Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#670942 Παίδες μου μυρίζει φάση κατσικοαναλυση να ψήσω ποπκορν ή είναι ιδέα μου;
Άβαταρ μέλους
By Marios
#670945 Πρώτη γενια smart βεβαίως, τωρινό jimny και απείραχτα Rallye, ναι.
Yaris GR βεβαίως.
Αλλά και mk1 μετά από αρκετά χρόνια, για τον ίδιο λόγο που αρκετοί πλέον ασχολούνται με σκαραβαίους καντετ και άλλα ευρείας παραγωγής, καθώτι μεγάλωσαν μαζί τους.
Twingo αυστηρά πρώτης γενιάς για το έξυπνο του όλου concept.
Σύγχρονες Lancia και τελευταία γενιά Saab 9-5, σαν απομεινάρια απο κλειστές εταιρείες.
Όλες οι γενιές Mx5.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670947
Miatakias έγραψε:Μα το στάρλετ δεν το ανέφερα εγώ. Και πάλι όμως, είναι απειρα πιο ξεχωριστό απο 1 series που από εκει ξεκίνησε η κουβέντα.

Για τα υπόλοιπα δεν έχω πλέον να πω κάτι
:dizzy:


Γραψε και τους λογους που ηταν ξεχωριστο.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#670950 Χωρίς οδηγικό ενδιαφέρον αλλά στο μέλλον σίγουρα θα έχουν ιστορικό ενδιαφέρον.
Δεν νομίζω να υπήρξε γυναίκα κάθε ηλικίας που να μην ειχε ένα από αυτά τα δύο σαν 1η της επιλογή για αμάξι της!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#670952
Marios έγραψε:Πρώτη γενια smart βεβαίως, τωρινό jimny και απείραχτα Rallye, ναι.
Yaris GR βεβαίως.
Αλλά και mk1 μετά από αρκετά χρόνια, για τον ίδιο λόγο που αρκετοί πλέον ασχολούνται με σκαραβαίους καντετ και άλλα ευρείας παραγωγής, καθώτι μεγάλωσαν μαζί τους.
Twingo αυστηρά πρώτης γενιάς για το έξυπνο του όλου concept.
Σύγχρονες Lancia και τελευταία γενιά Saab 9-5, σαν απομεινάρια απο κλειστές εταιρείες.
Όλες οι γενιές Mx5.
Twingo παιζει να ειναι ήδη κλασσικό 28 χρόνια μετά και παραμένει το ίδιο φρέσκο.

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#670963 BMW E46 Cabrio γιατί έχει κρατήσει τις κάπως ''σπαρτιάτικες'' γραμμές που δείχνουν μια τομή ανάμεσα σε αυτές και τις πιο σύγχρονες, συν τις κλασσικές γρίλιες. Επίσης κάμπριο με υφασμάτινη οροφή δείχνουν να εξαφανίζονται σιγά σιγά.

Εικόνα

Ford Fiesta ST γιατί είναι από τα λίγα πυραυλάκια με έμφαση στην σπορ οδήγηση.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#670977 Ενδιαφέρον θέμα!

Πρώτα όμως πρέπει να ορίσουμε τι είναι το κλασικό και τι είναι το σημερινό. Γιατί αν σημερινό είναι ένα RX-8, τότε φυσικά θα είναι κλασικό σε 20-30-40 χρόνια, όπως το ίδιο θα είναι και το S2000 και οι μικρές Porsche (Cayman-Boxster) και οι Lotus του 2000-2010. Πιο κλασικές από τις Maserati 3200-4200 επίσης, δύσκολο να βρεθούν. Αν όμως θεωρούνται ήδη παλιά αυτά και μιλάμε για αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα, πάμε παρακάτω.

Για καινούρια λοιπόν (αυτά που πωλούνται σήμερα), εξαιρετική επιλογή το γρήγορο Yaris, που είπε ο Drdinos - αυτό θα γίνει η καινούρια "φτερούγα". Εννοείται ότι θα είναι μέσα στα "κλασικά" και το Toyobaru, όπως φυσικά και κάθε ΜΧ5/124! Ίσως να γίνουν τα διάφορα κουπεδάκια, τύπου ΤΤ, λιγοστά όντας.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#670991
panos2171 έγραψε:BMW E46 Cabrio γιατί έχει κρατήσει τις κάπως ''σπαρτιάτικες'' γραμμές που δείχνουν μια τομή ανάμεσα σε αυτές και τις πιο σύγχρονες, συν τις κλασσικές γρίλιες. Επίσης κάμπριο με υφασμάτινη οροφή δείχνουν να εξαφανίζονται σιγά σιγά.

