Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#769208 Ευχαριστώ πολύ dimviii για τον χρόνο που αφιέρωσες! Κατατοπιστικότατος! :thumbsup:

Τιμές έχω τσεκάρει από Γερμανία, αλλά δεν φαίνεται να συμφέρει να φέρω από εκεί. Οπότε αναγκαστικά κοιτάω Έλληνες εμπόρους, οι οποίοι αν εξαιρέσουμε κάποια εταιρικά, τα περισσότερα τα φέρνουν και αυτοί από Γερμανία.

Ο μεγαλύτερος φόβος μου, είναι η ζημιά που μπορεί να έχει πάθει το αμάξι από αλάτι. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα αυτοκίνητα από Γερμανία, έχουν θέματα λόγω του αλατιού, και η αλήθεια είναι πως σε αρκετά αυτοκίνητα που έχω δει μέσω του car.gr φαίνονται οι κινητήρες να έχουν σημάδια από το αλάτι (κάποια εξαρτήματα τους τουλάχιστον). Οπότε έχω απορία σε τι κατάσταση θα είναι το σασί σε αυτές τις περιπτώσεις! :thumbsup:
Οι περισσότεροι αναφέρουν ότι έχουν τα χαρτιά από το ΚΤΕΟ της Γερμανίας και service book. Θα τα δούμε αυτά στην πράξη βέβαια.

Υ.Γ. Κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι ορισμένοι αναφέρουν ότι υπάρχει δεύτερο κλειδί. Είναι λογικό να σου πουλάνε αμάξι με ένα μόλις κλειδί; Το θεωρούσα δεδομένο ότι θα υπάρχουν δύο κλειδιά!
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#769210 Axel12p θα πω κατι αφοριστικό - μη αρεστώ.
Η πλειοψηφία των μαντραδων τα αμαξια που κατεβαζει Ελλάδα ειναι τα σαπάκια.&-.
Τι εννοώ σαπάκια? Τρακαρισμένα συνήθως (το να φτιαξεις αμαξι στην Ελλάδα είναι ΤΖΑΜΠΑ στην κυριολεξία), αν δεν ειναι τρακαρισμενο σιγουρα εχει πολλα μα παρα πολλά χλμ. ΚΤΕΟ γερμανικό δε θα σου παρουσιάσει :shifty: , επίσης το κλασσικό του έλληνα είναι ότι το θέλει "ατρακάριστο, με λίγα χλμ, τα κλασσικά" γενικά αν θελεις να παρεις αυτοκίνητο μην το τσιγκουνευτείς θα κλάψεις αργότερα από τυχαίο γεγονός.
Στο λέω φιλικά έχοντας δεί διάφορα από διάφορους που κοιταξαν να κανουν οικονομία και προτίμησαν μαντράδες.
Δεν πουλάω αυτοκίνητα, ουτε φέρνω. Απλά αναφέρω διάφορα.
Γιατί αν κατσω να γραψω μονο απο τον οικογενειακό περίγυρο τι παπαδες έχουν αγοραστεί απο εισαγωγής θα κανουμε ολοι συκώτι από το γέλιο μπορεί και όχι ίσως και ναι όμως :lol: .
Η μόνη συμβουλή ανοίγεις το πουγκί και ανεβαίνεις ο ίδιος να παρεις αμάξι (προτείνω αντιπροσωπια για λογους εγγυησης). Μετα τα νταβατζιλίκια των φόρων είναι δικά σας.

ΥΓ: Όσοι κοιτάτε για ηλεκτρικό τώρα ειναι η ευκαιρία πριν εκτοξευτουν οι τιμές. :rtfm:
ΥΓ2: Τα Βουλγάρικα αμάξια είναι τα ΣΤΟΛΙΔΙΑ, ότι τρακαρισμένο υπάρχει στις εδώ μάντρες πωλείται λιγο διαστημα μετα σε "υπεραριστη" κατασταση στην Βουλγαρια και μετά Ελλάδα. :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#769214
axel12p έγραψε:Ευχαριστώ πολύ dimviii για τον χρόνο που αφιέρωσες! Κατατοπιστικότατος! :thumbsup:

μην ευχαριστεις,για αυτο ειναι το φορουμ αυτο,για να βοηθαμε οπως μπορει ο καθενας.
Πανω στη συζητηση θα βγουν και αλλα,που να τα αναφερεις ολα,τεραστιο το θεμα.


axel12p έγραψε:Ο μεγαλύτερος φόβος μου, είναι η ζημιά που μπορεί να έχει πάθει το αμάξι από αλάτι. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα αυτοκίνητα από Γερμανία, έχουν θέματα λόγω του αλατιού, και η αλήθεια είναι πως σε αρκετά αυτοκίνητα που έχω δει μέσω του car.gr φαίνονται οι κινητήρες να έχουν σημάδια από το αλάτι (κάποια εξαρτήματα τους τουλάχιστον). Οπότε έχω απορία σε τι κατάσταση θα είναι το σασί σε αυτές τις περιπτώσεις! :thumbsup:

πανω σε αυτο το θεμα θα σου πω τι ειδα εγω ψαχνωντας αυτοκινητα απο το 2016-2018 δλδ 4-6 ετων.
Το Γαλλικο δεν ειχε τιποτα,σαν να ηταν Ελληνικο ας πουμε.
Το Γκρι παλι μια απο τα ιδια,εχω φωτο απο κατω,δεν εχει ιχνος.
Το λευκο της γυναικας απο Γερμανια εχει καποια πολυ λιγα ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ σε καποιες βιδες της εμπρος ποδιας,σε 2 λαμακια που πιανουν την εμπρος ποδια κατω απο τον κινητηρα,και σε καποιες βιδες πχ των αμορτισερ πισω στο κατω μερος.Μην φανταστεις τιποτα τραγικο,απλα εχει αλλαξει το χρωμα της βιδας και εχει παρει το χρωμα της σκουριας.Εαν τις ξυσεις δλδ δεν θα βγει σκουρια.
Ανοιγωντας το καπω στο χωρο του κινητηρα στο μονο εξαρτημα που θα δεις αλλιωση ειναι στην εμπρος πανω δεξια βαση κινητηρα που ειναι απο αλουμινιο.
Το αλουμινιο εχει την ταση να ψωριαζει και αυτο επιφανειακα εαν φαει αλατι.
Ουτε και αυτο ειναι ομως κατι ανησυχητικο,απλα ειναι οπτικο το θεμα.
Σε ολα τα αλλα εξαρτηματα στο μηχανοστασιο δεν υπαρχει κατι.Μιλαω για γυμνα λαμακια που στερεωνουν καποια καλωδια/σωληνακια,τα σωληνακια του ερκοντισιον,βαση μπαταριας κλπ
Συμπερασμα,σε αυτη την παλαιοτητα/ηλικια που εψαχνα εγω αυτοκινητα ,δεν ειδα κατι που να με απωθησει απο θεμα σκουριας.
axel12p έγραψε:Οι περισσότεροι αναφέρουν ότι έχουν τα χαρτιά από το ΚΤΕΟ της Γερμανίας και service book. Θα τα δούμε αυτά στην πράξη βέβαια.

πολλοι τα αναφερουν,αλλα οταν ερθει η ωρα να το δεις το αποφευγουν να στο δειξουν.Επεσα σε καποιες τετοιες περιπτωσεις απο Ελλαδα.
Απο Γερμανια ολοι τα εχουν,σου τα στελνουν,αρα εχεις και την ευκαιρια να τα τσεκαρεις εαν ειναι πραγματικα.
Οι περισσοτεροι σου λενε πχ HU μεχρι 12/2022 ,αλλα εαν το αγορασεις θα το περασουν ξανα κτεο(ΗU) με δικα τους εξοδα.

axel12p έγραψε:Υ.Γ. Κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι ορισμένοι αναφέρουν ότι υπάρχει δεύτερο κλειδί. Είναι λογικό να σου πουλάνε αμάξι με ένα μόλις κλειδί; Το θεωρούσα δεδομένο ότι θα υπάρχουν δύο κλειδιά!

μαλλον τυπικα το αναφερουν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#769217
Thomas_C200K έγραψε:
ΥΓ: Όσοι κοιτάτε για ηλεκτρικό τώρα ειναι η ευκαιρία πριν εκτοξευτουν οι τιμές. :rtfm:
ΥΓ2: Τα Βουλγάρικα αμάξια είναι τα ΣΤΟΛΙΔΙΑ, ότι τρακαρισμένο υπάρχει στις εδώ μάντρες πωλείται λιγο διαστημα μετα σε "υπεραριστη" κατασταση στην Βουλγαρια και μετά Ελλάδα. :svivhaha:


