Κλασικά θυμάμαι το σταθμό του μετρό στο Χαλάνδρι (καλά θυμάμαι το σταθμό;;; ) που δεν το ήθελαν οι ντόπιοι
Είναι ο ψευδεπίγραφος σταθμός Αγία Παρασκευή, που, αντίθετα από ότι δηλώνει το όνομά του, βρίσκεται στο Χαλάνδρι και περί τα 600 μέτρα μακρυά από την περιώνυμη πλατεία του τίτλου.
Οι δημοτικές αρχές της Αγίας Παρασκευής δεν ήθελαν σταθμό στα μέρη τους...
Αλλά ήθελα να τους τρολάρει ο δήμαρχος Χαλανδρίου και να ανεβάσει μια πινακίδα στην έξοδο του σταθμού που να λέει π.χ. 'Βρίσκεσται στο Χαλάνδρι' 'η Καλωσήλθατε στο Χαλάνδρι', αλλά η δημαρχία δεν είχε χιούμορ.
markvag έγραψε:Bayern7 έγραψε:Το μόνο που ξέρω είναι ότι η Θεσσαλονίκη από άποψη ΜΜΜ είναι για τα σκυλιά. Όταν βρέχει δε είναι κόλαση, απλά δεν κατεβαίνεις κέντρο. Τα πάντα είναι μπλοκαρισμένα.
Το ίδιο και στις γιορτές που έχει μεγάλη κίνηση η αγορά.
Αυτό γιατί είναι μακρόστενη πόλη κι έχει 2 δρόμους ουσιαστικά...
ο ορισμος του φιογκου η σαλονικη
Corto Maltese έγραψε:Στη Σίνδο πάντως που λέτε και ξαναλέτε πάει προαστειακός. Το ότι δεν τον χρησιμοποιεί κανένας είναι ένα θεματάκι που φαντάζομαι ότι κυρίως αφορά την εξυπηρέτηση της ΒΙΠΕ μετά το σταθμό του ΟΣΕ και φυσικά στο αλαλούμ της ΤΡΕΝΟΣΕ με τα δρομολόγια
πραγματι ρε, πολυ νεκρα στον προαστιακο!
και ειναι και βολικος, συχνα (συγκριτικα) δρομολογια, άπλα μεσα, τσιμπας και ποδηλατο.
μονο καλοκαιρι γεμιζει κααπως με μικρους που πανε για μπανια προς πλαταμωνα κλπ
dstou έγραψε:Κλασικά θυμάμαι το σταθμό του μετρό στο Χαλάνδρι (καλά θυμάμαι το σταθμό;;; ) που δεν το ήθελαν οι ντόπιοι
Είναι ο ψευδεπίγραφος σταθμός Αγία Παρασκευή, που, αντίθετα από ότι δηλώνει το όνομά του, βρίσκεται στο Χαλάνδρι και περί τα 600 μέτρα μακρυά από την περιώνυμη πλατεία του τίτλου.
Οι δημοτικές αρχές της Αγίας Παρασκευής δεν ήθελαν σταθμό στα μέρη τους...
Αλλά ήθελα να τους τρολάρει ο δήμαρχος Χαλανδρίου και να ανεβάσει μια πινακίδα στην έξοδο του σταθμού που να λέει π.χ. 'Βρίσκεσται στο Χαλάνδρι' 'η Καλωσήλθατε στο Χαλάνδρι', αλλά η δημαρχία δεν είχε χιούμορ.
O σταθμός βρίσκεται επί της οδού Αγίας Παρασκευής , πολύ κοντά στα όρια των δύο Δήμων , αλλά επί εδάφους του Χαλανδρίου .
Ο σχεδιασμός επί της Μεσογείων μέχρι τον Σταυρό ήταν στα πολύ αρχικά κομμάτια του έργου , το 60 και το 70 . Οταν μπήκε σε σοβαρή μελέτη η χάραξη ήταν η σημερινή , γιατί έπρεπε να συναντηθεί με τον προαστιακό στον σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας . Γι΄ αυτό και το τμήμα της γραμμής από τον σταθμό Νομισματοκοπείο , μέχρι τον Σταθμό της Πλακεντίας , παραμένει εκτός σχεδίου ακόμα , επειδή πρόκειται να γίνει και δρόμος πάνω από την γραμμή .
ΥΓ. Μήπως να έφευγαν όλα αυτά τα ενδιαφέροντα από το ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ και να πηγαιναν στο Αστικές συγκοινωνίες και επέκταση μετρό ?
egobrain έγραψε:πραγματι ρε, πολυ νεκρα στον προαστιακο!
και ειναι και βολικος, συχνα (συγκριτικα) δρομολογια, άπλα μεσα, τσιμπας και ποδηλατο.
μονο καλοκαιρι γεμιζει κααπως με μικρους που πανε για μπανια προς πλαταμωνα κλπ
Tα δρομολόγια είναι αίσχος. Κάθε 45' το πρωί κάθε 2 ΩΡΕΣ το μεσημέρι στην επιστροφή
Αυτά είναι για άλλες χώρες που για να μην προλάβει ο εργαζόμενος το τρένο των 16:11 όταν σχολάει στις 16:00 και είναι 10' από το σταθμό είναι ένα έκτακτο γεγονός που συμβαίνει 1-2 φορές το χρόνο και θα του ζητήσει 100 συγνώμες αυτός που θα τον κρατήσει. Εδώ αν απέχεις 10' από το σταθμό σχολάς στις 16:00 και ζητήσεις να φύγεις στις 16:45 για να μην τρέχεις στο δρόμο για το τρένο των 17:00 φερ'ειπείν, έχεις ακούσει τα μπινελίκια της αρκούδας, έχεις χαρακτηριστεί ως παρτάκιας, κοπρόσκυλο, δημόσιος υπάλληλος, αχάριστος και πολλά άλλα τέτοια όμορφα. Το 90% των αφεντικών που είχα εμπειρία είτε εγώ είτε η σύζυγος θυμόταν κάτι υπερεπείγον (του πωπού) που ήθελε ένα δίωρο να γίνει, το τελευταίο τέταρτο του ωραρίου. Έχουν αποκτήσει ειδικότητα οι περισσότεροι στο ζήτημα.
Εγώ δεν ήξερα καν οτι υπήρχε...
Βέβαια, αν μένεις ανατολικά και χρησιμοποιείς ΜΜΕ για να πας Σίνδο για δουλειά θέλεις κανένα 3ωρο...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Βέβαια τότε θα τετραπλοπαρκάρουν στην Τσιμισκή οπότε μηδέν εις το πηλίκον...
< >