Εικόνα

Ford Fiesta ST γιατί είναι από τα λίγα πυραυλάκια με έμφαση στην σπορ οδήγηση.

Εικόνα
cosneo έγραψε:Χωρίς οδηγικό ενδιαφέρον αλλά στο μέλλον σίγουρα θα έχουν ιστορικό ενδιαφέρον.
Δεν νομίζω να υπήρξε γυναίκα κάθε ηλικίας που να μην ειχε ένα από αυτά τα δύο σαν 1η της επιλογή για αμάξι της!

Εικόνα


Εγκρίνω όλα τα παραπάνω και ναι ακόμα και το micra :s_bye

Να προσθέσω και μία δική μου επιλογή την πρώτη SLK (R170) :metalo: τέλη '90 είχε κάνει πάταγο νομίζω ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της σύγχρονης εποχής με αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή , υπήρχαν το 50-60 κάτι αμερικάνικα , πανάκριβο βέβαια ενας φίλος το σκεπτόταν τότε αλλα τελικά επικράτησε η συμβουλή του μπαμπά και πήρε οροφοδιαμέρισμα ρετιρέ στην Τούμπα ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ!

Τώρα τα βλέπεις στα 3-3500 € όπως αυτό πχ
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... nz-slk-200
Ενα τέτοιο μη καγκουρεμένο με λίγα χλμ αυτόματο facelift και ΚΥΡΙΩΣ οροφή να λειτουργεί είναι και τωρινό και μελλοντικό κλασικό!
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#671012
cosneo έγραψε:Χωρίς οδηγικό ενδιαφέρον αλλά στο μέλλον σίγουρα θα έχουν ιστορικό ενδιαφέρον.
Δεν νομίζω να υπήρξε γυναίκα κάθε ηλικίας που να μην ειχε ένα από αυτά τα δύο σαν 1η της επιλογή για αμάξι της!

Εικόνα


Δεν ξέρω αν αυτά τα δύο θα είναι κλασικά του μέλλοντος, σίγουρα πάντως είναι κλασικά για σχολή οδηγών :lol:

Από αυτά που κυκλοφορούν σήμερα, θα ξεχώριζα το Jimny.
Πέρα από την εμφάνιση του, την οποία θεωρώ ήδη κλασική, νομίζω ότι είναι το τελευταίο μιας συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων. Το γεγονός μάλιστα πως το έχουν αποσύρει πριν την ώρα του, λόγω της κατάστασης με τους ρύπους και ότι πλέον είναι πολύ δύσκολο να βρεις και να αγοράσεις ένα, νομίζω ανεβάζει ήδη την αξία του.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#671022 Το Jimny σιγουρα ειναι σε μια δικη του κατηγορια αλλα θυμιζω υπαρχουν τα διαφορα Renegade, Wrangler etc. που ειναι λιγο ποιο μεγαλα και εχουν μεγαλη διαθεσιμοτητα για οποιον θελει να αγορασει.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#671025 Jimny θα είναι classics σιγουρα γιατι σε σχεση με το Wrangler ειναι τελειως διαφορετικά. Το ίδιο ισχύει ηδη για τα Samurai.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#671032
mirage έγραψε:Jimny θα είναι classics σιγουρα γιατι σε σχεση με το Wrangler ειναι τελειως διαφορετικά. Το ίδιο ισχύει ηδη για τα Samurai.


Συμφωνω!

Μου θυμησες μια παρεα κυνηγων που ειχα δει. Ηταν 7 αμαξια, ολα Jimny και Samurai. Ηξερα οτι για τα λεφτα τους ειναι πολυ καλα, αλλα οταν τα ειχα δει μαζεμενα συνειδητοποιησα ποσο πραγματικα μετρανε...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#671035 Εικόνα