Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#712922
Dimsabas έγραψε:Εντάξει, όπως το λες είναι μόνο κέρδος. Απλώς θα πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη σε αυτόν που θα το φέρει. Μακάρι ο Δαμίγος να είναι όντως τέτοιο μαγαζί.


δεν ειπα οτι θα φερω απο τον συγκεκριμενο.Απλα ανεφερα μια γνωστη μας οτι δεν ειχε θεμα με τον συγκεκριμενο, σε ιδια διαδικασια. Θα εξεταστουν ολες οι περιπτωσεις.
Το οτι της εφερε αυτοκινητο χωρις δεσμευση,ειναι κατι που πρωτη φορα το ακουω.Αυριο θα μιλησω με τον αντρα της να μαθω περισσοτερα,μιας και καποιες λεπτομερειες δεν τις ηξερε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#712925
edmond έγραψε:Κουμπώνει την 6η, ρίχνει τις σαλ και δεν σταματάει καν για πετρέλαιο μέχρι Αλεξ.πολη.
Σκέψου το πρίν βάλεις το στοίχημα :roll:

Ντίμβι σαν πολλά δεν βγαίνουν τα γκαφρά για μτχ κλιό; :hmmm:


ναι το γνωριζω οτι δεν ειναι λιγα,αλλα μιλαμε για εκδοση που εχει τα παντα.Δεν λειπει κατι.Απο καμερες πισω,παρκτρονικ εμπρος πισω,δερματινα τιμονια/λεβιεδες/καθισματα(το μισο το αλλο ειναι υφασμα) ναβι με οθονη 7 ιντσων κλιματισμο,ηλεκτρικους και θερμαινομενους καθρεπτες,λεντ φωτα,αισθητηρες βροχης/φωτων,χιλ ασιστ,κρουιζ κοντρολ,ζαντες αλουμινιου κλπ.
18-19 εβγαινε καινουριοτο 90 ιππων και 5 ταχυτητων.


Edmond κοιτα εδω τι φτιαχνει ενα στοκ τετοιο.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#712970 Κουμπαρος φιλου κανει αυτη τη δουλεια . Φερνει αμαξια απο εξωτερικο , αν και η κυρια δουλεια του ειναι άλλη. Ο φιλος ετσι το εφερε το δικο του , μεσω κουμπαρου. Αν σε ενδιαφερει να σε φερω σε επαφη . Αθηνα μενουν
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#715626 Θέλω να φέρω πίσω στην Ελλάδα ένα αυτοκίνητο που υπέστη εξαγωγή προς εξωτερικό πριν από 9 χρόνια (δλδ αγοράστηκε στην Ελλάδα και στη συνέχεια του περάσαμε γερμανικές πινακίδες). Ο νόμος λέει πως μέσα σε 8 χρόνια αν ξαναπάρει ελληνικές πινακίδες, δε χρειάζεται να πληρώσω τελωνείο. Πέρυσι τον Σεπτέμβριο ήθελα να προβώ σε αυτή την κίνηση αλλά λόγω κορονοϊού δεν έγινε. Τώρα το σκεπτικό είναι το εξής:
Σε 2 χρόνια θα επαναπατριστούμε με την οικογένεια. Για τον καιρό έως τότε θέλω να στείλω ένα αμάξι με γερμανικές πινακίδες στην Ελλάδα που θα το οδηγεί νόμιμα η σύζυγος ή εγώ ( συγγενής πρώτου βαθμού). Κανονικά θα πρέπει κάθε 6 μήνες να περνάει τα σύνορα, αλλά αυτό δε γίνεται να εξακριβωθεί…

Εγώ θα το περάσω φρέσκο ΚΤΕΟ Γερμανία. Σε 2 χρόνια θα δηλώσω παράδοση πινακίδων στη Γερμανία. Το αμάξι θα μείνει Ελλάδα, δλδ εγώ απλώς θα παραδώσω πινακίδες. Μετά τί γίνεται; Πάει για ανακύκλωση ή το πουλώ για ανταλλακτικά, σωστά; Αυτή είναι η απορία μου. Δε με ενδιαφέρει να το κρατήσω, τα 2 χρόνια θέλω απλώς να το έχω καβάτζα στην Ελλάδα.


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#715638 Αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες και οδηγείται από κάτοικο Ελλάδας είναι δύσκολη περίπτωση. Γενικά κάνουν ελέγχους, έχε το υπόψη σου, καθώς μετά πρέπει εσύ να αποδείξεις ότι το αμάξι δεν είναι συνεχώς Ελλάδα. Τουλάχιστον στην Β. Ελλάδα (που η Βουλγαρία είναι κοντά) οι έλεγχοι είναι συχνοί και είναι πολύ πιθανό να σου ζητήσουν αποδεικτικά ότι το αμάξι πήγε Γερμανία (απόδειξη καυσίμου στη Γερμανία, εισητήρια πλοίου για να περάσει στην Ιταλία, κτλ). Να ξέρεις ότι υπάρχει ένα ρίσκο. Και φυσικά πάντα υπάρχει το ρίσκο της καταγγελίας ή το να σε βλέπει πχ κάθε μέρα ο τελωνειακός γιατί μένει δίπλα σου :lol: (έχω ακούσει τέτοια περίπτωση)


Τώρα, αν είναι το αμάξι εδώ και δεν έχει γίνει επανεισαγωγή, για να το πουλήσεις Ελλάδα είναι αδύνατο. Θα πρέπει να γίνει εισαγωγή πρώτα (και να πληρωθούν οι σχετικοί δασμοί). Εκτός αν διαγραφεί οριστικά και πουληθεί ως ανταλλακτικά ή αν πουληθεί με ξένες πινακίδες και την εισαγωγή την κάνει ο επόμενος.


