Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#715717 Στην θέση σου θα ρωτουσα πόσο κοστίζει η αλλαγή πινακίδων και θα έβλεπα. Γιατί πρόσεξε, ο νόμος δεν λέει να ζεις έξω, λέει το αυτοκίνητο να βγαίνει από την χώρα.
Αν είναι χαμηλό το κόστος, κρίμα να το ρισκάρεις και νομίζω ότι το πρόστιμο είναι βαρυ.

Για το άλλο που θα πάρεις Γερμανία για δυο χρόνια δεν υπάρχει λόγος αλλαγής.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#715719
Νίκος Παππάς έγραψε:Στην θέση σου θα ρωτουσα πόσο κοστίζει η αλλαγή πινακίδων και θα έβλεπα. Γιατί πρόσεξε, ο νόμος δεν λέει να ζεις έξω, λέει το αυτοκίνητο να βγαίνει από την χώρα.
Αν είναι χαμηλό το κόστος, κρίμα να το ρισκάρεις και νομίζω ότι το πρόστιμο είναι βαρυ.

Για το άλλο που θα πάρεις Γερμανία για δυο χρόνια δεν υπάρχει λόγος αλλαγής.

Redmi Note 8 Pro
Και στη Γερμανία κανονικά πρέπει να αλλάξει πινακίδες ένα αμάξι αν κινείται πάνω από 6 μήνες εκτός Ελλάδας πχ. Αλλά μέχρι τώρα δεν υπήρχε θέμα, ίσως σου κάνουν μια επίπληξη αρχικά αν δουν πολλές κλήσεις.


< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#715720 Μόνο που στην Γερμανία θα φάς κλήση, αν φας, εδώ είναι τελωνειακή παράβαση και είναι πολλα τα λεφτά..

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#715723
Νίκος Παππάς έγραψε:Μόνο που στην Γερμανία θα φάς κλήση, αν φας, εδώ είναι τελωνειακή παράβαση και είναι πολλα τα λεφτά..

Redmi Note 8 Pro
Πως αποδεικνύεται ότι το αμάξι μπήκε στη χώρα από χερσαία σύνορα; πχ Βουλγαρία;


< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#715724
PeterPan έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Μόνο που στην Γερμανία θα φάς κλήση, αν φας, εδώ είναι τελωνειακή παράβαση και είναι πολλα τα λεφτά..

Redmi Note 8 Pro
Πως αποδεικνύεται ότι το αμάξι μπήκε στη χώρα από χερσαία σύνορα; πχ Βουλγαρία;


< >
Βινιετες, διόδια, καύσιμα, ξενοδοχείο, κλπ.
Επίσης σαν τελωνειακή παραβαση το αμάξι δεσμεύεται μέχρι να το εκτελωνησεις, να πληρωσεις το προστιμο, κλπ.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#715727 Έχει νόημα αυτό που λες, αν και αυτά δεν είναι αποδεικτικά για το αυτοκίνητο αυτό καθεαυτό.

Ευχαριστώ, θα το σκεφτώ τί θα κάνω.


< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#715736
KiloMeater έγραψε:Οκ για το αυτοκίνητο , γράψε και για τον επαναπατρισμό … μεγάλη απόφαση
Θα γράψω στο τόπικ όταν έρθει η ώρα…

Έχουμε μήνες ακόμη δυστυχώς…
Με δυο λόγια, ο μεγάλος πρέπει να πάει σιγά σιγά δημοτικό και εκεί είναι το μεταίχμιο.


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#715740 Να θυμισω οτι απο οι καταλαβα ο Πετρος και η συζηγος θα το οδηγανε στις διακοπες τους, ποσο ειναι αυτες; 1-2 μηνες μαξ τον χρονο, Να γινει ελεγχος στον 1 μηνα που βρισκονται στην Ελλαδα καλυτερα να παιξουν ενα Λοττο. Εδω αλλοι ειναι μονιμα ελλαδα με αμαξι με ξενες πινακιδες για χρονια ειναι καθε μερα εξω στους δρομους και ακομα να τους κανουν ελεγχο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#715767
PeterPan έγραψε:
markvag έγραψε:Αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες και οδηγείται από κάτοικο Ελλάδας είναι δύσκολη περίπτωση. Γενικά κάνουν ελέγχους, έχε το υπόψη σου, καθώς μετά πρέπει εσύ να αποδείξεις ότι το αμάξι δεν είναι συνεχώς Ελλάδα. Τουλάχιστον στην Β. Ελλάδα (που η Βουλγαρία είναι κοντά) οι έλεγχοι είναι συχνοί και είναι πολύ πιθανό να σου ζητήσουν αποδεικτικά ότι το αμάξι πήγε Γερμανία (απόδειξη καυσίμου στη Γερμανία, εισητήρια πλοίου για να περάσει στην Ιταλία, κτλ). Να ξέρεις ότι υπάρχει ένα ρίσκο. Και φυσικά πάντα υπάρχει το ρίσκο της καταγγελίας ή το να σε βλέπει πχ κάθε μέρα ο τελωνειακός γιατί μένει δίπλα σου :lol: (έχω ακούσει τέτοια περίπτωση)


Τώρα, αν είναι το αμάξι εδώ και δεν έχει γίνει επανεισαγωγή, για να το πουλήσεις Ελλάδα είναι αδύνατο. Θα πρέπει να γίνει εισαγωγή πρώτα (και να πληρωθούν οι σχετικοί δασμοί). Εκτός αν διαγραφεί οριστικά και πουληθεί ως ανταλλακτικά ή αν πουληθεί με ξένες πινακίδες και την εισαγωγή την κάνει ο επόμενος.


Νομίζω, διαδικαστικά, θα είναι πιο εύκολο να πουλήσεις το αμάξι στη Γερμανία και με τα λεφτά αυτά να πάρεις ένα μεταχειρισμένο εδώ. :hmmm:
Το αμάξι θα κυκλοφορείται από κάτοικο εξωτερικού ( σύζυγο ή εμένα) μέχρι να πεταχτεί, οπότε κανένα πρόβλημα.

Ο νόμος λέει από κάτοικο εξωτερικού κ μέχρι συγγενή πρώτου βαθμού που ζει στο εξωτερικό
( και οι δυο μας είμαστε δηλωμένοι στο εξωτερικό).

Αυτό με το να το πουλήσω το έχω σκεφτεί, αλλά δε με ενθουσιάζει η διαδικασία.

Αυτό με την απόδειξη βενζίνης δε νομίζω να το ζητούν, αλλά πάλι κανένα πρόβλημα, θα φέρνω πολλές μαζί όταν θα έρχομαι κ το μετακινώ, δλδ θα τους δείχνω ότι ζω έξω.

Άλλωστε και οι 2 μας έχουμε και τη γερμανική υπηκοότητα, αυτό ίσως βοηθά.

Για το μετά, το να το πουλήσω για ανταλλακτικά μια χαρά μου αρκεί. Οπότε εφόσον γίνεται, είναι δελεαστική πρόταση.


< >



Επειδή έχω μιλήσει με τελωνειακό για τη συγκεκριμένη διαδικασία, και πάλι υπάρχει ρίσκο, γιατί ο νόμος λέει μέχρι 6 μήνες σε κάθε περίπτωση. Οπότε θα σου ζητήσει σε ενδεχόμενο έλεγχο να του αποδείξεις ότι το αμάξι έχει βγει από τη χώρα, πχ ανεφοδιασμός από Γερμανία με την απόδειξη να αναγράφει την πινακίδα ή κάποιο εισητήριο. Και το τι θα δεχτεί ως πειστήριο είναι λίγο σχετικό... Κατά πάσα πιθανότητα βέβαια και εφόσον ο οδηγός είναι κάτοικος εξωτερικού και δείξει πχ μία απόδειξη από βενζίνη από τη χώρα κατοικίας του πχ 1 μήνα πίσω δεν θα σου πει τίποτα...

Σε περίπτωση που σε πιάσουν υπάρχει (καλό) πρόστιμο + η υποχρέωση να βάλεις Ελληνικές πινακίδες και το όχημα δεσμεύεται σε αποθήκη του τελωνείου (ένα χωράφι δηλαδή) μέχρι να γίνουν τα παραπάνω.



GTS έγραψε:Να θυμισω οτι απο οι καταλαβα ο Πετρος και η συζηγος θα το οδηγανε στις διακοπες τους, ποσο ειναι αυτες; 1-2 μηνες μαξ τον χρονο, Να γινει ελεγχος στον 1 μηνα που βρισκονται στην Ελλαδα καλυτερα να παιξουν ενα Λοττο. Εδω αλλοι ειναι μονιμα ελλαδα με αμαξι με ξενες πινακιδες για χρονια ειναι καθε μερα εξω στους δρομους και ακομα να τους κανουν ελεγχο.


Στη Βόρεια Ελλάδα, με τη Βουλγαρία δίπλα, οι έλεγχοι είναι αρκετά συχνοί, ιδίως από το 2018 κι έπειτα. Και οι τελωνειακοί έχουν ακούσει πολλές δικαιολογίες... :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#716155 Από το 2017 γυρνάμε αυτοκίνητο με βουλγαρικα νούμερα κανα 2 φορές να το σταμάτησαν για έλεγχο. Γυρνάει μονίμως όλη την Ελλάδα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#716211
panos2171 έγραψε:Από το 2017 γυρνάμε αυτοκίνητο με βουλγαρικα νούμερα κανα 2 φορές να το σταμάτησαν για έλεγχο. Γυρνάει μονίμως όλη την Ελλάδα.

< Note >



Εγώ το λέω, επειδή μπροστά μου έγινε κατάσχεση τέτοιου αυτοκινήτου (Mercedes με πινακίδες Βουλγαρίας, ο οδηγός μόνιμος κάτοικος Ελλάδας, το αυτοκίνητο ανήκει σε Βουλγάρικη εταιρεία με ασήμαντη δραστηριότητα - κάτω από 1000ευρώ τζίρο - και ο πατέρας του οδηγού και ιδιοκτήτης της εταιρείας επίσης μόνιμος κάτοικος Ελλάδας). Το αποτέλεσμα του ελέγχου; Δέσμευση του οχήματος μέχρι να πληρωθεί το πρόστιμο και να πραγματοποιηθεί ο εκτελωνισμός. Επίσης, μην ξεχνάς πως μέχρι το 2019 δούλευα δίπλα στο τελωνείο και ήξερα αρκετούς τελωνειακούς... Από το 2018 οι έλεγχοι είχαν ενταθεί αρκετά. Τώρα, αν έχουν μειωθεί και πάλι, δεν γνωρίζω...

Δεν ξέρω όμως τι περίπτωση είναι η δική σας.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#716231 Πολλά παίζουν ρόλο. Σαφώς αν έχεις εικονική εταιρεία ή της π....τσας όπως αυτή που λες σαφώς αλλάζει το πράγμα και ξεκινάει το ξεψαχνισμα. Αν είσαι 100% νόμιμος δεν υπάρχει θέμα.
Επίσης σε τέτοιες περιπτώσεις το αυτοκίνητο οδηγηται από ιδιοκτήτες, συνιδιοκτήτες, μετόχους της εταιρείας και όχι από συγγενείς 1ου βαθμού. Εγώ πιο πολύ στάθηκα στους ελέγχους αλλα συνήθως όταν είσαι παράνομος είσαι και γκαντεμης

Επίσης μεγάλο πρόβλημα είναι στο τι κουβαλάς. Συνήθως χρειάζονται παραστατικά για το οτιδήποτε.


< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#716777 πως μπορω να μαθω την λιανικη τιμη προ φορων σε ενα κλιο του 2018 που ειχε λινικη 17.910?
χρειαζεται για να υπολογισω κοστος τελωνειου.