- 01 Ιούλ 2021, 20:52
#715711
markvag έγραψε:Αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες και οδηγείται από κάτοικο Ελλάδας είναι δύσκολη περίπτωση. Γενικά κάνουν ελέγχους, έχε το υπόψη σου, καθώς μετά πρέπει εσύ να αποδείξεις ότι το αμάξι δεν είναι συνεχώς Ελλάδα. Τουλάχιστον στην Β. Ελλάδα (που η Βουλγαρία είναι κοντά) οι έλεγχοι είναι συχνοί και είναι πολύ πιθανό να σου ζητήσουν αποδεικτικά ότι το αμάξι πήγε Γερμανία (απόδειξη καυσίμου στη Γερμανία, εισητήρια πλοίου για να περάσει στην Ιταλία, κτλ). Να ξέρεις ότι υπάρχει ένα ρίσκο. Και φυσικά πάντα υπάρχει το ρίσκο της καταγγελίας ή το να σε βλέπει πχ κάθε μέρα ο τελωνειακός γιατί μένει δίπλα σου (έχω ακούσει τέτοια περίπτωση)
Τώρα, αν είναι το αμάξι εδώ και δεν έχει γίνει επανεισαγωγή, για να το πουλήσεις Ελλάδα είναι αδύνατο. Θα πρέπει να γίνει εισαγωγή πρώτα (και να πληρωθούν οι σχετικοί δασμοί). Εκτός αν διαγραφεί οριστικά και πουληθεί ως ανταλλακτικά ή αν πουληθεί με ξένες πινακίδες και την εισαγωγή την κάνει ο επόμενος.
Νομίζω, διαδικαστικά, θα είναι πιο εύκολο να πουλήσεις το αμάξι στη Γερμανία και με τα λεφτά αυτά να πάρεις ένα μεταχειρισμένο εδώ.
Το αμάξι θα κυκλοφορείται από κάτοικο εξωτερικού ( σύζυγο ή εμένα) μέχρι να πεταχτεί, οπότε κανένα πρόβλημα.
Ο νόμος λέει από κάτοικο εξωτερικού κ μέχρι συγγενή πρώτου βαθμού που ζει στο εξωτερικό
( και οι δυο μας είμαστε δηλωμένοι στο εξωτερικό).
Αυτό με το να το πουλήσω το έχω σκεφτεί, αλλά δε με ενθουσιάζει η διαδικασία.
Αυτό με την απόδειξη βενζίνης δε νομίζω να το ζητούν, αλλά πάλι κανένα πρόβλημα, θα φέρνω πολλές μαζί όταν θα έρχομαι κ το μετακινώ, δλδ θα τους δείχνω ότι ζω έξω.
Άλλωστε και οι 2 μας έχουμε και τη γερμανική υπηκοότητα, αυτό ίσως βοηθά.
Για το μετά, το να το πουλήσω για ανταλλακτικά μια χαρά μου αρκεί. Οπότε εφόσον γίνεται, είναι δελεαστική πρόταση.
< >
Leone di Mare.
When the going gets tough, the tough get going