Νομίζω, διαδικαστικά, θα είναι πιο εύκολο να πουλήσεις το αμάξι στη Γερμανία και με τα λεφτά αυτά να πάρεις ένα μεταχειρισμένο εδώ. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#715645
PeterPan έγραψε: Ο νόμος λέει πως μέσα σε 8 χρόνια αν ξαναπάρει ελληνικές πινακίδες, δε χρειάζεται να πληρώσω τελωνείο.


Επειδή είμαι σε παρόμοια φάση με το αμάξι μου, γνωρίζει κάποιος την διαδικασία ή το κόστος για να ξαναβγάλω ελληνικές πινακίδες?
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#715647 Βρήκα αυτό

Επαναταξινόμηση

Επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, τα οποία είχαν ταξινομηθεί και κυκλοφορήσει στη χώρα, εφόσον μεταφέρονται ή αποστέλλονται σε άλλο κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή εξάγονται σε τρίτη χώρα και επαναφέρονται στην ημεδαπή μέσα σε διάστημα οκτώ (8) ετών από τη διαγραφή τους από τα μητρώα αυτοκινήτων του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, με σκοπό να επαναταξινομηθούν και να τεθούν εκ νέου σε κυκλοφορία, απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1) Πρωτότυπη άδεια κυκλοφορίας του εν λόγω οχήματος στην ξένη χώρα
2) Βεβαίωση, η οποία εκδίδεται από την αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και από την οποία προκύπτει:

η ημερομηνία ταξινόμησης και κυκλοφορίας στη χώρα μας, καθώς και ο αριθμός κυκλοφορίας του και
η ημερομηνία διαγραφής αυτού από τα μητρώα αυτοκινήτων του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών,
ο τύπος του κινητήρα, ο τύπος του καυσίμου, ο αριθμός πλαισίου και ο κυλινδρισμός του κινητήρα,
το εργοστάσιο /η μάρκα και ο τύπος του οχήματος,
τα στοιχεία κατόχου του οχήματος.
3) Αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος στη χώρα μας ή του πιστοποιητικού ταξινόμησης αυτού
4)Υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερομένου με την οποία θα δηλώνει τα στοιχεία ταυτότητας του αυτοκινήτου και τον αριθμό κυκλοφορίας του στη χώρα μας και στο εξωτερικό και ότι το παραλαμβανόμενο με τις διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 121 του ν.2960/2001, όπως ισχύει, όχημα, είναι το ίδιο αυτοκίνητο με εκείνο που είχε προηγούμενα ταξινομηθεί και κυκλοφορήσει στην ημεδαπή.


Το αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας που θα το βρω, από τη στιγμή που είχε διαγραφεί/παραδοθεί? Θα πρέπει να τρέχω στο υπουργείο για αιτήσεις κτλ?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#715671 Είναι απλούστερη διαδικασία από ότι φαίνεται και γίνεται ακόμα απλούστερη με κάποιον εκτελωνιστη να τα αναλάβει.

Αντάλλαξα το Scirocco με φίλο που επέστρεψε Ελλάδα με Κυπριακές πινακίδες και σε μια βδομάδα είχε βγάλει νέες ελληνικές.

Στο τοπικό τμήμα μεταφορών πήγε και με την βοήθεια εκτελωνιστή ξεμπέρδεψε σχετικά εύκολα.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#715698 130 πήρε ο εκτελωνιστης και μετά τα κλασικά ασφάλεια, κτεο, άδεια κυκλοφορίας κλπ

Το αυτοκίνητο είχε κυκλοφορήσει Ελλάδα 3-4 χρόνια, ήρθε Κύπρο έβγαλε τοπικές πινακίδες και επέστρεψε μετά από σχεδόν 5 χρόνια.

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#715711
markvag έγραψε:Αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες και οδηγείται από κάτοικο Ελλάδας είναι δύσκολη περίπτωση. Γενικά κάνουν ελέγχους, έχε το υπόψη σου, καθώς μετά πρέπει εσύ να αποδείξεις ότι το αμάξι δεν είναι συνεχώς Ελλάδα. Τουλάχιστον στην Β. Ελλάδα (που η Βουλγαρία είναι κοντά) οι έλεγχοι είναι συχνοί και είναι πολύ πιθανό να σου ζητήσουν αποδεικτικά ότι το αμάξι πήγε Γερμανία (απόδειξη καυσίμου στη Γερμανία, εισητήρια πλοίου για να περάσει στην Ιταλία, κτλ). Να ξέρεις ότι υπάρχει ένα ρίσκο. Και φυσικά πάντα υπάρχει το ρίσκο της καταγγελίας ή το να σε βλέπει πχ κάθε μέρα ο τελωνειακός γιατί μένει δίπλα σου :lol: (έχω ακούσει τέτοια περίπτωση)


Τώρα, αν είναι το αμάξι εδώ και δεν έχει γίνει επανεισαγωγή, για να το πουλήσεις Ελλάδα είναι αδύνατο. Θα πρέπει να γίνει εισαγωγή πρώτα (και να πληρωθούν οι σχετικοί δασμοί). Εκτός αν διαγραφεί οριστικά και πουληθεί ως ανταλλακτικά ή αν πουληθεί με ξένες πινακίδες και την εισαγωγή την κάνει ο επόμενος.


Νομίζω, διαδικαστικά, θα είναι πιο εύκολο να πουλήσεις το αμάξι στη Γερμανία και με τα λεφτά αυτά να πάρεις ένα μεταχειρισμένο εδώ. :hmmm:
Το αμάξι θα κυκλοφορείται από κάτοικο εξωτερικού ( σύζυγο ή εμένα) μέχρι να πεταχτεί, οπότε κανένα πρόβλημα.

Ο νόμος λέει από κάτοικο εξωτερικού κ μέχρι συγγενή πρώτου βαθμού που ζει στο εξωτερικό
( και οι δυο μας είμαστε δηλωμένοι στο εξωτερικό).

Αυτό με το να το πουλήσω το έχω σκεφτεί, αλλά δε με ενθουσιάζει η διαδικασία.

Αυτό με την απόδειξη βενζίνης δε νομίζω να το ζητούν, αλλά πάλι κανένα πρόβλημα, θα φέρνω πολλές μαζί όταν θα έρχομαι κ το μετακινώ, δλδ θα τους δείχνω ότι ζω έξω.

Άλλωστε και οι 2 μας έχουμε και τη γερμανική υπηκοότητα, αυτό ίσως βοηθά.

Για το μετά, το να το πουλήσω για ανταλλακτικά μια χαρά μου αρκεί. Οπότε εφόσον γίνεται, είναι δελεαστική πρόταση.


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#715712 Kαι να τους δειξεις Γερμανικο διαβατηριο νομιζεις θα σε περασουν για Γερμανο οταν εχεις γεννηθει και εχεις περασει σχεδον ολη την ζωη σου στην Θεσ;

Σε τετοιες καταστασεις περισσοτερο αν εχει θεμα η Γερμανικη ασφαλεια να βρισκεται το αμαξι εξω απο την χωρα μονιμα, πολλες ασφαλειες εχουν 3 μηνες οριο. Για το αν μπορεις να οδηγας αυτο που σε κανει κατοικο εξωτερικου ειναι η Γερμανικη φορολογικη δηλωση, αποδειξεις πληρωμης μισθου, λογαριασμοι ηλεκτρισμου/νερου στο ονομα σου κλπ

Συμφωνα με τον νομο το αμαξι πρεπει να βγαινει καθε 6 μηνες εξω παντως.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#715714
GTS έγραψε:Kαι να τους δειξεις Γερμανικο διαβατηριο νομιζεις θα σε περασουν για Γερμανο οταν εχεις γεννηθει και εχεις περασει σχεδον ολη την ζωη σου στην Θεσ;

Σε τετοιες καταστασεις περισσοτερο αν εχει θεμα η Γερμανικη ασφαλεια να βρισκεται το αμαξι εξω απο την χωρα μονιμα, πολλες ασφαλειες εχουν 3 μηνες οριο. Για το αν μπορεις να οδηγας αυτο που σε κανει κατοικο εξωτερικου ειναι η Γερμανικη φορολογικη δηλωση, αποδειξεις πληρωμης μισθου, λογαριασμοι ηλεκτρισμου/νερου στο ονομα σου κλπ

Συμφωνα με τον νομο το αμαξι πρεπει να βγαινει καθε 6 μηνες εξω παντως.
Δε με καταλάβατε…
Φορολογική κατοικία έχω στη Γερμανία.
Για τις διακοπές το θέλω…
Τέλος πάντων…

Το sportsvan που έχουμε στην Ελλάδα με ελληνικές θα το φέρουμε στη Γερμανία, θα γίνει τράμπα δλδ. Και αυτό θα το έχω 2 χρόνια (αν πάνε όλα καλά) με ελληνικές, βαριέμαι να κάνω τη διαδικασία.
Το πολάκι που είχα κάποτε με ελληνικές πινακίδες στη Γερμανία, το κράτησα 1μιση χρόνο στο εξωτερικό χωρίς θέμα. Το ίδιο και άλλοι 2 συνάδελφοι. Γενικά γίνεται.

Απλώς είναι κρίμα να κάθεται ένα αμάξι 5ετίας στην Ελλάδα (είχε να κινηθεί 1μιση έτος). Καλύτερα να κάθεται το γκολφ 15ετίας. Βαριέμαι να αλλάζω πινακίδες στα 2 αυτοκίνητα.


< >