Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By famas
#397222 Πόσοι άραγε από τους κατόχους των παραπάνω αυτοκινήτων βρίσκονταν σε πραγματική οικονομική αδυναμία πληρωμής των τελών, αλλά παράλληλα η κατοχή αυτοκίνητου ήταν απολύτως απαραίτητη για πολύ σοβαρούς λόγους;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#397238
famas έγραψε:Πόσοι άραγε από τους κατόχους των παραπάνω αυτοκινήτων βρίσκονταν σε πραγματική οικονομική αδυναμία πληρωμής των τελών, αλλά παράλληλα η κατοχή αυτοκίνητου ήταν απολύτως απαραίτητη για πολύ σοβαρούς λόγους;


αναφερει 89000 οχηματα και περιπου 45000 αφμ, αρα στο πολυ περιπου 2 οχηματα ανα Κατοχο, ας πουλησουν το ενα (ειναι 2010 μετα μοντελα). ας διασταυρωσουν και τα ανασφαλιστα να δεις!!! (πιο ουσιαστικη παραβαση).
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#397248 Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση, ή απλά ενδεικτικό της ανυπαρξίας της τροχαίας, αλλά βλέπω όλο και περισσότερα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#397260 Χωρίς πινακίδες δεν ξέρω, αλλά πλέον η κυκλοφοριακή κατάσταση φαίνεται να είναι πέρα από κάθε έλεγχο (μιλάω για την Αθήνα, δεν έχω επισκεφθεί άλλες τριτοκοσμικές πρωτεύουσες της Αφρικής ή της Ασίας) ...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#397269
Govus έγραψε:Χωρίς πινακίδες δεν ξέρω, αλλά πλέον η κυκλοφοριακή κατάσταση φαίνεται να είναι πέρα από κάθε έλεγχο (μιλάω για την Αθήνα, δεν έχω επισκεφθεί άλλες τριτοκοσμικές πρωτεύουσες της Αφρικής ή της Ασίας) ...


μια χαρα ειναι ακομα η Αθηνα!!! στους κεντρικους αξωνες.... την Ασια αστην στον κοσμο της. Αστυνομευση φυσικα ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα.
Άβαταρ μέλους
By iceman
#397370
224v έγραψε:
Govus έγραψε:Χωρίς πινακίδες δεν ξέρω, αλλά πλέον η κυκλοφοριακή κατάσταση φαίνεται να είναι πέρα από κάθε έλεγχο (μιλάω για την Αθήνα, δεν έχω επισκεφθεί άλλες τριτοκοσμικές πρωτεύουσες της Αφρικής ή της Ασίας) ...


μια χαρα ειναι ακομα η Αθηνα!!! στους κεντρικους αξωνες.... την Ασια αστην στον κοσμο της. Αστυνομευση φυσικα ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα.

Η ουσιαστική αστυνόμευση που θα σώσει ζωές και περιουσίες ειναι ανύπαρκτη.
Η μαλακισμενη, εισπρακτική ειναι πάντα παρούσα.
Η δημοτική αστυνομία γαμιεται και τα στρουμφάκια μονίμως μπλόκα για δακτύλιο, φιμέ, κανα κάλυμμα πινακίδας και τέτοια.
Καμία συμμόρφωση με τους αλητηριους που μας βλέπουν σαν πορτοφόλι
Άβαταρ μέλους
By 224v
#397792 Στην καθημερινοτητα μου με ενοχλει οτι στο κεντρο πλεον τα μηχανακια περνανε απο τους πεζοδρομους, και οτι πανε σε αναποδη κατευθυνση, με κινδυνο ατυχηματος + ενοχληση των πεζων (και εμου συμπεριλαμβανομενου, αφου κατεβαινω σχεδον καθημερινα στο κεντρο με ΜΜΜ.) Μερικα δε απο αυτα περνανε ακομα και πανω σε στενα πεζοδρομια ( Περικλεους π.χ.)οπου αναγκαστικα κατεβαινεις εσυ αφου δεν θελεις να τσακωθεις.
Και ο πεζος βεβαια οποτε το θυμηθει περνα απεναντι χωρις ελεγχο και κινδυνευει να τον κτυπησουν.
Αλλοι παρατανε χυμα τα οχηματα για 2' λεπτα, αλλα ο δρομος ισα και τα χωραει.. (Ρομβης κ.λ.π.) Βεβαια ολοι θελουν να κανουν τη δουλεια τους. που ειναι τσιτομενη χρονικα και οικονομικα, στην κατασταση που βρισκομαστε, αλλα και πριν λογω της τοτε ευφοριας, παλι περισσοτερα ηταν τα προβληματα γιατι οι δρομοι ηταν ιδιοι σαν μεγεθος και χωρητικοτητα οχηματων.
Δεν διανοουμε να κατεβω με ΙΧ κατω, και τωρα πλεον ακομα και η κορη μου που εχει δουλειες εκει στο κεντρο στελνει Ταξι, αντι να κατευει η ιδια με το 500ακι, σε χρεωνει 10 ευρω αλλα γλυτωνει χρονο...., να κατεβει να ανεβει και να πληρωσει και το Παρκιν....
Άβαταρ μέλους
By GTS
#397847
224v έγραψε:
Govus έγραψε:Χωρίς πινακίδες δεν ξέρω, αλλά πλέον η κυκλοφοριακή κατάσταση φαίνεται να είναι πέρα από κάθε έλεγχο (μιλάω για την Αθήνα, δεν έχω επισκεφθεί άλλες τριτοκοσμικές πρωτεύουσες της Αφρικής ή της Ασίας) ...


μια χαρα ειναι ακομα η Αθηνα!!! στους κεντρικους αξωνες.... την Ασια αστην στον κοσμο της. Αστυνομευση φυσικα ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα.


Μια χαρα? Αθλια ειναι η κατασταση, χειροτερη απο 20 χρονια πριν. Πολλα αυτοκινητα, Αναρχο παρκινγκ, κοντρα μονοδρομο και περναω με κοκκινο σε καθημερινη βαση...οι μεγαλοι δρομοι δεν εχουν πολυ κινηση λογω κοστους βενζινης και κρισης...αν δεν υπηρχε θα ειχαν μπλοκαρει και εδω οπως εξω.
Άβαταρ μέλους
By teddx
#398380 Μου βρωμαει η υποθεση με τα 89.000 αυτοκινητα που δεν εχουν καταβαλει τελη κυκλοφοριας. Αν κανεις μια διαιρεση τα 8.2.εκ ευρω που οφειλονται προς τον αριθμο των αυτοκινητων, βγαινει μ.ο. οφειλη 90€ ανα αυτοκινητο. Το θεωρω το ποσο πολυ χαμηλο αν αναλογιστουμαι οτι για καποια αυτοκινητα θα υπαρχει οφειλη για περισσοτερα ετη. Υποθετω οτι ισως εγινε |λογοκρισία| κατα την επεξεργασια των στοιχειων και πολλοι απο τους φαιρομενους οτι δεν εχουν καταβαλει τελη να μην οφειλουν τιποτα τελικα γιατι τα αυτοκίνητα τους ειναι ατελη λογω χαμηλων ρυπων. Πιιανον το συστημα να ελεγξε μονο ποια δεν εχουν καταβαλει τελη χωρις να ελεγξει αν οφειλαν. Οταν το ερευνησουν και για παλαιότερης κυκλοφοριας αυτοκινητα, εκει θα γινει το σωσε και θα δεν βρεθουν 100δες χιλιαδες να μην πληρωνουν τελη.

< Smart ultra >
Τελευταία επεξεργασία από teddx και 22 Μάιος 2017, 13:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#398432 Μα η έχουμε κράτος αξιόπιστο η όχι. Τα φοβερά δημοσιογραφακια τι εχουν να πουν???
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#398469 Epic!
Άβαταρ μέλους
By dstou
#402129 Έρχονται πρόωρες εκλογές? :hmmm:

Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών. Όπως ανέφερε η υφυπουργός Κ. Παπανάτσιου, είναι υπό επεξεργασία πρόταση για να γίνουν αναλογικότερα, καθώς θα συνυπολογίζονται τα κυβικά και η παλαιότητα, ενώ γίνεται προσπάθεια να συμπεριληφθεί και η τιμή αγοράς καθώς και κριτήρια, όπως η ρύπανση.



http://www.capital.gr/oikonomia/3215988/allages-sta-teli-kukloforias-proaniggeile-i-k-papanatsiou