνεις τέλη που είναι 10%, 20% ή και παραπάνω της εναπομείνουσας αξίας του οχήματος.
Στα μεγάλα κυβικά, μιλάμε για πάνω από 50%. Κλάμα...
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#621785
axel12p έγραψε:VW 20ετίας 1400 κυβικά και πληρώνουμε 225€ τέλη κυκλοφορίας. Πόσο παραπάνω να το πάνε;


3 ευρώ το άλογο...! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#622167
scrat έγραψε:Τόσα χρόνια όμως συζητάμε για εξορθολογισμό των τελών και κατάργηση της τυφλής εφαρμογής με κλίμακες κ.εκ. Είμαστε πια στο 2020, και ένα ολόκληρο επιτελείο/συμβούλιο ξέρω-γω-τι εδώ και τόσα χρόνια δεν μπορεί να καταρτίσει κάτι λιγότερο άδικο; Δεν υπάρχουν ευρωπαϊκά παραδείγματα; Κάθονται σε έναν πίνακα και παίζουν με το excel πάρε-δώσε ποσοστά.
Για να μην πούμε ότι κάθε έτος όλα αυτά τα οχήμα παλιώνουν ένα έτος (προφανώς), και καταλήγεις να πληρώνεις τέλη που είναι 10%, 20% ή και παραπάνω της εναπομείνουσας αξίας του οχήματος.


Πολύ συχνά, αυτό είναι ευρωπαϊκό παράδειγμα πάντως.

Λχ: https://www.gumtree.com/p/honda/2003-ho ... 1356769672

Τιμή πώλησης £1295 και ετήσια τέλη κυκλοφορίας £325, ήτοι πληρώνεις ένα 25% της αξίας του σε τέλη κάθε χρόνο.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#622247 Μη πας μακρυα.
το σπορτατζ 1 που εχω του 96 με το ζορι να πιασεις 1500 ευρω ( βλακειες λεω αλλα ας το κρατησουμε σα νουμερο )
Πληρωνω τελη 615 δηλ παρα κατι τα μισα...
κι εχει και 314.000
ισα με ενα EVO ας πουμε μεγαλυτερο απο 10ετία.... :) :)
γιατι το κραταω? απλά γιατι δε μπορω να παρω αλλο που να μου κανει και τη δουλεια μου και τα γουστα μου....
Ας ειναι καλα το υγραεριο και τα "χωμα" ανταλλακτικά........
Άβαταρ μέλους
By theo13
#622291 Κατά την γνώμη μου ένα σοβαρό κράτος θα έδινε σοβαρά αντικίνητρα για την κυκλοφορία των πολύ παλαιών οχημάτων ώστε αυτά να πάρουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το δρόμο της απόσυρσης. Η λογική που έχω στο μυαλό μου λέει ότι έχεις π.χ. ένα Χιουντάι, Όπελ, Φίατ ή οτιδήποτε του 1990 (και πίσω) έχεις κάτι με μηδενική σχεδόν αξία.
Αν σε αυτά τα αυτοκίνητα βάλεις ένα μ.ο. τελών 300-800 ευρώ (κλιμακωτά από 1000-2000 κυβικά) ο άλλος θα αναγκαστεί να το διώξει. Αν είναι ένα αμάξι που αξίζει π.χ. μια καλοδιατηρημένη Mercedes μπορεί να το κρατήσει, αλλά σε αυτή την περίπτωση το καλοδιατηρημένο δεν είναι πρόβλημα για τους δρόμους. Ιδιαίτερα δε αν δώσεις bonus απόσυρσης για αυτά π.χ. 1500 ευρώ, στις περισσότερες περιπτώσεις το όφελος απόσυρσης ξεπερνά κατά πολύ την αξία του αυτοκινήτου.
Για όσους δε στραφούν αναγκαστικά (αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για κάτι καλύτερο) σε μεταχειρισμένα της δεκαετίας του 2000+ πάλι το συνολικό όφελος θα είναι θετικό αφού αυτά τα οχήματα τουλάχιστον θα είναι καλύτερα τεχνολογικά από αυτά που αντικαθιστούν και κυρίως σε όρους ασφάλειας (π.χ. στάνταρ ABS- airbags).

Noμίζω μια τέτοια φόρμουλα δεν είναι δύσκολο να φτιαχτεί και μπορεί να ζεστάνει και την αγορά.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#622294 Κι εγώ έχω μπει συχνά σε σχετικές σκέψεις για το θέμα, γιατί το τουτούνι μου είναι πλέον 22 ετών. :lipsealed:

Τα εξοντωτικά τέλη δε μου φαίνονται καθόλου καλή ιδέα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#622296
diplomat έγραψε:Κι εγώ έχω μπει συχνά σε σχετικές σκέψεις για το θέμα, γιατί το τουτούνι μου είναι πλέον 22 ετών. :lipsealed:

Τα εξοντωτικά τέλη δε μου φαίνονται καθόλου καλή ιδέα πάντως.


Ίσως τότε το βάρος να πρέπει να το αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας (aka ασφαλιστικές) :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#622297
theo13 έγραψε:Ίσως τότε το βάρος να πρέπει να το αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας (aka ασφαλιστικές) :whistlink:


Δεν είναι και τόσο απλή η διαχείριση αυτού του βάρους, και δε μιλάω για οικονομικά μεγέθη (εν πολλοίς συμφωνώ ότι θα ζεσταινόταν η αγορά και θα κάλυπτε ένα κομμάτι), μα για το πλασάρισμα στους ιδιοκτήτες. Μια άκρως επιθετική πολιτική όπως η κατακόρυφη αύξηση των τελών θα καταρράκωνε τη δημοτικότητα του όλου πρότζεκτ εν τη γενέσει του.