Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#652470 Ναι, πλεον εχουμε τρομερο ανετο παρκινκ παντου στον πειραια πανω στις γραμμες του

Με τον προαστιακο μεχρι το κιατο τι συνεβη και δε δουλευε για 9 χρονια; Θυμαμαι τον ειχα παρει πριν πολλα χρονια ξυλοκαστρο-αθηνα. Τον εφτιαξαν και στα καπακια τον ξηλωσαν για να τον ξαναφτιαξουν παραλληλα με το νεο δρομο;


< >
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#652480 2011 σταμάτησε η λειτουργία του Κιάτο-Πατρα. Ξεκίνησε η κατασκευή διπλής γραμμής και το έργο ήταν ουσιαστικά έτοιμο από πέρυσι το καλοκαίρι. Μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Πλάτανος που ο σταθμός είναι μες την περιοχή!

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#652481 Για τον Πειραιά το τραμ τέλος του έτους. Γιατί φτιάχνεται η νέα γραμμή παράκαμψη των έργων εκεί της παραλιακής στο Νιαρχειο

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#653822 Στις 6 Ιουλίου δίνονται στη κυκλοφορία οι σταθμοί ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ
https://www.pireaspiraeus.com/%cf%83%cf ... rvokQ_zUJI
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#701498 https://www.athenstransport.com/2021/04 ... %b1-man-3/

Αρχισαν να παραδιδονται τα πρωτα λεωφορεια Leasing.
(Αυτα με τα κτελ εχουν πινακιδα ΧΕΗ, τα leasing θα ναι με ΧΕΚ 60**)
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701502 Υπάρχει μια μουρμούρα από χθες για τον αριθμό των πορτών.

Όχι από τους κοβιντοπληκτους :shifty: για τις μπουγατσες λέω, δεν μπορούν να φωνάξουν στον οδηγό "Άνοιξε με από πίσω". :(

Πού είναι το κράτος, αναρωτιέμαι.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#701517 Περισσοτερη γκρινια περιμενω για το οτι τα παραθυρα ειναι μικρα, αρα δεν θα υφισταται επαρκης εξαερισμος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701533 Από την στιγμή που είναι leasing, δεν είναι τραγικό το πρόβλημα που είναι ήδη παμπάλαια και φορτωμένα με χιλιόμετρα. Αρκεί να μην τ'αγοράσουμε κιόλας στο τέλος. Το βασικό είναι στην νέα παραγγελία που θα γίνει να μην υπάρχουν καθόλου ή σχεδόν καθόλου diesel. Αν δεν φτάνουν τα λεφτά για ηλεκτρικά, ας αγοράσουμε ΦΑ, αλλά όχι diesel.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#701535 Λεωφορεια κατω της 10 ετιας με 0.5 εκατομμυρια χλμ αντικαθιστουν λεωφορεια της 25ετιας με 2 εκατομμυρια χλμ

Καλη και η Παγιωταινα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#701548 Επισης θα δουμε για πρωτη φορα 12μετρο Solaris Urbino στην Ελλαδα. Το 2009 οταν ειχαν πρωτοκυκλοφορησει μου ειχε κανει εντυπωση που ειχαν ερθει Solaris μονο τυπου "φυσαρμονικας" και mini bus.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#701553 Συνταξιούχος μηχανικάριος της ΕΘΕΛ μου έλεγε πως όντως οι φυσαρμόνικες έχουν τουλάχιστον 2 μύρια χλμ πάνω τους.
Για 10ετίας> πάντως τα μισό μύριο χλμ δεν τα λες και ακριβώς μπόλικα, συμφωνώ πάντως για την ανάγκη απεξαρτητοποίησης από το πετρέλαιο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701554 Δεν είναι για πέταμα ένα λεωφορείο με 500Κ χλμ προφανώς, μια χαρά προσωρινή λύση είναι. Αν και νομίζω πως την ακριβοπληρώνουμε, αλλά ας πάει το παλιάμπελο...
Το βασικό είναι τα καινούρια να είναι σωστά: ηλεκτρικά και ΦΑ μόνον. Και σιγά σιγά να γίνουν και τα τρόλει με μπαταρίες και να ξηλωθούν και τα αντιαισθητικά καλώδιά τους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701558 και εγω πιστευω οτι εαν ειναι σωστα συντηρημενα δεν ειναι πολλα τα 500κ χλμ
βεβαια πρεπει να υπολογισθει και το κοστος μισθωματος για να εχεις καθαρη εικονα,μηπως το μισθωμα φτανει την αξια αγορας καινουριου πχ :lol:
παροτι αριστοι ,τα οικονομικα δεν ηταν ποτε το φορτε τους :shifty: