Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#8213 Τέλος είπαμε. Τι δεν καταλαβαίνετε; Προσπαθούμε να δείξουμε ανοχή αλλά συστηματικά παραβιάζετε κανόνες
μετά απο ήδη μία παρέμβαση. [mod]
Άβαταρ μέλους
By gianik
#8219 Για τιμωρία dim8 και red monster αύριο φέρτε από 1 κιλό γλυκατζούρια έκαστος.. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Black-eyed
#8380 Στο θέμα μας

Αυτοκίνητο:
1) Βγάζω την κεραία όταν παρκάρω στην πόλη όταν ξέρω ότι το αυτοκίνητο θα διανυκτερεύσει
2) Κλείνω τους καθρέφτες και από την μεριά του δρόμου και από το πεζοδρόμιο
3) ΠΟΤΕ παρκάρισμα πάνω σε στροφή και πάντα ψάχνω για σκιά (αν υπάρχει βέβαια)
4) Στο πορτ μπαγκάζ κρατάω τα καλοκαιρινά είδη μέχρι τον Νοέμβριο και τις αλυσίδες για χιόνι μέχρι τον Ιούνιο, αλλά κατά τα άλλα επικρατεί μια σχετική τάξη
5) Απαγορεύεται το κάπνισμα ενώ επιτρέπεται ο καφές και το φαγητό (με πολύ προσοχή)
6) Ο διζωνικός κλιματισμός έχει την ίδια θερμοκρασία για οδηγό και συνοδηγό
7) Παράθυρα σχεδόν πάντα ανοιχτά (εκτός από υψηλές ταχύτητες)
8) Μουσική ΠΑΝΤΑ (το ντουλαπάκι έχει μόνο CD)
9) Η σκόνη στο ταμπλό καθαρίζεται σχεδόν κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο ενώ πολλές φορές τινάζω και τα πατάκια

Οδήγηση:
1) Σχετικά γρήγορη σε γνωστούς δρόμους, κανονική σε άγνωστους
2) Μου αρέσουν οι γρήγορες εκκινήσεις σε φανάρια ειδικά όταν "ψήνεται" ο διπλανός κάγκουρας. Βέβαια το παιχνίδι είναι χαμένο από χέρι αλλά μ'αρέσει να τους μπριζώνω...
3) Χειρόφρενο στα φανάρια ή και τίποτα (όταν είμαι σε ευθεία) μέχρι να την πατήσω
4) Το φλας, ενώ περιμένω να στρίψω κάπου, το σβήνω όταν έρθει ο από πίσω με αναμένο φλας
5) Για κάποιον λόγο αφηνιάζω όταν οδηγώ στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης

Αυτά
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#8418
Black-eyed έγραψε:
Οδήγηση:

4) Το φλας, ενώ περιμένω να στρίψω κάπου, το σβήνω όταν έρθει ο από πίσω με αναμένο φλας



Γιατί !? :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#8419
Geo f1 έγραψε:Αυτο το τοπικ δειχνει πολλα για την παιδεια μας ως οδηγοι αλλα και γιατι σκοτωνομαστε στους δρομους...

9) Δε γουσταρω να με ακολουθουν, δε γουσταρω να εχω γυρω μου κοσμο. Σε κεντρικο δρομο θα κανω οτιδηποτε μπορω ωστε να μην εχω γυρω μου μεγαλα οχηματα. Νιωθω ανασφαλεια γιατι δε βλεπω μακρια και γυρω μου, πισω απο αυτα.


Φανταζομαι οτι δεν πας κεντρο?

Γενικα το 9 ειναι πολυ :s_omg


Κεντρο παω σε στανταρ διαδρομες, κηφισιας-βασιλισης σοφιας-συνταγμα-μοναστηρακι-σταδιου-και παλι πισω.
Σε δρομους σα την κηφησιας με 2-3-4 λωριδες δε θεωρω οτι ειναι παραλογο να μην επιδιωκεις να κατσεις πισω ή διπλα απο φορτηγα-λεωφορεια-βανακια.
Το να βλεπεις μεσα απο το τζαμι του μπροστινου ειναι μεγαλο ατου για την ασφαλεια σου.
Γενικα ειμαι της προβλεψης γι αυτο και δεν εχω κινδυνεψει ποτε. Οι 2 φορες που εχω φρεναρει αποτομα στη ζωη μου ειναι σε στενακια οπου δε μπορεις να προβλεψεις τιποτα.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#8530 1. Αν δεν βρω θέση πάρκινγκ που να μου αρέσει και να είναι σχετικά ασφαλές το αυτοκίνητο μπορώ να κάνω κύκλους για μισή ώρα επιπλέον.

2. Στα κλειστά πάρκινγκ μεγάλων πολυκαταστημάτων τσεκάρω πάντα απόσταση με τους δίπλα και το ποσό μπουρδ3λο είναι. Αν δω "αλουμινοχαρτο" λακιζω.

3. Αποφεύγω ότι ανωμαλία υπάρχει στους καροδρομους. Ζικ Ζακ στα καλύτερα του. :s_biggrin

4. Βρίζω όταν πρέπει να καθαρίσω τα σκ@τα των kwloπουλων. Κάθε φορά τσεκάρω όλο το αμάξι να δω μην με έχεκε κάποιο.

5. Και τέλος βρίζω όποιον δεν κλείσει την πόρτα σωστά. Τις κοπανάνε λες και είναι ο Hulk.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#8568 Ανακάλυψα πως έχω μερικά ακόμα. (Μάλλον δεν ήθελα να παραδεχτω πως είναι κουσούρια)

Όταν οδηγάω θέλω η πλάτη από το κάθισμα να είναι σχεδόν κάθετα (αν έχει στροφές ο δρόμος, εντελώς κάθετα).
Για προσπέραση σε ορεινό δρόμο, θα βγω 2-3 φορές στο πλάι για να δείξω τις προθέσεις μου πριν επιχειρήσω προσπέραση.
Φαγητό στο αυτοκίνητο δεν έχω ιδιαίτερο θέμα (εξαίρεση τυρόπιτες και άλλα σφολιατοειδή).
Στάση δύσκολα θα κάνω. (ειδικά αν παίζει να με περάσει καμμιά νταλίκα που έφτυσα αιμα για να την περάσω)
Αν πάρω αυτοκίνητο άλλου προσπαθώ να αλλάξω όσο δυνατόν λιγότερα πράγματα (κάθισμα, καθρέφτες κτλ)
Μου τη δινουν απίστευτα τα διαφημιστικά στο παρμπρίζ.

Ίσιος δρόμος = οδήγηση +20-30 χλμ από το όριο.
Στροφιλίκι = σπάνια να πάω χαλαρά.
Άβαταρ μέλους
By Tsargy
#8618 Μεγάλωσα μία εποχή που το αυτοκίνητο ήταν απαγορευτικό για πολύ κόσμο. Έτσι έμαθα να οδηγώ και χωρίς φρένα (έστω να φρενάρουν κάνα δυο τροχοί)...με μία στροφή τζόγο στο τιμόνι (Οpel Kadett, Renault 4 195..κάτι μοντέλο με 3 ταχύτητες...), να φρενάρω με το αριστερό πόδι (μην το δοκιμάσετε αν δεν το ξέρετε)...
Τίποτα δεν με σταματούσε από το να κάνω βόλτα με αυτοκίνητο...Τέτοια τρέλα...
Ο Πατέρας μου μου άφηνε το τιμόνι του φορτηγού σε ταξίδια προς την Τρίπολη κυρίως (με εξαίρεση τις στροφές του Κωλοσούρτη και μου το ξανάδινε στον Αχλαδόκαμπο). Το βασικό μάθημα που μου έκανε ήταν να υπολογίζω τις προσπεράσεις...Από εκεί ίσως μου έμεινε το κουσούρι να προσπερνάω ό,τι υπάρχει μπροστά μου και κινείται πιο σιγά από εμένα, με όποιας ιπποδύναμης αυτοκίνητο και αν έχω. Θα ανιχνεύσω ενστικτωδώς τον δρόμο από μακρυά 3-4 στροφές πριν και θα προσπεράσω με την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.
Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο κουσούρι μου είναι αυτό και μου βγαίνει κάθε μέρα πηγαίνοντας, αλλά και γυρνώντας από την δουλειά (Χαλκούτσι - βόρεια προάστια - Χαλκούτσι) μέσω παραδρόμου της Εθνικής με το βανάκι (Citroen Jumpy 2,0).
Ευτυχώς το Citroenάκι έχει 140 αλογάκια με πολύ δυνατή 3η και μου κάνει τα κέφια...βέβαια το ίδιο έκανα με ένα Opel Compo 1,4 με 59 γαϊδούρια :s_cool

Δεν με νοιάζει αν το αυτοκίνητο είναι βρώμικο έξω, αλλά θέλω τα τζάμια και το εσωτερικό να είναι πεντακάθαρο...Δεν προσέχω μην το λερώσω, ούτε ψυχαναγκαστικός με τους άλλους είμαι...αλλά μπορεί να με δει κανείς στο φανάρι να σκουπίζω με πινελάκι (η θέση του είναι δίπλα στο χειρόφρενο) τους αεραγωγούς ...παράνοια!!! :s_crazy
Όταν (σπάνια) το πλένω, γίνομαι υποχόνδριος μέχρι να πέσει στην πρώτη λακκούβα με νερό...μετά ούτε που ασχολούμαι...
"Δεν βάζω ποτέ καλύμματα στα καθίσματα. Δεν θέλω ο επόμενος να τα πάρει σαν καινούργια, θέλω να τα "φάω" εγώ...
Δεν βάζω ποτέ ζάντες αλουμινίου, εκτός αν έχει από την μάνα του...δεν μου αρέσουν τα αυτοκόλλητα στα τζάμια, τα μαξιλαράκια στην εταζέρα (έστω και αν τα έχει κεντήσει ειδικά για μένα η θεία Μάρω)... Δεν μου αρέσει να προσθέτω οτιδήποτε στο αυτοκίνητο (εξατμίσεις, προβολάκια, αισθητήρες παρκαρίσματος, ανακλαστικά κλπ) Μπορώ να προσθέσω κάτι χρήσιμο που έχει ένα πιο πλούσιο μοντέλο αν είναι αντιπροσωπείας...

Σίγουρα δεν είναι τα μόνα...θα θυμηθώ κι άλλα...
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#8632
dimviii έγραψε:
Bagus έγραψε:κατάβαση προς Αρκαδικο χωριό.
.

