Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#504215 Το έκλεισα και ο Θεός βοηθός (τόσο από την εταιρία, όσο κι από τους Βούλγαρους οδηγούς :lol: ).
68,65 € τελικά, με πλήρη απαλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#504217 Για την Κύπρο έκλεισα αυτοκίνητο μέσω Ryanair. Toyota Yaris αυτόματο or equivalent, 55€ για 5 ημέρες, συν 22€ η έξτρα κάλυψη(μέσω axa) για επιστροφή της απαλλαγής(900€) σε περίπτωση ατυχήματος. Η ενοικίαση ήταν από την εταιρεία DriveCyprus αν και στην πραγματικότητα από πίσω ηταν η Europcar . Φτάνοντας στο νησί, η Ρωσίδα στο desk της Europcar, που φυσικά δεν μιλούσε καθόλου ελληνικά, αφού μου πρότεινε Kia Sportage diesel για μόνο 120€ παραπάνω,το οποίο αρνήθηκακαι μου δεσμευσε 900€ για την απαλλαγή και 67€ για το καύσιμο, μου παρέδωσε τα κλειδιά από αυτό το ψιλό παρταλι:Εικόνα
5ετών, με 134.000χλμ , 2 κινέζικα(μάλλον) λάστιχα μπροστά, jdm(όλα τα αυτοκόλλητα στο εσωτερικό ήταν στα γιαπωνέζικα). Πιθανότατα είχε ένα προβληματικό ρουλεμάν ή ημιαξονιο μπροστά αριστερά το οποίο βουιζε στις στροφές και ένα περίεργο εξοπλισμό αφού δεν είχε εξωτερική θερμοκρασία και trip computer είχε όμως keyless entry ( το οποίο αποδείχθηκε εξαιρετικά χρήσιμο). Το χειρότερο όμως ήταν ότι είχε τον μοχλοδιακοπτη για τα φλας δεξιά του τιμονιού με αποτέλεσμα σε κάθε διασταύρωση αντί για φλας να ανοίγω τους υαλοκαθαριστηρες :-)
Βέβαια, όπως μου είπε και ο dimik αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού κανείς σχεδόν στην Κύπρο δεν χρησιμοποιεί φλας. Το επέστρεψα, ευτυχώς χωρίς απρόοπτα, γεμίζοντας το με 42€ μετά από 5 μέρες στο νησί. Το αστείο είναι ότι μπαίνοντας στο Κλιο μετά την επιστροφή,πήγα να βγάλω φλας και άνοιξα τους υαλοκαθαριστηρες αφού ο εγκέφαλος είχε προσαρμοστεί στην ιδιοτροπία του Note
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#504234 Εμ, έτσι βγήκε η Κύπρος από τα μνημόνια, δεν πετάνε λεφτά οι εταιρείες ενοικιάσεως για καινούρια αμάξια! :rtfm:
Μεταχειρισμένο από Ιαπωνία με κινέζικα λάστιχα κι άμα σου αρέσει!

:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#504245
swiftakias έγραψε:Ισως κάτι τέτοιου τύπου ενοικίαση να σε εξυπηρετούσε; :hmmm:

http://greencarrental.gr/


Αυτά ειναι πριβε μεταφορές, οχι ενοικιαζόμενα :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By glf
#504259 Εγώ έκλεισα αυτό το 1000αρι με 117€ για 7 ημέρες από Hertz. Μια χαρά αμαξάκι χειροκίνητο με start/stop να δοκιμάζω πρώτη φορά. Μαζί με την αλλαγή στο τιμόνι και τις ταχύτητες μαζεμένα μου έπεσαν.
p.s. βγήκα για καφέ με τον dimik την επομένη :)Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#504267
glf έγραψε:Εγώ έκλεισα αυτό το 1000αρι με 117€ για 7 ημέρες από Hertz. Μια χαρά αμαξάκι χειροκίνητο με start/stop να δοκιμάζω πρώτη φορά. Μαζί με την αλλαγή στο τιμόνι και τις ταχύτητες μαζεμένα μου έπεσαν.
p.s. βγήκα για καφέ με τον dimik την επομένη :)Εικόνα
Εγώ είπα να βγάλω τον παράγοντα "αλλαγη ταχύτητας" από την εξίσωση , οπότε πλήρωσα κάτι παραπάνω για το προνόμιο του cvt .

< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#510290 Και εγώ πάω συχνά στην Κύπρο κάθε χρόνο (7-10 ταξίδια 2-3 ημερών) αλλά κινούμαι με ταξί. Φοβάμαι πολύ την οδήγηση δεξιά. Προσπαθώ στο ταξί να σκέφτομαι πως θα έστριβα αν οδηγούσα εγώ και σχεδόν πάντα σκέφτομαι λάθος. Άσε που το πάρκινγκ στα σημεία που πηγαίνω είναι άθλιο....
Κατά συνέπεια κάθε ταξίδι ισοδυναμεί με 150-200 ευρώ ταξί.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#510341 Δεν είναι κάτι δύσκολο, πάρε ένα νοικιαρικο και κάνε δέκα λεπτά βόλτα στο αεροδρόμιο. Τις δεξιές τις παίρνεις ανοιχτά, στις αριστερές στροφές κόβεις αμέσως. Τζάμπα τα λεφτά για το ταξί. Κυριολεκτικά είναι ένα δεκάλεπτο πρακτική.

< Note 4 >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#510360 Βασικά εμένα μόνο οι διασταυρώσεις με δυσκόλεψαν λίγο που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου οτι έρχονται οι αλλοι ανάποδα (που το ίδιο θέμα έχεις και σαν πεζός όταν διασχίζεις το δρόμο) και ότι μπαίνεις στην αντίθετη πλευρά από ότι έχεις συνηθίσει. Σε πορεία , στροφές κλπ κανένα πρόβλημα. Βοηθάει και η αρκετά καλή σήμανση

< >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#510381 +1 μη το φοβάστε, είναι αρκετά πιο εύκολο απ'ότι δείχνει πριν το δοκιμάσεις.

