Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By theo13
#308301 Στην Πάτρα κυκλοφορεί με πινακίδες Πυροσβεστικού Σώματος ένα Volvo 850 estate σαν αυτό της φώτο και φοράει τον 2.4 L B5244T turbo I5 με τα 193 άλογα. Ο ορισμός του sleeper :inlove:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#335161 Σαββατο και σήμερα στην κεντρικη πλατεία του Περιστερίου Focus mk2 περιπολικο με σπορ ζαντες!
Αυτα πότε τα παραλάβαμε?

.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#335201
Focusman91 έγραψε:Σαββατο και σήμερα στην κεντρικη πλατεία του Περιστερίου Focus mk2 περιπολικο με σπορ ζαντες!
Αυτα πότε τα παραλάβαμε?

.

Και ενα τετοιο mk2.5 κυκλοφορεί στην Θεσσαλονίκη.

.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#335202
Focusman91 έγραψε:Σαββατο και σήμερα στην κεντρικη πλατεία του Περιστερίου Focus mk2 περιπολικο με σπορ ζαντες!
Αυτα πότε τα παραλάβαμε?

.


Μάλλον ποτέ, δωρεές ή κατασχεμένα.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#335228 Πριν λίγο καιρό είδα και ένα Fiesta, αλλά δεν θυμάμαι καθόλου πού ακριβώς το πέτυχα. Επίσης είδα και ένα vectra και κάτι άλλο περίεργο για τα ελληνικά δεδομένα. Τα περισσότερα από αυτά είναι δωρεές ή κατασχεμένα, όπως αναφέρθηκε, οπότε, ουσιαστικά, τα χρησιμοποιούν όσο παίρνουν χρήμα (δωρεές) ή μέχρι να αρχίσουν να βγάζουν πιο σοβαρές βλάβες (κατάσχεση), οπότε και τα σουτάρουν. Παλαιότερα ήξερα ότι πολλά τα έσωζαν στα συνεργεία της ΕΛ.ΑΣ., αν βρισκόταν κάποιος με μεράκι και όρεξη για δουλειά. Σήμερα δεν γνωρίζω τι ακριβώς παίζει με αυτό το θέμα.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#335240
panos2171 έγραψε:
Focusman91 έγραψε:Σαββατο και σήμερα στην κεντρικη πλατεία του Περιστερίου Focus mk2 περιπολικο με σπορ ζαντες!
Αυτα πότε τα παραλάβαμε?

.


Μάλλον ποτέ, δωρεές ή κατασχεμένα.

Και εδώ πάνω υπάρχει ένα παλιό Fiesta και ένα Mondeo προηγούμενης γενιάς (στα Μουδανια μάλλον εδρεύει).
Και ένα "θεϊκό" Golf 4 ... στο Πανόραμα.

Στο νετ πέτυχα φώτο με νέα Octavia. Δεν ήξερα ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#335253 Μάλλον ναι.
Έτρεξε πριν κάποιους μήνες ένας διαγωνισμός (μετα απο αυτον με τα QQ) για μαζική αγορά και μάλλον αυτά είναι.
Σε υπηρεσίες άλλων Υπουργειων κέρδισε πριν λιγο καιρό ο Σαρακακης δίνοντας τους πράσινα υβριδικά Jazz.

ΒTW. Χρόνια πολλά για χθες.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#358520 Εν τω μεταξύ.
Τα Μνημόνια και η βαριά οικονομική κρίση «γονάτισαν» την Ελληνική Αστυνομία. Η δύσκολη κατάσταση αποτυπώνεται στην τραγική εικόνα των οχημάτων του Σώματος και στον πολλαπλασιασμό των δωρεών από ιδιώτες, που προσφέρουν από χαρτί για τον εκτυπωτή μέχρι υπολογιστές, φαξ και οχήματα.

Υπολογίζεται ότι από τα περίπου 13.000 οχήματα της ΕΛ.ΑΣ., τα 6.000 είναι μη λειτουργικά, καθώς χρειάζονται σέρβις και ανταλλακτικά για τα οποία δεν υπάρχουν κονδύλια. Οι συνδικαλιστές αστυνομικοί έχουν αντιδράσει επανειλημμένα καταγγέλλοντας ότι συνάδελφοί τους επιχειρούν με περιπολικά-σαράβαλα, που δεν συντηρούνται σωστά και θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των αστυνομικών. Πρόσφατα, μάλιστα, έγινε viral στο Διαδίκτυο εικόνα από περιπολικό, στο οποίο η θέση του οδηγού υποβασταζόταν από ένα ξύλο.
Δεν είναι λίγες οι φορές που διοικητές υπηρεσιών βάζουν χρήματα από την τσέπη τους για λάστιχα, την ώρα που διατίθενται καινούργια οχήματα για τη φύλαξη των VIPs. Ενδεικτικό είναι ότι, όταν συμβατικό όχημα της ΕΛ.ΑΣ. που φύλασσε οικία υψηλόβαθμου στελέχους της κυβέρνησης «έμεινε» από τεχνικό πρόβλημα, αντικαταστάθηκε αμέσως από καινούργιο.

Την ίδια ώρα, όμως, η ομάδα ΔΙ.ΑΣ., που ξεκίνησε τη λειτουργία της με 2.000 μοτοσικλέτες, σήμερα έχει μόλις 1.255 μηχανές, εκ των οποίων οι 625 είναι παροπλισμένες. «Πρόκειται για ένα “γερασμένο” στόλο, που καμία ηγεσία και κυβέρνηση δεν πήρε απόφαση να ανανεώσει σταδιακά. Εμειναν στις παροδικές “δωρεές”. Πέρσι διαλύσαμε 3.000 παλιά ακινητοποιημένα περιπολικά της Αστυνομίας για να έχουμε ανταλλακτικά για τα “γερασμένα” που κινούνται. Τα ανταλλακτικά τελείωσαν και ο εφευρέτης… Κύρος Γρανάζης δεν μπορεί να λειτουργεί συνέχεια», τονίζει υψηλόβαθμος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής.

Στη νευραλγική Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής, από τα περίπου 1.200 οχήματα (410 επιβατικά, 350 μοτοσικλέτες και 460 ειδικών δράσεων), το 50% είναι ακινητοποιημένο, ενώ επισκευάζεται κατά τακτά χρονικά διαστήματα το 20%. Σχεδόν το 70% αυτών των οχημάτων «μετρά» περισσότερα από 10 χρόνια ζωής και έχει «γράψει» 400.000-700.000 χιλιόμετρα. Τα περιπολικά δεν περνάνε από ΚΤΕΟ, αλλά από επιθεώρηση κάθε δίμηνο, με έναν μηχανικό να τα ελέγχει και να κρίνει αν είναι κατάλληλα να κυκλοφορήσουν ή όχι.

Την ίδια ώρα, υπάρχουν 5.500 περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. που είναι βενζινοκίνητα των 2.000 κυβικών εκατοστών, κυβισμός που, σε συνδυασμό με την «ηλικία» τους, προκαλεί μεγάλη κατανάλωση καυσίμων, ανεβάζοντας σε δυσθεώρητα ύψη το καθημερινό κόστος κίνησης, ενώ υπάρχει και δυσκολία στην εύρεση ανταλλακτικών για την επιδιόρθωση των βλαβών τους.

Κάποια στιγμή είχε πέσει στο τραπέζι η ιδέα αγοράς οχημάτων με πετρελαιοκίνηση νέας τεχνολογίας, μέσω leasing. Ωστόσο, οι όροι των εταιριών, κάποια σχετικά νομοθετήματα για τις προμήθειες και οι αγκυλώσεις του συστήματος απέτρεψαν την όποια προσπάθεια υλοποίησής της. Οπως επισημαίνει πηγή από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., αν έγκαιρα γινόταν η σταδιακή προμήθεια οχημάτων νέας τεχνολογίας με πετρελαιοκίνηση, θα υπήρχε απόσβεση της κτήσης τους από το χαμηλότερο κόστος κίνησής τους και την αύξηση του χρονικού διαστήματος για συντήρηση και βλάβες.

Πηγή: http://www.autoblog.gr/2017/01/29/ektos ... -tis-elas/



Εν τω μεταξύ τα τελευταία χρόνια μου φαίνεται ότι βλέπω δημοσιέυσεις για δωρεές νέων ή μτχ οχημάτων για την ΕΛ.ΑΣ αλλά για σέρβις δεν κοιτάνε? :hmmm: