224v έγραψε:ξαναβγηκε η αποφαση όπως και περισυ για τις πινακίδες με τον μηνα… ώστε να πανε Πασχα οι ενδιαφερόμενοι!!!, αλητες υπηρεσιακοι του υπουργείου οικονομικων….
Γιατί να είναι αρνητική αυτή η ρύθμιση ?
red_monster έγραψε:224v έγραψε:ξαναβγηκε η αποφαση όπως και περισυ για τις πινακίδες με τον μηνα… ώστε να πανε Πασχα οι ενδιαφερόμενοι!!!, αλητες υπηρεσιακοι του υπουργείου οικονομικων….
Γιατί να είναι αρνητική αυτή η ρύθμιση ?
γιατι σε βαζουν και πληρωνεις περισσοτερα χρηματα αναλογικα. αν το παρεις για ένα μηνα πχ, θα πληρωσεις για 2 μηνες. εάν για 3 μηνες θα δωσεις για 4., εάν το παρεις για 6 θα πληρωσεις για 8... Την εγκυκλοπ την βγαζουν κάθε χρονο τον Μαιο λες και δεν θπαρχουν πολιτες που θα ηθελαν να το βγαλουν τον Φεβρουαριο και τον Μαρτιο πχ.
στην αρχη που το εκαναν τις επερνες για 3 μηνες πληρωνες για τρεις... μαλιστα ειχαν και για μια, η δυο μερες αλλα θα επεφτε δουλεια στις ΔΟΥ να δινουν και να παιρνουν…
224v έγραψε:red_monster έγραψε:224v έγραψε:ξαναβγηκε η αποφαση όπως και περισυ για τις πινακίδες με τον μηνα… ώστε να πανε Πασχα οι ενδιαφερόμενοι!!!, αλητες υπηρεσιακοι του υπουργείου οικονομικων….
Γιατί να είναι αρνητική αυτή η ρύθμιση ?
γιατι σε βαζουν και πληρωνεις περισσοτερα χρηματα αναλογικα. αν το παρεις για ένα μηνα πχ, θα πληρωσεις για 2 μηνες. εάν για 3 μηνες θα δωσεις για 4., εάν το παρεις για 6 θα πληρωσεις για 8... Την εγκυκλοπ την βγαζουν κάθε χρονο τον Μαιο λες και δεν θπαρχουν πολιτες που θα ηθελαν να το βγαλουν τον Φεβρουαριο και τον Μαρτιο πχ.
στην αρχη που το εκαναν τις επερνες για 3 μηνες πληρωνες για τρεις... μαλιστα ειχαν και για μια, η δυο μερες αλλα θα επεφτε δουλεια στις ΔΟΥ να δινουν και να παιρνουν…
Συνεχίζω να μην βλέπω κάτι παράλογο. Και οι ασφαλιστικές έχουν διαφορετικό τιμολόγιο ανάλογα με τη διάρκεια ασφάλισης. Είναι πιο λογικό να φορτώνεις τις κατά τόπους εφορίες (οι οποίες πλέον έχουν συγχωνευτεί και έχουν ελάχιστους υπαλλήλους αναλογικά με το φόρτο εργασίας) με τα μηνιαία κατέθεσε-ανάκτησε ?
.
224v έγραψε:Το κράτος δεν είναι ιδιώτης Γιάνα θέλει κέρδος. Αλλωστε όπως έγραψα τις πρωτες χρονιές που το ςφαρμωσε δεν χρέωνε παραπανω μηνες.. Προσωπικά θα τις έπαιρνα 4 μηνες οποτε θα εισέπραττε τα ίδια λεφτά η ασφαλιστική θα χρέωνε 4 μηνες ενω τώρα 3, και δενθελωνα αναφέρω ότι σε αλλά κρατη γίνεται αυτό που λέω μπαινεις στο ίντερνετ κανεις διακοπή και όταν τις θέλεις τι ξανά ενεργοποιείς. Βέβαια είμαστε 20 χρόνια πίσω αλλά θα διευκόλυνε και θα εισέπραττε περισσότερα.... Για αυτό λέω για τους υπηρεσιακούς οτι είναι γκάου
.
1 μηνας εξτρα δεν ειναι τοσο ασχημο. Επισης αλλα κρατη δεν επιτρεπουν καθολου κατι τετοιο και αλλα οπως Ελβετια σε αφηνουν να το κανεις. Δεν ειναι κατι να σε προβληματιζει πιστευω για 1 μηνα τελη. Θα προτιμουσες να μην ειχε καθολου την επιλογη?
224v έγραψε:Το κράτος δεν είναι ιδιώτης Γιάνα θέλει κέρδος.
.
Pardon?
224v έγραψε:ξαναβγηκε η αποφαση όπως και περισυ για τις πινακίδες με τον μηνα… ώστε να πανε Πασχα οι ενδιαφερόμενοι!!!, αλητες υπηρεσιακοι του υπουργείου οικονομικων….Απλά νόμος προσφοράς και ζήτησης
.
theo13 έγραψε:224v έγραψε:ξαναβγηκε η αποφαση όπως και περισυ για τις πινακίδες με τον μηνα… ώστε να πανε Πασχα οι ενδιαφερόμενοι!!!, αλητες υπηρεσιακοι του υπουργείου οικονομικων….Απλά νόμος προσφοράς και ζήτησης
.
εγω το λεω "ψηφουλακια" και δεν είναι κακο σιγουρα αλλα δεν είναι όπως θα επρεπε να είναι... δλδ από τον Ιανουαριο να μπορεις να τις παιρνεις για ένα μηνα…. καποιος δλδ που θα παει εξωτερικο για 5 μηνες από τον Μαιο γιατι να μην μπορει να τις εχει μεχρι τοτε και να γλυτωσει τους υπολοιπους??
Σε βλεπουν σαν ευκολο θυμα και όχι σαν πολιτη αυτου του κρατους.. για αυτό τους χαρακτηριζω ετσι. και βεβαια αυτοι για να κανουν τον αποτελεσματικο (δες τε ποσα μαζεύουμε από τα τελη) κανουν και εισηγούνται αυτά που εισηγούνται ο υπουργος όμως που εκλεγεται μυαλο δεν εχει να τους πει αυτό που λενε ολοι οι αλλοι σε αλλα κρατη?? Αυτό δλδ ΔΕΝ "είναι δικαιο ώστε να γινει πραξη" που θα είναι και πραγματικα ετσι??
https://www.movenews.gr/plhrhs-epibebai ... tioy-2020/
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/31465
Άρθρο 6
Προσθήκη παρ. 4Β και τροποποίηση της παρ. 8 του άρθρου 121 του ν. 2960/2001 (Α' 265)
Με τις προτεινόμενες διατάξεις της παρ. 1, λαμβάνεται μέριμνα, προκειμένου οι τιμές της εκπεμπόμενης μάζας διοξειδίου του άνθρακα C02 των οχημάτων, για τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης, να εξακολουθούν να λαμβάνονται υπόψη, με βάση τον νέο ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης (NEDC) μέχρι 29-02-2020. Από 01-03-2020 και εφεξής θα λαμβάνονται υπόψη οι τιμές της εκπεμπόμενης μάζας διοξειδίου του άνθρακα C02 των οχημάτων, σύμφωνα με την παγκοσμίως εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP). Η παράταση κρίνεται αναγκαία για λόγους περαιτέρω διερεύνησης της διαμόρφωσης μεθόδου αντιστοίχισης της εκπεμπόμενης μάζας C02, του νέου ευρωπαϊκού κύκλου οδήγησης (NEDC) με την παγκοσμίως εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP), για τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης.
Με τις προτεινόμενες διατάξεις προστίθεται παρ. 4Β στο άρθρο 121 του ν. 2960/2001, προκειμένου:
α) να μην αυξάνονται κατά 50% οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης για επιβατικά αυτοκίνητα που πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του αμέσως προηγούμενου από το ισχύον, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro), τα οποία έχουν κομιστεί ή θα κομιστούν στη χώρα μας μέχρι και 31-08-2019 εφόσον, μέχρι την παραπάνω ημερομηνία, θα έχουν κατατεθεί, δηλωτικά εισαγωγής ή δηλώσεις άφιξης οχημάτων ή άλλα αποδεικτικά στοιχεία εισόδου, προκειμένου για μετοικούντα πρόσωπα, και θα έχουν βεβαιωθεί και εισπραχθεί γι' αυτά, οι οφειλόμενες φορολογικές επιβαρύνσεις μέχρι και 31-12-2019.
β) να αυξάνονται κατά 50% αντί 200% οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης για επιβατικά αυτοκίνητα που δεν πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του αμέσως προηγούμενου από το ισχύον, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro), τα οποία έχουν κομιστεί ή θα κομιστούν στη χώρα μας μέχρι και 29-02-2020, εφόσον, μέχρι την παραπάνω ημερομηνία, θα έχουν κατατεθεί δηλωτικά εισαγωγής ή δηλώσεις άφιξης οχημάτων ή άλλα αποδεικτικά στοιχεία εισόδου, προκειμένου για μετοικούντα πρόσωπα, και θα έχουν βεβαιωθεί και εισπραχθεί γι' αυτά, οι οφειλόμενες φορολογικές επιβαρύνσεις μέχρι και 16-03-2020.
Οι τροποποιήσεις αυτές κρίνονται αναγκαίες, για λόγους ομαλής μετάβασης στη νέα αντιστοίχιση συντελεστών και νέων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων (Euro), με την εφαρμογή αυτών από 01-09-2019, αλλά και για λόγους ενίσχυσης της αγοράς, με λιγότερο ρυπογόνα επιβατικά αυτοκίνητα, και με ευνοϊκότερους όρους για την ομαλή ροή των πωλήσεων.
Οι προτεινόμενες διατάξεις ισχύουν από την 01-09-2019.
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί κάτι τόσο απλό έπρεπε να ψηφιστεί εντελώς την τελευταία στιγμή και να προκαλέσει τέτοια αναστάτωση στην αγορά. Θα μπορούσε εύκολα να γίνει εδώ και πολλές μέρες. Προφανώς η κυβέρνηση ήταν απασχολημένη με άλλα πράγματα...
Αυτά είναι τα τέλη κυκλοφορίας 2021 - Κρύβουν τσουχτερές αυξήσεις
Αυτά ΔΕΝ είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2021, πρόκειται για clickbait τίτλο και αντίστοιχο αγκίστρι από το Υπουργείο όπως συνηθίζει ("πρόταση"), φαντάζομαι ότι μέχρι το Νοέμβριο του 2020 δεν θα έχουμε κάτι σίγουρο.
Παρ' όλ' αυτά, φαίνεται ότι με τη δικαιολογία των κινήτρων για λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα, πάμε ουσιαστικά σε αντι-κίνητρα, δηλαδή μηδέν έως ελάχιστες μειώσεις, και μέτριες έως μεγάλες αυξήσεις τελών.
Όχι μόνο κανένας εξορθολογισμός, αλλά συνέχεια της εισπρακτικής πολιτικής των τελευταίων δεκαετιών.
VW 20ετίας 1400 κυβικά και πληρώνουμε 225€ τέλη κυκλοφορίας. Πόσο παραπάνω να το πάνε;