Στην ανάγκη, βάλτε ένα τέτοιο αυτοκόλλητο στο τζάμι

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#510394 Το πρόβλημα δεν είναι το που θα πας, πολύ δύσκολο να πας σε λάθος κατεύθυνση.
προσωπικά βρίσκω τις παρακάτω δυσκολίες.
Οφείλεις να σταματάς στις διαβάσεις πεζών εφόσον υπάρχει κάποιος με πρόθεση να περάσει (Αγγλία δεν ξέρω Κύπρο). Πολλά φρεναρίσματα πανικού.
Αλλαγή ταχυτήτων. Χτυπάς το δεξί χέρι στην πόρτα και δυσκολεύεσαι να αλλάξεις με το αριστερό. Το συνηθίζεις σχετικά εύκολα ή παίρνεις αυτόματο.
Καταλήγεις να μην κοιτάς τον μεσαίο καθρέφτη γιατί δεν είναι εκεί που περιμένεις...
Αριστερές στροφές. Στην αρχή καβαλάς πεζοδρόμιο, πρέπει να πηγαίνεις πιο ανοιχτά, το συνηθίζεις αλλά μέχρι τότε προσοχή στις ζάντες.
Οι λωρίδες σε δρόμους με 2-3-4 λωρίδες συχνά είναι στενότερες (Αγγλία, δεν ξέρω Κύπρο) και θέλει να είσαι πιο στην τσίτα να μην ξεφεύγεις προς τα αριστερά.
Σε στενά θέλει λίγο προσοχή να είσαι πιο δεξιά από όσο νομίζεις για να μην φας καθρέφτη. Όμως το χειρότερό μου είναι η κυκλοφορία σε στενό δρόμο 2 κατευθύνσεων με παρκαρισμένους και χωρίς κεντρική λωρίδα (πολύ συνηθισμένο στην Αγγλία, δεν ξέρω στην Κύπρο). Εκεί τρως αριστερό καθρέφτη πολύ εύκολα και φρενάρεις όταν έρχεται άλλος από απέναντι. Κοκαλώνεις δε όταν είναι λεωφορείο μια και είσαι σίγουρος ότι δεν χωράτε...
Το παρκάρισμα είναι το λιγότερο ενοχλητικό, απλά κοιτάς καθρέφτες και προσέχεις τα όριά σου. Η μόνη δυσκολία είναι το να κοιτάς πίσω από την αριστερή σου πλευρά που σε ξενίζει (ή είναι πιο δύσκολο γιατί δεν έχεις συνηθίσει και είσαι πιο άκαμπτος).
Άβαταρ μέλους
By dimik
#510400
sknipper έγραψε:Το πρόβλημα δεν είναι το που θα πας, πολύ δύσκολο να πας σε λάθος κατεύθυνση.
προσωπικά βρίσκω τις παρακάτω δυσκολίες.
Οφείλεις να σταματάς στις διαβάσεις πεζών εφόσον υπάρχει κάποιος με πρόθεση να περάσει (Αγγλία δεν ξέρω Κύπρο).
Πολλά φρεναρίσματα πανικού.
Αλλαγή ταχυτήτων. Χτυπάς το δεξί χέρι στην πόρτα και δυσκολεύεσαι να αλλάξεις με το αριστερό. Το συνηθίζεις σχετικά εύκολα ή παίρνεις αυτόματο.
Καταλήγεις να μην κοιτάς τον μεσαίο καθρέφτη γιατί δεν είναι εκεί που περιμένεις...
Αριστερές στροφές. Στην αρχή καβαλάς πεζοδρόμιο, πρέπει να πηγαίνεις πιο ανοιχτά, το συνηθίζεις αλλά μέχρι τότε προσοχή στις ζάντες.
Οι λωρίδες σε δρόμους με 2-3-4 λωρίδες συχνά είναι στενότερες (Αγγλία, δεν ξέρω Κύπρο) και θέλει να είσαι πιο στην τσίτα να μην ξεφεύγεις προς τα αριστερά.
Σε στενά θέλει λίγο προσοχή να είσαι πιο δεξιά από όσο νομίζεις για να μην φας καθρέφτη. Όμως το χειρότερό μου είναι η κυκλοφορία σε στενό δρόμο 2 κατευθύνσεων με παρκαρισμένους και χωρίς κεντρική λωρίδα (πολύ συνηθισμένο στην Αγγλία, δεν ξέρω στην Κύπρο).
Εκεί τρως αριστερό καθρέφτη πολύ εύκολα και φρενάρεις όταν έρχεται άλλος από απέναντι. Κοκαλώνεις δε όταν είναι λεωφορείο μια και είσαι σίγουρος ότι δεν χωράτε...
Το παρκάρισμα είναι το λιγότερο ενοχλητικό, απλά κοιτάς καθρέφτες και προσέχεις τα όριά σου. Η μόνη δυσκολία είναι το να κοιτάς πίσω από την αριστερή σου πλευρά που σε ξενίζει (ή είναι πιο δύσκολο γιατί δεν έχεις συνηθίσει και είσαι πιο άκαμπτος).


Ναι σε όλα και για Κύπρο αλλά γενικά δεν είναι τίποτα τρομερό, παντως μεγάλη εντύπωση στους εδώ έχει κάνει το πως γίναμε ασυναίσθητα όλοι αμφιδέξιοι οδηγοί. Το συζητούσαμε πρόσφατα και πλεον κανείς δεν καταλαβαίνει διαφορά, κατεβαίνει από το αεροπλάνο και απλά οδηγάει όπως πάντα.