Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Serf
#211774 Ντάξει, μην πιάσουμε δημάρχους και κατοίκους... θα πρέπει να πέσει πολύ μπινελίκι. Κλασικά θυμάμαι το σταθμό του μετρό στο Χαλάνδρι (καλά θυμάμαι το σταθμό;;; ) που δεν το ήθελαν οι ντόπιοι με αποτέλεσμα στην αρχή να το "πηδήξει" η κατασκευή... και μετά να αλλάζουν γνώμη και να γίνεται ψιλομπουρδέλο η κατάσταση προσπαθώντας να φτιάξουν σταθμό στη μέση ενεργής γραμμής. Ή τους καταστηματάρχες της πλατείας Νέας Σμύρνης ότι η πεζοδρόμηση θα μειώσει την κίνση... και τελικά στην πλατεία γίνεται - ειδικά τα ΣΚ - της πόπης...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#211785 Στη Σίνδο πάντως που λέτε και ξαναλέτε πάει προαστειακός. Το ότι δεν τον χρησιμοποιεί κανένας είναι ένα θεματάκι που φαντάζομαι ότι κυρίως αφορά την εξυπηρέτηση της ΒΙΠΕ μετά το σταθμό του ΟΣΕ και φυσικά στο αλαλούμ της ΤΡΕΝΟΣΕ με τα δρομολόγια
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#211792 Mηπως είναι ώρα οι μοδς να μαζέψουν όλα τα ποστ και να τα στείλουν στο πολεοδομικό? Κρίμα είναι να χαθούνε
Άβαταρ μέλους
By dstou
#211869
Κλασικά θυμάμαι το σταθμό του μετρό στο Χαλάνδρι (καλά θυμάμαι το σταθμό;;; ) που δεν το ήθελαν οι ντόπιοι


Είναι ο ψευδεπίγραφος σταθμός Αγία Παρασκευή, που, αντίθετα από ότι δηλώνει το όνομά του, βρίσκεται στο Χαλάνδρι και περί τα 600 μέτρα μακρυά από την περιώνυμη πλατεία του τίτλου. :lol: :metalo:
Οι δημοτικές αρχές της Αγίας Παρασκευής δεν ήθελαν σταθμό στα μέρη τους...
Αλλά ήθελα να τους τρολάρει ο δήμαρχος Χαλανδρίου και να ανεβάσει μια πινακίδα στην έξοδο του σταθμού που να λέει π.χ. 'Βρίσκεσται στο Χαλάνδρι' 'η Καλωσήλθατε στο Χαλάνδρι', αλλά η δημαρχία δεν είχε χιούμορ.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#211871
markvag έγραψε:
Bayern7 έγραψε:Το μόνο που ξέρω είναι ότι η Θεσσαλονίκη από άποψη ΜΜΜ είναι για τα σκυλιά. Όταν βρέχει δε είναι κόλαση, απλά δεν κατεβαίνεις κέντρο. Τα πάντα είναι μπλοκαρισμένα.
Το ίδιο και στις γιορτές που έχει μεγάλη κίνηση η αγορά.


Αυτό γιατί είναι μακρόστενη πόλη κι έχει 2 δρόμους ουσιαστικά...


ο ορισμος του φιογκου η σαλονικη :)

Corto Maltese έγραψε:Στη Σίνδο πάντως που λέτε και ξαναλέτε πάει προαστειακός. Το ότι δεν τον χρησιμοποιεί κανένας είναι ένα θεματάκι που φαντάζομαι ότι κυρίως αφορά την εξυπηρέτηση της ΒΙΠΕ μετά το σταθμό του ΟΣΕ και φυσικά στο αλαλούμ της ΤΡΕΝΟΣΕ με τα δρομολόγια


πραγματι ρε, πολυ νεκρα στον προαστιακο!
και ειναι και βολικος, συχνα (συγκριτικα) δρομολογια, άπλα μεσα, τσιμπας και ποδηλατο.
μονο καλοκαιρι γεμιζει κααπως με μικρους που πανε για μπανια προς πλαταμωνα κλπ
Άβαταρ μέλους
By criuser
#211913
dstou έγραψε:
Κλασικά θυμάμαι το σταθμό του μετρό στο Χαλάνδρι (καλά θυμάμαι το σταθμό;;; ) που δεν το ήθελαν οι ντόπιοι


Είναι ο ψευδεπίγραφος σταθμός Αγία Παρασκευή, που, αντίθετα από ότι δηλώνει το όνομά του, βρίσκεται στο Χαλάνδρι και περί τα 600 μέτρα μακρυά από την περιώνυμη πλατεία του τίτλου. :lol: :metalo:
Οι δημοτικές αρχές της Αγίας Παρασκευής δεν ήθελαν σταθμό στα μέρη τους...
Αλλά ήθελα να τους τρολάρει ο δήμαρχος Χαλανδρίου και να ανεβάσει μια πινακίδα στην έξοδο του σταθμού που να λέει π.χ. 'Βρίσκεσται στο Χαλάνδρι' 'η Καλωσήλθατε στο Χαλάνδρι', αλλά η δημαρχία δεν είχε χιούμορ.

O σταθμός βρίσκεται επί της οδού Αγίας Παρασκευής , πολύ κοντά στα όρια των δύο Δήμων , αλλά επί εδάφους του Χαλανδρίου .

Ο σχεδιασμός επί της Μεσογείων μέχρι τον Σταυρό ήταν στα πολύ αρχικά κομμάτια του έργου , το 60 και το 70 . Οταν μπήκε σε σοβαρή μελέτη η χάραξη ήταν η σημερινή , γιατί έπρεπε να συναντηθεί με τον προαστιακό στον σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας . Γι΄ αυτό και το τμήμα της γραμμής από τον σταθμό Νομισματοκοπείο , μέχρι τον Σταθμό της Πλακεντίας , παραμένει εκτός σχεδίου ακόμα , επειδή πρόκειται να γίνει και δρόμος πάνω από την γραμμή .
Άβαταρ μέλους
By nass
#211916 Νομίζω η χάραξη ήταν η σημερινή αλλά η θέση του σταθμού ήταν στην πλατεία Αγ. Παρασκευής και όχι εκεί που πήγε τώρα, θυμάμαι μεγάλες αντιδράσεις από το δήμο και τους καταστηματάρχες εκείνη την εποχή (υπόδειγμα κοντόφθαλμων...)

ΥΓ. Μήπως να έφευγαν όλα αυτά τα ενδιαφέροντα από το ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ και να πηγαιναν στο Αστικές συγκοινωνίες και επέκταση μετρό ? :)
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#211935
egobrain έγραψε:πραγματι ρε, πολυ νεκρα στον προαστιακο!
και ειναι και βολικος, συχνα (συγκριτικα) δρομολογια, άπλα μεσα, τσιμπας και ποδηλατο.
μονο καλοκαιρι γεμιζει κααπως με μικρους που πανε για μπανια προς πλαταμωνα κλπ

Tα δρομολόγια είναι αίσχος. Κάθε 45' το πρωί κάθε 2 ΩΡΕΣ το μεσημέρι στην επιστροφή :dizzy:

Αυτά είναι για άλλες χώρες που για να μην προλάβει ο εργαζόμενος το τρένο των 16:11 όταν σχολάει στις 16:00 και είναι 10' από το σταθμό είναι ένα έκτακτο γεγονός που συμβαίνει 1-2 φορές το χρόνο και θα του ζητήσει 100 συγνώμες αυτός που θα τον κρατήσει. Εδώ αν απέχεις 10' από το σταθμό σχολάς στις 16:00 και ζητήσεις να φύγεις στις 16:45 για να μην τρέχεις στο δρόμο για το τρένο των 17:00 φερ'ειπείν, έχεις ακούσει τα μπινελίκια της αρκούδας, έχεις χαρακτηριστεί ως παρτάκιας, κοπρόσκυλο, δημόσιος υπάλληλος, αχάριστος και πολλά άλλα τέτοια όμορφα. Το 90% των αφεντικών που είχα εμπειρία είτε εγώ είτε η σύζυγος θυμόταν κάτι υπερεπείγον (του πωπού) που ήθελε ένα δίωρο να γίνει, το τελευταίο τέταρτο του ωραρίου. Έχουν αποκτήσει ειδικότητα οι περισσότεροι στο ζήτημα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#211958 Και μόλις έδωσες την απάντηση γιατί κανείς δεν παίρνει το προαστιακό... :lol: :lol:

Εγώ δεν ήξερα καν οτι υπήρχε...

Βέβαια, αν μένεις ανατολικά και χρησιμοποιείς ΜΜΕ για να πας Σίνδο για δουλειά θέλεις κανένα 3ωρο... :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#211966 Ναι αλλά η συζήτηση είναι γιατί δεν πάει το μετρό στη Σίνδο. Πάει το μετρό στη Σίνδο ή κάτι σαν. Οπότε δεν είναι θέμα υποδομής, αλλά υλοποίησης συν ότι ανάφερα παραπάνω
Άβαταρ μέλους
By nass
#211968 Ακόμα και "λειψό" το μετρό της Θεσσαλονίκης θα βοηθήσει αν ταυτόχρονα αλλάξουν τα δρομολόγια των λεωφορείων, ώστε να μην πηγαίνει κάποιος πχ. από τη Νεάπολη στην Καλαμαριά με το λεωφορείο αλλά μετεπιβαζόμενος στο μετρό. Αν φύγουν όλα αυτά τα λεωφορεία από τους δρόμους του κέντρου (κλασσικά το "Φοίνικας-ΣΣ" θυμάμαι :) ) και ενισχύσουν τις γραμμές στις συνοικίες προς το σταθμό του μετρό, δεν θα είναι κέρδος ?

Βέβαια τότε θα τετραπλοπαρκάρουν στην Τσιμισκή :lol: οπότε μηδέν εις το πηλίκον...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#212008 Γιατί το λέμε αυτό; Εγώ όπου πάω, χρησιμοποιώ αστικά και ειδικά τα 15/16 με βολεύουν και μέσα στο κέντρο για διαδρομές γραφείο - Λιμάνι/Βαρδάρη. Δεν μπορώ να φανταστώ μία διαδρομή που δεν καλύπτεται από τον ΟΑΣΘ εκτός από κάτι κουλά που κάνουν κάτι cult γραμμές όπως το 24
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#212011 Προφανώς και υπάρχουν κενά στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ. Εκπληκτική γραμμή τα 15/16 όταν δουλεύουν και όταν δεν είναι πηχτρα στο κόσμο. Α και όταν καταφέρνουν να φρεναρουν αποτελεσματικα βλ. κατηφόρα βιζυηνου.

< >