Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#670869 Δεν πιστεύω ότι μπορεί να μείνει "καθημερινό" αυτοκίνητο πλέον σε λειτουργία τόσα χρόνια ώστε να γίνει κλασικό. Ότι και να είναι στην 20ετια μαξ θα καθίσταται ασύμφορη η συντήρηση του και θα πηγαίνει για σκραπ.

Έχει περάσει η λογική του αναλώσιμου καταναλωτικου προϊόντος στην αυτοκινητοβιομηχανια δυστυχώς.

< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670877
Miatakias έγραψε:H σειρά ένα θα γίνει κλασική όσο η τελευταία πισωκίνητη Μ5, το τελευταίο Σμαρτ με θερμικό μοτέρ και το τελευταίο γκολφ με αναλογικό κι όχι ψηφιακό ταμπλό (δλδ ΠΟΤΕ).
Επίσης γτ να μην γίνει κλασικ΄η πρώτη 1 με κινηση μπροστά ή το πρώτο Hyundai Getz με σέρβις εφόρου ζωής?


Γιατί η σειρά 1 η τωρινή είναι μέσες-άκρες το ίδιο πράγμα με το Golf GTI, την A-Class, το A3 κ.ο.κ. Η προηγούμενη διαφέρει. Το πρώτο S3 ήταν κάτι διαφορετικό, το RS2 επίσης. Το πρώτο Golf GTI είναι πλέον κλασσικό αν το καλοσκεφτείς, γιατί έφερε στην αγορά κάτι πρωτότυπο που ακόμα ισχύει. Το Micra Super Turbo θα ήταν περιζήτητο αν είχε αρκετά αντίτυπα και θα είχε μπουμ σίγουρα στην τιμή την περίοδο που βγήκε το TSI.

Το αναλογικό/ψηφιακό ταμπλό είναι κάτι που ισχύει για όλα τα αμάξια, δεν έμεινε στην ιστορία κανένα αυτοκίνητο επειδή είχε τσοκ στο παρόν που δεν χρειάζεται. Δεν νομίζω ωστόσο ότι κάποιο καθημερινό μοντέλο κλασσικοποιείται βάσει λογικής, περισσότερο το συναίσθημα και οι συνθήκες το κάνουν αυτό.

Για το Getz, ήθελα να το προτείνω αλλά το σέρβις μου έβγαινε ιδιαίτερα ακριβό (ιμάντας ανά 45Κ). :lol:

Κατά τ'άλλα, ο Govus έχει δίκιο, θα τοποθετηθούν πολύ γρήγορα σε σαλόνια κυρίως αντί για δρόμους.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#670879 Βρίσκω φανταστικό το οτι απάντησες σε όλα τα παραπάνω. :D
Για να γίνει ενα αυτοκίνητο κλασικό χρειάζεται να έχει πολλά παραπάνω από όσα διαθέτει ένα αμάξι της σειράς όπως η 1 (και η 3 και η 5 κι άλλα). Ότι καποια στιγμη θα έχουν μεινει τόσα λίγα που ενα σε καλή κατάσταση θα πιάνει συμπαθητικά λεφτά ισχύει ( το ίδιο και στο Νίβα). Κλασικό ΄πάντως δεν θα είναι.
Χρειάζονται πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και μικροι αριθμοι παραγωγής του μπιγκιν γουίδ :)

Έαν rx8 πχ για να μην ειμαι οφ τόπικ.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670882 Μάλλον σπάνια πουλιά τότε ψάχνουμε, collector's edition αν θες. Το κλασσικό όμως νομίζω είναι πιο ευρεία έννοια (όχι ότι είμαι γνώστης, τουναντίον).

Για μένα όλα τα παραπάνω που αναφέρω (φουλβια πχ) είναι κλασσικά και ας μην είναι εξωτικά ή υπερσπάνια.

Να μιλήσουν οι αρχαιολάγνοι, πού κρύβεστε;!
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670892
Miatakias έγραψε:H σειρά ένα θα γίνει κλασική όσο η τελευταία πισωκίνητη Μ5, το τελευταίο Σμαρτ με θερμικό μοτέρ και το τελευταίο γκολφ με αναλογικό κι όχι ψηφιακό ταμπλό (δλδ ΠΟΤΕ).
Επίσης γτ να μην γίνει κλασικ΄η πρώτη 1 με κινηση μπροστά ή το πρώτο Hyundai Getz με σέρβις εφόρου ζωής?


Το Σταρλετ εγινε κλασσικο; Εδω συζηταμε για προσιτο αυτοκινητο που θα εχει ζητηση μετα απο 20 χρονια. Τα Μ5 εχουν ζητηση σε χωρες που εχουν χαμηλη φορολογια και χαμηλο κοστος βενζινης. Αλλα και σε αυτες τις χωρες η συντηρηση ειναι πανακριβη. Ενα αυτοκινητο με χαμηλο κοστος συντηρησης αλλα πισωκινητο πιθανον να γινει κλασσικο οπως εγινε το Σταρλετ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670897
Miatakias έγραψε:Βρίσκω φανταστικό το οτι απάντησες σε όλα τα παραπάνω. :D
Για να γίνει ενα αυτοκίνητο κλασικό χρειάζεται να έχει πολλά παραπάνω από όσα διαθέτει ένα αμάξι της σειράς όπως η 1 (και η 3 και η 5 κι άλλα). Ότι καποια στιγμη θα έχουν μεινει τόσα λίγα που ενα σε καλή κατάσταση θα πιάνει συμπαθητικά λεφτά ισχύει ( το ίδιο και στο Νίβα). Κλασικό ΄πάντως δεν θα είναι.
Χρειάζονται πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και μικροι αριθμοι παραγωγής του μπιγκιν γουίδ :)

Έαν rx8 πχ για να μην ειμαι οφ τόπικ.


Το rx-8 τι εχει παραπανω απο τα 130/135 κουπε της εποχης του? Εχει ενα μεγα μειον που ειναι ο κινητηρας, κατα τα αλλα ενδιαφερον ειναι αλλα δεν βλεπω γιατι το 130/135 με ενα μπλοκε δεν θα ηταν ανωτερο αυτοκινητο απο το 8. Δεν συζηταω για 1Μ που ειναι ηδη κλασσικο.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#670898
funkyreverend έγραψε:Μάλλον σπάνια πουλιά τότε ψάχνουμε, collector's edition αν θες. Το κλασσικό όμως νομίζω είναι πιο ευρεία έννοια (όχι ότι είμαι γνώστης, τουναντίον).

Για μένα όλα τα παραπάνω που αναφέρω (φουλβια πχ) είναι κλασσικά και ας μην είναι εξωτικά ή υπερσπάνια.

Να μιλήσουν οι αρχαιολάγνοι, πού κρύβεστε;!

H Fulvia ειναι κλασικη ηδη, ηταν παλια οταν πηρα διπλωμα εγω :lol: , σε 20+ χρονια θα ειναι μουσειακη.

Δεν ξερω, θεωρω το GT86 υποψηφιο για κλασικο του μελλοντος, το RX8 επισης και τα TESLA γιατι ειναι τα πρωτα δειγματα της νεας εποχης η γιατι θα εχει αγοραστει απο αλλη / κλεισει, κλπ εν πασει περιποτωσει θα ειναι σπανια και συλλεκτικα, οσα δεν θα εχουν σκορπισει :lol:
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#670913
GTS έγραψε:
Miatakias έγραψε:Βρίσκω φανταστικό το οτι απάντησες σε όλα τα παραπάνω. :D
Για να γίνει ενα αυτοκίνητο κλασικό χρειάζεται να έχει πολλά παραπάνω από όσα διαθέτει ένα αμάξι της σειράς όπως η 1 (και η 3 και η 5 κι άλλα). Ότι καποια στιγμη θα έχουν μεινει τόσα λίγα που ενα σε καλή κατάσταση θα πιάνει συμπαθητικά λεφτά ισχύει ( το ίδιο και στο Νίβα). Κλασικό ΄πάντως δεν θα είναι.
Χρειάζονται πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και μικροι αριθμοι παραγωγής του μπιγκιν γουίδ :)

Έαν rx8 πχ για να μην ειμαι οφ τόπικ.


Το rx-8 τι εχει παραπανω απο τα 130/135 κουπε της εποχης του? Εχει ενα μεγα μειον που ειναι ο κινητηρας, κατα τα αλλα ενδιαφερον ειναι αλλα δεν βλεπω γιατι το 130/135 με ενα μπλοκε δεν θα ηταν ανωτερο αυτοκινητο απο το 8. Δεν συζηταω για 1Μ που ειναι ηδη κλασσικο.


