Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#670661 Ποιό "καθημερινό" αμάξι πιστεύετε θα μπορούσε να είναι το κλασικό/ιστορικό του μέλλοντος;
Βάλτε το γιατί και μια φωτογραφία, έτσι για τον χαβαλέ.

Με το καθημερινό δεν εννοώ να περιοριστούμε σε 207 και Golf, θέλω απλά να βγάλω από την μέση τα ζούπερκαρς κλπ

Ξεκινάω:

Toyota Yaris GR
Εικόνα


Γιατί μας ήρθε από κει που δεν το περιμέναμε σε μια περίοδο που οι κατασκευαστές πάνε σε πιο safe και μαζικές κατασκευές. Το EVO της γενιάς μας :lol: Σε 20-30 χρόνια θα είναι σαν τα πισωκίνητα Starlet :metalo:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670666 Νομίζω ότι αυτά τα δύο θα είναι κλασσικά σε λίγα χρόνια, για τον ίδιο λόγο (απλώς άλλη γεύση):

Εικόνα
Σύγχρονο, τελευταίο συμμαζεμένο πισωκίνητο σε διαστάσεις και κόστος.

Εικόνα
Μπορεί αυτή τη στιγμή να μην πατάει κάτω οτιδήποτε κυκλοφορεί, αλλά έχει fun και το concept του 2θυρου πισωκίνητου κουπέ είναι πάντα θελκτικό. Σαν την Άννα Ανδριανού στις σειρές που υπογράφει η ίδια και την ερωτεύονται όλοι.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#670668 124 Spider
Εικόνα
Άχαστη συνταγή μιατοroadster με ολίγη ιταλική φινέτσα και heritage, στα συν για τον χαρακτήρα future classic η μικρή διάρκεια ζωής.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#670677 Πολύ ωραίο θέμα

Ο αρχαιολόγος του μέλλοντος θα νομίζει ότι κάποια στιγμή μας επισκέφτηκαν εξωγήινοι και μας έδωσαν το παρακάτω διαστημικό σχέδιοΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670802 Εικόνα

Βρίσκω σημαντικές αδυναμίες πάνω του, αλλά ελέω quirkyness, σχεδιασμού, χρωμάτων και χαμηλού κόστους και προσφοράς στην αγορά, αν εμφανιστεί σε καμιά πετυχημένη τηλεοπτική σειρά ή ταινία, το βλέπω να γίνεται ανάρπαστο από το πουθενά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#670804 Εικόνα

Πετρολχεζαίοι/πιουρισταίοι -->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670841 Καμμια σχεση τα Γιαρις GR που ειναι πανακριβο και ελαχιστοι θα τα αγοραζουν με τα πισωκινητα Σταρλετ και Κορολλα ΑΕ86 τα οποια τα αγορασαζαν για φθηνα τοτε (για το ΑΕ86 σε σχεση με τα Σελικα και γερμανικα) και ουτε καν καταλαβαιναν οτι η πισωκινηση θα γινει σπανια στις επομενες δεκαετιες αφου πολλες εταιριες ειχαν πολλα πισωκινητα στην αγορα (Τογιοτα, Μαζντα, Οπελ, Φορντ, Βολβο περα απο τους Γερμανους κλπ).

Πιστευω ενα απο τα αμαξια που πραγματι θα ειναι κλασσικο ειναι το M2, M2 comp, M2 CS. Boxster/Cayman GTS 4.0 επισης και τα GT4/Spyder. Κοινο χαρακτηριστικο οτι ειναι σε σχετικα προσιτα σε τιμη σε σχεση με αλλες σπεσιαλ κατασκευες απο τις ιδιες εταιριες.

Σειρα 1 σαν τελευταιο πισωκινητο hatchback που εχει πουλησει παντου ακομα και σαν 114 για εταιρικο μου θυμιζει οτι ηταν τα Σταρλετ στα 80ς. Πολυ κοσμος τα αγοραζει χωρις να δινει βαση οτι ειναι πισωκινητα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670852 Δεν τα λες και καθημερινά όμως αυτά.

Αν πιάνω το vibe του drdino, εννοεί το 2CV, το Mini, μια DS, μια Fulvia και όχι την Μ3 Ε30, την Stratos ή το GT-R που βγήκαν για να μείνουν στην ιστορία θες-δε θες.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#670857 Στην Αγγλία, μια ΑΕ86 έκανε 8800 λίρες καινούρια. Με σημερινές τιμές είναι περίπου 27.000 λίρες. To Yaris GR ξεκινάει από 30k θεωρητικά (πρακτικά τρέχουν διάφορες προσφορές) οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγική η διαφορά, δεν εμπόδισε η τιμή την Supra πχ να γίνει θρυλική.

Good call οι τελευταίες πισωκίνητες 1, ειδικά αυτές με καλό μοτέρ. Αυτές λογικά θα επιβιώσουν, το ρίσκο με τις πιο βασικές 114 κλπ είναι ότι θα καταντήσουν σιγά σιγά παρτάλια όσο θα αυξάνονται οι χρήστες/χλμ. Όσες επιβιώσουν μαλλον θα έχουν αρκετό ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670861 Στην Αγγλια οντως εχει καλυτερη τιμη αλλα στις περισσοτερες χωρες που κοιταξαμε ειναι αρκετα εως πολυ ακριβο για 3κυλινδρο Γιαρις. Ποσο δηλαδη το αγοραζεις στην Αγγλια? 27 χιλ?

Θυμιζω τα Σταρλετ ηταν 1.0 με 40 ή 45 ιππους, νομιζω μετα ειχαν και 1.3 αργοτερα. Ειχαμε αγορασει ενα απο τα πρωτα που ειχαν ερθει Ελλαδα σε 1.0 γιατι ηταν Τογιοτα.

Παντως το ΑΕ86 ηταν τοτε κατι οπως το 240 σημερα. Δηλαδη ενα προσιτο σπορ κουπε. Κατι που δεν ειναι το Γιαρις. Γενικα ακουω διαφορες αμφιβολιες για το Γιαρις.

Επισης πιστευω οτι το Μακαν σε καποιες εκδοσεις θα μεινει κλασσικο (προφανως οχι το 2λτρο). Οποιος βρει ενα φθηνο εννοειται αγοραζει.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#670865 H σειρά ένα θα γίνει κλασική όσο η τελευταία πισωκίνητη Μ5, το τελευταίο Σμαρτ με θερμικό μοτέρ και το τελευταίο γκολφ με αναλογικό κι όχι ψηφιακό ταμπλό (δλδ ΠΟΤΕ).
Επίσης γτ να μην γίνει κλασικ΄η πρώτη 1 με κινηση μπροστά ή το πρώτο Hyundai Getz με σέρβις εφόρου ζωής?
Άβαταρ μέλους
By Govus
#670866 "Κλασσικά και ιστορικά" μάλλον δεν θα υπάρχουν σε 30 χρόνια, παρά μόνον "απαγορευμένα δια νόμου" και αντικατεστημένα (πάλι δια νόμου) από αυτόνομους ανθρωπομεταφορείς :protest: ...

Σε αυτό το κόντεξτ, κάποιοι θα νοσταλγούν και θα υμνούν τις Πρώτες Προσπάθειες :lol: ------->>>

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#670868 Από την μια έχουμε τον έναν να λιγουρεύεται Getz σε 20 χρόνια (το καλό το 1100, να κλείνεις καθρέπτες για να πιάσεις μεγαλύτερη τελική, θυμάσαι παπαφάνκι;), από την άλλη το Govus να μας έχει σε γιάφκες σε υπόγεια να καταστρώνουμε αντιστασιακά σχέδια για βόλτες τα βράδια παρέα με ένα μπιτόνι απαγορευμένου που μας έφερε ένας κουμπάρος από το Νοβοσιμπίρσκ, καλά πάμε :lol: