Dimsabas έγραψε:Θα ευχόμουν να ήταν ηλεκτρικά, όπως τα αντίστοιχα Golf που έχει η αλβανική αστυνομία.Δεδομένου ότι τα αστυνομικά οχήματα στην Ελλάδα φορτώνονται με άπειρα χιλιόμετρα αφού κινούνται συνεχώς θα ήθελες τον διπλάσιο στόλο αφού τα μισά θα έπρεπε να φορτίζουν. Βέβαια θα είχες το όφελος σε κόστος κίνησης και συντήρησης.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Δεύτερον, δε χρειάζεσαι διπλάσιο στόλο. Αν ένα όχημα ξεφορτίζει μετά από 8 ώρες υπηρεσίας (υποθετικό νούμερο, τα συγκεκριμένα Golf έχουν πάνω από 200 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας), δε χρειάζεται 8 ώρες φόρτισης. Απλώς να έχεις ταχυφορτιστές στα τμήματα που θα έχουν χρεωμένα τα συγκεκριμένα περιπολικά. Ιδανικά, τα ΑΤ του κέντρου της Αθήνας, ώστε να περιορίσουν τη μόλυνση.
Τρίτον, όλες οι δημόσιες υπηρεσίες θα έπρεπε να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά πού χρήματα...
Dimsabas έγραψε:Πρώτον, το να γίνουμε Αλβανία δεν είναι απλώς μια ευχή. Μιλάμε για μια χώρα που παίρνει το 100% της ηλεκτρικής της ενέργειας από ΑΠΕ.Θα πρέπει να μας πει ο gianik ένα μέσο περιπολικό πόσα χιλιόμετρα κάνει σε κάθε βάρδια. Επίσης δεν ξέρω αν φορτίζουν συνέχεια με ταχυφορτιστες πόσα χιλιόμετρα θα αντέχουν οι μπαταρίες σε βάθος χρόνου
Δεύτερον, δε χρειάζεσαι διπλάσιο στόλο. Αν ένα όχημα ξεφορτίζει μετά από 8 ώρες υπηρεσίας (υποθετικό νούμερο, τα συγκεκριμένα Golf έχουν πάνω από 200 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας), δε χρειάζεται 8 ώρες φόρτισης. Απλώς να έχεις ταχυφορτιστές στα τμήματα που θα έχουν χρεωμένα τα συγκεκριμένα περιπολικά. Ιδανικά, τα ΑΤ του κέντρου της Αθήνας, ώστε να περιορίσουν τη μόλυνση.
Τρίτον, όλες οι δημόσιες υπηρεσίες θα έπρεπε να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά πού χρήματα...
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:Dimsabas έγραψε:Πρώτον, το να γίνουμε Αλβανία δεν είναι απλώς μια ευχή. Μιλάμε για μια χώρα που παίρνει το 100% της ηλεκτρικής της ενέργειας από ΑΠΕ.Θα πρέπει να μας πει ο gianik ένα μέσο περιπολικό πόσα χιλιόμετρα κάνει σε κάθε βάρδια. Επίσης δεν ξέρω αν φορτίζουν συνέχεια με ταχυφορτιστες πόσα χιλιόμετρα θα αντέχουν οι μπαταρίες σε βάθος χρόνου
Δεύτερον, δε χρειάζεσαι διπλάσιο στόλο. Αν ένα όχημα ξεφορτίζει μετά από 8 ώρες υπηρεσίας (υποθετικό νούμερο, τα συγκεκριμένα Golf έχουν πάνω από 200 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας), δε χρειάζεται 8 ώρες φόρτισης. Απλώς να έχεις ταχυφορτιστές στα τμήματα που θα έχουν χρεωμένα τα συγκεκριμένα περιπολικά. Ιδανικά, τα ΑΤ του κέντρου της Αθήνας, ώστε να περιορίσουν τη μόλυνση.
Τρίτον, όλες οι δημόσιες υπηρεσίες θα έπρεπε να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά πού χρήματα...
< >
Ένα περιπολικό που δουλεύει ας πούμε Κυψέλη Γαλάτσι κάνει 150-180χλμ /8ωρο.. Ένα που δουλεύει Κορωπί, Καλύβια, Ανάβυσσο ή Διόνυσο, Καπανδρίτι, Ωρωπό 300....
Εξυπακούεται ότι όλα κινούνται 24ωρες/24ωρο, 365 μερες/χρονο..
Πλακίτσα
bill33 έγραψε:Αληθεύει ότι τα everest θα εγκαταστήσουν ταχυφορτιστές;Πέρα από την πλάκα, αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Άνθρωποι είναι κι αυτοί, δεν είναι κακό να κάνουν ένα διάλειμμα εικοσαλεπτο στο μέσο της βάρδιας. Ένας ταχυφορτιστης στο καφέ της περιοχής θα διπλασιαζε την αυτονομία της βάρδιας
Πλακίτσα
< Note >
Serf έγραψε:Το πρόβλημα είναι ότι το έκτακτο συμβάν δεν προγραμματίζεται, δεν υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα σε κάθε περιοχή ώστε να πάνε για καφέ και να το αφήσουν να φορτίσει. Και εγώ τρώω στην εφημερία αλλά αν έρθει περιστατικό εκείνη την ώρα ή χρειαστεί να φυγω με το ασθενοφόρο το φαΐ θα το φάω κρύο.bill33 έγραψε:Αληθεύει ότι τα everest θα εγκαταστήσουν ταχυφορτιστές;Πέρα από την πλάκα, αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Άνθρωποι είναι κι αυτοί, δεν είναι κακό να κάνουν ένα διάλειμμα εικοσαλεπτο στο μέσο της βάρδιας. Ένας ταχυφορτιστης στο καφέ της περιοχής θα διπλασιαζε την αυτονομία της βάρδιας
Πλακίτσα
< Note >
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Αν το περιπολικό είναι μονίμως πριζωμένο όταν δεν κινείται, δηλαδή όποτε επιστρέφει στο τμήμα κουμπώνει στον ταχυφορτιστή (ή και σε ενδιάμεσα σημεία που σταθμεύει για επιτήρηση), μια χαρά μπορεί να βγάζει εσαεί τις υπηρεσιακές του ανάγκες. Δε θα είναι ποτέ ξεφόρτιστο και σπάνια φουλ φορτισμένο. Έτσι κι αλλιώς, οι καταδιώξεις έχουν μικρή διάρκεια, εκτός αν μιλάμε για εκείνον που σκοτώθηκε στην εθνική και τον κυνηγούσαν για ώρες. Αλλά κανείς δεν πρότεινε να πάρουμε ηλεκτρικά περιπολικά για τους αυτοκινητοδρόμους αλλά για τα αστικά κέντρα. Εκεί που θα έχει και θετική επίδραση στο περιβάλλον με τους μηδενικούς ρύπους.
Όπως λοιπόν το κάνουν όλοι οι υπόλοιποι πολιτισμένοι λαοί, έτσι θα το κάναμε κι εμείς. Είναι θέμα υποδομών. Το ιδανικό μάλιστα θα ήταν να συνδυαστεί και με leasing των οχημάτων, ώστε να μην καταλήγουμε με λιωμένα οχήματα όπως τώρα. Τετραετία και 200Κ χιλιόμετρα, πας για το επόμενο.
Ξαναλέω, αυτό είναι το ιδανικό, άλλο που δεν έχουμε χρήματα για να το κάνουμε.
Καλά όσο για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των ΕΚΑΤΌΝ ΟΓΔΌΝΤΑ ΟΧΤΏ περιπολικών του λεκανοπεδίου, απλά σηκώνω τα χέρια ψηλά. Μεγαλύτερη επιβάρυνση θα προκαλούν αν γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά.
http://www.thetoc.gr/auto/article/apo-3 ... tin-ellada