Μου αρκεί που βάζεις το ρχ8 μαζί με οτιδήποτε 1 series related (εκτός 1Μ)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#670915 Καλά, το RX8 δεν πρέπει να μπαίνει καν στην ίδια πρόταση με την 1 series. Το πρώτο είναι πιο σπάνιο και ειδικό και είναι σχεδόν βέβαιο classic (αν καταφέρει και επιβιώσει με το original μοτερ).
Η 1 series δεν είχε αυτά τα χαρακτηριστικά, από την άλλη βέβαια ούσα πιο προσιτή σε αγορά και συντήρηση, θα είναι πιο εύκολο να επιβιώσει. Αν και δεν είναι Starlet που το συντηρείς μόνος σου με ένα κατσαβίδι και μερικά γερμανοπολύγωνα.
Φυσικά, αντίστοιχα βέβαιο μη classic είναι η εμπροσθοκίνητη σημερινή 1, που είναι απλώς αστείο να μπαίνει στην ίδια σύγκριση με την πισωκίνητη 1.
Μελλοντικό classic, άνετα η 130 για μένα πάντως. Και η 135 αν πάμε πιο συγκεκριμένα στην Ε82.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#670917
GTS έγραψε:
Miatakias έγραψε:H σειρά ένα θα γίνει κλασική όσο η τελευταία πισωκίνητη Μ5, το τελευταίο Σμαρτ με θερμικό μοτέρ και το τελευταίο γκολφ με αναλογικό κι όχι ψηφιακό ταμπλό (δλδ ΠΟΤΕ).
Επίσης γτ να μην γίνει κλασικ΄η πρώτη 1 με κινηση μπροστά ή το πρώτο Hyundai Getz με σέρβις εφόρου ζωής?


Το Σταρλετ εγινε κλασσικο; Εδω συζηταμε για προσιτο αυτοκινητο που θα εχει ζητηση μετα απο 20 χρονια. Τα Μ5 εχουν ζητηση σε χωρες που εχουν χαμηλη φορολογια και χαμηλο κοστος βενζινης. Αλλα και σε αυτες τις χωρες η συντηρηση ειναι πανακριβη. Ενα αυτοκινητο με χαμηλο κοστος συντηρησης αλλα πισωκινητο πιθανον να γινει κλασσικο οπως εγινε το Σταρλετ.


Το συγκεκριμένο σταρλετ είναι αναλογικά πιο ξεχωριστό από 1,3,5 c class etc κι επίσης μπερδεύεις το κλασικό/παλιό/παλιακό/μόδα/ρετρό κτλ
Η φορολογία και η κατανάλωση που κολλάνε; Αγοράζει κανείς ΚΛΑΣΙΚΟ με βάση τα παραπάνω;

Ξαναμπαίνω οντόπικ με το πρώτο Σμαρτ
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670926
Miatakias έγραψε:
GTS έγραψε:
Miatakias έγραψε:H σειρά ένα θα γίνει κλασική όσο η τελευταία πισωκίνητη Μ5, το τελευταίο Σμαρτ με θερμικό μοτέρ και το τελευταίο γκολφ με αναλογικό κι όχι ψηφιακό ταμπλό (δλδ ΠΟΤΕ).
Επίσης γτ να μην γίνει κλασικ΄η πρώτη 1 με κινηση μπροστά ή το πρώτο Hyundai Getz με σέρβις εφόρου ζωής?


Το Σταρλετ εγινε κλασσικο; Εδω συζηταμε για προσιτο αυτοκινητο που θα εχει ζητηση μετα απο 20 χρονια. Τα Μ5 εχουν ζητηση σε χωρες που εχουν χαμηλη φορολογια και χαμηλο κοστος βενζινης. Αλλα και σε αυτες τις χωρες η συντηρηση ειναι πανακριβη. Ενα αυτοκινητο με χαμηλο κοστος συντηρησης αλλα πισωκινητο πιθανον να γινει κλασσικο οπως εγινε το Σταρλετ.


Το συγκεκριμένο σταρλετ είναι αναλογικά πιο ξεχωριστό από 1,3,5 c class etc κι επίσης μπερδεύεις το κλασικό/παλιό/παλιακό/μόδα/ρετρό κτλ
Η φορολογία και η κατανάλωση που κολλάνε; Αγοράζει κανείς ΚΛΑΣΙΚΟ με βάση τα παραπάνω;

Ξαναμπαίνω οντόπικ με το πρώτο Σμαρτ


Ολα τα Σμαρτ για μενα θα ειναι κλασσικα εκτος απο ενα που ειχαν απο Μιτςουμπισι. Το RX 8 καινουριο εκανε 30-35κ στις περισσοτερες αγορες οσο μια 128/130.

Το 8 δεν ειναι σπανιο, στην γειτονια ειχαμε για χρονια 2-3 ολα ακινητοποιημενα.

Το Σταρλετ τι ξεχωριστο ηταν; οταν το αγορασαμε εμεις το 1978 υπηρχαν πολλα πισωκινητα στην αγορα. Ομως οι κατασκευαστες μετα το 1985 γυρισαν σε μπροστοκινητα οπως πχ στο Σελικα. Ετυχε να ειναι φθηνο και ανθεκτικο και σχετικα ποιο καινουριο για αυτα που φτιαχτηκαν το 83 και μετα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670930
Νίκος Παππάς έγραψε:H Fulvia ειναι κλασικη ηδη, ηταν παλια οταν πηρα διπλωμα εγω :lol: , σε 20+ χρονια θα ειναι μουσειακη.


Ναι ρε συ, την είχα μαζί με τα 2CV, DS, Mini κλπ που μας έμειναν μετά από τόσα χρόνια. Ένα αμάξι που είναι αρκετά ενδιαφέρον σήμερα, κουβαλάει μια (ψευτο)ϊστορία και καλοδιατηρημένο γυρνάει κεφάλια, όχι στομάχια. :lol:

Το RX8 όντως θα είναι ενδιαφέρον και μετά από χρόνια, το ζήτημα είναι πόσα θα αντέξουν.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#670941
GTS έγραψε:
Miatakias έγραψε:
GTS έγραψε:
Miatakias έγραψε:H σειρά ένα θα γίνει κλασική όσο η τελευταία πισωκίνητη Μ5, το τελευταίο Σμαρτ με θερμικό μοτέρ και το τελευταίο γκολφ με αναλογικό κι όχι ψηφιακό ταμπλό (δλδ ΠΟΤΕ).
Επίσης γτ να μην γίνει κλασικ΄η πρώτη 1 με κινηση μπροστά ή το πρώτο Hyundai Getz με σέρβις εφόρου ζωής?


Το Σταρλετ εγινε κλασσικο; Εδω συζηταμε για προσιτο αυτοκινητο που θα εχει ζητηση μετα απο 20 χρονια. Τα Μ5 εχουν ζητηση σε χωρες που εχουν χαμηλη φορολογια και χαμηλο κοστος βενζινης. Αλλα και σε αυτες τις χωρες η συντηρηση ειναι πανακριβη. Ενα αυτοκινητο με χαμηλο κοστος συντηρησης αλλα πισωκινητο πιθανον να γινει κλασσικο οπως εγινε το Σταρλετ.


Το συγκεκριμένο σταρλετ είναι αναλογικά πιο ξεχωριστό από 1,3,5 c class etc κι επίσης μπερδεύεις το κλασικό/παλιό/παλιακό/μόδα/ρετρό κτλ
Η φορολογία και η κατανάλωση που κολλάνε; Αγοράζει κανείς ΚΛΑΣΙΚΟ με βάση τα παραπάνω;

Ξαναμπαίνω οντόπικ με το πρώτο Σμαρτ


Ολα τα Σμαρτ για μενα θα ειναι κλασσικα εκτος απο ενα που ειχαν απο Μιτςουμπισι. Το RX 8 καινουριο εκανε 30-35κ στις περισσοτερες αγορες οσο μια 128/130.

Το 8 δεν ειναι σπανιο, στην γειτονια ειχαμε για χρονια 2-3 ολα ακινητοποιημενα.

Το Σταρλετ τι ξεχωριστο ηταν; οταν το αγορασαμε εμεις το 1978 υπηρχαν πολλα πισωκινητα στην αγορα. Ομως οι κατασκευαστες μετα το 1985 γυρισαν σε μπροστοκινητα οπως πχ στο Σελικα. Ετυχε να ειναι φθηνο και ανθεκτικο και σχετικα ποιο καινουριο για αυτα που φτιαχτηκαν το 83 και μετα.


Μα το στάρλετ δεν το ανέφερα εγώ. Και πάλι όμως, είναι απειρα πιο ξεχωριστό απο 1 series που από εκει ξεκίνησε η κουβέντα.

Για τα υπόλοιπα δεν έχω πλέον να πω κάτι
:dizzy: