Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#676839 Δεν τα πάνε καλά οι boxer με το υγραέριο, τουλάχιστον με τα φθηνά κιτ. Πολύς κόσμος έχει ταλαιπωρηθεί, ακόμη και από μετατροπές που έγιναν από την ίδια την αντιπροσωπεία.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#676840 Αν οι μετατροπές αυτές ήταν όπως του S Turbo δεν αμφιβάλω για την αποτυχία.
Τελευταία επεξεργασία από panos2171 και 25 Νοέμ 2020, 23:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#676842 Οσους κατόχους ξερω που έκαναν μετατροπή το μετάνιωσαν. Φτηνα ή ακριβα συστηματα το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#676847 Εκτός συτου, το υγραέριο είναι για οικονομική οδήγηση.
Οι τουρμπο μπόξερ, όχι.

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#676889 Όχι υγραέριο σε αυτόν τον κινητήρα !
Έχει που έχει τα δικά του (θερμοκρασίες) , δεν θέλει και άλλα .
Δεν είναι απολύτως απαγορευτικές οι καταναλώσεις πάντως .Δεν μιλάμε για RX8 εδώ .Περισσότερο τα τέλη μπορούν να αποτελέσουν απαγορευτικό παράγοντα ( και κάποια άλλα πράγματα ).

Νίκο Παππά το είχα το 2.5 ΧΤ στην κατοχή μου για 1 χρόνο και ευπειθώς αναφέρω :
-Έχει συγκλονιστικό σε απόκριση κινητήρα . ΠΑΝΤΟΥ γεμάτος , απόκριση λες και είχε συρματόσχοινο στη ντιζα. Δεν ξέρω πως το κατάφεραν .Πολύ γρήγορο αυτοκίνητο . Τόσο που έφτανε σε υπερβολές για το χαρακτήρα του .

- Έχει μια ανεπανάληπτη «μηχανική» αίσθηση στην οδήγηση και στα διαφορικά του, αν με εννοείς .Σαν να μην υπάρχουν καθόλου ηλεκτρονικά .

- Πολύ , παρα πολύ καλή τετρακίνηση , που το κάνει ικανότατο παντού και άριστο στο δρόμο.Έχει μοναδική αίσθηση , ιδιαίτερη, που δεν την έχω συναντήσει πουθενά άλλου .

- «Ντουβάρι» πλαίσιο

- Έχει καλό εξοπλισμό και πολύ καλό ηχοσύστημα από το εργοστάσιο.

Πάμε στα κακά τώρα (που είναι σημαντικά ) :
- Το 2.5XT facelift που σου αρέσει ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ! Θεωρείται μάλιστα default, στο οποίο είχαμε/είχα δοκιμάσει διάφορα (και κοστοβόρα) , προκειμένου να φτιάξει . Στο τέλος τα κατάφερα να το εμφανίζει ελάχιστα και το πούλησα .
Είναι το μόνο αυτοκίνητο στα 30 χρόνια που οδηγώ , όπου καλοκαίρι με κλιματισμό ανοιχτό σε ανηφορική Εθνική με 140 με 5η έπρεπε να σταματώ για να «κρυώσει»!!

- Έχει αδύναμα φρένα (βάζεις από wrx μπροστά και μετριάζεται το θέμα )

- Έχει ελαφρύ τιμόνι

- Έχει δύσκολη και ακριβή συντήρηση ( τα πίσω αμορτισέρ , λόγω self levelling είναι πολύ ακριβά )

- Δεν βλέπεται μέσα - έξω (υποκειμενικό , το ξέρω , αλλά εμένα με επηρρεαζε και δεν έφτανε η οδηγικη εμπειρία για να το ξεπεράσω )

Πάρε και μια JDM φωτό για να λέμε. :lol:

Εικόνα

Συμπερασματικά , αυτοκινητάρα , όχι απαγορευτική σε καταναλώσεις ( δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο , αλλά όχι τρομερά πράγματα ), ωστόσο έχει περιορισμούς , που πρέπει να έχεις υπ´όψιν.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#676892 Και για να απαντήσω και στο τοπικό ,
Ομοίως με τον Πάνο παραπάνω , δεν έχω ιδίαν άποψη από εξωτικές κατασκευές . Έχω συνοδηγησει σε Πορσε και M BMW , ενίοτε με οδηγαρες στο τιμόνι , αλλά ο ίδιος έχω άποψη από αρκετά πιο καθημερινά αυτοκίνητα .
Έχω μια συστολή στο να οδηγήσω ξένα αυτοκίνητα με τρόπο τέτοιο , ώστε να καταλάβω κάποια πράγματα για αυτά .

Εξ αυτών που έχω οδηγήσει λοιπόν , θα έλεγα το Toyota GT86 είναι ότι καλύτερο .
Δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια γραμμική μετάφραση εντολών (σωστών - λάθος ) σε πράξη .

Επίσης το Toyota MR2 είναι εξαιρετικό , απλά θέλει σκέψη από ένα ψηλό όριο και πάνω.
Κατά τη γνώμη μου , λίγο πιο ενδιαφέρον (και δύσκολο) από το εξαιρετικό ΜΧ5 Πάνο .
Άβαταρ μέλους
By fokion
#677291 το αυτοκινητο που εχω οδηγησει και θα επαιρνα αυριο αν ειχα τα χρηματα ειναι Ford Ranger Raptor. 10 μερες που το κρατησα αν εξαιρεσεις το μηκος του ( αν δε το εχεις συνηθισει ) ηταν λιμουζινα φορτηγο και κατσικι μαζι εχοντας απο το εργοστασιο οτι ενας 4κινητος θα ηθελε ( οκ πλην εργάτη)
εχοντας οδηγησει και το "trailhawk" 3.2 την προηγουμενη χρονια, η διαφορά ηταν αισθητή ακομα και σε στιβαροτητα ( λενε - δε το εχω ψαξει) οτι τα σασι σκαλας ΔΕΝ ειναι ιδια...
Ισως να ηθελα το 3.2 μοτερ στο ραπτορ για το "κενο" ( λεμε μη φανταστειτε) μεχρι να φουσκώσει η τουρμπινα....
Απο κει και περα σου εδινε την αισθηση οτι δε το ενδιαφερει τι τραβας ή τι εχεις φορτομενο..
Και οι αναρτησεις απλώς "αλλου"....

ενα δευτερο που ειχα οδηγησει "στο καιρό του" ηταν το Actyon ( ναι οκ η μουρη απλώς κακασχημη το υπολοιπο συμπαθητικό) με το ντιζελ μοτερ.... επισεις ικανο σε λογικά χρηματα....
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#677339
Dimsabas έγραψε:Σε θέμα για το καλύτερο αυτοκίνητο γράφτηκε η λέξη "Actyon";


Εικόνα


I like big butts an´ I cannot lie.
You otha brothas can´t deny.


Γιατί δηλαδή, η Χ6 είναι καλύτερη; Άσε που το Σανγκ γιόνκ είναι 2 χρόνια προγενέστερο! :lol:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#677451
Dimsabas έγραψε:Σε θέμα για το καλύτερο αυτοκίνητο γράφτηκε η λέξη "Actyon";


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Νομιζω οτι διευκρίνισα ρε συ....
Οκ η μουρη ειναι............ παρε δισκο και κοφτη... ομορφότερο θα ειναι...

αλλα απο κει και περα και ακαμπτο πισω και κοντά και μερσεντες....
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#677455 Μα δεν είπα κάτι για την εμφάνιση, αλλά για το ότι είναι το δεύτερο καλύτερο αυτοκίνητο που έχεις οδηγήσει. Έλα να σου δώσω το Verso μια βόλτα να αλλάξει η κατάταξη των δύο πρώτων.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#677481 το "καλυτερο" ειναι - οπως πολλά αλλα - καθαρά υποκειμενικό, κι εχει να κανει με το "τι θες". Πχ εγω παω βουνό λασπες πετρες νεροφαγωματα ιμαντες τραβηγματα κ.λ.π. Ταυτοχρονα φορτωνω οτι μπορεις να φανταστεις συνηθως σκυλιά :) ειναι αυτο το all around SUV ( με την κανονική ενοια του ορου ) Ναι οκ ταυτοχρονα περσι ειχαμε παράλληλα με το Ραπτορ, και την μασταγκ κι εγιναν "διαφορα".... Ωραιο αυτοκινητο αλλα δε θα μπορουσα να το εχω για "μοναδικό".....
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#677491 Τότε, να φανταστώ ότι θα εκτιμούσες ιδιαίτερα το τερατάκι του φίλου μου του Παναγιώτη, νεοαφιχθέντα από την Αγγλετέρα.
Στη φωτογραφία μαζί με το ηλεκτρικό μου μπιτσικλέτο.Εικόνα