Τρελο κομματι!!αυτο το κομματι θελει πολυ φαρδυ καβαλο,τα χλμ υπερβολικα πολλα,και το παραμικρο λαθος θα πληρωθει πανακριβα.Ενα μηνα για μπανιο στο Κρυονερι απο Αγ Ανδρεα ,το εκανα καθημερινα(οπως καθε χρονο).Μια μερα συναντηθηκαμε με παιδι απο το χωριο με ενα ducati,και εγινε το ελα να δεις.Το σωζει η καλη ποιοτητα ασφαλτου,καθως και οι σωστες κλισεις στις στροφες.


:yahoo:
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#8710 Ας γράφω και τα δικά μου που είναι ένα συνονθύλευμα των υπολοίπων, άλλοτε σε μεγαλύτερη και άλλοτε σε μικρότερη ένταση:

Θέλω το αυτοκίνητο να είναι καθαρό και ειδικά τα τζάμια. Το μόνιμο παράπονο στα πλυντήρια είναι ότι δεν καθαρίζουν καλά τα τζάμια από μέσα. Μετά από τόσα χρόνια γνωρίζω το αυτοκίνητο απέξω κι ανακατωτά και ξέρω 2-3 σημεία που θα τα κοιτάξω και θα ξέρω αμέσως αν το πλυντήριο έκανε καλή δουλειά ή όχι. Το αυτοκίνητο έχει 2 πατάκια και, όπως λέει κι ο πατέρας μου, σε λίγο θα βάλω πατάκια απέξω για να μην λερώνω τα μέσα (μια φορά στο χωριό, για να μην πατήσει από τα χώματα κατευθείαν μέσα, έριξε ένα σάλτο από το σημείο που είχε γρασίδι προς το κάθισμα και χτύπησε πολύ άσχημα το κεφάλι του στο πλαίσιο πάνω από την πόρτα. Όταν τον ρώτησα αν είναι καλά μου απάντησε: "βρε άσε το κεφάλι τώρα, το αυτοκίνητο μη λερώσω είναι το θέμα και μετά μου φωνάζεις...!!!" Καμία σχέση, όμως. Μπορεί να είμαι υστερικός με τις κουτσουλιές (στη γειτονιά έχουμε πρόβλημα γιατί οι δεκαοχτούρες έρχονται και τρώνε το φαγητό από τις γάτες που βάζει μια γειτόνισσα και μας έχουν τρελάνει στην κουτσουλιά), αλλά, γενικά, θα προσέχω μέχρι να γίνει το πρώτο λέρωμα. Μετά δεν με ενδιαφέρει. Όπως δεν με ενδιαφέρει και όταν βρέχει (σπάνιο στην Αττική) και το αυτοκίνητο λερώνεται. Στο εσωτερικό, όμως, θέλω να είναι καθαρό και μου τη δίνει όταν οδηγώ για 1 εβδομάδα και το πατάκι μου και το σκαλοπατάκι της πόρτας είναι πιο καθαρό από αυτό του συνοδηγού που μπήκε μέσα για μία φορά και μόνο. Πλύσιμο παλαιότερα 2 φορές την εβδομάδα: ΣΚ μέσα - έξω, μεσοβδόμαδα απέξω (ρεκόρ 2 πλυσίματα μέσα σε μία ημέρα: πρωί πριν φύγω για Ερέτρια, πηγαίνω, αφήνω την αδελφή μου, επιστρέφω και το ξαναπλένω για να διώξω τα μυγάκια που είχαν κολλήσει επάνω - ο Αλβανός γείτονας απέναντι είχε τρελαθεί με αυτό που έβλεπε). Τώρα πλέον 1 φορά την εβδομάδα ή τις 15 ημέρες (βλ. αμέσως παρακάτω).
Τώρα τελευταία, με τη γυναίκα που δεν προσέχει καθόλου, παρά τις νουθεσίες μου, κάνω προσπάθεια να συνηθίσω τη βρωμιά, μιας και έρχεται και το παιδί και θα τα διαλύσει όλα. Αυτή τη στιγμή έχω βρώμικο αυτοκίνητο (απέξω) που θα πλυθεί αύριο + κέρωμα και ακόμη δεν έχω αγχωθεί όπως παλιά.

Εννοείται φαγητό απαγορεύεται (εκτός ειδικών συνθηκών - βλ. εγκυμοσύνη ή εξαιρετική πείνα σε πολύωρο ταξίδι), καφές μόνο σε σφραγισμένο δοχείο, νερό επιτρέπεται.

Τσιγάρο ούτε συζήτηση. Μία συμφοιτήτρια άναψε τσιγάρο στο πίσω κάθισμα (άρα δεν την είδα) και βλέποντας τον καπνό της είπα ότι θα την πετάξω από το παράθυρο στο δρόμο (η 1η και τελευταία τζούρα στο αυτοκίνητο, αν εξαιρέσουμε αυτόν που το ξεφόρτωσε από το φορτηγό στην αντιπροσωπεία και άκουσε τα 12 ευαγγέλια).

Προσέχω ποιον βάζω μέσα στο αυτοκίνητο και το ιδανικό μου θα ήταν να μπαίνω μόνος μου γιατί όλοι οι άλλοι θα κάνουν την κουτσουκέλα τους.

