famas έγραψε:Πόσοι άραγε από τους κατόχους των παραπάνω αυτοκινήτων βρίσκονταν σε πραγματική οικονομική αδυναμία πληρωμής των τελών, αλλά παράλληλα η κατοχή αυτοκίνητου ήταν απολύτως απαραίτητη για πολύ σοβαρούς λόγους;
αναφερει 89000 οχηματα και περιπου 45000 αφμ, αρα στο πολυ περιπου 2 οχηματα ανα Κατοχο, ας πουλησουν το ενα (ειναι 2010 μετα μοντελα). ας διασταυρωσουν και τα ανασφαλιστα να δεις!!! (πιο ουσιαστικη παραβαση).
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Govus έγραψε:Χωρίς πινακίδες δεν ξέρω, αλλά πλέον η κυκλοφοριακή κατάσταση φαίνεται να είναι πέρα από κάθε έλεγχο (μιλάω για την Αθήνα, δεν έχω επισκεφθεί άλλες τριτοκοσμικές πρωτεύουσες της Αφρικής ή της Ασίας) ...
μια χαρα ειναι ακομα η Αθηνα!!! στους κεντρικους αξωνες.... την Ασια αστην στον κοσμο της. Αστυνομευση φυσικα ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα.
224v έγραψε:Govus έγραψε:Χωρίς πινακίδες δεν ξέρω, αλλά πλέον η κυκλοφοριακή κατάσταση φαίνεται να είναι πέρα από κάθε έλεγχο (μιλάω για την Αθήνα, δεν έχω επισκεφθεί άλλες τριτοκοσμικές πρωτεύουσες της Αφρικής ή της Ασίας) ...
μια χαρα ειναι ακομα η Αθηνα!!! στους κεντρικους αξωνες.... την Ασια αστην στον κοσμο της. Αστυνομευση φυσικα ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα.
Η ουσιαστική αστυνόμευση που θα σώσει ζωές και περιουσίες ειναι ανύπαρκτη.
Η μαλακισμενη, εισπρακτική ειναι πάντα παρούσα.
Η δημοτική αστυνομία γαμιεται και τα στρουμφάκια μονίμως μπλόκα για δακτύλιο, φιμέ, κανα κάλυμμα πινακίδας και τέτοια.
Καμία συμμόρφωση με τους αλητηριους που μας βλέπουν σαν πορτοφόλι
Και ο πεζος βεβαια οποτε το θυμηθει περνα απεναντι χωρις ελεγχο και κινδυνευει να τον κτυπησουν.
Αλλοι παρατανε χυμα τα οχηματα για 2' λεπτα, αλλα ο δρομος ισα και τα χωραει.. (Ρομβης κ.λ.π.) Βεβαια ολοι θελουν να κανουν τη δουλεια τους. που ειναι τσιτομενη χρονικα και οικονομικα, στην κατασταση που βρισκομαστε, αλλα και πριν λογω της τοτε ευφοριας, παλι περισσοτερα ηταν τα προβληματα γιατι οι δρομοι ηταν ιδιοι σαν μεγεθος και χωρητικοτητα οχηματων.
Δεν διανοουμε να κατεβω με ΙΧ κατω, και τωρα πλεον ακομα και η κορη μου που εχει δουλειες εκει στο κεντρο στελνει Ταξι, αντι να κατευει η ιδια με το 500ακι, σε χρεωνει 10 ευρω αλλα γλυτωνει χρονο...., να κατεβει να ανεβει και να πληρωσει και το Παρκιν....
224v έγραψε:Govus έγραψε:Χωρίς πινακίδες δεν ξέρω, αλλά πλέον η κυκλοφοριακή κατάσταση φαίνεται να είναι πέρα από κάθε έλεγχο (μιλάω για την Αθήνα, δεν έχω επισκεφθεί άλλες τριτοκοσμικές πρωτεύουσες της Αφρικής ή της Ασίας) ...
μια χαρα ειναι ακομα η Αθηνα!!! στους κεντρικους αξωνες.... την Ασια αστην στον κοσμο της. Αστυνομευση φυσικα ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα.
Μια χαρα? Αθλια ειναι η κατασταση, χειροτερη απο 20 χρονια πριν. Πολλα αυτοκινητα, Αναρχο παρκινγκ, κοντρα μονοδρομο και περναω με κοκκινο σε καθημερινη βαση...οι μεγαλοι δρομοι δεν εχουν πολυ κινηση λογω κοστους βενζινης και κρισης...αν δεν υπηρχε θα ειχαν μπλοκαρει και εδω οπως εξω.
< Smart ultra >
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών. Όπως ανέφερε η υφυπουργός Κ. Παπανάτσιου, είναι υπό επεξεργασία πρόταση για να γίνουν αναλογικότερα, καθώς θα συνυπολογίζονται τα κυβικά και η παλαιότητα, ενώ γίνεται προσπάθεια να συμπεριληφθεί και η τιμή αγοράς καθώς και κριτήρια, όπως η ρύπανση.
http://www.capital.gr/oikonomia/3215988/allages-sta-teli-kukloforias-proaniggeile-i-k-papanatsiou