Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#810133 Η απόλυτη γκλαμουριά: πας για αλλαγή ελαστικών στο βουλκανιζατέρ και σηκώνεις το αμάξι στους αερόγρυλους. Σύντομα στις Ferrari παραγωγής.

https://cartalk.gr/agonistika-air-jacks ... rrari-vid/
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810134
drdino έγραψε:17-18 χρόνια πήρε στην Τεσλα να βγάλει κέρδος.

Παίρνεις σαν αναφορά την ίδρυσή της τώρα, και έχεις ένα δίκιο βέβαια, αλλά αυτά τα 18 χρόνια, δεν είχε τεράστιες ζημιές. Θέλω να πω, τα πρώτα 10 υποθέτω, θα ήταν αστεία μικρά τα νούμερα που έμπαινε μέσα.

Βρήκα το παρακάτω, που νομίζω είναι αρκετά αποκαλυπτικό αυτού που θέλω να πω:
https://www.macrotrends.net/stocks/char ... rom%202019.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#810152
Anonymous Founder έγραψε:
drdino έγραψε:17-18 χρόνια πήρε στην Τεσλα να βγάλει κέρδος.

Παίρνεις σαν αναφορά την ίδρυσή της τώρα, και έχεις ένα δίκιο βέβαια, αλλά αυτά τα 18 χρόνια, δεν είχε τεράστιες ζημιές. Θέλω να πω, τα πρώτα 10 υποθέτω, θα ήταν αστεία μικρά τα νούμερα που έμπαινε μέσα.

Βρήκα το παρακάτω, που νομίζω είναι αρκετά αποκαλυπτικό αυτού που θέλω να πω:
https://www.macrotrends.net/stocks/char ... rom%202019.


Συγκρίνουμε το μέγεθος της Τέσλα το 2010 με το σημερινό μέγεθος της Ford;;;; :lol: :lol:

Επιπλέον, η Ford πρέπει να ΑΛΛΑΞΕΙ άπειρα πράγματα, από (πανάκριβα) υλικά, μέχρι άυλα, πράγμα που σημαίνει συγκλονιστικά κόστη και write-offs, ενώ η Τέσλα δεν είχε τίποτα από αυτά.

Και ακόμα και έτσι έκανε πάρα πολλά χρόνια να βγάλει κέρδη...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810153 Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, και από τους πόνους που περνάνε οι υπόλοιποι, μάλλον τα πήγε καλά. Αυτό λέω. Γιατί η Tesla, έπρεπε να φτιάξει από το μηδέν το προϊόν και το business model. Γιατί δεν πουλάει μόνον αυτοκίνητα, είναι και πώς τα πουλάει, πως έχει επίσης δικό της δίκτυο φορτιστών, πουλάει μπαταρίες, σχεδίασε πρωτοποριακά εργοστάσια, μηχανή ΑΙ, και ωκ ων έστι αριθμός πόσα άλλα.
Μου φαίνεται πολύ εντυπωσιακό που τα πέτυχε όλα αυτά σε τόσα χρόνια, προφανώς είχε και μπόλικες αποτυχίες, όπως και παπάτζες (πχ τα ρομπότ είναι στα όρια του γελοίου).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#810156 Και το σημαντικότερο.

Σε ποιούς πουλάει τί.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#810189
Anonymous Founder έγραψε:Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, και από τους πόνους που περνάνε οι υπόλοιποι, μάλλον τα πήγε καλά. Αυτό λέω. Γιατί η Tesla, έπρεπε να φτιάξει από το μηδέν το προϊόν και το business model. Γιατί δεν πουλάει μόνον αυτοκίνητα, είναι και πώς τα πουλάει, πως έχει επίσης δικό της δίκτυο φορτιστών, πουλάει μπαταρίες, σχεδίασε πρωτοποριακά εργοστάσια, μηχανή ΑΙ, και ωκ ων έστι αριθμός πόσα άλλα.
Μου φαίνεται πολύ εντυπωσιακό που τα πέτυχε όλα αυτά σε τόσα χρόνια, προφανώς είχε και μπόλικες αποτυχίες, όπως και παπάτζες (πχ τα ρομπότ είναι στα όρια του γελοίου).



Δεν είπε κανείς ότι δεν πήγε καλά, παρόλες τις άπειρες παπάτζες (και το ρομπότ είναι μόνο μία).

Άλλο ήταν το θέμα μας. Ότι, για να φτάσει εδώ που έφτασε έκανε πολλά χρόνια με τεράστιες ζημιές. Ε, το ίδιο θα πάθει και η Ford (και η όποια Ford), η οποία μάλιστα επιβαρύνεται και με μία σειρά legacy υλικών και άυλων και φυσικά το μέγεθός της (και άρα το τι πρέπει να κάνει) είναι πολλαπλάσιο της Τέσλα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#810241 Cerbera Speed 12: ήταν τόσο γρήγορο που ακόμα κι η θεόμουρλη TVR δεν τόλμησε να το παρουσιάσει ως μοντέλο δρόμου. Κατασκευάστηκε μόνο ένα και τώρα μπορεί να γίνει δικό σας!

https://cartalk.gr/monadiki-dromisia-tv ... sto-sfyri/
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#810259 Παρά το ταραχώδες 2022, η Audi ανακοίνωσε κέρδη 7.6 δισεκατομμύρια και 20 νέα μοντέλα μέχρι το 2025, με τα μισά να είναι ηλεκτρικά.

https://cartalk.gr/audi-afti-einai-mega ... toria-mas/
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#810278 Κι όμως, υπάρχει ένα ιταλικό νησί που έχει περισσότερα Fiat Panda από κατοίκους. Σίγουρα θα υπάρχει και κάποιο ελληνικό νησί με περισσότερα παπιά με τρύπια εξάτμιση από ανθρώπους.

https://cartalk.gr/pandelleria-ena-nisi ... katoikous/
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#810297 ΔΟΚΙΜΗ
Ρουμάνικες αξίες που ταιριάζουν ταμάμ στη βαλκανική μας χώρα: χώροι, οικονομία στη μετακίνηση, χαμηλή τιμή αγοράς και τα χαμόγελα ανθίζουν. Το επταθέσιο Dacia Jogger καίει υγραέριο και καρδιές.

https://cartalk.gr/dacia-jogger/