Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#424473
mcduck έγραψε:Μιλάμε για τη μετάβαση από το NEDC στο WLTP τρόπο μέτρησης που θα γίνει σταδιακά.
Υπάρχει επίσημο site: http://wltpfacts.eu/when-will-wltp-changes-take-place/

Το ζουμί είναι ότι σταδιακά θα εφαρμοστεί το WLTP, αρχικά για καινούρια μοντέλα, και από του χρόνου για όλα τα καινούρια αυτοκίνητα (ακόμα και για υπάρχοντα μοντέλα).

Ο νέος τρόπος μέτρησης των εκπομπών είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα, άρα όλα τα αυτοκίνητα που θα έχουν μέτρηση κατά WLTP θα έχουν και υψηλότερη τιμή στα CO2.

Αυτό ακριβώς. :thumbsup: :iconcool:

Οι αλλαγές δεν αφορούν μόνο τα ντίζελ και θα εφαρμοστούν σε όλα τα νέα αυτοκίνητα. Το βρίσκω εξαιρετικά απίθανο να αλλάξουν οι κλίμακες CO2 αναδρομικά για όσα είναι ήδη σε κυκλοφορία (αυτό που θα γίνει είναι ότι και όταν έγινε η αλλαγή υπολογισμού τελών από τα κυβικά στις εκπομπές CO2). Κλασσική δημοσιογραφία του κώλου. :thumbsdown:

Για το WLTP πάντως, είναι ανάγκη να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατόν. Ο κύκλος NEDC είναι εντελώς παρωχημένος και αφήνει μεγάλο περιθώριο για "μασάζ" στις συνθήκες από τη πλευρά του κατασκευαστή για να βγαίνουν πιο ευνοϊκά νούμερα (λχ. επιτρέπεται να δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα χωρίς υαλοκαθαριστήρες ή εξωτερικούς καθρέφτες :dizzy: ). Σύμφωνα με έρευνα που βρήκα, οι πραγματικές καταναλώσεις και εκπομπές CO2 ήταν +35% σε σχέση με το NEDC το 2014 και υπολογίζεται να φτάσουν το +49% το 2020.

edit: Πηγή στοιχείων για όποιον ενδιαφέρεται περαιτέρω:
https://www.theccc.org.uk/publication/i ... emissions/
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#424494 Αυτό που θα γίνει είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο που πριν είχε χπ 100γρ CO2 θα μετρηθεί σαν πχ 120 και θα πρέπει να πληρώσει παραπάνω φόρο.
Λένε βέβαια ότι το κάθε κράτος θα πρέπει να αναπροσαρμόσει τον τρόπο φορολόγησης ώστε να μην επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες.
Εσείς τί φαντάζεστε ότι θα κάνει το Ελληνικό κράτος; Περιμένετε στο σωστό χρονοδιάγραμμα, δηλαδή πριν ισχύσουν οι νέες τιμές να έχει προκύψει ο νέος εναλλακτικός τρόπος φορολόγησης ώστε το ίδιο αυτοκίνητο του 2017 και του 2019 να πληρώνει τον ίδιο φόρο; :lol: :twisted:
Χλωμότατο, είναι η τέλεια ευκαιρία για αύξηση των εσόδων. Όλα θα ακριβύνουν και φυσικά θα μας πούνε φταίνε οι κακοί Ευρωπαίοι.... και βέβαια θα το χάψουμε κι αυτό. :x

Για να γελάσουμε λίγο ακόμα κλείνω με το παρακάτω: consumers are invited to contact their national automobile associations for more details on how this will be handled in their country. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By mcduck
#424597 Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εφαρμοστεί και να προσαρμοστεί ο φόρος.

Υπάρχει ο άρπα-κόλλα (παθητικός τρόπος) που απλά δεν αλλάζει απολύτως τίποτα. Ό,τι γράφει η άδεια στο ίδιο κουτί που έγραφε πάντα, με τους ίδιους συντελεστές. Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι καινούρια μοντέλα που θα παρουσιαστούν από το Σεπτέμβρη του 2017 και ύστερα θα έχουν αυξημένα τέλη (επειδή θα έχουν μετρηθεί τα CO2 κατά WLTP). Με λίγα λόγια τα καινούρια αυτοκίνητα της ίδια κατηγορίας θα έχουν μειονέκτημα σε σχέση με αυτά που παρουσιάστηκαν λίγο πριν. Πχ το νέο polo θα πληρώνει πολύ περισσότερα τέλη από το ibiza με τα ίδια μοτέρ. Στη συνέχεια από το Σεπτέμβρη του 2018 και ύστερα, όλα τα καινούρια αυτοκίνητα θα έχουν τα νέα αυξημένα τέλη. Δηλαδή το ibiza του παραδείγματος αν το πάρεις 1/9/18 θα πληρώνει περισσότερο από ότι αν το αγόραζες 31/8/2018 :thumbsup:

Πώς τα κάνεις σωστά; ΙΤ είναι οι αλλαγές που απαιτούνται. Χρειάζεται να υπάρξει ο διαχωρισμός στα διάφορα συστήματα των υπουργείων μεταφορών, οικονομικών, παιδείας και θρησκευμάτων τέλος πάντων μεταξύ εκπομπών κατά NEDC και WLTP. Ώστε η άδεια να γράφει τι από τα δύο είναι το νούμερο που βλέπω, όταν αγοράζω το (καινούριο) αμάξι. Και αντίστοιχα δύο κλίμακες με συντελεστές για τα τέλη κυκλοφορίας, ένας κατά NEDC (ας πούμε ίδιος με τον τωρινό για backwards compatibility) κι ένας με λίγο χαμηλότερους συντελεστές κατά WLTP. Προφανώς τα ποσά δεν μπορούν να είναι ακριβώς ίδια, γιατί οι διαφορά της μίας μέτρησης με την άλλη δεν είναι σταθερή, αλλά θα ήταν περισσότερο δίκαιο το αποτέλεσμα σε σχέση με το πρώτο σενάριο. Το added bonus είναι ότι αποφεύγεται το μπάχαλο με τις ημερομηνίες, αφήνεις τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να καθαρίσουν το πόσο και το πότε, η αγορά αυτορυθμίζεται κλπ.

Εντάξει, για το ελληνικό δημόσιο μιλάμε, μαντέψτε πιο σενάριο είναι πιο πιθανό.
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία όμως :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#424607 Τα τέλη θα καθοριστούν την τελευταία ανάλογα με την τρύπα που θα υπάρχει στα έσοδα και η οποία θα είναι τεράστια γιατί όσο περνάει ο καιρός και μεγαλώνει η φτωχοποίηση τόσο λιγότεροι θα περνάνε από την πόρτα της εφορίας, γιατί άλλωστε δεν ανακοινώνονται από την αρχή του χρόνου αλλά την τελευταία στιγμή ?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#455976 Τα ιδια τελη κυκλοφοριας με περισυ και φετος!!!! ολα καλα λοιπον τελος Δεκεμβρη τα 2000+ μεσα στα γκαραζ.... οπως και φετος μεχρι τον επομενο Οκτωβρη....
Άβαταρ μέλους
By citastak
#456139 Ενω για αμάξι πρώτης ταξινόμησης 1/2010 στο Βέλγιο και πρώτης κυκλοφορίας 2/2011 στην Ελλάδα πέρσι πλήρωσα με βάση τα κυβικά, φέτος στη σχετική λίστα του τάξις το έχει στους ρύπους (165γρ). Άλλαξε κάτι; Θα περιμένω και την ανάρτηση και του ειδοποιητηρίου για να βεβαιωθώ.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#457602 Για να καταθέσουμε τις πινακίδες τι ακριβώς χρειάζεται; Αρχικά εννοείται η άδεια και οι πινακίδες.
Αλλού όμως διαβάζω πως θέλουν μόνο 1 δήλωση για την ακινησία και 1 για το χώρο στάθμευσης και αλλού ότι χρειάζονται επιπλέον Ε1 , Ε9 και απόδειξη πληρωμής τελών 2017.

(Αν αναγράφεται παρακράτηση κυριότητας υπάρχει πρόβλημα; Το δάνειο έχει αποπληρωθεί χρόνια τώρα αλλά δεν έχω κάνει τη διαδικασία για να αλλάξω την άδεια.)
Άβαταρ μέλους
By 224v
#457678
Cosmonaut21 έγραψε:Για να καταθέσουμε τις πινακίδες τι ακριβώς χρειάζεται; Αρχικά εννοείται η άδεια και οι πινακίδες.
Αλλού όμως διαβάζω πως θέλουν μόνο 1 δήλωση για την ακινησία και 1 για το χώρο στάθμευσης και αλλού ότι χρειάζονται επιπλέον Ε1 , Ε9 και απόδειξη πληρωμής τελών 2017.

(Αν αναγράφεται παρακράτηση κυριότητας υπάρχει πρόβλημα; Το δάνειο έχει αποπληρωθεί χρόνια τώρα αλλά δεν έχω κάνει τη διαδικασία για να αλλάξω την άδεια.)


Τα χαρτια καταθετει ο ιδιοκτητης οποτε θα πρεπει να γινει αρση παρακρατησης κυριοτητος. Τα τελη τα βλεπουν στον υπολογιστη.... Την αιτηση στη δεινουν εκει αλλα εχουν και το κειμενο για την δηλωση του χωρου που θα το εχεις...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#457690
224v έγραψε:
Cosmonaut21 έγραψε:Για να καταθέσουμε τις πινακίδες τι ακριβώς χρειάζεται; Αρχικά εννοείται η άδεια και οι πινακίδες.
Αλλού όμως διαβάζω πως θέλουν μόνο 1 δήλωση για την ακινησία και 1 για το χώρο στάθμευσης και αλλού ότι χρειάζονται επιπλέον Ε1 , Ε9 και απόδειξη πληρωμής τελών 2017.

(Αν αναγράφεται παρακράτηση κυριότητας υπάρχει πρόβλημα; Το δάνειο έχει αποπληρωθεί χρόνια τώρα αλλά δεν έχω κάνει τη διαδικασία για να αλλάξω την άδεια.)


Τα χαρτια καταθετει ο ιδιοκτητης οποτε θα πρεπει να γινει αρση παρακρατησης κυριοτητος. Τα τελη τα βλεπουν στον υπολογιστη.... Την αιτηση στη δεινουν εκει αλλα εχουν και το κειμενο για την δηλωση του χωρου που θα το εχεις...


Χρειάζεται και η κυριότητα, εγώ έχω ένα R21 1721cc εξοφλημένο από την Εγνατία ακόμα, αλλά δεν μου έστειλε το χαρτί η τράπεζα γιατί συνέπεσε με την αλλαγή της, και η μάντρα που το είχα πάρει έχει κλείσει εδώ και 8 χρόνια, το έχω αραγμένο και το πληρώνω, πήγα στο υπουργείο και μου είπαν να πάρω από την Πειραιώς το χαρτί ( έχει το αρχείο της Εγνατία ) και με υπεύθυνη δήλωση μου να καταθέσω ότι η μάντρα είναι κλειστή και δεν μπορώ να βρώ τον ιδιοκτήτη και τότε θα μπορέσω να τις καταθέσω.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#457782 Δεν ξέρω που τους βρίσκετε..... Τι σχέση έχει η κυριότητα με τη χρήση;;;;
Το 2012 που τις κατέθεσα για κάποιους μήνες, είχα ακόμα παρακράτηση από την τράπεζα. Χωρίς κανένα πρόβλημα και καμιά ερώτηση, κατέθεσα τις πινακίδες.
Η κυριότητα του αντικειμένου, δεν αφορά τη χρήση.

.