αυτο που λεει ο Θωμας με την Βουλγαρια μεγαλη προσοχη.
Ας πουμε οτι βρισκεις ενα αυτοκινητο σε Ελληνα μαντρα,εχει κτεο βιβλιαρακι σερβις σφραγισμενο,το αυτοκινητο χαρτι κλπ
Μολις πας απο κοντα και δεις κτεο απο Βουλγαρια,η και βιβλιαρακι σερβις απο Βουλγαρια(εχω δει και απο τα δυο),προσποιησε οτι σε επιασε κοψιμο,και φευγεις με λοντς κοντρολ και 3 μπαρ.
Τωρα που εχουν σφιξει λιγο τα λουρια με τον ελεγχο των χλμ,εχουν βρει καινουρια μοντα να τα περνανε πρωτα απο Βουλγαρια,οπου εκει βγαζουν οτι χαρτι και βιβλιαρακι θελεις.
Με το πλαισιο ομως θα τα βρεις αυτα ,μιας και θα εχει καταγραφει τι χλμ εχει κανει το αυτοκινητο οταν ηταν Γερμανια,εαν ειχε πατησει σε αντιπροσωπεια για σερβις,ποσα χλμ ειχε στο τελευταιο σερβις κλπ.
Καποιοι που θα αρκεστουν στο Βουλγαρικο κτεο,και βιβλιαρακι σερβις χωρις περαιτερω ελεγχο ατυχησαν.
Η Βουλγαρια οπως ειπε και ο Θωμας ειναι πολυ φθηνη χωρα στο να επισκευασεις,βαψεις ισιωσεις αυτοκινητα.Πολυ φθηνοτερη απο μας.
Αρα το τρακαρισμενο κλιο εμπρος που αγορασαν 3 χιλιαρικα γινεται πολυ δελεαστικο να αγοραστει,να φτιαχτει και να βγει σε τιμη 2κ κατω απο την αγορα και να φυγει σε 24 ωρες.
Οι Βουλγαροι τα κυνηγανε κατι τετοια σαν τρελλοι.
Ειχα τσεκαρει μια περιπτωση τετοια περσυ.
Βγαζει ιδιωτης στο μομπαιλ ντε ενα κλιο φουλ εξτρα τα παντα ολα στα 7900 ευρω με 217κ χλμ.
Σε μια εβδομαδα κατεβαινει η αγγελια,πουληθηκε.
Σε κανα μηνα ανεβαινει αγγελια στο car.gr με μαυρο κλιο φουλ εξτρα τα παντα ολα,ιδιο χρωμα με 112κ χλμ. :shifty:
Τηλεφωνο επικοινωνιας ''Τοντορ'' και ενα κινητο.
το αυτοκινητο οταν το πουλαγε ο Γερμανος ειχε καποια κομματια που ηθελαν βαψιμο,πισω δεξια προφυλακτηρας και φτερο,και εμπρος αριστερα προφυλακτηρας και φτερο στη γωνια.Ηταν σαν να το ειχες ξυσει σε τοιχο γκαραζ.
Ο Βουλγαρος το ειχε βαψει,το αυτοκινητο ηταν γυαλισμενο σαν καθρεπτης.
Εαν σου ειχε σενιαρει και βιβλιαρακι και κτεο Βουλγαρικο ησουν ετοιμος να πεσεις στη λουμπα.Το πουλαγε κατω απο 11κ στην Ελλαδα.Με 11κ στην Ελλαδα ησουν για μεχρι εταιρικο λευκο,με εμπρος ηλεκτρικα παραθυρα.
Προσοχη λοιπον.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#769266 Να σημειώσω το εξής με τα βουλγάρικα.
Πολλα αμαξια ηταν απο αντιπροσωπια εδω και λιγοτερο απο ετος, για χ-ψ λόγο εχουν φαει στούκα εδω (Γερμανια) οποτε και πληρως επισκευασμενο να ειναι στην Βουλγαρια το ιστορικο θα ειναι χαρτί γιατί δεν προλαβε να πολυκινηθει στην Γερμανία λόγω του ατυχήματος.
Σκεφτειτε οτι μια γρατζουνια σε προφυλακτηρα , ΤΟΝΙΖΩ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ, μπορει να κοστολογηθει 5000€ στο πολυ χαλαρό συν τις εργατοωρες. Γενικα οι επισκευες εδω ειναι αστρονομικές. Οπότε αντιπροσωπίες, dealers πουλανε κάργα στα Βαλκάνια τα τρακαρισμένα. Και φυσικα γινονται καινουργια.
Δε θα ξεχασω περσι το καλοκαιρι που κατεβαινα Ελλάδα και καπου στην Νυρεμβεργη ειχα πετυχει βουλγαρικη νταλικα με τρακαρισμενα Μερκ και μπεμβές και οταν λεμε τρακαρισμενα να μην εχουν μουρη. :lipsealed: Φυσικα την επομενη περιμεναμε παρεα στα συνορα για Σερβία :shifty: .

Δεν θα ξεχασω λιγο πριν το πρωτο λοκ νταουν μια ξαδερφη μου, μου ειχε στειλει μηνυμα, μου λεει Θωμα μπατζετ μαξ 5000 χιλιαρικα για πικομπελο αμαξι πολης κατηγορια Yaris. Εψαξα τον ανταγωνισμο ολο μαζι με τα Γιαρις και οτι εβρισκα ή τρακαρισμενο ή κομμενο απο ΚΤΕΟ ή δε ξερω τι. Όταν της ειπα ανεβασε μωρη το μπατζετ στραβωσε, της εξηγησα οτι με τοσο λιγα δε θα βρει αξιολογο αμαξι.
Φυσικα σα κλασσικοι ελληνες (βαζω και τον συζυγο της) πηραν αμαξι με 3500€ απο Βουλγαρία.
Οταν κατεβηκα το καλοκαιρι δεν μου μιλαγανε (λες και θα τους εκλεβα), σκανε μυτη ομως να μου δειξουν το αποκτημα τους. Ανοιγουν πορτ παγκαζ και ηταν ολο ραμμένο :s_rofl :s_rofl :s_rofl , οταν τους εδειξα οριστε τα σημεια ου το μαρτυρανε (οι συγκολησεις) λεγανε ασε ρε δε ξερεις. Λιγες μερες μετα εμαθα οτι πηγανε σε φανοποιο και τους το πιστοποιησε. :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha: Και απο οτι μου ειπε η αδερφη της , η αλλη μου ξαδερφη λο το πισω μερος μεσα με καμπινα επιβατων ειχε ανακατασκευαστει.
Εκει ρωτησα αν βαζουν τα μικρα παιδια και μου ειπαν ναι :lipsealed: .
Προσεχω οποτε ειμαι στο χωριο μην πεσει πανω :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#769271 Ενας επιμελητής ύλης να συμμαζέψει το ποστ του Ντίμη και να γίνει στικυ.

Τί στικυ, αυτά είναι για κοπυ παστε στα ΜΚΔ , μπας και μπει λίγο φουρνελο στην τσίμπλα τών συμπολιτών μας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#769273
Thomas_C200K έγραψε: Οπότε αντιπροσωπίες, dealers πουλανε κάργα στα Βαλκάνια τα τρακαρισμένα. Και φυσικα γινονται καινουργια.
Δε θα ξεχασω περσι το καλοκαιρι που κατεβαινα Ελλάδα και καπου στην Νυρεμβεργη ειχα πετυχει βουλγαρικη νταλικα με τρακαρισμενα Μερκ και μπεμβές και οταν λεμε τρακαρισμενα να μην εχουν μουρη. :lipsealed: Φυσικα την επομενη περιμεναμε παρεα στα συνορα για Σερβία :shifty: .


