Οι τουρμπο μπόξερ, όχι.
Από το Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
Έχει που έχει τα δικά του (θερμοκρασίες) , δεν θέλει και άλλα .
Δεν είναι απολύτως απαγορευτικές οι καταναλώσεις πάντως .Δεν μιλάμε για RX8 εδώ .Περισσότερο τα τέλη μπορούν να αποτελέσουν απαγορευτικό παράγοντα ( και κάποια άλλα πράγματα ).
Νίκο Παππά το είχα το 2.5 ΧΤ στην κατοχή μου για 1 χρόνο και ευπειθώς αναφέρω :
-Έχει συγκλονιστικό σε απόκριση κινητήρα . ΠΑΝΤΟΥ γεμάτος , απόκριση λες και είχε συρματόσχοινο στη ντιζα. Δεν ξέρω πως το κατάφεραν .Πολύ γρήγορο αυτοκίνητο . Τόσο που έφτανε σε υπερβολές για το χαρακτήρα του .
- Έχει μια ανεπανάληπτη «μηχανική» αίσθηση στην οδήγηση και στα διαφορικά του, αν με εννοείς .Σαν να μην υπάρχουν καθόλου ηλεκτρονικά .
- Πολύ , παρα πολύ καλή τετρακίνηση , που το κάνει ικανότατο παντού και άριστο στο δρόμο.Έχει μοναδική αίσθηση , ιδιαίτερη, που δεν την έχω συναντήσει πουθενά άλλου .
- «Ντουβάρι» πλαίσιο
- Έχει καλό εξοπλισμό και πολύ καλό ηχοσύστημα από το εργοστάσιο.
Πάμε στα κακά τώρα (που είναι σημαντικά ) :
- Το 2.5XT facelift που σου αρέσει ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ! Θεωρείται μάλιστα default, στο οποίο είχαμε/είχα δοκιμάσει διάφορα (και κοστοβόρα) , προκειμένου να φτιάξει . Στο τέλος τα κατάφερα να το εμφανίζει ελάχιστα και το πούλησα .
Είναι το μόνο αυτοκίνητο στα 30 χρόνια που οδηγώ , όπου καλοκαίρι με κλιματισμό ανοιχτό σε ανηφορική Εθνική με 140 με 5η έπρεπε να σταματώ για να «κρυώσει»!!
- Έχει αδύναμα φρένα (βάζεις από wrx μπροστά και μετριάζεται το θέμα )
- Έχει ελαφρύ τιμόνι
- Έχει δύσκολη και ακριβή συντήρηση ( τα πίσω αμορτισέρ , λόγω self levelling είναι πολύ ακριβά )
- Δεν βλέπεται μέσα - έξω (υποκειμενικό , το ξέρω , αλλά εμένα με επηρρεαζε και δεν έφτανε η οδηγικη εμπειρία για να το ξεπεράσω )
Πάρε και μια JDM φωτό για να λέμε.
Συμπερασματικά , αυτοκινητάρα , όχι απαγορευτική σε καταναλώσεις ( δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο , αλλά όχι τρομερά πράγματα ), ωστόσο έχει περιορισμούς , που πρέπει να έχεις υπ´όψιν.
Ομοίως με τον Πάνο παραπάνω , δεν έχω ιδίαν άποψη από εξωτικές κατασκευές . Έχω συνοδηγησει σε Πορσε και M BMW , ενίοτε με οδηγαρες στο τιμόνι , αλλά ο ίδιος έχω άποψη από αρκετά πιο καθημερινά αυτοκίνητα .
Έχω μια συστολή στο να οδηγήσω ξένα αυτοκίνητα με τρόπο τέτοιο , ώστε να καταλάβω κάποια πράγματα για αυτά .
Εξ αυτών που έχω οδηγήσει λοιπόν , θα έλεγα το Toyota GT86 είναι ότι καλύτερο .
Δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια γραμμική μετάφραση εντολών (σωστών - λάθος ) σε πράξη .
Επίσης το Toyota MR2 είναι εξαιρετικό , απλά θέλει σκέψη από ένα ψηλό όριο και πάνω.
Κατά τη γνώμη μου , λίγο πιο ενδιαφέρον (και δύσκολο) από το εξαιρετικό ΜΧ5 Πάνο .
εχοντας οδηγησει και το "trailhawk" 3.2 την προηγουμενη χρονια, η διαφορά ηταν αισθητή ακομα και σε στιβαροτητα ( λενε - δε το εχω ψαξει) οτι τα σασι σκαλας ΔΕΝ ειναι ιδια...
Ισως να ηθελα το 3.2 μοτερ στο ραπτορ για το "κενο" ( λεμε μη φανταστειτε) μεχρι να φουσκώσει η τουρμπινα....
Απο κει και περα σου εδινε την αισθηση οτι δε το ενδιαφερει τι τραβας ή τι εχεις φορτομενο..
Και οι αναρτησεις απλώς "αλλου"....
ενα δευτερο που ειχα οδηγησει "στο καιρό του" ηταν το Actyon ( ναι οκ η μουρη απλώς κακασχημη το υπολοιπο συμπαθητικό) με το ντιζελ μοτερ.... επισεις ικανο σε λογικά χρηματα....
Dimsabas έγραψε:Σε θέμα για το καλύτερο αυτοκίνητο γράφτηκε η λέξη "Actyon";
I like big butts an´ I cannot lie.
You otha brothas can´t deny.
Γιατί δηλαδή, η Χ6 είναι καλύτερη; Άσε που το Σανγκ γιόνκ είναι 2 χρόνια προγενέστερο!
Dimsabas έγραψε:Σε θέμα για το καλύτερο αυτοκίνητο γράφτηκε η λέξη "Actyon";
Νομιζω οτι διευκρίνισα ρε συ....
Οκ η μουρη ειναι............ παρε δισκο και κοφτη... ομορφότερο θα ειναι...
αλλα απο κει και περα και ακαμπτο πισω και κοντά και μερσεντες....
Στη φωτογραφία μαζί με το ηλεκτρικό μου μπιτσικλέτο.