Αν είναι χαμηλό το κόστος, κρίμα να το ρισκάρεις και νομίζω ότι το πρόστιμο είναι βαρυ.
Για το άλλο που θα πάρεις Γερμανία για δυο χρόνια δεν υπάρχει λόγος αλλαγής.
Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:Στην θέση σου θα ρωτουσα πόσο κοστίζει η αλλαγή πινακίδων και θα έβλεπα. Γιατί πρόσεξε, ο νόμος δεν λέει να ζεις έξω, λέει το αυτοκίνητο να βγαίνει από την χώρα.Και στη Γερμανία κανονικά πρέπει να αλλάξει πινακίδες ένα αμάξι αν κινείται πάνω από 6 μήνες εκτός Ελλάδας πχ. Αλλά μέχρι τώρα δεν υπήρχε θέμα, ίσως σου κάνουν μια επίπληξη αρχικά αν δουν πολλές κλήσεις.
Αν είναι χαμηλό το κόστος, κρίμα να το ρισκάρεις και νομίζω ότι το πρόστιμο είναι βαρυ.
Για το άλλο που θα πάρεις Γερμανία για δυο χρόνια δεν υπάρχει λόγος αλλαγής.
Redmi Note 8 Pro
Νίκος Παππάς έγραψε:Μόνο που στην Γερμανία θα φάς κλήση, αν φας, εδώ είναι τελωνειακή παράβαση και είναι πολλα τα λεφτά..Πως αποδεικνύεται ότι το αμάξι μπήκε στη χώρα από χερσαία σύνορα; πχ Βουλγαρία;
Redmi Note 8 Pro
PeterPan έγραψε:Βινιετες, διόδια, καύσιμα, ξενοδοχείο, κλπ.Νίκος Παππάς έγραψε:Μόνο που στην Γερμανία θα φάς κλήση, αν φας, εδώ είναι τελωνειακή παράβαση και είναι πολλα τα λεφτά..Πως αποδεικνύεται ότι το αμάξι μπήκε στη χώρα από χερσαία σύνορα; πχ Βουλγαρία;
Redmi Note 8 Pro
< >
KiloMeater έγραψε:Οκ για το αυτοκίνητο , γράψε και για τον επαναπατρισμό … μεγάλη απόφασηΘα γράψω στο τόπικ όταν έρθει η ώρα…
PeterPan έγραψε:markvag έγραψε:Αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες και οδηγείται από κάτοικο Ελλάδας είναι δύσκολη περίπτωση. Γενικά κάνουν ελέγχους, έχε το υπόψη σου, καθώς μετά πρέπει εσύ να αποδείξεις ότι το αμάξι δεν είναι συνεχώς Ελλάδα. Τουλάχιστον στην Β. Ελλάδα (που η Βουλγαρία είναι κοντά) οι έλεγχοι είναι συχνοί και είναι πολύ πιθανό να σου ζητήσουν αποδεικτικά ότι το αμάξι πήγε Γερμανία (απόδειξη καυσίμου στη Γερμανία, εισητήρια πλοίου για να περάσει στην Ιταλία, κτλ). Να ξέρεις ότι υπάρχει ένα ρίσκο. Και φυσικά πάντα υπάρχει το ρίσκο της καταγγελίας ή το να σε βλέπει πχ κάθε μέρα ο τελωνειακός γιατί μένει δίπλα σου (έχω ακούσει τέτοια περίπτωση)Το αμάξι θα κυκλοφορείται από κάτοικο εξωτερικού ( σύζυγο ή εμένα) μέχρι να πεταχτεί, οπότε κανένα πρόβλημα.
Τώρα, αν είναι το αμάξι εδώ και δεν έχει γίνει επανεισαγωγή, για να το πουλήσεις Ελλάδα είναι αδύνατο. Θα πρέπει να γίνει εισαγωγή πρώτα (και να πληρωθούν οι σχετικοί δασμοί). Εκτός αν διαγραφεί οριστικά και πουληθεί ως ανταλλακτικά ή αν πουληθεί με ξένες πινακίδες και την εισαγωγή την κάνει ο επόμενος.
Νομίζω, διαδικαστικά, θα είναι πιο εύκολο να πουλήσεις το αμάξι στη Γερμανία και με τα λεφτά αυτά να πάρεις ένα μεταχειρισμένο εδώ.
Ο νόμος λέει από κάτοικο εξωτερικού κ μέχρι συγγενή πρώτου βαθμού που ζει στο εξωτερικό
( και οι δυο μας είμαστε δηλωμένοι στο εξωτερικό).
Αυτό με το να το πουλήσω το έχω σκεφτεί, αλλά δε με ενθουσιάζει η διαδικασία.
Αυτό με την απόδειξη βενζίνης δε νομίζω να το ζητούν, αλλά πάλι κανένα πρόβλημα, θα φέρνω πολλές μαζί όταν θα έρχομαι κ το μετακινώ, δλδ θα τους δείχνω ότι ζω έξω.
Άλλωστε και οι 2 μας έχουμε και τη γερμανική υπηκοότητα, αυτό ίσως βοηθά.
Για το μετά, το να το πουλήσω για ανταλλακτικά μια χαρά μου αρκεί. Οπότε εφόσον γίνεται, είναι δελεαστική πρόταση.
< >
GTS έγραψε:Να θυμισω οτι απο οι καταλαβα ο Πετρος και η συζηγος θα το οδηγανε στις διακοπες τους, ποσο ειναι αυτες; 1-2 μηνες μαξ τον χρονο, Να γινει ελεγχος στον 1 μηνα που βρισκονται στην Ελλαδα καλυτερα να παιξουν ενα Λοττο. Εδω αλλοι ειναι μονιμα ελλαδα με αμαξι με ξενες πινακιδες για χρονια ειναι καθε μερα εξω στους δρομους και ακομα να τους κανουν ελεγχο.
panos2171 έγραψε:Από το 2017 γυρνάμε αυτοκίνητο με βουλγαρικα νούμερα κανα 2 φορές να το σταμάτησαν για έλεγχο. Γυρνάει μονίμως όλη την Ελλάδα.
< Note >
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]