Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#268582 Δεν είναι όλα τα ακριβά τόσο γρήγορα.
Το πρόβλημα ειδικά με τα BMW είναι ότι δεν μπορούν να κλέψουν παίζοντας με τις εργοστασιακές τιμές.

.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#268938
Asimov έγραψε:Το πρόβλημα ειδικά με τα BMW είναι ότι δεν μπορούν να κλέψουν παίζοντας με τις εργοστασιακές τιμές.
Γιατί να ισχύει αυτό μόνο σε μία μάρκα;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#268941 Το γιατί δεν το ξέρω, αυτοί πάντως το έκαναν σίγουρα γιατί τους πιάσανε. Πιθανότατα είχαν περιθώριο να το κάνουν λόγω υψηλών τιμών.


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#268969 Δεν ξερουμε τι ακριβως εκαναν, γιατι να αγοραζει η τοπικη BMW απο την BMW γερμανιας ειναι ενδοεταιρικη συνναλαγη. Βεβαια με τον νεο υπολογισμο αυτα δεν παιζουν πια και ειναι ελευθεροι να κανουν οτι θελουν. Να σημειωσω οτι τα τελη ταξινομησης βασιζονταν σε εργοστασιακους καταλογους.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#268986 Ακουσα στο ραδιοφωνο οτι εκαναν υποτιμολογησεις κ γλιτωναν σε φορους.

<
Άβαταρ μέλους
By GTS
#268992
xenos έγραψε:Ακουσα στο ραδιοφωνο οτι εκαναν υποτιμολογησεις κ γλιτωναν σε φορους.

<

Ναι, αυτό εκαναν αλλα γιατι είναι παρανομο δεν ξερω αφου μπορουν να πουλουν οσο θελουν ενδοεταιρικα. Δεν νομιζω να υποχρεουντε να πουλουν το ιδιο σε Ελλαδα και Ιταλια πχ αφου είναι ξεχωριστες αγορες. Δεν γνωριζω όμως τα νομικα...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#269033 H υποτιμολόγηση είναι αθέμιτος ανταγωνισμός και φοροδιαφυγή, ενίοτε και ξέπλυμα, οπότε το πράγμα δεν είναι ακριβώς ενδοεταιρικό.
Τεσπά, επικροτώ τα νέα μέτρα. Ακόμη καλύτερα θα ήταν να μην έχουμε φόρους, αλλά αυτό το κρυφτούλι με τον χαμηλό κυβισμό των τούρμπο, κομπρεσέρ και ρόταρυ, άρα και τους χαμηλούς δασμούς και Φ.Π.Α. έπρεπε κάποια στιγμή να σταματήσει.
Βασικά δεν έπρεπε να είχε επιτραπεί από την αρχή, τι να λέμε τώρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#269035 http://news247.gr/eidiseis/koinonia/egl ... 22911.html
Άβαταρ μέλους
By nass
#269036 Εννοείται ότι είναι φοροδιαφυγή αλλά πως ακριβώς θα αποδειχθεί η υποτιμολόγηση ? :hmmm:
Αυτοκίνητα είναι, δεν είναι ρυθμισμένο προϊόν, οπότε η μητρική εταιρεία έχει δικαίωμα να πουλάει (εργοστασιακή τιμή) Χ στη μία χώρα και Χ/2 στην άλλη.
(Παράδειγμα: τιμές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ)
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#269048 Φαντάζομαι ότι το κέρδος του καταναλωτή ήταν ότι γλυτωνε τον φόρο πολυτελείας που θα είχε το αυτοκίνητο αν τιμολογουνταν στην πραγματική του αξία.

.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#269064 Και φόρο πολυτελείας γλίτωνε, και Φ.Π.Α., και τέλος ταξινόμησης. Το δε μαγαζί πούλαγε. Γιατί αν το αμάξι φορολογείτο όσο έπρεπε θα πούλαγε λιγότερα.
Αλλά η άλλη πλευρά είναι πιο σημαντική. Κάποιοι δεν υποτιμολογούσαν, όλοι δε φορολογούνταν με τον αναχρονισμό των κυβικών.
Εξομάλυνση τη αγοράς εδώ και τώρα, ο ΕΛ κοιμόταν ύπνο βαθύ (ακόμη κοιμάται). Επέτρεπε να εξισώνονται φορολογικά ετερόκλητα οχήματα, π.χ. το Χιουντάι των 13.000 ευρώ για τον βιοπαλαιστή με το παιχνίδι Ροχι-8 των 32.000, το Νίβα με το Λότους των 80.000, κοκ.
Ανύπαρκτες ενώσεις καταναλωτών, αποχαυνωμένοι και χαζοχαρούμενοι καταναλωτές, χιλιάδες ακινητοποιημένα και απαξιωμένα ΙΧ, άγριο λομπάρισμα από ΣΕΕΑ. Αυτοί είμαστε.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#269088 Καπου τα εχεις μπερδεψει τα πραγματα. Όταν αγοράζεις από BMW/Mercedes αγοράζεις από το ιδιο το εργοστασιο που εχει φτιαξει εταιρεια διανομης στην Ελλαδα. Όταν αγοράζεις Χοντα 'η Αουντι αγοράζεις από μια Ελλ εταιρεια που αγοραζει από το εργοστασιο. Υπαρχει μεσάζοντας δηλαδή. Τα τελη ταξινόμησης είναι φτιαγμένα από την εποχη των 70ς/80ς που καποιος εισαγωγεας αγοραζε από το εργοστασιο και τα εκτελωνιζε. Όταν εχεις ενδοεταιρικη συναλλαγή δεν βλεπω πως μπορεις να τους αναγκασεις να πουλουν οσο πουλουν σε άλλες χωρες. Για χρονια στην Γερμανια πουλουσαν αμαξια 30-40% πανω από την τιμη που τα εδιναν στην Αμερική.