markvag έγραψε:Ένα update που το χρωστάω... Τελικά ο ενδιαφερόμενος καθυστέρησε λίγο την αγορά, για προσωπικούς λόγους. Και όταν ήταν με το χέρι στην τσέπη βρέθηκε ένα εξαιρετικής κατάστασης Tiguan Cross 1,4tsi 150ps στην Αθήνα.
Το αμάξι είχε 60Κ χλμ, του 2009, πλήρες ιστορικό στην αντιπροσωπεία (δεν είχε γίνει το παραμικρό εκτός αντιπροσωπείας) και ο πρώτος ιδιοκτήτης το είχε ιδιαίτερα προσεγμένο. Ο έλεγχος έδειξε του λόγου το αληθές και το πήρε αντί 12Κ
Θα μου πείτε... Τελικά πήρε βενζίνη; Ε... Το αρχικό budget ήταν κάπου στα 15Κ και εν τέλει κράτησε το Α3 που έχει ήδη και του έχει βάλει υγραέριο για να κάνει τα πολλά χλμ... Το Α3 έχει ήδη 260Κ χλμ χωρίς σοβαρά προβλήματα, οπότε προτίμησε να πάει στη λύση δύο οχημάτων, μέχρι να πεθάνει το Α3 (θυμίζω κάνει κάπου 50Κ χλμ / έτος μόνο για το πήγαιν' έλα στη δουλειά, απλά είναι χαλαρά χλμ σε Εγνατία με 120-130 και επαρχιακούς ευθείες με 6η και 90-100χαω, οπότε τα χλμ του Audi είναι πολύ χαλαρά). Οπότε έχει το Tiguan για τα οικογενειακά χλμ (που είναι λιγότερα από 10Κ / έτος) και το Α3 για τα πολλά που κάνει μόνος του στο πήγαιν' έλα της δουλειάς.
Ήθελε να έχει 1 αμάξι για όλα, αλλά πρακτικά του έμειναν και 3Κ από το αρχικό budget για να πληρώνει τέλη και ασφάλειες για το Α3 για αρκετό καιρό, οπότε εν τέλει είναι στα ίδια... ήταν έτοιμος να πάρει κάποιο diesel Πολυμορφικό, είδε και 1-2, αλλά βρέθηκε το συγεκριμένο VW, που πραγματικά ήταν πρόκληση σε αυτή την τιμή και το τσίμπησε. Εντωμεταξύ ο ιδιοκτήτης είχε ΜΟΛΙΣ αλλάξει ελαστικά (με σοβαρά επώνυμα, δεν θυμάμαι τώρα μάρκα) - δεν είχαν κάνει ούτε 500χλμ...
ΥΓ: Για κάποιον λόγο η VW έχει βάλει φαρδύτερα ελαστικά ΠΙΣΩ στο ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ Tiguan Εμπρός έχουν φάρδος 225, πίσω 245 Προφανώς, όταν έρθει η ώρα της αλλαγής θα μπουν 225 παντού...
Μερικές διορθώσεις....
Όπως σου ανέφεραν και οι προηγούμενοι:
1. Δεν έβγαινε προσθιοκινητο τα πρώτα χρόνια παρά μόνο ξεκίνησε το 2011
2. Το 2011 που ξεκίνησε προσθιοκινητο έβγαινε με 122 αλογα
3. Αφού είναι 2009 μοντέλο και έχει 150 είναι τετρακίνητο
4. Cross έκδοση εγώ δε θυμάμαι αλλά κάτι trend sportline και escape με κοντούς προφυλακτήρες
5. Στενά λάστιχα μπροστα και φαρδιά πίσω δε παίζει
Κάτι παιζει λάθος σε όλα αυτά που λες.
Όπως και να έχει καλορίζικο στο φίλο σου
nikos έγραψε:Μερικές διορθώσεις....
Όπως σου ανέφεραν και οι προηγούμενοι:
1. Δεν έβγαινε προσθιοκινητο τα πρώτα χρόνια παρά μόνο ξεκίνησε το 2011
2. Το 2011 που ξεκίνησε προσθιοκινητο έβγαινε με 122 αλογα
3. Αφού είναι 2009 μοντέλο και έχει 150 είναι τετρακίνητο
4. Cross έκδοση εγώ δε θυμάμαι αλλά κάτι trend sportline και escape με κοντούς προφυλακτήρες
5. Στενά λάστιχα μπροστα και φαρδιά πίσω δε παίζει
Κάτι παιζει λάθος σε όλα αυτά που λες.
Όπως και να έχει καλορίζικο στο φίλο σου
Σύμφωνα με το παρακάτω site έβγαινε 1.4 (150hp) προσθιοκίνητο από το 2008. Αυτό που αναφέρει ο Μάκρος δηλαδή.
https://www.auto-data.net/gr/volkswagen-tiguan-1.4-tsi-150hp-8376
Το έφεραν δικινητο μετά το 2010 στην έκδοση με το ένα τούρμπο που έβγαζε 122 αλογα
nikos έγραψε:Μερικές διορθώσεις....
Όπως σου ανέφεραν και οι προηγούμενοι:
1. Δεν έβγαινε προσθιοκινητο τα πρώτα χρόνια παρά μόνο ξεκίνησε το 2011
2. Το 2011 που ξεκίνησε προσθιοκινητο έβγαινε με 122 αλογα
3. Αφού είναι 2009 μοντέλο και έχει 150 είναι τετρακίνητο
4. Cross έκδοση εγώ δε θυμάμαι αλλά κάτι trend sportline και escape με κοντούς προφυλακτήρες
5. Στενά λάστιχα μπροστα και φαρδιά πίσω δε παίζει
Κάτι παιζει λάθος σε όλα αυτά που λες.
Τώρα μόλις κατάλαβα ότι έκανα λάθος... Ήθελα να γράψω Touran. Και έγραψα Tiguan... Και όχι μία φορά, αλλά συνέχεια...
Συγνώμη για το μπέρδεμα
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα