Dimsabas έγραψε:Ακριβώς, "ίσως". Γιατί το "όντως" πιο δίκαιο μέτρο είναι η ενσωμάτωσή τους στα καύσιμα.
Σαφέστατα και ΔΕΝ είναι πιο δίκαιο, καθώς (με πολύ απλά λόγια) ο ιδιοκτήτης megane μοντέλο 2007 θα πληρώνει και για τον ιδιοκτήτη panamera hybrid! Αν αυτό είναι δίκαιο για σένα, για μένα δεν είναι.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Dimsabas έγραψε:Όποιος κάνει χιλιόμετρα, όποιος το πατάει, θα πληρώνει. Τόσο απλό.
Το megane καίει 2 φορές περισσότερο από την panamera hybrid. Και κοστίζει κάπου στο 1/200στο της τιμής. Πολύ δίκαιο...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Δεύτερον, εσύ βρήκες ένα παράδειγμα που κάνει την ενσωμάτωση στα καύσιμα να φαίνεται άδικη. Υπάρχουν πολλαπλάσια όπου φαίνεται το αντίθετο. Ας πούμε, Smart που διανύει 30Κ χιλιόμετρα ετησίως σε σχέση με 458 που βγαίνει μια βόλτα το μήνα και κάνει 1.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Πώς θα τιμωρήσεις το πρώτο για τα χιλιόμετρα που κάνει; Και γιατί να πληρώσει τόσο ο δεύτερος, που δεν το κινεί;
Φόρος στα καύσιμα. Όλοι θα πάρουν πίσω τις πινακίδες τους κι όποιος το κινεί, θα πληρώνει. Ο μοναδικός που θα τη σκαπουλάρει είναι τα ηλεκτρικά.
NickTG έγραψε:Εν τω μεταξύ με τόσους φόρους στα καύσιμα έχουν βάλει τα τέλη κυκλοφορίας ήδη 2 με 3 φορές στην τιμή τους αλλά δεν βαριέσαι.Έλα μου ντε...
NickTG έγραψε:Εν τω μεταξύ με τόσους φόρους στα καύσιμα έχουν βάλει τα τέλη κυκλοφορίας ήδη 2 με 3 φορές στην τιμή τους αλλά δεν βαριέσαι.
Ναι μωρέ... σιγά τώρα... Έναν ακόμα έμμεσο φόρο να μάθουν όσοι δεν έχουν υψηλά εισοδήματα!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, οι τιμές των καυσίμων είναι ήδη αδικαιολόγητα υψηλές.
Θα πληρώνουν ΤΚ και τα αλυσοπρίονα, φρέζες, κλαδευτικά και ενα σωρό άλλα βενζινοκίνητα...
ΔΕΝ θα πληρώνουν ΤΚ οι κάτοικοι των (πολύ) βόρειων περιοχών της χώρας μιας και θα βάζουν κάυσιμο αποκλειστικά απο "έξω".
Σίγουρα όμως αν εφαρμοζόταν το σύστημα θα ομαλοποιούνταν η χρήση και η κυκλοφορία των οχημάτων (εχω γνωστο που εχει απινακίδωτη τη 2λιτρη ΒΜW και κυκλοφορεί με μικρότερου κυβισμου αυτοκίνητο, που όμως "καίει" σαφώς περισσότερο).
Φαντάζομαι τέτοια παραδείγματα υπάρχουν πολλά γύρω μας...
Dimsabas ειπαμε. Μακρυα απο τον πωπο μας και δεν πα να πνιγουν οι αλλοι.
Ποιο σύστημα είναι το λογικό; Το σημερινό με τα κυβικά;
Η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου; Μα αυτό έχει φορολογηθεί, γιατί το τιμωρείς ξανά; Αγνοείς πόσο κυκλοφορεί κάποιος αλλά τσεκουρώνεις τα ακριβά αυτοκίνητα.
Δεύτερον, ο δικός μου πωπός χρεώνεται 840 ευρώ για ένα Grand Vitara 2.5 του 2005 που κάνει 2Κ το χρόνο και δεν πωλείται ούτε 3 χιλιάρικα. Και το οποίο μέχρι πρότινος είχε και 440 ευρώ φόρο πολυτελείας. Δεν υπολογίζω το φόρο που πλήρωσε για εκτελωνισμό κατά την αγορά του.
Ο προκάτοχός του, ένα δίλιτρο Daihatsu Rocky, έδινε 660 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ενώ έκανε επίσης αστεία χιλιόμετρα.
Τα 300 ευρώ που δίνω για το Corolla Verso είναι ένα λογικό ποσό.
Οπότε, τα σχόλια κι οι ειρωνείες ας μπουν στον δικό σου πωπό με τα 1.400 κυβικά (και τη χολή των 6.000 κυβικών) κι όχι στον δικό μου, αυτός χόρτασε να πληρώνει τόσα χρόνια.