Στο αυτοκίνητο είναι όλα τακτοποιημένο εκτός των υγρών μαντηλιών που κόβουν βόλτες πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού. Στο ντουλαπάκι υπάρχουν τα χαρτιά, χαρτομάντιλα, φορτιστής κινητού, χάρτης Αττικής και Ελλάδος, πανάκι για το θόλωμα των τζαμιών το χειμώνα, θήκη με μερικά cd. Πίσω έχω γιλέκα αντανακλαστικά, αδιάβροχο, σετ ρυμούλκησης, φακό, πυροσβεστήρα, φαρμακείο, κουβέρτα fleece, πετσέτα θαλάσσης, ομπρέλα θαλάσσης, ομπρέλα βροχής, καλώδια για μπαταρία, ένα φτηνό σετ εργαλεία, τρίγωνο, σφουγγάρι και δέρμα (+σαμπουάν +AZAX +πανάκι για τα τζάμια για τα ταξίδια σε σημείο που δεν έχω πλυστικά σύνεργα - στο χωριό έχω τα πάντα). Ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι.

Το κινητό βρίσκεται πάντα ή στη θήκη στην κονσόλα ή στη βάση για navi. Το τσαντάκι πάντα στο τούνελ ακριβώς πίσω από τα καθίσματα. Τα κλειδιά του σπιτιού μέσα στο τασάκι.

Το καλοκαίρι βάζω μέσα και 2 πλατοκαθίσματα αδιάβροχα, μια ηλιοπροστασία πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού (για να τη φτάνω εύκολα) και μία εξωτερική ηλιοπροστασία για όταν δεν έχει αέρα.

Όταν είμαι μόνος μου θέλω το κάθισμα του συνοδηγού σε συγκεκριμένη θέση με συγκεκριμένη γωνία της πλάτης για να μπορώ να στηρίζω το χέρι μου όταν περιμένω στα φανάρια.

Οι αεραγωγοί, η θέρμανση το AC πάντα θέλω να δουλεύουν όπως πρέπει: ψηλά οι αεραγωγοί με το AC σε ψύξη, χαμηλά σε θέρμανση, να κοιτάνε σε σημεία που καλύπτουν όλο το χώρο (αν και αυτό με τη βάση του navi στον αριστερό μεσαίο αεραγωγό δεν είναι εύκολο), ή τέρμα ζεστό ή τέρμα κρύο η θερμοκρασία.

Ζώνη φοράω πάντα σχεδόν, αλλά έχω τη συνήθεια να τη φοράω μόνο όταν ξεκινήσω και το αυτοκίνητο κινείται. Αυτό μου κόστισε και μία κλήση στο παρελθόν, αλλά δεν αλλάζω και εύκολα.

Μου αρέσει να οδηγώ με ανοιχτά παράθυρα, εκτός κι αν οι ταχύτητες περάσουν τα 110km/h, εκεί που πλέον συμφέρει να οδηγείς με AC (άρα Ε.Ο.), οπότε βάζω το AC και τα κλείνω. Δεν με πειράζει η βαβούρα των επαρχιακών δρόμων, ίσα ίσα μου αρέσει να μυρίζω τη φύση, ειδικά την Άνοιξη. Με ενοχλεί, όμως, στις Ε.Ο. και εντός πόλης, όταν δεν υπάρχει λόγος (παπάκια με Sebring, μηχανές με Akrapovic κλπ κόλπα).

Για βενζίνη κατεβαίνω πάντα και ελέγχω. Αν και δεν έχω trip computer γνωρίζω ακριβώς πόσα L περιμένω και το λέω εκ των προτέρων στον βενζινά (π.χ. πρέπει να πάρει 46-47L αυτή τη φορά, οπότε κανόνισε τι θα βάλεις), οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω και για παραπάνω.

Κατά το παρκάρισμα προσπαθώ να διαλέξω θέση ασφαλή: χωρίς κίνδυνο να με χτυπήσουν (αυτό το έχουν καταφέρει με πολλούς κι απίθανους τρόπους - βλ. δημοσίευση), χωρίς κουτσουλιές, χωρίς να είμαι κοντά σε στροφές ή σημεία που συμβαίνουν ατυχήματα, χωρίς να ενοχλώ, χωρίς να με ενοχλούν. Παρκάρω όσο γίνεται πιο ευθυγραμμισμένα και πιο κοντά στο πεζοδρόμιο, αλλά χωρίς υπερβολές και στο 99% των περιπτώσεων εξαιρετικά χαλαρά, κλείνοντας τη μουσική και ανοίγοντας παράθυρα για να ακούω τους εξωτερικούς θορύβους. Όποτε έχω βιαστεί έχω κάνει ζημιά (2 γρατζουνιές προφυλακτήρα, μια φορά μου έφαγε ο πατέρας τη ζάντα, μία η μάνα κτλ) και γι' αυτό το αποφεύγω. Καθρέφτη κλείνω από τη μεριά του δρόμου, αλλά από τότε που μου έσπασαν τον προς το πεζοδρόμιο (φαντάζομαι ποιος και ψάχνω να τον βρω ακόμη στην περιοχή) κλείνω στα περίεργα σημεία και τους δύο (καθαρά είχε βάλει το χέρι του πάνω στον καθρέπτη και κάθισε με όλο του το βάρος = έσπασε όλη η βάση = 55€ γιατί τον ενοχλούσε που πάρκαρα σε νόμιμη θέση παρκαρίσματος). Ελέγχω, σε περίεργα σημεία, αν υπάρχει χώρος μπρος και πίσω, για να μην την πάθω στα καλά καθούμενα (την έχω ήδη πάθει 2 φορές, μία με το Astra και μία με το Corsa). Παλαιότερα έβγαζα και κεραία. Τώρα πλέον όχι, παρά μόνο αν πρόκειται να το σκεπάσω με την κουκούλα. Σε κλειστούς χώρους (π.χ. super market κτλ) δεν παρκάρω ποτέ δίπλα σε κάποιον που εμφανώς παρκάρει στραβά, έχει χτυπημένο αυτοκίνητο ή θα βρεθεί εξαιρετικά κοντά μου ανοίγοντας την πόρτα (όχι ότι έχω γλυτώσει τις γρατζουνιές).

Δεν έχω πρόβλημα με τη μουσική, εκτός κι αν είναι πολύ ντάπα-ντούπα. Ρωτάω τους επιβάτες τι θέλουν και ανάλογα βάζω. Ρυθμίσεις τις κάνω εγώ για πιο γρήγορα και για να μην έχω μετά να ρυθμίζω ξανά από την αρχή το μηχάνημα. Αν είναι κάποιος που ξέρει τον αφήνω να το κάνει αυτός. Το ίδιο και στο AC. Ρωτάω και ρυθμίζω γιατί οι περισσότεροι ανάβουν, στέλνουν το κρύο στα πόδια και μετά λένε ότι τα Opel δεν έχουν καλά AC (μου έχει τύχει και αυτό, ενώ στο δικό του το VW οι αεραγωγοί που δεν τους είχε ρυθμίσει ποτέ έτυχε να στέλνουν τον αέρα πάνω του). Η ένταση του στερεοφωνικού μπαίνει σε πεντάδα (0-60 η κλίμακα), δηλαδή 25, 30, 35 κτλ.

Γενικά, μου αρέσει να πηγαίνω με τη φόρα, σαν ταρίφας. Να βάζω 5η και το αυτοκίνητο να κυλάει. Δε θέλω να μου χαλάνε το ρυθμό, αλλά δεν εκνευρίζομαι εκτός κι αν ο άλλος πηγαίνει εξαιρετικά αργά ή γρήγορα σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς. Ειδικά στην πόλη με τους περίεργους που σταματάνε όπου θέλουν εκνευρίζομαι αφάνταστα (σήμερα ο άλλος διπλοπάρκαρε στη στροφή και για να διευκολύνουμε το λεωφορείο που ερχόταν κάναμε 3 αυτοκίνητα πίσω 15m πάνω στη στροφή κι αυτός με τον κλιματισμό αναμμένο μας κοίταγε απαθής). Επειδή δε θέλω να με πηγαίνουν καρατσάκι προσπερνάω όπου βρω χώρο, ασχέτως αν επιτρέπεται ή όχι, αρκεί να είναι ασφαλές το σημείο. Μερικά προσπεράσματα είναι "τσαμπουκαλίστικα" και πιεσμένα για τους υπόλοιπους οδηγούς αν και για εμένα που τα κάνω είναι χαλαρά (βλ. σχετική συζήτηση στο άλλο forum για τη διαδρομή Άρτα - Αντίρριο) εφόσον τα κάνω μόνο σε διαδρομή που γνωρίζω πολύ καλά. Αποφεύγω το φρενάρισμα γι' αυτό και πολλές φορές είτε θα μπω γρήγορα σε μια στροφή, είτε θα έχω αφήσει το γκάζι πολύ νωρίτερα (γι' αυτό και οι χαμηλές καταναλώσεις). Πολλές φορές θα βγω αριστερά ακόμη και σε επικίνδυνα σημεία (βλ. πριν από στροφές) για να δείξω στον μπροστά ότι θέλω να τον προσπεράσω (αυτό είναι λίγο επικίνδυνο, αν ο μπροστά δεν το πιάσει αμέσως), όπως θα δείτε στο σχετικό βίντεο με τα προσπεράσματα στις στροφές στο Μενίδι.

Λόγω οδηγικού στυλ (οδήγηση με τη φόρα) έχω χαμηλές καταναλώσεις και προσπαθώ να κερδίσω την άτυπη κόντρα με τους υπολοίπους της οικογένειας όταν πηγαίνουμε στο χωριό (προσπαθούμε για βέλτιστο χρόνο με ελάχιστη κατανάλωση). Έτσι, μπορεί να έχω άδειο δρόμο μπροστά μου και να πηγαίνω χαλαρά, αλλά να προσπεράσω σουβλάκι (που λέει κάποιος γνωστός) 1000 φορτηγά που μου χαλάνε τη φόρα, άρα μου αυξάνουν την κατανάλωση. Μία φορά σε κάθε ταξίδια θα το ξεκαπνίσω ή, αν δεν μπορώ, όταν βρω ευκαιρία και είμαι μόνος μου. Γενικά, όμως, οι αλλαγές γίνονται στις 2.000c/min, άντε στις 3.000c/min σε πιο ανηφορικά κομμάτια και κοιτάω πάντα πώς θα πάω γρήγορα χωρίς να καίω καύσιμο (βλ. 5η όσο πιο γρήγορα γίνεται), πράγμα που φοβίζει μερικούς επιβάτες (π.χ. σου λένε εδώ φοβόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα φύγει γιατί παίρνει φόρα, πράγμα που συμβαίνει όταν έχουν περάσει με άλλον οδηγό με 3η από το ίδιο σημείο)

Πρόβλημα με τις ώρες δεν έχω, εκτός κι αν (α) πρέπει να προλάβω το ferry στο Ρίο-Αντίρριο ή (β) όταν ξέρω ότι ο χρόνος για αυτή τη διαδρομή είναι π.χ. 17+/-2min και ξαφνικά, λόγω 2-3 που χαζεύουν στο δρόμο ή κάνουν τα δικά τους, ο χρόνος αυξάνει παράλογα (π.χ. σήμερα για διαδρομή 17-18min έκανα 27).

Αποστάσεις φροντίζω να κρατάω πάντα για να μη φρενάρω χωρίς λόγο. Πολλές φορές θα μου χωθούν, αλλά και πάλι θα ανοίξω την απόσταση ή πολλές φορές θα εκνευριστεί κάποιος νομίζοντας ότι πηγαίνω αργά (βλ. βίντεο με την BMW και το παίξιμο των φώτων). Προσπαθώ να είμαι πάντα δεξιά στην Ε.Ο. και στους άλλους δρόμους στο σημείο που είτε δεν εμποδίζω, είτε στο λωρίδα που πρέπει να κρατήσω για να στρίψω. Αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι τις λακκούβες (μετά από 2 χαλασμένα Turanza και 2 στραβές ζάντες) και γι' αυτό σε μερικά σημεία πηγαίνω πέρα-δώθε σα μεθυσμένος, ενώ σε άλλα σημεία, όπως ήταν μέχρι πέρυσι η Αντιρρίου - Ιωαννίνων σε κάποια κομμάτια (π.χ. Συκούλα), πηγαίνω πιο αργά κι από τα φορτηγά. Στην πόλη θα πάρω τη σωστή θέση στο δρόμο για να στρίψω, με φλας και όλα κανονικά, αλλά όταν έρθει ο άλλος από πίσω θα το σβήσω (πλέον οι πίσω βλέπουν το δικό του φλας).

Αποφεύγω να μπλέκω σε καταστάσεις που οδηγούν σε ατυχήματα. Άρα, αποφεύγω τα τραινάκια, αυτούς που οδηγούν πολύ κοντά μου είτε μπροστά, είτε πίσω, τα φορτηγά και λεωφορεία που χρειάζονται 2 λωρίδες για να στρίψουν στην πόλη, τις νταλίκες που μπορεί να σε εκτελέσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή στο λοιπό οδικό δίκτυο (βλ. επαρχιακό). Επιταχύνω και προσπερνάω ή αφήνω χώρο να φύγουν όσοι είναι περίεργοι ή οδηγούν εμφανώς χωρίς κριτική σκέψη. Ειδικά ημέρες με κίνηση (βλ. 15/8) οδηγώ εξαιρετικά αργά και προσεκτικά όντας στο 20% των πιο αργών οδηγών, ενώ τα προσπεράσματά μου είναι με μικρή διαφορά ταχύτητας.

Φλας ανάβω μόνο όταν χρειάζεται (π.χ. αν έρχεται κάποιος στο 1km δε θα το ανάψω, όπως και στο χωριό που δεν υπάρχει ψυχή κάποιες ώρες), αλλά θα είμαι εξαιρετικά τυπικός σε συνθήκες καθημερινής κυκλοφορίας. Κορνάρω ή ανάβω φώτα την ημέρα, ανάβω φώτα τη νύχτα, όταν βλέπω κάποιο πρόβλημα στο δρόμο και όταν βλέπω μπλόκο, φυσικά. Εκνευρίζομαι που βλέπω το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά άτομα να μην ανάβουν φλας και με κάνουν να φρενάρω τελευταία στιγμή, όπως μου τη δίνει να κορνάρουν σε χρόνο dt μετά το πράσινο και μάλιστα όταν το κάνει ο 10ος στη σειρά που έτσι κι αλλιώς δε θα περάσει.

Δε θέλω να ακούω τίποτε στο αυτοκίνητο. Έχω δύο τριγμούς, έναν από τη βάση του navi και έναν από 2 κέρματα των 100δρχ που πέταξε η θεία μου για καλορίζικα στο αυτοκίνητο και έπεσαν μέσα στον αεραγωγό, ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ. Κάθε φορά που ακούω, ειδικά τον 2ο ήχο, εκνευρίζομαι κι ας έχουν περάσει 14 χρόνια.

Πρόβλημα στο αυτοκίνητο (ή στον υπολογιστή ή στο κινητό κτλ) σημαίνει ότι πρέπει να φτιαχτεί. Μέχρι να φτιαχτεί θα το σκέφτομαι συνέχεια και θα νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι άχρηστο. Ακόμη και 1-2 μικρές γρατζουνιές που έχει τώρα με βάζουν σε σκέψη.

Πλέον service που δεν με αφήνει να είμαι μπροστά = δεν ξαναπάω. Το πλήρωσα στη Δρόμων που μου έκαναν: (α) λάθος διάγνωση βλάβης στο AC (πλήρωσα ψυκτικό, ενώ ήταν μπουκωμένος ο αφυγραντήρας), το έπαιξαν υπεράνω όταν τους είπα αν είναι σίγουροι για αυτό που έκαναν και (β) μου έδωσαν το αυτοκίνητο χτυπημένο κάτω από την πίσω δεξιά πόρτα (ήταν εμφανώς από το πέδιλο του ανυψωτήρα, αφού ήταν φρέσκο και χωρίς να έχει χαθεί χρώμα = λάστιχο) και αρνήθηκαν ότι έγινε εκεί*. Επίσης, service που δε γίνεται by the book = έφυγα και θα σε ξεφτιλίσω και σε όλους τους γνωστούς και φίλους για να μην έρθει κανείς εκεί.

Τέλος, αν τύχει και οδηγήσω αυτοκίνητο άλλου αλλάζω όσο το δυνατόν λιγότερα πράγματα και γι' αυτό είμαι μονίμως σε εκνευρισμό, αφού δεν βρίσκω τα πράγματα εκεί που θέλω και όπως θέλω.

Συμπέρασμα, όπως το έχει πει ένας φίλος: στο 90% του χρόνου είσαι εξαιρετικά τυπικός οδηγός, σε σημείο εκνευρισμού. Όταν σου τη δώσει και αρχίσεις τις ταρζανιές, τότε είσαι εξαιρετικά επικίνδυνος οδηγός

Ευχαριστώ.

* Αφού δε θέλουν να τους δίνω 250€ το χρόνο κατά μέσο όρο σε τακτική συντήρηση +250€ το χρόνο στα έκτακτα (βλ. DIS, συμπλέκτης κτλ), ας αρνηθούν. Τώρα, παίρνουν τηλέφωνα και ρωτάνε το γιατί δεν πηγαίνω, αλλά... τώρα είναι αργά για δάκρυα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#8898 Το τερματισε ... ημαρτον!


Δικα μου κουσουρια:

1) Μου τη σπαει να ακολουθω καποιον σε επαρχιακο δρομο και να τον βλεπω να κινειται στο δικο του νοητο δρομο αγνοωντας τη διαγραμμιση ή να βρισκεται ο μισος στη ΛΕΑ και ο αλλος μισος οπου τυχει.
2) ΠΑΝΤΑ οταν προκειται για καλα υπολογισμενη σταθερη επιβραδυνση, κατεβαζω ταχυτητα ή ταχυτητες φρεναροντας με τον κινητηρα λογω του οτι κραταω αποστασεις. 100χλμ/ω με 5η αν δω οτι η νταλικα μπροστα επιβραδυνει τα ριχνω σε 60χλμ/ω ας πουμε με κατεβασμα 4η η και 3η αναλογα ωστοσο να μην ξεπερασω τις 4500~ Εαν χρειαστει συμπληρωνω και φρενο σε ισορροπια με ταυτοχρονο αφημα του συμπλεκτη για απαλη και οχι ατσουμπαλη επιβραδυνση. Σχεδον παντα, το κατεβασμα ερχεται πρωτο εαν οι rpm το επιτρεπουν.
3) Οι πιτσιλιθρες δεν ειναι ποτε διψασμενες. Ενας κοκκος σκονης, ενα μυγακι ή οτιδηποτε στο παρμπριζ = νερο και υαλοκαθαριστηρας. Ειδικα εαν βρισκομαι σε ταξιδι, ακομα περισσοτερο οταν ειναι βραδυ.
Σε 700χλμ καλοκαιρινου ταξιδιου βραδυ εχω καταναλωση 1 λιτρο νερο τουλαχιστον.
4) Παντα κλεινω την πορτα με την ελαχιστη απαιτουμενη δυναμη. Ειναι σαν challenge με τον εαυτο μου για High score οριακης δυναμης κλεισιματος. Εαν ο δρομος οπου παρκαρα εχει κλιση, θα αφησω την πορτα απο τετοια αποσταση που παλι, θα κλεισει μονη της οριακα.
5) Οταν θελω να παρκαρω, χαμηλωνω τη μουσικη. Για καποιο λογο με εκνευριζει.
6) Εαν πλυνω το αμαξι και μετακινησω τερμα μπροστα ή πισω το καθισμα αλλα και τερμα πανω για να εχω προσβαση με τη σκουπα... παιδευομαι στα πρωτα 10χλμ να βρω τη θεση που ειχα. Η οποια εν τελει ισως ειναι και ελαφρως διαφορετικη!
7) Το πορτμπαγκαζ θελω παντα να ειναι αδειο απο τζιτζιλιμπιτζιλι για να μην κοπανανε περα δωθε. Εαν προκειται για ταξιδι, τοποθετω σακιδιο, βαλιτσα, λαπτοπ μπουφαν κτλ στυλ tetris.
8) Εαν εχω φαει και τυγχανει να οδηγησω για μεγαλες αποστασεις. Ρευομαι δοκιμαστικα με περισσειο ζηλο!
9) Σε ταξιδι, καπου στις 4 ωρες σερι οδηγησης αναβω τσιγαρο κατεβαζω παραθυρα λιγα εκατοστα σηκωνω ηλιοροφη στην ανακλιση δυναμωνω τη μουσικη για να μην ακουγεται ο αερας και τραγουδαω οπως στο ντουζ και δυνατοτερα!
10) Οταν βρισκομαι σε επαρχιακο ή ταχειας κυκλοφοριας εχω παντα αναμενα φωτα και για καποιο μυστηριο λογο χαιρομαι οταν βλεπω αλλους να κανουν το αυτονοητο!
11) Τη βρισκω οταν ολοι οι δεικτες του ταμπλω (αναλογικοι) ειναι στη μεση! Θερμοκρασια, στροφομετρο, βενζινη, ταχυμετρο!
12) Οταν σηκωνω χειροφρενο, παταω το κουμπι για να μην κανει χρρρκκκκ. Ποτε δεν το σηκωνω να σφιξει τερμα και οταν προκειται για ισιο δρομο το αφηνω λιγο πιο χαλαρο με 2α για την περιπτωση που τυχει και με ακουμπησει καποιος (να παιξει μπρος-πισω το αυτοκινητο ζουπωντας λιγοτερο τον προφυλακτηρα)
13) ΑΝΕΤΑ οταν τα ματια μου παραπονεθουν και στραβωθω απο τον απεναντι ερχομενο θα του κανω σινιαλο.
Ακομα πιο ευκολα, εαν ο απο πισω εχει σκατοφαναρα που ενοχλουν απιστευτα, πρωτα θα κατεβασω μεσαιο καθρεπτη και επειτα θα του κανω σινιαλο με τα πισω ομιχλης + φωτα ακινητοποιησης + αλαρμ. Εαν δε χαμπαριαζει θα απομακρυνθω.
Εαν η ταχυτητα μου ειναι ηδη υψηλη και δε θελω να το πατησω κι αλλο θα τον αφησω να με προσπερασει και θα του πρηξω τα @@ με τη δυνατη σκαλα.
14) Εαν διαπιστωσω παραβαση που μπορει καλλιστα να βεβαιωθει ανα πασα στιγμη οπως ανυπαρκτα φωτα (τιποτε χρεπια επικινδυνα) ... καπνοι απο την εξατμιση χωρις σηματακι για ΚΤΕΟ ... ελλειψη πινακιδων ή πλαστες (εχει τυχει!) κτλ κτλ ... καλω την τροχαια ή την αμεση δραση.
15) Thumbs up απο την ηλιοροφη σε καθε νταλικερη που αναβει δεξι φλας και δυνατη σκαλα για να δω μακρια τη νυχτα καθως ειμαι ετοιμος να τον προσπερασω!!
16) Εντος πολης ειμαι κεντραρισμενος στη λωριδα μου. Δεν παρεκκλινω με τιποτα. Λακουβα θα αποφυγω μονο εαν προκειται να την ακουσει ασχημα η αναρτηση! Κινουμενος σε μονη λωριδα κοιταω παντα αριστερο καθρεπτη για να αφησω χωρο σε μηχανοβιους να περασουν με ασφαλεια οπως και οποτε γουσταρουν ενω απο τα δεξια κριμα στο λαιμο τους. (μηχανοβιος και εγω 365 μερες το χρονο).
17) Γουσταρω χιονι, καταρρακτωδη βροχη με μηδενικη ορατοτητα, συννεφα μαυριλα, ομιχλες και γενικα κωλοκαιρο!
Μου τη σπαει οταν οδηγαω να εχει ηλιο.
18) Οποιοσδηποτε επιβατης αποφασισει να αναψει τσιγαρο, επειδη καπνιζω στριφτο, ειναι υποχρεωμενος να στριψει πρωτα ενα για 'μενα και οταν το αναψω τοτε να αναψει το δικο του.
Ειναι επισης υποχρεωμενος να μαθει εαν δε γνωριζει την τεχνικη του τιναγματος της σταχτης μεσα απο χαραμαδα 4cm του παραθυρου, αφου ο αερας με την ηλιοροφη σε αναλιση στο σημειο πισω απο τον καθρεπτη τραβαει προς τα εξω εαν κινουμαι με περισσοτερα απο 60-70χλμ/ω.
19) Το καθισμα του συνοδηγου οταν μπαινω στο αυτοκινητο ειναι το "τραπεζακι" μου. Κινητο, καπνος, φιλτρακια, χαρτακια, κλειδια σπιτιου, τσαντακι, πορτοφολι, hands free, γυαλια ηλιου, μπουκαλακι νερο .... ολα χυμα!
Κατω απο το radioCD συνηθως μπαινει το κινητο και το τηλεκοντρολ. Σχεδον ποτε ομως για συντομες μετακινησεις δεν τα τακτοποιω.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#8989 Είχα τη φαεινή ιδέα να διαβάσω μονορούφι το νήμα... :s_crazy

Καλά όλα τα άλλα (λέμε τώρα), αλλά αυτό με τους καθρέπτες δεν μπορώ να το καταλάβω. Μού φαίνεται αδιανόητο να μην κλείνει κάποιος σκόπιμα τους καθρέπτες :s_omg
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#9012
Morx έγραψε:12) Οταν σηκωνω χειροφρενο, παταω το κουμπι για να μην κανει χρρρκκκκ.


+1