Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#9131 Πάντα έχω ρυθμούς ανεβασμένους σε όποια διαδρομή, όποια στιγμή της ημέρας, όχι κουλαμάρες αλλά οι αργοί και αφηρημένοι οδηγοί εμπρός μου εκτός από τα νεύρα μου με κάνουν να νιώθω και ανασφαλής, οπότε μια 2α ή μια 3η και τα 30kg της ροπής μου εξασφαλίζουν εν ριπή οφθαλμού την απόσταση που χρειάζομαι.

Λάδια, νερά, φρένα, λάστιχα και αμορτισέρ στην δυνατότερη πάντοτε κατάσταση.

Στους μηχανόβιους από ποδήλατα, παπιά μέχρι Μπούσα δίνω πάντα χώρο και χρόνο γιατί σαν πρώην σκληροπυρηνικός μηχανόβιος καταλαβαίνω απόλυτα τη σημαίνει και τι συμβαίνει επάνω στη σέλα, ακόμα και τις ηλιθιότητες τους τις προσπερνώ με χαμόγελο, να πάνε παρακάτω να την βρούν από άλλον και όχι από εμένα. Το καλοκαίρι στις γειτονιές με τα παιδικά ποδήλατα και τα βράδυα με τους ντελιβεράδες πάντα αυξημένη προσοχή.

Στον ανοιχτό δρόμο οι ρυθμοί είναι στο 80% της ειδικής διαδρομής, η βενζίνη και ο καφές είναι για να καταναλώνονται και το αυτοκίνητο για να μας κάνει τα γούστα, γενικά όταν οδηγώ κυνηγάω την ουρά μου, πάντα όμως με απαλές κινήσεις που ακόμα και οι πιο φοβιτσιάρηδες επιβάτες δεν καταλαβαίνουν την ταχύτητα και δεν τους ενοχλούν ακόμα και τα απαγορευμένα χλμ που βλέπουν στο κοντέρ, γενικά οι απότομες κινήσεις δεν υπάρχουν στο οδήγημα μου, σε όλα υπάρχει μια συνεχής ροή.

Από καθαριότητα ούτε γελάει ούτε κλαίει, ανάλογα τον χρόνο, τη δουλειά και τη διάθεση θα είναι από καθαρό έως σχετικά εγκαταλειμένο, από εργαλεία, πολλά, πάρα πολλά ειδικά στα μεγάλα ταξίδια ( παλαιότερα με τη δουλειά ακόμα και 1300 χλμ την ημέρα με 5 ώρες δουλειά στα εργοστάσια και επιστροφή αυθημερόν ήταν σε μεγάλη συχνότητα για πολλά χρόνια, 20 plus. Πχ 04.00 ξημερώματα από Αθήνα - Θεσ/νίκη 08.00 στο εργοστάσιο μέχρι το μεσημέρι, μετά Καβάλα επίσκεψη στην αδελφή και τα ανήψια και τα μεσάνυχτα ή λίγο αργότερα στην Αθήνα, άπειρες φορές το ίδιο σκηνικό.

Τρώω και πίνω νερό ή καφέ στο αυτοκίνητο, το ίδιο και οι επιβάτες, όταν είμαι κουρασμένος και νυστάζω σταματάω για λίγο, οι αεραγωγοί όταν με χτυπάνε στο πρόσωπο με αρρωσταίνουν, οπότε ανάλογα θα είναι κλειστοί ή θα κοιτάνε απέναντι, ανάλογα τα ανοιχτά παράθυρα ή το A/C, στο αυτοκίνητο ποτέ τσιγάρο από επιβάτες, εγώ και οι υπόλοιποι της οικογένειας δεν καπνίζουμε, ο ένας γιός καπνίζει αλλά ποτέ στα αμάξια μέσα ούτε και στο δικό του, ούτε και μέσα στο σπίτι, και ποτέ διαφωνίες, φωνές και καυγάδες στο αυτοκίνητο και όχι μόνο σε αυτό, στο δρόμο πολλές φορές τα χώνω, και αρκετές φορές παλαιότερα είχα βγεί έξω 3-4 φορές, τα αρκετά τελευταία όμως χρόνια που κυκλοφορούν μαχαίρια και πιστόλια κάνω την πάπια γαιτί θέλω να βγώ στη σύνταξη κάποια ημέρα και όχι να δω τα ραδίκια ανάποδα από κανένα φοβισμένο πιτσιρίκι που βρίσκει στήριγμα στα όπλα.

Ποτέ πιοτό και οδήγηση, ποτέ δεν περνάω με κόκκινο, τα όρια τα τηρώ μόνο στις διελεύσεις της πόλης και των χωριών, στις υπόλοιπες διαδρομές ανάλογα τον καιρό, την κυκλοφορία, την κατάσταση των δρόμων και λοιπές παρατηρήσεις της στιγμής στη διαδρομή.

Όλα αυτά πάντα με τη βοήθεια του καλού DNA που έχουν τα μεγάλα Γαλλικά αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#9181 Μέχρι τα 50 έχω βάλει 5η. Τα οχήματα της οικογένειας δεν έχουν 6η, με εξαίρεση το Miata που είναι παρατημένο 2.5 χρόνια τώρα.

Στα φανάρια σβήνω τα μεσαία φώτα για να μην τυφλώνω τον μπροστινό (μου έχει μείνει γιατί μεγάλωσα μέσα σε τζιπ), για να μην τυφλώνω τους απέναντι, γιατί δε μου αρέσει η αίσθηση της σπατάλης.

Όταν έρθει κάποιος πίσω μου, σβήνω το φλας. Γιατί να αναβοσβήνει μέσα στα μούτρα του και να τον ενοχλεί;

Τα τελευταία 2.5 χρόνια, που έχει σπάσει το μοτέρ του Miata και δεν έχω προκάμει να το επισκευάσω εξαιτίας των δυσχερών μου οικονομικών, έχω ξενερώσει γενικώς με την αυτοκίνηση.

Πλέον οδηγώ πολύ αργά και γίνομαι περίγελος στη σύζυγο. Πολλάκις με προσπερνούν τα ΚΤΕΛ και λοιπά φορτηγά ή λεωφορεία. Μου βγαίνει πλέον να μετακινούμαι με τη λιγότερη δυνατή συμμετοχή από μέρους μου, το λιγότερο δυνατό κόστος και τις λιγότερες δυνατές ποινές από μέρους της εισπρακτικής ΕΑ. Φταίει και το όχημα (Grand Vitara) που επιτάσσει έναν βαρετό μαλθακό ρυθμό μετακίνησης.

Προσπαθώ να υπάρχει σταθερή ροή στην κίνησή μου. Όσο το δυνατόν λιγότερα φρεναρίσματα και γκαζώματα και σταματήματα. Παρομοιάζω την οδήγηση με χορογραφία.

Σπανίως ξεπερνώ τις 2.500 σαλ και τα 120 στην εθνική.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#9187
Dimsabas έγραψε:
Στα φανάρια σβήνω τα μεσαία φώτα για να μην τυφλώνω τον μπροστινό (μου έχει μείνει γιατί μεγάλωσα μέσα σε τζιπ), για να μην τυφλώνω τους απέναντι, γιατί δε μου αρέσει η αίσθηση της σπατάλης.

Όταν έρθει κάποιος πίσω μου, σβήνω το φλας. Γιατί να αναβοσβήνει μέσα στα μούτρα του και να τον ενοχλεί;


Κουδουνάκια στα παπούτσια έχεις βάλει για τα μερμήγκια ;

:s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#9203
Morx έγραψε:4) Παντα κλεινω την πορτα με την ελαχιστη απαιτουμενη δυναμη. Ειναι σαν challenge με τον εαυτο μου για High score οριακης δυναμης κλεισιματος. Εαν ο δρομος οπου παρκαρα εχει κλιση, θα αφησω την πορτα απο τετοια αποσταση που παλι, θα κλεισει μονη της οριακα.


Ρε συ Morx να σου πω, εγώ καμιά φορά έκανα το άλλο στο αυτοκίνητο. Άνοιγα την πόρτα απότομα μέχρι το τέρμα για να κάνει γκελ και να κλείσει μόνη της... Το κλείσιμο αυτό, της ίδιας φιλοσοφίας δεν είναι?? :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Morx
#9284
vasilis 1200101 έγραψε:
Morx έγραψε:4) Παντα κλεινω την πορτα με την ελαχιστη απαιτουμενη δυναμη. Ειναι σαν challenge με τον εαυτο μου για High score οριακης δυναμης κλεισιματος. Εαν ο δρομος οπου παρκαρα εχει κλιση, θα αφησω την πορτα απο τετοια αποσταση που παλι, θα κλεισει μονη της οριακα.


Ρε συ Morx να σου πω, εγώ καμιά φορά έκανα το άλλο στο αυτοκίνητο. Άνοιγα την πόρτα απότομα μέχρι το τέρμα για να κάνει γκελ και να κλείσει μόνη της... Το κλείσιμο αυτό, της ίδιας φιλοσοφίας δεν είναι?? :s_biggrin


Α οχι!! Ποτε δε θα "τεντωνα" το στοπ του μεντεσε. Εγω απλα κατεβαινω, τη σπρωχνω να κλεισει και αφηνω το χερι μου απο πανω της 20 ποντους πριν. Εχει ομως την ελαχιστη απαραιτητη φορα και ο ηχος κατα το κλεισιμο της ειναι γλυκα! :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By Morx
#99381 Προσφατα ανακαλυψα κι αλλο ενα κουσουρι μου...

#20: Παρκαρισμα ακουγοντας οτι τυχαινει να παιζει απο το φλασακι, σε δυνατη ενταση !!! :dizzy:
Symphonic metal, rock, vocal trance, hip hop, διαφορες μπαλαντες ... οτι να 'ναι!
Αρχισαν τα τριξιματα απο τα ψαλιδια στις μανουβρες του τιμονιου οταν ειμαι σταματημενος και με εκνευριζει.
Και δεν ενοχλουμαι με αυτο τον τροπο αλλα καμουφλαρει και τον θορυβο που προκαλουν, νομιζοντας οι γειτονες οτι σκαλωσε κατι πανω μου και το πηρα παραμαζωμα!! :lol:
Άβαταρ μέλους
By fot
#99742 Τα πρώτα οδηγικά κουσούρια μου, που μου έρχονται αμέσως στο μυαλό, είναι:

1) Πάντα το τιμόνι στην θέση της ευθείας όταν παρκάρω (ακόμη και στο γκαράζ μου), εκτός και αν πρόκειται για ανηφόρα-κατηφόρα όπου το χρησιμοποιώ ως κόντρα στο πεζοδρόμιο.
2) Αφού βγάλουν τις ζώνες όσοι είναι μέσα, συνήθως αυτές δεν επιστρέφουν ακριβώς ανάμεσα στην θέση και στην κολώνα της πόρτας. Το κάνω εγώ.
3)Τρελαίνομαι αν ο συνοδηγός παίζει για πολλή ώρα με το κινητό του. Τον κατεβάζω. :metalo:
4) Γουστάρω συνοδηγούς που ξέρουν να ρυθμίζουν αμέσως το GPS μου, να είναι συμμετοχικοί, να παίρνουν τηλέφωνο και να το βάζουν σε ανοιχτή ακρόαση για μένα, να ελέγχουν και αυτοί για διασταυρώσεις κτλ.
5)Κολλημένος σε μεγάλο βαθμό την καθαριότητα του αυτοκινήτου (αρκετός εξοπλισμός για αυτό), οπότε δεν τρώει κανένας ή τουλάχιστον δεν τρώει ότι λερώνει μέσα.
6) Με τίποτα καυγάδες στο αυτοκίνητο και κυρίως καυγάδες μεταξύ επιβατών με πολλά Db. Το χειρότερο μου.
7) Βρεγμένοι καθρέφτες. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!
8) Χοντρά μπουφάν μέσα στο αυτοκίνητο. Με δυσκολεύουν στην οδήγηση, συνεπώς τα βγάζω και ας έχει -15oC και μέσα. Όχι, ντάξει... λίγο περισσότερους!
9) Προσωπικά ρεκόρ κατανάλωσης.
10) Εμένα σε αντίθεση με τους άλλους πιο πάνω, μου αρέσει να έχω "παρέα" στον δρόμο ακόμα και άγνωστα αυτοκίνητα.
11) Μετά από παρατεταμένο σκίσιμο, αφήνω κάποια λεπτά στο ρελαντί και ας είναι ατμοσφαιρικό.
12) Σιχαίνομαι τα κατεβάσματα και τα φρεναρίσματα μέσα στην στροφή. Ή πριν ή καθόλου! :s_biggrin

Αυτά και άλλα πολλά. Χαίρομαι που τελικά οι περισσότεροι έχουμε τα κουσούρια μας!
Άβαταρ μέλους
By Panosss
#142577 Εγώ, με δυο σελίδες που διάβασα στα πεταχτά, χοντρο-ανησυχώ με το τι κυκλοφορεί ελεύθερο...
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#142613 ενω πριν είχες μια ρόδινη εικόνα ξερω γω :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#142646 Οδηγικά κουσούρια;;;; Χμμμμ... :s_tongue :s_tongue

1) Σιχαίνομαι την αλλαγή λωρίδας όταν στρίβει ο δρόμος. Μου τη βιδώνει αφάνταστα που πολύς κόσμος χωρίς λόγο, αιτία ή έλεγχο για το αν υπάρχει άλλος εκεί κόβει 2-3 λωρίδες για να πάρει την αγωνιστική γραμμή (πηγαίνοντας με ρυθμούς χελώνας). Ακόμα χειρότερο το S... Προαπσθώ να μην το κάνω. Μου έχει τύχει να μην μπορώ να αλλάξω λωρίδα (πχ να είμαι τέρμα αριστερά) και ο διπλανός μου να κοντέψει να πέσει πάνω μου, οπότε δεν θέλω να κάνω το ίδιο σε κάποιον άλλον. Αν χρειαστεί ή θελήσω, βγάζω φλας και ελέγχω πριν...

2) Δεν είμαι και ο πιο φανατικός οπαδός του καθαρού αυτοκινήτου... :oops: Παλαιότερα που το χρησιμοποιούσα πολύ μέσα στη μέρα για τη δουλειά, αναγκαστικά έτρωγα που και που... Τώρα έχω δύο μικρά παιδιά που τρώνε συχνά στο αμάξι και το ίδιο και η γυναίκα που και που... Δεν μ' ενοχλεί και τόσο. Το αμάξι πρέπει να υπηρετεί εμάς, όχι το ανάποδο. Μία φορά είπα ότι τρώω στο αμάξι σε έναν τελειωμένο (ποιος είπε ότι ξεσκονίζει τους αεραγωγούς με πινελάκι;;; ε, ο τύπος ήταν χειρότερος... :lol: ) ότι τρώω μέσα στο αμάξι και κόντεψε να πάθει καρδιά... Σαν να του έφυγε ο κόσμος από τα πόδια... :lol:

3) Που και που ακούω ΠΟΛΥ δυνατά μουσική :metalo:

4) Σχεδόν πάντα όταν είμαι μόνος (εκτός από το πρωί που πάω δουλειά) ακούω audiobook με ακουστικά... :oops: Όχι πολύ δυνατά βέβαια...

5) Όταν οδηγάω σε δρόμο με στροφές με εκνευρίζουν αφάνταστα οι τύποι που πάνε σαν χεσμένοι... Ιδίως τώρα με τη Νίτσα που δεν μπορώ να τους περάσω στις ευθείες... :s_devil

6) Ακόμα περισσότερο με εκνευρίζουν οι τύποι με τα κωλοτουρμπίδια που πάνε σαν χεσμένοι στις στροφές και στην πρώτη ευθεία πατάνε τέρμα γκάζι και εξαφανίζονται... για να τους ξαναπρολάβω στην πρώτη στροφή... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#142651
markvag έγραψε:
4) Σχεδόν πάντα όταν είμαι μόνος (εκτός από το πρωί που πάω δουλειά) ακούω audiobook με ακουστικά... :oops: Όχι πολύ δυνατά βέβαια...



Αφού είσαι μόνος σου, γιατί με ακουστικά και όχι στο ηχοσυστημα του αυτοκινήτου;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#142653
KiloMeater έγραψε:
markvag έγραψε:
4) Σχεδόν πάντα όταν είμαι μόνος (εκτός από το πρωί που πάω δουλειά) ακούω audiobook με ακουστικά... :oops: Όχι πολύ δυνατά βέβαια...



Αφού είσαι μόνος σου, γιατί με ακουστικά και όχι στο ηχοσυστημα του αυτοκινήτου;


Τα έχω σε mp3 και δεν έχω usb υποδοχή στο ηχοσύστημα... Τα αντιγράφω στο κουνηστό και από εκεί τα ακούω...
Άβαταρ μέλους
By sotirisk
#142932 Πριν διαβάσω το θέμα, δεν πίστευα ότι έχω τόσα οδηγικά ... κουσούρια και παραξενιές!
Κι όμως, έχω και μάλιστα πολλά!
Τρία αυτοκίνητα είχα στην κατοχή μου και οδηγούσα, ένα Πεζώ 309 από το 2000 - 2009, ένα Fiat Punto mk2b 1.4 Sporting (2009) και ένα Fiat Stilo Abarth 2.4 170ps Selespeed (από το 2014 για 1 χρόνο). Πλέον οδηγώ και πάλι το Punto.

1. Αυτό με το μπουφάν και την οδήγηση. Έχω βγάλει το μπουφάν με -17 γιατί επειδή είχε χιόνια κάτω δεν ήθελα να με καθυστερήσει σε περίπτωση που χρειαστεί να ρίξω ανάποδο ή να τσιμπήσω χειρόφρενο... Δύσκολα οδηγώ με καλά παπούτσια, σπανιότατα με σαγιονάρες, δύσκολα και με σακάκι κλπ. Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο ανά πάσα στιγμή.
Πολύ μεγάλη ανασφάλεια μου δημιουργούσε το Selespeed τη μια φορά που το οδήγησα σε χιόνι. Θέλω συμπλέκτη. Μου αρέσουν πολύ τα ημιαυτόματα, θα ήθελα να έχω ένα που να μπορεί να κάνει αυτόματες αλλαγές, αρκεί να υπήρχε ένα πεντάλ συμπλέκτη στο αμάξι.

2. Μου αρέσει να γλιστράω το αυτοκίνητο. Μου αρέσει να οδηγάω με βροχή, καθότι έχοντας συνηθίσει να οδηγώ στα όρια της πρόσφυσης μου φαίνεται παιχνίδι. Έχω μάθει να οδηγώ σε γαλλικό (πεζώ 309) χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και χωρίς πρόσφυση (165/70 - 13) και κυρίως ... χωρίς φρένα! Ότι κι αν μου κάνει ένα μπροστοκίνητο αυτοκίνητο ΜΕ ESP μπορώ να το μαζέψω σχετικά εύκολα. Μαθαίνω όμως το κάθε αυτοκίνητο και προσαρμόζομαι αντίστοιχα. Ποτέ δεν θα πιέσω ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρω. Το Stilo άρχισα να το πιέζω 4-5 μήνες αφότου το αγόρασα.

3. Όταν κάποιος δεν έχει συναίσθηση της ταχύτητας, εκνευρίζομαι. Έχω βρίσει την κοπέλα μου που πηγαίνοντας με 180 έβαζε μολύβι στο μάτι (punto, σταθερό στα πολλά km). Σε περίπτωση που κάτι γίνει, θα βγάλεις το μάτι.

4. Όταν κάποιος δεν φοράει ζώνη, εκνευρίζομαι. Μαγκές του τύπου δεν τη χρειάζομαι κλπ. θα περάσουν σε λίγα μέτρα συνοδήγησης.

5. Εκνευρίζομαι με τους οδηγούς που δεν έχουν συναίσθηση του Δu, της διαφοράς ταχύτητας δηλαδή. Η Αγγλία βρίθει από τέτοιους, και στην Ελλάδα δεν πάμε πίσω. Χαίρομαι λαούς (Ιταλούς, Γερμανούς, Αυστριακούς) που έχουν μια καλύτερη επαφή με την αυτοκίνηση.

6. Εκνευρίζομαι με τους οδηγούς που οδηγούν εγωιστικά. Ποτέ δεν θα τσαντιστώ με κάποιον που μπορεί να με προσπεράσει με +30 σε στροφιλίκια και δεν θα προσπαθήσω να τον κόψω. Θα τον αφήσω να περάσει ακόμη και σταματώντας με αλάρμ. Σπάνια με αφήνουν το ίδιο, αντίθετα οι περισσότεροι γκαζώνουν ελαφρώς στις ευθείες ώστε να δυσχεράνουν ακόμη περισσότερο την προσπέραση. Ένας με έχει αφήσει τους τελευταίους 12 μήνες.

7. Απολαμβάνω να οδηγώ το Selespeed Stilo. Το 3η - 2α σε στροφιλίκια με τον 5κίλυνδρο να στροφάρει έχει κάνει αρκετά αυτοκινητάκια να κάνουν τρομαγμένα δεξιά να περάσει η φεράρι. Και μετά βλέπουν το stilo (troll face :p).

8. Τηρώ ευλαβικά τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας (πλην ορίων ταχύτητας) και τις σημάνσεις. Θα κάνω κύκλο ένα τετράγωνο για να μην παραβιάσω διαχωριστική. Θα σταματήσω στο φανάρι κι ας είμαι μόνος μου στη μέση του πουθενά. Θα ανάψω φλας σε χωματόδρομο. Δεν θα κλείσω κάποιον που θέλει να βγει στο δρόμο, θα τον αφήσω. Δεν θα κολλήσω κάποιον που έχει εμπόδιο στη δεξιά, θα τον αφήσω να περάσει στην αριστερή, ακόμη κι αν χρειαστεί να ακινητοποιήσω το όχημά μου (πάντα κοιτώντας πίσω εννοείται). Κανόνες απλού savoir vivre που κάνουν καλύτερο το οδηγικό μας περιβάλλον. Ο κόσμος έχει γεμίσει εγωιστές οδηγάρες (δείτε βιντεάκια από ρώσους που σκοτώνονται για να στρίψουν σε φανάρι όταν πριν μια γενιά το καλύτερο αμάξι που είχαν ήταν το 2105), στην Αγγλία έχω δει πάμπολλους ινδούς να οδηγούν χειρότερα κι απ' τον πιο κάγκουρα έλληνα.

9. Ποτέ δεν κολλάω σε ανθρώπους που δεν ξέρω, καθότι δεν ξέρω πώς θα αντιδράσουν υπό πίεση ούτε αυτοί, ούτε το αυτοκίνητό τους. Συνήθως προσπερνάω με μεγάλη χιλιομετρική διαφορά μαζεύοντας φόρα όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα.

10. Όταν οδηγώ αργά (συμβάινει πολλές φορές και αυτό) οδηγώ όπως θα ήθελα να οδηγούν οι άλλοι. Πάντα στη δεξιά (την τέρμα δεξιά, όχι την μεσαία), φλας για προσπεράσεις κλπ.

11. Δεν μπορώ να οδηγήσω αυτοκίνητα χωρίς καθόλου γκάζι. Με εκνευρίζουν. Ακόμη και νοικιάρικο σε νησί. Δεν θέλω πολλά άλογα, αλλά αυτά με 15" τα 0-100 δεν μπορώ να τα πάω. Θέλω 11-12 δευτερόλεπτα για τα 100. Κι ας μην τα πιάσω ποτέ. Chevrolet Spark ξεκίνησα να πάω Χανιά από Ηράκλειο και έφτασα μέχρι Ρέθυμνο. Τάφος. Έβαλα πρώτη στην Εθνική να προσπεράσω. Αντίθετα Nissan Micra 1.2 80ps πήγαινε αξιοπρεπέστατα έως φέτες, και Huyndai i20 καλό.

12. Δεν θα αγόραζα ποτέ γιαπωνέζικο / κορεάτικο / ανατολίτικο πλην του NSX. Φανατικός οπαδός της γαλλικής σχολής αφήνω γκάζι γυρνάω ανάποδο και πατάω κόρνα με το μεσαίο δάχτυλο, ενώ το δεξί είναι μόνιμα στο χειρόφρενο. Και με τα ιταλικά βολεύομαι απλά δεν πατάω κόρνα. Χειρόφρενο δεν έχει ακουστεί ποτέ στο αμάξι μου. Πάντα με πατημένο το κουμπί. Συνήθεια.

13. Και τρώω και πίνω καφέ και τα πάντα όλα. Απλά όταν τρώω και πίνω καφέ οδηγώ χαλαρά με μουσικούλα και το CITY on. Φέτες πάω πάντα με σπασμένο το παράθυρο και χωρίς ηχοσύστημα να ακούω τι γίνεται. Μισώ τα ηλεκτρόγκαζα αυτοκίνητα σαν το Punto που έχω που αν βασιζόσουν στο πάτα άσε για να το μαζέψεις θα το μάζευες 10 στροφές μετά. Λατρεύω το ESP γιατί σπάνια ενεργοποιείται αλλά οταν το κάνει μου θυμίζει ότι φίλε, σε δρόμο οδηγάς, όχι σε πίστα. Αντιθέτως, το τιμόνι με το city on είναι πιο καλό στα ανάποδα!

14. Γνωρίζω τι γίνεται στο αυτοκίνητό μου. Διάβασα παραπάνω ότι τα αυτοκίνητα δεν θέλουν ζέσταμα. Αυτός που το γράφει δεν ξέρει τι γίνεται στο αυτοκίνητό του. Το Punto θέλει ζέσταμα από 1 λεπτό μέχρι 2-3. Με 0-5 βαθμούς και 5w-40 θέλει 1 λεπτό ζέσταμα. Με -10 βαθμούς θέλει 2-3 λεπτά. Γενικά μέχρι να πέσουν οι στροφές του ρελαντί εγώ το αφήνω. Το 309 έκανε και 2 λεπτά και 3. Το άφηνα. Η διαφορά ακουγόταν (έσκουζαν τα πάντα). Επειδή πλέον δεν ακούγεται, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Κιβώτιο συμπλεγμένο στη νεκρά να ζεσταθούν και οι βαλβολίνες για να μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα. Ομοίως και το Stilo και να μην ξεσκίσεις το Selespeed. Και για να περάσω 4000 στροφές πάντα θα τα ζεστάνω.

15. Μου τη δίνουν οι κόφτες και δη οι ηλεκτρονικοί.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#143049
sotirisk έγραψε:Λατρεύω το ESP γιατί σπάνια ενεργοποιείται αλλά οταν το κάνει μου θυμίζει ότι φίλε, σε δρόμο οδηγάς, όχι σε πίστα. Αντιθέτως, το τιμόνι με το city on είναι πιο καλό στα ανάποδα!

πως γινετε να κανεις αναποδα, χειροφρενα κτλ και παραλληλα να σου αρεσει το esp? :hmmm:
το esp σε κοβει, ως γνωστον
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#358263 wow , post διαμαντι :yahoo:

sotirisk έγραψε:3. Όταν κάποιος δεν έχει συναίσθηση της ταχύτητας, εκνευρίζομαι. Έχω βρίσει την κοπέλα μου που πηγαίνοντας με 180 έβαζε μολύβι στο μάτι (punto, σταθερό στα πολλά km). Σε περίπτωση που κάτι γίνει, θα βγάλεις το μάτι.


:lipsealed: , θα της είχα κάνει πρόταση γάμου επι τόπου.

Έχω ένα κουσούρι, είναι στιγμές που συγχύζομαι και μετά αντιδρώ ριψοκίνδυνα. Όπως χθες .
Βγήκα για μια γρήγορη βόλτα στη Βουλγαρία, μόνος μου. Ανεβαίνω το βουνό για τα σύνορα οδηγώντας σβέλτα περνώντας αρκετούς . Δυο χιλιόμετρα πριν το σημείο ελέγχου πετυχαίνω 2 που πηγαίνουν σχετικά αργά , κολλητά μεταξύ τους , δρόμος όλο στροφές οπότε λέω κόψε δεν αξίζει το ρίσκο, δεν έχεις Porsche ούτε είναι σωστό να φας τη σειρά των ανθρώπων τόσο κοντά στα σύνορα. Αφήνω χώρο μπροστά μου και ακολουθώ , σε λιγάκι έρχεται αυτός που είχα περάσει προηγουμένως, το σκέφτεται για λίγο , με περνάει και μπαστακώνεται ξανά μπροστά μου ενώ έχει περιθώριο να περάσει και τους υπόλοιπους . Όπότε μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και σε 500m , περνάω αυτόν , περνάω τον 2ο που βλέποντάς με στον καθρέφτη πατάει από πείσμα γκάζι αλλά δεν προλαβαίνει να πιάσει ταχύτητα και περνάω και τον 1ο που βγαίνει στη μέση προσπαθώντας να με κλείσει . Καρέ των ζώων αλλά με σκάσανε.
Μπαίνω Βουλγαρία, από το 1ο χιλιόμετρο όλα χιονισμένα αλλά οι δρόμοι καθαροί, ανεβαίνω σχεδόν μέχρι το χιονοδρομικό του Παμπόροβο και μέχρι να κατέβω έχει πέσει το σκοτάδι , θερμοκρασία στο -4 και στο δρόμο υγρασία και νερά από τα παρακείμενα χιόνια που ευτυχώς δεν έχουν προλάβει να παγώσουν ακόμη. Οδήγηση σβέλτη αλλά φυλαγμένα με γραμμές και ελάχιστο φρένο, όλα αυτά σε άγνωστο δρόμο ώρα 7 το βραδάκι. Κίνηση ελάχιστη, έρχεται και μου κολλάει πίσω κάποιος , εγώ σταθερά ούτε ανεβάζω ούτε μειώνω ρυθμό, αν θέλει ας περάσει . Αφήνει απόσταση αλλά μετά από λιγο έρχεται και μου ξανακολλάει πίσω στο 1 μέτρο. Ξανά το αίμα στο κεφάλι .Η λογική κίνηση είναι να κόψω και να τον αφήσω να περάσει αλλά μιας και είμαστε πλεον στους πρόποδες του βούνού πλησιάζοντας τα πεδινά και δεν έχω γλιστρήματα πατάω τέρμα γκάζι και με οριακά φρεναρίσματα στις στροφές εξαφανίζομαι από μπροστά του.