- 05 Νοέμ 2020, 02:18
#673162
Ξέρετε τις αγγελίες τύπου
"Άβαφο, ατρακάριστο, από γυναίκα γιατρού, 1ο χέρι. Προσεγμένο, δεν το οδηγούσε, το είχε στο σαλόνι και το κοιτούσε " που βλέπεις έπειτα το αμάξι από κοντά και είναι -->
Ένα από τα καλά της αγοράς εδώ στο νησί, είναι ότι μπορείς να δεις online όλα τα αποτελέσματα από τις προηγούμενες φορές που πέρασε MOT (το αντίστοιχο του ΚΤΕΟ). Θαρρώ πως βρήκα το χειρότερο μέχρι τώρα. Σταχυολογώ ενδεικτικά:
2014 Front Exhaust has a major leak of exhaust gases (7.1.2)
2016 Offside Front Tyre not fitted in accordance with side wall instructions
2017 Nearside Rear Brake pipe excessively corroded (3.6.B.2c)
Offside Rear Brake pipe excessively corroded (3.6.B.2c)
2019 Engine MIL inoperative or indicates a malfunction (8.2.1.2 (h))
oil leak
corrosion to power steering pipes
2020
Offside Rear Road wheel distorted to the extent the tyre is likely to become detached (5.2.2 (c) (ii))
Oil leaking excessively from engine oil cap missing (8.4.1 (a) (i))
Exhaust system insecure rear hanger broken (6.1.2 (a))
Offside Front Shock absorbers has an excessively worn bush top mount bush detached (5.3.2 (c))
Nearside Rear Nail in tyre
Κάτι φθαρμένα λάστιχα, τακάκια και δίσκους, καμένες λάμπες, απόκλιση δέσμης προβολέων, τελειωμένα ρουλεμάν τροχών κλπ δεν τα αναφέρω καν. Αυτά είναι σύνηθες φαινόμενο.
Το λαμπάκι check engine (Engine MIL) είναι κλασσικο, βλέπεις διάφορα αυτοκίνητα που κόβονται γι αυτό και ξαναπερνάνε ΚΤΕΟ την ίδια μέρα, αφότου κάποιος έσβησε τον κωδικό από το OBD.
Εξακολουθώ να απορώ πάντως πόσο στα @@ τους είναι ορισμένοι ιδιοκτήτες, είτε σε μικρά κι εύκολα διορθώσιμα πράγματα (πχ λάμπες, υαλοκαθαριστήρες), είτε σε πιο χοντρά που δύσκολα περνάνε απαρατήρητα (πχ σπασμένα ελατήρια ανάρτησης).
Tό τοι νομισθὲν τῆς ἀληθείας κρατεῖ.