Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701575 2700 χ12 μηνες χ 4 ετη = 130.000 ευρω.
Ποσο κανει ενα τετοιο λεωφορειο καινουριο?
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#701580
dimviii έγραψε:2700 χ12 μηνες χ 4 ετη = 130.000 ευρω.
Ποσο κανει ενα τετοιο λεωφορειο καινουριο?

230 με 250.
280 περίπου τα cng.
Κοντά στα 300 το υβριδικό πετρέλαιο της Mercedes.
Τα ηλεκτρικά κοντά στα 700.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701585 πολυ ακριβα τα λεωφορεια σε σχεση ακομα και με τα φορτηγα,η κανω λαθος?
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701587 3πλασια τιμή το ηλεκτρικό ε; Ε και τι α κανς α καιτς να μαλωης;
Θα μπορούσαν βέβαια να αντικατασταθούν τμηματικά , κάποιες γραμμές υψηλού κύρους (Βορείως και Νοτίως) να ξεκινήσουν με ηλεκτρικά και να επεκταθεί η χρήση τους σταδιακά και σε πιο λαϊκές διαδρομές.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#701591
dimviii έγραψε:πολυ ακριβα τα λεωφορεια σε σχεση ακομα και με τα φορτηγα,η κανω λαθος?

Σωστά τα λες. Και που να δεις τιμές στα τουριστικά.
Να αυτό το εργαλείο κάνει 400+
https://youtu.be/1rF5va1fJ3I


@g
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701604 Τα 700Κ για τα ηλεκτρικά αναφέρονται σε αντίστοιχης μάρκας υποθέτω; Γιατί δεν ξέρω αν το Setra έχει ίδια τιμή με το BYD πχ.
Πόσο να πάει το BYD;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#701615
BEAMS έγραψε:
dimviii έγραψε:πολυ ακριβα τα λεωφορεια σε σχεση ακομα και με τα φορτηγα,η κανω λαθος?

Σωστά τα λες. Και που να δεις τιμές στα τουριστικά.
Να αυτό το εργαλείο κάνει 400+
https://youtu.be/1rF5va1fJ3I


@g
Ωραίο εργαλείο. Top class όνομα και πραμα.


ΥΓ.
Setra = Daimler?

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#701618
Νίκος Παππάς έγραψε:
BEAMS έγραψε:
dimviii έγραψε:πολυ ακριβα τα λεωφορεια σε σχεση ακομα και με τα φορτηγα,η κανω λαθος?

Σωστά τα λες. Και που να δεις τιμές στα τουριστικά.
Να αυτό το εργαλείο κάνει 400+
https://youtu.be/1rF5va1fJ3I


@g
Ωραίο εργαλείο. Top class όνομα και πραμα.


ΥΓ.
Setra = Daimler?

Redmi Note 8 Pro

Νίκο η Setra έφτιαχνε από την ίδρυσή της αμαξώματα.
Μοτέρ έπαιρνε από Mercedes και MAN. Κάποια στιγμή τη δεκαετία του 90, έσκασε οικονομικά και εξαγοράστηκε από τους μερσενταίους. Από τότε αποτελεί το πολυτελές κομμάτι των λεωφορείων της φίρμας. Ίδια μοτέρ, και μεγάλες διαφοροποιήσεις σε καμπίνες, αναρτήσεις και εξοπλισμούς. Φτιάχνονται στη Γερμανία σε αντίθεση με τα Mercedes που σε μεγάλο ποσοστό φτιάχνονται εκτός.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#701619 Tα setra,ειδικά απο την σειρά 300 και μετα,πάντα είναι μερικά σκαλία ποιό πάνω σε πλαίσιο-αμάξωμα και συμπεριφορά στο δρόμο.Σε σαλόνι,αναλόγως το πορτοφόλι του ιδιοκτήτη,ειδικά σε κάτι διώροφα... :lipsealed: Αν ρωτήσεις εναν οδηγό που έχει δουλέψει, ενα setra και ένα mb με ίδιο κινητήρα-κιβώτιο,απλά θα σου πεί, δεν συγκρίνονται...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#701621 Σύμφωνα με το Athens Voice τα λεωφορεία θα πάνε σ αυτές τις γραμμές.

051 «ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ - ΟΜΟΝΟΙΑ (μέσω ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤ.), 224 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ - ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΠΟΛΥΓΩΝΟ), 813 (ΑΒΕΡΩΦ -ΠΡΟΥΣΣΗΣ), 211(ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ) 550 (ΚΗΦΙΣΙΑ -Π. ΦΑΛΗΡΟ), 040 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ), 049 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ -ΟΜΟΝΟΙΑ), Α7(ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ -ΚΗΦΙΣΙΑ), Β2 (ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ - ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ), Α3 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ -ΓΛΥΦΑΔΑ), Α5 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ -ΑΝΘΟΥΣΑ), και τρεις διπλές που εξυπηρετούν τις ίδιες περιοχές: 622 (ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ) -815 (ΓΟΥΔΗ -ΤΑΥΡΟΣ), 136 (ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ)- 137(ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) και 106 (ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) -126 (ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ).

«Πηγή: https://www.athensvoice.gr/greece/70912 ... es-grammes»

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#701661
BEAMS έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ωραίο εργαλείο. Top class όνομα και πραμα.
ΥΓ.
Setra = Daimler?

Νίκο η Setra έφτιαχνε από την ίδρυσή της αμαξώματα.
Μοτέρ έπαιρνε από Mercedes και MAN. Κάποια στιγμή τη δεκαετία του 90, έσκασε οικονομικά και εξαγοράστηκε από τους μερσενταίους. Από τότε αποτελεί το πολυτελές κομμάτι των λεωφορείων της φίρμας. Ίδια μοτέρ, και μεγάλες διαφοροποιήσεις σε καμπίνες, αναρτήσεις και εξοπλισμούς. Φτιάχνονται στη Γερμανία σε αντίθεση με τα Mercedes που σε μεγάλο ποσοστό φτιάχνονται εκτός.

Ενδιαφέρον.
Και ΜΑΝ = VW ?
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#701664
Anonymous Founder έγραψε:Δεν είναι για πέταμα ένα λεωφορείο με 500Κ χλμ προφανώς, μια χαρά προσωρινή λύση είναι. Αν και νομίζω πως την ακριβοπληρώνουμε, αλλά ας πάει το παλιάμπελο...
Το βασικό είναι τα καινούρια να είναι σωστά: ηλεκτρικά και ΦΑ μόνον. Και σιγά σιγά να γίνουν και τα τρόλει με μπαταρίες και να ξηλωθούν και τα αντιαισθητικά καλώδιά τους.





ναι μάλλον θα τα ξεφορτωθούμε απο τις πόλεις , αλλα υπαρχει πιθανοτητα να "κοσμήσουν" τη δεξια λωρηδα στις εθνικές , σε συνδυασμό με υβριδικα φορτηγα .








Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701666 Αυτή την στιγμή κανείς δεν ξέρει πώς ακριβώς θα φορτίζουν πάντως και όλοι ψάχνονται. Θεωρώ πως πιο ελκυστική είναι η ασύρματη φόρτιση, αλλά κι αυτή έχει πολλά προβλήματα να λύσει. Η Tesla πάντως, ποντάρει και εκεί στις μπαταρίες και όχι στην φόρτιση καθ'οδόν με το δικό της Semi.
Ακόμη και τέτοιες λύσεις πάντως δεν είναι πρόβλημα σε έναν αυτοκινητόδρομο, δεν ενοχλούν όσο ενοχλούν στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#701694
Andreasdik έγραψε:
BEAMS έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ωραίο εργαλείο. Top class όνομα και πραμα.
ΥΓ.
Setra = Daimler?

Νίκο η Setra έφτιαχνε από την ίδρυσή της αμαξώματα.
Μοτέρ έπαιρνε από Mercedes και MAN. Κάποια στιγμή τη δεκαετία του 90, έσκασε οικονομικά και εξαγοράστηκε από τους μερσενταίους. Από τότε αποτελεί το πολυτελές κομμάτι των λεωφορείων της φίρμας. Ίδια μοτέρ, και μεγάλες διαφοροποιήσεις σε καμπίνες, αναρτήσεις και εξοπλισμούς. Φτιάχνονται στη Γερμανία σε αντίθεση με τα Mercedes που σε μεγάλο ποσοστό φτιάχνονται εκτός.

Ενδιαφέρον.
Και ΜΑΝ = VW ?

Εκείνη την περίοδο όχι. Είχαν συνεργασία σαν εταιρείες αλλά η εξαγορά έγινε το 2011. Στο γκρουπ της vw ανήκει πια η Scania και η MAN.
Και όπως η Mercedes έχει τη Setra για τα top class λεωφορεία της η MAN έχει τη Neoplan.