Σωστος ο Θωμας.Για αυτο εγραψα οταν βλεπεις κτεο βιβλιαρακια,τιμολογια,η εταιριες Βουλγαριας κοβεις λασπη.
Δεν γινεται να ειναι ενα χερι παραπανω στην πωληση και να ειναι φθηνο και καλο.Κατι βρωμαει.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#769280 Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Ντίμης από έξω δε συμφέρει να φέρεις αυτοκίνητο ή τουλάχιστον δε θα σου βγει πιο οικονομικό. Παρ όλα αυτά αν όντως ασχοληθείς μόνο με σοβαρούς εμπόρους στα ίδια χρήματα που θα έδινες εδώ θα πάρεις αυτοκίνητο σε καλύτερη κατάσταση και πραγματικά χιλιόμετρα. Οι μαντράδες παίρνουν τις σαβούρες, για την ακρίβεια πολλά χιλιόμετρα και εξωτερικές ατέλειες κάτι που είναι λογικό γιατί αλλιώς δεν έχουν περιθώριο κέρδους. Αν κάποιος έπαιρνε το clio του Nτίμη δε θα μπορούσε να το πουλήσει εδώ και να βγάλει κέρδος γιατί πρέπει να βάλει στην τιμή και τα λειτουργικά του έξοδα, άρα θα φέρει ένα με 200-300.000χλμ και χτυπηματάκια (αυτά τα δύο στοιχεία ρίχνουν πολύ την τιμή ενός αυτοκινήτου στο εξωτερικό) θα το πάει στα 100.000χλμ μιας και στο εσωτερικό τους δεν έχουν αυτά τα αυτοκίνητα φθορές, θα το κάνει και ένα σουλούπωμα εξωτερικά και θα καταλήξει σε κάποιο κορόιδο.
Έχω βρεθεί σε αποθήκη όπου γινόντουσαν εξωτερικά μαζέματα σε υποψήφιο μεταχειρισμένο. Ούτε φούρνος ούτε τίποτα, το βάψιμο (είχα πετύχει να βάφουν ουρανό, προφυλακτήρες) γινόταν με ένα κονφλέρ και μόνο με ότι σημαίνει αυτό για την ποιότητα της βαφής.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#769283 Στο μεταξύ προχθές μου έλεγε γνωστός ότι έχει στείλει άνθρωπο στην Βουλγαρία να του βρει 320 ή Α4 SW πετρέλαιο...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By bill33
#769291 O otso είχε φέρει από Βουλγαρία,του το είχα πει ότι εκεί είναι ο σκουπιδότοπος για τα μεταχειρισμένα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#769293 Εντωμεταξύ ξεκίνησαν οι βόλτες στους τοπικούς μαντράδες. Είχα ξεχάσει τα χαρακτηριστικά της ευγενούς αυτής τάξης... Δυστυχώς φαίνεται να επιβεβαιώνονται όλα αυτά που αναφέρατε νωρίτερα. :thumbsdown:
Και όχι τίποτα άλλο, αλλά εκεί που έχουν φτάσει τα καύσιμα, δεν συμφέρει να κάνεις και γύρες από μάντρα σε μάντρα. :lol:
Ο άλλος μου είπε ότι έχασε το service book του αυτοκινήτου. Βρήκε όλα τα υπόλοιπα χαρτιά (manual κλπ), αλλά πουθενά το service book! Το αυτοκίνητο παρόλα αυτά σε υπεράριστη κατάσταση. Μπορούσαμε αν θέλαμε να πάμε εκείνη την στιγμή στον φίλο του το μάστορα να το επιβεβαιώσει! :thumbsup: Για να το δώσει για test drive, ούτε συζήτηση φυσικά!

Το κακό είναι πως στα λεφτά που ψάχνω εγώ (supermini με τιμή στα δέκα με δώδεκα χιλιάρικα), δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει η διαδικασία του εξωτερικού. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#769296 Δώσε 3 χιλιάρικα επιπλέον και πάρε το πιο φτηνό καινούργιο (hyundai i20 ξέρω γω) με βασικό εξοπλισμό
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#769299 Παντως απο απλους μαντραδες ή ιδιωτες στο εξωτερικο υπαρχει τροπος να παρακαμψεις το συστημα με τα χλμ :shifty: και το ΚΤΕΟ να ειναι καθολα νομιμο. :shifty:
belgarion έγραψε:Στο μεταξύ προχθές μου έλεγε γνωστός ότι έχει στείλει άνθρωπο στην Βουλγαρία να του βρει 320 ή Α4 SW πετρέλαιο...

< Note >
Καλοτάξιδο το "ολοκαίνουργιο" :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#769306
Thomas_C200K έγραψε:Παντως απο απλους μαντραδες ή ιδιωτες στο εξωτερικο υπαρχει τροπος να παρακαμψεις το συστημα με τα χλμ :shifty: και το ΚΤΕΟ να ειναι καθολα νομιμο. :shifty:
belgarion έγραψε:Στο μεταξύ προχθές μου έλεγε γνωστός ότι έχει στείλει άνθρωπο στην Βουλγαρία να του βρει 320 ή Α4 SW πετρέλαιο...

< Note >
Καλοτάξιδο το "ολοκαίνουργιο"
Άστα και έχει και 3 μικρά παιδιά, ήδη έχει πουλήσει το προηγούμενο και είναι πάνω από το τηλέφωνο έτοιμος να φύγει για Βουλγαρία μόλις του τηλεφωνήσει ο "ειδικός"

< Note >